Muo pidetään tyhmänä -_-

slaikkju

Niiin eli oon huomannu et ku jossain kuljeksin ja kävelen niin lähes tulkoon jokainen vastaantulija tollottaa muo myyjät usein kattoo ihan tyhminä ja luokkalaiset on kans sillee et joku kattoo aina sivusilmällä, siis aina. tytöt on sillee vähän ku oisin ällö?
Jotku oon kuullu et sanoo ja kysyy mikä vamma sul on? Vastaan no vittu ei mikää :D
sit ne on sillee jaa khihihihihi et mikä täs ny on
aika ärsyttävää ._. olen poika 13v ja "kavereita" silleen et hengailen niiden kans jossain kaupassa.. Uaah tylsää :D jo ajatus kyllästyttää mut siis niin kyl mä välil jossain käyn :P jaen oo mitenkää yksinäinen tjt. koulus menee ihan suhkot hyvin et keskiarvo on 8 ja sillee. Mikä täs ny oikee on :o

9

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13v tyttö

      En osaa auttaa, mut mura kiusataan vähän tolla tavalla. Esim. yhenkerran yks tyttö kysy multa että kuinka usein käyn suihkussa ja kyllä siitä kysymyksestä tajus mitä se tarkoitti. Sit kans kaikki kattoo ilkeesti kun kävelen ohi :(
      Oon normaali ja käyn suihkussa joka ilta. Oon ihan puhdas ainakin omasta mielestä. Luulen että mua tuijottaa koulun käytävillä, koska mun kaverit on SAIRAAN LAPSELLISIA siis oikeesti ne vaan kiljuu ja juoksee käytävillä. Oon yrittäny sanoo niille mut ei ne usko. Huoh viddu ku ärsyttää noi tyypit jotka kiusaa.

      • 13v tyttö

        Sori vielä noi kirjoitus virheet


    • slaikkju

      :I kuin kaksi marjaa

    • nisdod

      Tässä sen näkee kuinka tyhmiä suurin osa ihmisistä on, ei ketään saisi mollata päin naamaa. Olen melko varma että sinussa ei todellakaan ole vikaa, vikaa jos jossain on niin se on heissä jotka sinua moittivat.

    • Moi Slaikkju!

      Tylsää tommonen, että luokkalaiset tytöt keljuilevat. Voisiko kuitenkin olla, että kaikki eivät kuitenkaan katso sinua kuin jotain ällöä tai tyhmää? Silloin kun välillä kuulee ikäviä kommentteja tai naljailua voi alkaa itestä tuntua, että kaikki ympärillä katsoisivat ja ajattelisivat pahaa. Näin ei kuitenkaan yleensä ole. :)

      Olet selkeästi fiksu kaveri, pärjäät koulussa hyvin ja sulla on muutenkin ystäviä ympärillä joiden kanssa voit hengailla kaupoissa

      . Jos hengailu alkaa tympiä voisitko harkita jonkun uuden harrastuksen aloittamista? Tai voisitko käydä katsomassa millaista jengiä nuorisotalolla pyörii? :)

      Terveisin, Oona Nettisaappasta

    • Slaikkju

      Jaah emmää noihi nuorisotaloil kyl mee :/ Sieläku tuppaa aina pörräämää noit venäläis/romania porukaa.. Ja sit siel on sitä "Intian röökilapset" siis kyl siel on ihan järkevää porukkaa mut sit siel on vaa noi. Musta vaan tuntuu et oon niin erilainen :( En oo mikään kauheen meluisa e aika hiljanen, Ja oikeest, oon miettiny koko eduskunnan ja suomen raha-asiat muita :D Vaikka oon tän ikänen niin muo ei kiinnosta ne normaalit jutut vaan muo kiinnostaa semmonen..? Jännä :I

    • ?????

      Sinä et ole tyhmä. Ehkä muut ihmiset pitävät sinua tyhmänä koska he itse olevat sitä. :D

    • dijvoi

      no älä ole ruma

    • Anonyymi

      huomannm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe