Kysely: millainen pari olisitte?

Näin meillä

Me olemme molemmat rauhallisia, luultavasti vietettäisiin aikaa paljon kotona. Tykätään molemmat ruoanlaitosta, eli sitä tulisi tehtyä antaumuksella. Käveltäisiin paljon metsissä ja tehtäisiin pidempiä vaelluksia joskus lomilla, koska ollaan molemmat ulkoilmaihmisiä. Viikonloppuisin syötäisiin hyvin ja saunottaisiin.

Riitoja ei paljon olisi. Sinä saattaisit kyllä joskus mököttää. Saisit minut aina nauramaan pitkänkin päivän jälkeen ihanalla huumorillasi. Ja jos sinulla olisi huono päivä, kokkaisin sinulle lempiruokaasi ja hieroisin jalkojasi.

30

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen-69

      Kumman syystä tuo pisti naurattamaan. :D

      Meillä olisi aikalailla samanlaista, mutta sä kokkaisit meille ja hieroisimme molemmat toisiamme, vuorotellen ja yhtaikaa...

    • Näin meillä

      Tarkennuksena vielä että aloitus on naiselta.

      • Nainen-69

        Oletko sinä myös vuosimallia 69?


    • niin nauratti

      jostain syystä minuakin.. oli niin kauniisti kuvailtu. :)

    • Sellaista se olisi

      Me nauraisimme paljon, rakastelisimme paljon. Hän, mies laittaisi lähinnä ruokaa. Enempi hänen heiniään. Tapaisimme ystäviämme yhdessä. Ulkoilisimme, kävisimme joskus elokuvissa. Kuuntelisimme musiikkia sylikkäin. Olemme molemmat kiinnostuneita musiikista vaikka mitään soittajia/laulajia emme ole.

      • Hän, "mun" mies

        laittais mua.
        Pöydällä. Pöydän alla. Lauteilla. Lattialla. Seinää vasten. Sohvalla. Pöydällä uudestaan. Pihalla. Laiturilla. Rannalla. Autossa.


    • nainen alle 40

      Ei jaksa kertoilla tänne. Hyvää elämää. :)

    • eli täydellistä

      Meillä olisi ihan päinvastaista kuin ap:n tekstissä.

    • Näin taas meillä

      Yhteiselomme olisi varmaan aika kiihkeää, intohimoista ja ihanaa. Seksiä, matkustelua, rentoutumista, keskusteluja, itsemme hemmottelua piloille.

    • ? ?

      Kenenköhän näppäimmistöltä tuolaista tekstiä tulee, ihan pisti hymyn huulille.

    • yksivain..

      Meillä perinteisesti nainen kokkaisi, paitsi jos mies pääsisi aiemmin töistä. Emme nauttisi hienoja aterioita ravintoloissa tai matkustelisi. Vain sitä tavallista ja köyhää arkea, täynnä rakkautta ja hellyyttä, tietysti aina pilke silmäkulmassa. Paljon parempaa kuin hienot gourmee ateriat tai ulkomaan matkat. Elämämme ei ehkä olisi luxusta, mutta siltä se tuntuisi. Onhan meillä toisemme, muuta en kaipaa.

    • kyyninen

      parivuotta onnea vuosi sitäsuntätä ja sitten haukuttais toisiamme exinä

      • se siitä sitten

        sitä minäkin pelkään...


      • ....kuitenkaan
        se siitä sitten kirjoitti:

        sitä minäkin pelkään...

        ei se aina voi mennä niin


    • 8 to 7

      Elettäisiin yhdessä, mutta myös sopivasti irrallaan, omat kämpät, yhteiset jutut, puolitoista vuotta suloista, vilkasta hulluutta, mutta sitten suhde punnittaisiin kun kysyisin haluatko lapsia?

      • väsynyt varatäti

        Sepä se, kun olen aika itsekäs ja en tahtoisi tehdä lapsia tähän maailmaan.


    • epäitsekäs

      Sepä se kun olen niin epäitsekäs etten halua tehdä lapsia näin pahaan ylikansoitettuun maailmaan. Kaikkea ei tarvitse saada aina itselle.

      • 8 to 7

        Ajattelen, että se lapsi olisi niin kiehtova geenipooli, että olisi upea nähdä hänen kehittyvän ja koska hänessä olisi myös minua hän tulisi tekemään paljon tämän maailman eteen. Lapsissa on myös mahdollisuus toisenlaiseen tulevaisuuteen. Se on meistä kiinni.


    • P. Huuma

      Me oltais harvinainen pari, vähän nähtävyys jollaisia on ehkä 3 sadasta..!

    • yksivain..

      Hmm... Suurin osa tällä palstalla odottaa jotain hienoa ja unelmaa, mutta miten on tosielämässä? Onko sen oltava niin hienoa. Yhtä asiaa olen aina toivonut. Normaalia elämää, en mitään ihmeellistä. Ei mitään ikäviä yllätyksiä. Vain sitä perinteistä normi arkea, ilmeisesti liikaa vaadittu. Vai onko, vain yksi henkilö sen tietää, hän. Toivottavasti hänellä ei ole yllätyksiä, enkä usko että on. Jos vihdoinkin unelmani toteutuu. Kumma kyllä hän on kaikkea sitä mitä en koskaan halunnut saada. Kaikki mitä en halunnut, väärän ikäinen, väärä horoskooppi, myös muita ei mainittavia seikkoja, ei koskaan!! ..mutta vannomatta paras?

      • Apua!

        Väärä horoskooppi tietää ongelmia.


      • siksikaitäällä

        oletkin kun ne horoskoopit ei kohdanneet? ;(


    • aaaapuva

      Juu kannattaa selvittää nuo horoskooppijutut tarkkaan. Onko nouseva keiju vai menninkäinen, laskeva tähti vai meteoriitti...

      • 8 to 7

        Mä olen trilobiitti. Entä sinä?


    • yksivain..

      Hih.. Joo, huuhaata tiedätään, mutta luonnekuvaukset pitävät usein paikkansa. Neitsyt on pikkutarkka, leijona ärhäkkä, rapu työnarkomaani, skorppari pistää, kaksonen kuin monta eri persoonaa samassa paketissa. Jne... Tiettyjä asioita/piirteitä ei halua löytää toisesta. Varma fiasko, luonteet törmää liian pahasti. Kyllä hänessä on sellaisia piirteitä, mitä ajattelinkin. Ei kuitenkaan liiaksi asti. Olen täällä ikävöimässä rakastani. Hän tietää kyllä ja omien sanojensa mukaan ei pistä pahakseen, vaikka olenkin täällä.

    • yx vaan

      Kuulostaa just niinku meillä mtä vois olla. nyt yksin olessa kaikki on huonoa.

    • yritän rentoutua ..

      Turha edes haaveilla. Mä söisin hänet , nam nam :) vahingossa tietenkin ja sitten itkisin.

    • Realistisesti

      Jos pysyn nyt totuudessa. En todellakaan tiedä millaista se loppujen lopuksi olisi siis elää hänen kanssaan.

    • Vahva intuitioni

      kertoo, että piereskelisimme paljon.

    • Me ei olla me.

      Me ei oltais pari, me ei tulla koskaan olemaan. Jos me oltais, se toimis, tai sitten se ei toimisi. Luultavasti siitä ei tulisi mitään, koska kaikki rakentuisi illuusioon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe