Nimimerkin rekkaaminen olisi fiksua?

Miksei tietty henkilö rekkaa nimimerkkiään, niin tiedettäisiin kuka on haukkumisen takana? Vai onko vain mukavaa olla rekkaamatta, että saa haukkua muita ja syyttää siitä muita..?

54

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brövessör

      Näin se valitettavasti menee.

    • kittiefani

      Juuri tämä on syy sille miksi TR pyynnöistä huolimatta ei rekkaa.

      Rekkaamattona on helppo heittää sontaa mutta pitää varautua myös siihen että sontaa tulee takaisin. Tyhmimmät eivät tätä tajua vaan marssivat poliisin tykö itkemään jos joku on eri mieltä.

      • Luulisi vanhemmalla ihmisellä olevan sen vertaa järkeä päässä, että rekkaisi nimimerkkinsä? Mutta ei, on mukavaa olla palstalla ja haukkua toisia minkä jaksaa ja sitten väittää että en se minä ollut..


    • TOSIrealisti Kokkola

      jatkoa edelliseen,börje rekkaa minua makukamarissa niin hitosti että ole seuraavana päivänä aiva naattina?

      • TOSIrealisti Kokkola

        Olenkin Kokkoln håmåin


      • Olet kusessa
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Olenkin Kokkoln håmåin

        TOSIrealisti Kokkola17.11.2014 19:44 3 SULJE
        No mutta. Kerrankin valetosirealisti kirjoittaa tosiaidosti. Voisin jopa tällä puheella hyväksyä hänen mielipiteensä näin isommasti sitä tutkimatta.
        Hyvä poika, alat oppia kuka sitten lienetkään. No otanpa sen selville tuota pikaa kuka olet...


      • TOSIrealisti Kokkola
        Olet kusessa kirjoitti:

        TOSIrealisti Kokkola17.11.2014 19:44 3 SULJE
        No mutta. Kerrankin valetosirealisti kirjoittaa tosiaidosti. Voisin jopa tällä puheella hyväksyä hänen mielipiteensä näin isommasti sitä tutkimatta.
        Hyvä poika, alat oppia kuka sitten lienetkään. No otanpa sen selville tuota pikaa kuka olet...

        Naurettavaa.

        Mikäli joku haluaa että hänen nimimerkkiään ei käytetä hän suojaa sen rekisteröimällä sen. Vai mitä aito ja oikea TOSIrealisti Kokkola?


    • tinttuliina

      Nimimerkkejä tällä kyseisellä herralla on monta. Vaikka rekkaisi tuon EPÄTOSI ruikkulin, niin helppoahan sitä on kuitenkin puskasta huudella. Näillä palstoilla pitäisi olla pakkorekkautuminen, niin silloin tuota haukkumista voitaisiin ainakin vähentää. ...tai sitten ei.

      • Joo, vaikea tilanne.. : / Mikähän olisi paras ratkaisu? Olisi hyvä jos rekkaamisen jälkeen ei voisi muita nimimerkkejä käyttää, mutta se ei kai ole mahdollista..?


      • tinttuliina
        kittie2 kirjoitti:

        Joo, vaikea tilanne.. : / Mikähän olisi paras ratkaisu? Olisi hyvä jos rekkaamisen jälkeen ei voisi muita nimimerkkejä käyttää, mutta se ei kai ole mahdollista..?

        Ei taida olla mahdollista. :)

        Mä oon näillä sivustoilla ollut jo niin kauan,että ei mua enää hirveeesti hetkauta tollaset kajahtaneet. Meitä on niin monenlaisia täällä pallolla pomppimassa.Kaippa noikin menee siinä sivussa. ;)


    • kittiefani

      Rekkaminen kait vaatii sposti osoitetta?

      Jo tämä saattaa olla eräälle ylipääsemätön kynnys, mikä ihme se sellainen on???? Ja jos niitä sitten pitäisi hommata vielä useita, mission impossible:)

      • Vaatii joo. Ei kai se tr:ä ihan tosissaan ole, kun väittää ettei muka tiedä mikä facebook ym on..?


    • tinttuliina kittie2

      Kyllä parhaat jutut huudellaan puuntakaa nimettömänä ja toisaalla on paikkoja joissa pitää käyttää nimeä ja nimimerkkiä.

      Palstalla pitää olla lojaalisuutta joka suuntaan, jos ei lähde huuteluitten perään juoksemaan, niin kyllä ne huutelutkin vähenee.

      Minä työnnän "luunkurkkuun" sellaiselle josta en pidä, mutta en kuitenkaan aiheuta fyysisiä vammoja kenellekään, psyykeestä en tiedä enkä ota siitä vastuuta se on lääkärin asia.

      tinttuliina ja kittie2 ovat ihan mukavia, vaikka TOSIrealisti usein sortaakin heitä.

      Silloin kun alkaa tulemaan pisiäisiä, börjeä, tosiressua, rantojen kaunottaria sun muuta niin siitä tietää, että TOSIrealistilla alkaa yläpää keittämään.

      • tinttuliina

        Yläpää keittämään.. :DDD


        Eniten mua huvittaa noissa nimmareissa tuo rantojen kaunotar..Onkohan siel silloin pikkupikkumusta päällä..


      • Nyt kuulemma minä ym olemme joutuneet tr:än pyynnöstä poliisin tutkittavaksi, onko se tosiaan mahdollista??


      • liinan levittäjä ym.
        kittie2 kirjoitti:

        Nyt kuulemma minä ym olemme joutuneet tr:än pyynnöstä poliisin tutkittavaksi, onko se tosiaan mahdollista??

        Ei löydy perusteita joten ei ole mahdollista, kaksi tuntematonta keskustelijaa täällä höpöttää niitä näitä ja toiset seuraavat ja nauravat etupäässä TOSIrealistin jutuille, mistä ja kenet voisi haastaa käräjille.

        Taitaisi mennä niin, että perusteettomasta tutkintapyynöstä lähtisi TOSIrealistille ainakin rikesakko.


      • liinan levittäjä ym. kirjoitti:

        Ei löydy perusteita joten ei ole mahdollista, kaksi tuntematonta keskustelijaa täällä höpöttää niitä näitä ja toiset seuraavat ja nauravat etupäässä TOSIrealistin jutuille, mistä ja kenet voisi haastaa käräjille.

        Taitaisi mennä niin, että perusteettomasta tutkintapyynöstä lähtisi TOSIrealistille ainakin rikesakko.

        Toivoisin että joku täällä palstalla, vaikka joku joka tietää tutkintapyynnöistä enemän, kertoisi onko se totta ett poliisi ottaa tr:än tosissaan?

        Toivon että ei ota. Miten hän itse selittää hänen oman käytöksesnä palstalla? Haukkumisen, uhkailemisen ym..?


      • perusteettomasta tut
        kittie2 kirjoitti:

        Toivoisin että joku täällä palstalla, vaikka joku joka tietää tutkintapyynnöistä enemän, kertoisi onko se totta ett poliisi ottaa tr:än tosissaan?

        Toivon että ei ota. Miten hän itse selittää hänen oman käytöksesnä palstalla? Haukkumisen, uhkailemisen ym..?

        Ei taida löytyä ketään jota poliisi olisi haastatellu, miten ei rek. nimimerkin käyttöoikeudet olisi netissä rajattu yhden ihmisen oikeudeksi? Sen sijaan:
        "Taitaisi mennä niin, että perusteettomasta tutkintapyynöstä lähtisi TOSIrealistille ainakin rikesakko."
        Tota kannata minä


    • liinan levittäjä

      Joo TOSIrealisti on myös niin eläinrakas, että sanoo olevansa eläinten ystävä.

      TOSIrealistia pitää myös ymmärtää, ajatelkaa hänen vaimoaan mitä hän joutuu sietämään.

      • Miten voi olla eläinrakas kun tappaa lemmikkikissoja..


    • liinan levittäjä

      Mikä mies sellainen on joka ei "pärjää" naisten kanssa keskusteluissa vaikka sovittelemalla.

      Jos teillä kauniimmilla sukupuolilla tulee oikein hätä, niin kysykää vaikka eräältä Reijolta kyllä hän osaa neuvoa teitä asiassa kuin asiassa.

    • Naurettavaa käytöstä

      Kamoon leidit! Ressu yritti iskeä Kittietä aivan tosissaan. Ehdotti seksiä ja oli yhdessä vaiheessa höylinä ja myötäkarvaan. Kun ei tullut vastakaikua, niin nyt on takaisinmaksun aika. Ukko ilkeilee pettyneenä ja on on tosi häijynä.

      Käynnissä on toinenkin samanlainen tapaus. Palstalla kirjoitelleesta naisesta haaveillut mies purkaa toistuvasti katkeruuttaan. Olette varmaan huomanneet? Kahden kauppa on kolmannen korvapuusti, ja se pitää valitettavasti paikkaansa.

      • Ei tämä ole mikään senssipalsta. Ja miksi tr:ä iskee muita naisia, sillähän on oma vaimo??


      • Sen akka ei anna
        kittie2 kirjoitti:

        Ei tämä ole mikään senssipalsta. Ja miksi tr:ä iskee muita naisia, sillähän on oma vaimo??

        Kuvitteli kait tekevänsä catrescuet.


      • Ressu vihaa kissoja
        Sen akka ei anna kirjoitti:

        Kuvitteli kait tekevänsä catrescuet.

        Häh? Onko Ressu pelastanut jonkun kissan? Sitä en usko vaikka mitä väität.


      • Sen akka ei anna kirjoitti:

        Kuvitteli kait tekevänsä catrescuet.

        Jos on avio-ongelmia, kannattaa ne selvittää vaimon kanssa?


      • Ei onnistu Ressu
        Sen akka ei anna kirjoitti:

        Kuvitteli kait tekevänsä catrescuet.

        Ei ressu kenenkään kissaa ole pelastanut. Catrescue on se venäläismies, joka hullaantui erääseen palstan naisista ja pyysi häntä rakastelemaan kanssaan. Ressu yritti tehdä Kittielle samaa, mutta (luojan kiitos) Kittie ei edes asu Kokkolassa!!!


      • Catrescue?
        Ei onnistu Ressu kirjoitti:

        Ei ressu kenenkään kissaa ole pelastanut. Catrescue on se venäläismies, joka hullaantui erääseen palstan naisista ja pyysi häntä rakastelemaan kanssaan. Ressu yritti tehdä Kittielle samaa, mutta (luojan kiitos) Kittie ei edes asu Kokkolassa!!!

        Sorry mutta en tajunnut vieläkään...?


      • Tajuatko nyt :)
        Catrescue? kirjoitti:

        Sorry mutta en tajunnut vieläkään...?

        Venäläismies sopi sokkotreffit kirjastoon erään naisen kanssa ja hänellä oli päällään paita, jossa luki "Catrescue - save nine lives" tai jotain siihen suuntaan.


      • Tajusin joo
        Tajuatko nyt :) kirjoitti:

        Venäläismies sopi sokkotreffit kirjastoon erään naisen kanssa ja hänellä oli päällään paita, jossa luki "Catrescue - save nine lives" tai jotain siihen suuntaan.

        Menitkö uteliaisuuttasi paikalle :-D


      • En ole kyttääjä
        Tajusin joo kirjoitti:

        Menitkö uteliaisuuttasi paikalle :-D

        Ei kuulu kyttäys mun tyyleihin :) Olin palauttamassa kirjoja kun he tulivat ovella vastaan. Mies avasi naiselle oven ja piti sitä auki myös minulle. Osasin vain yhdistää parin palstalla olleisiin juttuihin :)


      • En ole kyttääjä kirjoitti:

        Ei kuulu kyttäys mun tyyleihin :) Olin palauttamassa kirjoja kun he tulivat ovella vastaan. Mies avasi naiselle oven ja piti sitä auki myös minulle. Osasin vain yhdistää parin palstalla olleisiin juttuihin :)

        Joo, kyttääminen olisi sairasta.. Toivon että pari on onnellinen keskenään. :)


      • Samasta Rapusta
        Ressu vihaa kissoja kirjoitti:

        Häh? Onko Ressu pelastanut jonkun kissan? Sitä en usko vaikka mitä väität.

        Joo samaa toivon. Samassa rapussa tytön kans asustelin ennen kuin muutti pois. Palstan juttujen pohjalta mäkin heidät tunnistin. Mies tuli aina yökylään kukkakimpun kanssa. Naureskelin kavereille että tytön pitää hankkia kämppäänsä lehmä tai hevonen että rehut saa hävitettyä jonnekin. Naapurin mummon mukaan muuttivat yhteen koska mies oli sanonut hälle että haluaa rakkaansa saman katon alle. Mummolla tuli tyttöä kova ikävä (että laitappa hälle vaikka joulukorttia jos satut tämän näkemään)


      • Samasta Rapusta
        kittie2 kirjoitti:

        Joo, kyttääminen olisi sairasta.. Toivon että pari on onnellinen keskenään. :)

        Joo samaa toivon. Samassa rapussa tytön kans asustelin ennen kuin muutti pois. Palstan juttujen pohjalta mäkin heidät tunnistin. Mies tuli aina yökylään kukkakimpun kanssa. Naureskelin kavereille että tytön pitää hankkia kämppäänsä lehmä tai hevonen että rehut saa hävitettyä jonnekin. Naapurin mummon mukaan muuttivat yhteen koska mies oli sanonut hälle että haluaa rakkaansa saman katon alle. Mummolla tuli tyttöä kova ikävä (että laitappa hälle vaikka joulukorttia jos satut tämän näkemään)


      • TOSIhyväidea!!!
        Samasta Rapusta kirjoitti:

        Joo samaa toivon. Samassa rapussa tytön kans asustelin ennen kuin muutti pois. Palstan juttujen pohjalta mäkin heidät tunnistin. Mies tuli aina yökylään kukkakimpun kanssa. Naureskelin kavereille että tytön pitää hankkia kämppäänsä lehmä tai hevonen että rehut saa hävitettyä jonnekin. Naapurin mummon mukaan muuttivat yhteen koska mies oli sanonut hälle että haluaa rakkaansa saman katon alle. Mummolla tuli tyttöä kova ikävä (että laitappa hälle vaikka joulukorttia jos satut tämän näkemään)

        Tässä olisi muuten oiva idea Ressulle. Veisi kukkia vaimolleen. Saattaisi lempi ruveta leiskumaan ja palstalle laskeutuisi rauha.


      • HyvääJouluaVaan
        Samasta Rapusta kirjoitti:

        Joo samaa toivon. Samassa rapussa tytön kans asustelin ennen kuin muutti pois. Palstan juttujen pohjalta mäkin heidät tunnistin. Mies tuli aina yökylään kukkakimpun kanssa. Naureskelin kavereille että tytön pitää hankkia kämppäänsä lehmä tai hevonen että rehut saa hävitettyä jonnekin. Naapurin mummon mukaan muuttivat yhteen koska mies oli sanonut hälle että haluaa rakkaansa saman katon alle. Mummolla tuli tyttöä kova ikävä (että laitappa hälle vaikka joulukorttia jos satut tämän näkemään)

        Mut voi ärräpäät lentää ku tyttö vie puuttinin pojan jouluna kotiin nähtäväks. Mulla ainaki lentäis nyrkki jos näkisin isäpappana jätkän venäjän kieliset 'haluatko rakastella kanssani tänä iltana' viestit. Tyhmä ei tietty hoksannu et kuka tahansa kääntää ne hetkessä google-kääntäjällä...


      • MunArvaus
        Samasta Rapusta kirjoitti:

        Joo samaa toivon. Samassa rapussa tytön kans asustelin ennen kuin muutti pois. Palstan juttujen pohjalta mäkin heidät tunnistin. Mies tuli aina yökylään kukkakimpun kanssa. Naureskelin kavereille että tytön pitää hankkia kämppäänsä lehmä tai hevonen että rehut saa hävitettyä jonnekin. Naapurin mummon mukaan muuttivat yhteen koska mies oli sanonut hälle että haluaa rakkaansa saman katon alle. Mummolla tuli tyttöä kova ikävä (että laitappa hälle vaikka joulukorttia jos satut tämän näkemään)

        Toi tietty kukkia et sais jatkaa jokaöistä jumputtamistaan...


      • So what?
        MunArvaus kirjoitti:

        Toi tietty kukkia et sais jatkaa jokaöistä jumputtamistaan...

        Ja miksi mies ei saisi pitää omaa naistaan hyvänä?


      • TOSIkuumaalempeä
        Ei onnistu Ressu kirjoitti:

        Ei ressu kenenkään kissaa ole pelastanut. Catrescue on se venäläismies, joka hullaantui erääseen palstan naisista ja pyysi häntä rakastelemaan kanssaan. Ressu yritti tehdä Kittielle samaa, mutta (luojan kiitos) Kittie ei edes asu Kokkolassa!!!

        Tiedättekö muuten, että tää kiinnostava tapaus käynnistyi jo aiemmin yhdellä toisella nettifoorumilla, missä tää pari keskusteli kissaharrastuksestaan? Mies rupesi käymään niiiiin kuumana naiseen, että muilla keskustelijoilla paloi totaalisesti käämit heidän kahdenkeskiseen jutusteluun. Että tosi hyvä että päätyivät yhteen. Rauhoittaa varmaan mukavasti heidän molempien elämää ;-DDD


      • Ikuinen romantikko
        TOSIkuumaalempeä kirjoitti:

        Tiedättekö muuten, että tää kiinnostava tapaus käynnistyi jo aiemmin yhdellä toisella nettifoorumilla, missä tää pari keskusteli kissaharrastuksestaan? Mies rupesi käymään niiiiin kuumana naiseen, että muilla keskustelijoilla paloi totaalisesti käämit heidän kahdenkeskiseen jutusteluun. Että tosi hyvä että päätyivät yhteen. Rauhoittaa varmaan mukavasti heidän molempien elämää ;-DDD

        Jep. Muistan jonkun maininneen.

        Eipä kato rakkaus aikaa eikä paikkaa :)


      • U. Telias
        TOSIkuumaalempeä kirjoitti:

        Tiedättekö muuten, että tää kiinnostava tapaus käynnistyi jo aiemmin yhdellä toisella nettifoorumilla, missä tää pari keskusteli kissaharrastuksestaan? Mies rupesi käymään niiiiin kuumana naiseen, että muilla keskustelijoilla paloi totaalisesti käämit heidän kahdenkeskiseen jutusteluun. Että tosi hyvä että päätyivät yhteen. Rauhoittaa varmaan mukavasti heidän molempien elämää ;-DDD

        Mitä siellä siis toisin sanoen tapahtui???


      • U. Telias kirjoitti:

        Mitä siellä siis toisin sanoen tapahtui???

        Unohtakaa asia, antakaa pariskunnan olla rauhassa.


      • Vastaa!!!
        Ikuinen romantikko kirjoitti:

        Jep. Muistan jonkun maininneen.

        Eipä kato rakkaus aikaa eikä paikkaa :)

        Olisin innokas myös kuulemaan!!!


      • TOSIkuumaalempeä
        U. Telias kirjoitti:

        Mitä siellä siis toisin sanoen tapahtui???

        En ala paljastelemaan yksityiskohtia. Sanotaan vaikka näin, että jotkut hyväkkäät tarjoutuivat jopa maksamaan tään parin hotelliyön, että he pääsisivät tekemään sitä mitä ilmiselvästi halusivat, heh heh ;-DDDDD


    • kittiefani

      Jospa laitettaisiin häntelle tänne linkki jollekkin senssipalstalle kun ei ressu sellaista varmaan itse löydä?

      Tiedä vaikka pääsisimme eroon häiriköstä, ehkä rantojen kaunotar jo odottelee häntä siellä...:)

      • Saisi kyllä mennä senssipalstalle seuraa hakemaan, eikä täältä.. Ihme olisi jos palstalle tulisi rauha..


    • roskaposti-robotti

      Kyllä te olette nyt eksyneet synkkään metsään, jokainen yrittää etsiä mitä ihmeellisempiä asiota joissa tuntematon tekijä on TOSIrealisti.

      Älkää juuttuko jankuttamaan ja pyörittämään samaa levyä, menkäämme elämässä eteenpäin.

      Keksitään / kehitetään jotakin uutta.

      • Sano samaa tr:älle! En vain pidä hänen käytöksestään, välillä olen välittämättä. Mutta välillä keitää yli jatkuva kiusa..


      • kittiefani
        kittie2 kirjoitti:

        Sano samaa tr:älle! En vain pidä hänen käytöksestään, välillä olen välittämättä. Mutta välillä keitää yli jatkuva kiusa..

        Periaatteessa olen täysin samaa mieltä roskisrobotin kanssa.

        Juuri sen takia avasin palstan 'tr boikotti' jotta päästäisiin puhumaan oikeista asioista. TR muuten poistatti tuon ketjun, syytä ei ymmärrä muut kuin valvonnasta vastaavat Pohhois-Koreassa ja Venäjällä ja näköjään myös vastaavat tällä palstalla.

        Tuo herra pyrkii kontrolloimaan palstaa ja hänen typerät avaukset PITÄÄ pysyä framilla keinoja kaihtamatta. Kerroppa kuinka se onnistuu?


      • kittiefani kirjoitti:

        Periaatteessa olen täysin samaa mieltä roskisrobotin kanssa.

        Juuri sen takia avasin palstan 'tr boikotti' jotta päästäisiin puhumaan oikeista asioista. TR muuten poistatti tuon ketjun, syytä ei ymmärrä muut kuin valvonnasta vastaavat Pohhois-Koreassa ja Venäjällä ja näköjään myös vastaavat tällä palstalla.

        Tuo herra pyrkii kontrolloimaan palstaa ja hänen typerät avaukset PITÄÄ pysyä framilla keinoja kaihtamatta. Kerroppa kuinka se onnistuu?

        Samaa mieltä olen minä myös, unohdin sen aiemmassa viestissä mainita.

        Tr:ä poisti boikotti-ketjun myös siksi, kun siinä herjattiin häntä. No, ihmekkö tuo on, kun herra itse käyttätyy huonosti ja saa muut ärtymään..!

        Ja olen myös huomannut samaa, että hän pyrkii palstan omistajaksi, mikä ei ole oikein.

        Tr boikotti olisi se paras tapa, mutta aina joku hänelle vastaa.. Joten keksikääpä parempi suunnitelma?


    • roskaposti-robotti

      Sanotaanko näin, että kiusaaja saa tyydytystä siitä, että jollakin välillä keittää.

      Suomi24toimitus
      Hei,

      Aller Media Oy on ostanut 30.6.2010 koko Suomi24 Oy:n osakekannan Oy Eniro Finland Ab:ltä. Aller ja Eniro aloittivat kumppanuuden 15.5.2008, kun puolet Suomi24:n omistajuudesta siirtyi Allerille. Yhteistyö Eniron ja Suomi24:n välillä jatkuu omistajuuden muutoksen jälkeenkin.

      Suomi24 Oy jatkaa toimintaansa itsenäisenä yrityksenä, eikä omistajavaihdos aiheuta muutoksia palveluihimme. Suomi24 on uudistunut viime aikoina voimakkaasti, parantaen palvelun käytettävyyttä ja selkeyttäen palveluita. Tämä kehitystyö jatkuu, ja tulemme uudistamaan mm. Galleria-osion lähiaikoina. Yhteistyössä Allerin kanssa pystymme nopeuttamaan Suomi24:n kehitystä, ja tarjoamaan entistä parempia palveluita käyttäjillemme.

      Suomi24 on käyttäjiensä luoma yhteisö, ja meille tärkeintä on että käyttäjämme viihtyvät palvelussa. Toivomme Suomi24:n käyttäjiltä jatkossakin mahdollisimman paljon palautetta nykyisistä palveluista, sekä kehitysideoita siitä mitä uusia palveluita Suomi24:ään toivottaisiin. Palautetta voit antaa sekä palautelomakkeen http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/ että Yleiset Kehitysideat -palstan http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5558 kautta.

      Aller on vuonna 1873 Tanskassa perustettu perheyritys. Aller Media Oy on osa Pohjoismaiden suurinta aikakauslehtikustantajaa Aller-konsernia, jonka tunnetuimmat brändit Suomessa ovat 7 päivää, ELLE, Miss MIX, Koti ja keittiö, Fit, All Over Press, Telvis ja Katso. Allerin lehtien yhteenlaskettu levikki Pohjoismaissa on yli viisi miljoonaa. Aller Media työllistää Suomessa, Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä 290 henkilöä ja liikevaihto on noin 52 Meur.

      Ystävällisin terveisin
      Suomi24

      • kittiefani

        Olikohan tuo sitten vastaus ylläpidolta?

        Mikäli oli niin kiinnostaisi tietää ne kriteerit millä viestejä tai kokonaisia ketjuja poistetaan? Riittääkö pyyntö riippumatta sisällöstä. Samaan aikaan taas toisella palstalla voi olla jopa nimien kera herjausta joka ei häivy mihinkään.


      • kittiefani kirjoitti:

        Olikohan tuo sitten vastaus ylläpidolta?

        Mikäli oli niin kiinnostaisi tietää ne kriteerit millä viestejä tai kokonaisia ketjuja poistetaan? Riittääkö pyyntö riippumatta sisällöstä. Samaan aikaan taas toisella palstalla voi olla jopa nimien kera herjausta joka ei häivy mihinkään.

        Totta, kiusaaja nauttii kun ärsyttää muita. Mutta on se vanhalla miehellä ihme tavat palstalla kiusata.. Täytyy kai vaan olla välittämättä? Ja laittaa vaan ylläpidolle viestiä tarvittaessa?

        Kuinka usein ylläpito käy palstalla siivoamassa?


    • Asiattomuuksia

      Palstan avaajan asiaton ja perätön haukkumisviesti toiselle Kokkolan-palstan keskustelijalle. Ylläpidon olisi syytä poistaa tämän asiattoman kittie2 nimimerkin avaamia palstoja urakalla, koska palstoilla haukutaan vain toisia keskustelijoita monin herjaavin viestein. Tällainen menettely ei palvele suomi24.n intressejä ja on keskustelun säännöissä kielletty, joten poistakaa näitä kittie2 asiattomia palstan avauksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3628
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1746
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1234
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe