outo lintuko?

reprotp

Mitäs mieltä olette? Minulla on muutama hyvä ystävä, joilla on lapsia. Nyt itsekkin olen saanut lapsen. Mutta: en halua että ystäväni tulevat kotiini katsomaan lastani, en halua että he tulevat onnittelemaan, en halua näyttää lastani heille. Syy on vain se, että en halua. Haluan kyllä viettää heidän kanssaan aikaa, mutta en halua kertoa mitään omasta yksityiselämästäni.

Toinen ystävistäni hermostui minuun ja on suuttunut. Sanoi että olen typerä kun olen niin outo. Sanoi, että on epäreilua että olen saanut aina olla hänen elämässään läsnä ilman ehtoja ja käydä heillä ja nähdä heidän lapsiaan. Sanoi, että miksi teen hänelle nyt näin. Kuitenkaan en haluaisi mitään välirikkoa ystävieni kanssa...

9

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yli-Ii

      Älä nyt ap ota itseesi mutta missä sun arvostus muita kohtaan on?! Tolla sun itsekyydelläs sähän häivytät nää "ystäväs",, mene ja tiedä mut kohtele muita kun tahdot itseäsi kohtelevan

      • asdfasfas

        Elikkä, jos AP tahtoo että hänen haluaan yksityisyyden tässä asiassa kunnioitetaan, niin miten hänen on syytä kohdella muita?


      • sdfaasfdasfd
        asdfasfas kirjoitti:

        Elikkä, jos AP tahtoo että hänen haluaan yksityisyyden tässä asiassa kunnioitetaan, niin miten hänen on syytä kohdella muita?

        *haluaan yksityisyyteen


    • gyik

      Kyllä sille lapsellekin on jossain vaiheessa ihan kiva nähdä muita ihmisiä... Se on ihan normaalia elämää...

    • Weerees

      Tän täytyy olla provo...mutta jos ei ole, niin
      Olet todella outo!

      • VERI STREINZ

        Että oikein "outo" - juuri tätä henkistä laiskuutta, empatiakyvyttömyyttä ja ymmärtämättömyyttä, no sehän on tosi yleistä.

        Yksi vain arvaus on, että aloittajalla on jotain tiedostamatonta ja selvittämätöntä noita henkilöitä kohtaan. Eivät ole olleet kivoja ja reiluja kavereita. Tai eivät ole aiemminkaan kunnioittaneet kenenkään yksityisyyttä, ovat ensimmäisinä paskajuoruilemassa mistä vaan aiheen tai edes inspiraation saavat. Esimerkiksi, tai sit jotain aivan muuta. Ihmisellä on yleensä omat ehkä aratkin syynsä OUTOUDELLEEN, vaikket sinä niitä käsitäkään enkä minäkään voi tietää.


    • ajattelelastasi

      TOdellakin outoa käytöstä. Onkohan sulla joku mielenterveysongelma? masennusta? Hae apua, ei ole normaalia!

    • tutkiskele sitä

      Joku syy sinulla on, että et vain halua, että et vain halua kertoa mitään omasta yksityiselämästäsi.

    • tutkiskele itseäsi

      Kun löydät syyn, myönnät sen itsellesi, tilanne saattaa helpottaa... ratketa siihenkin suuntaan, että sittemmin koet asian toisin. Anna itsellesi nyt ensin aikaa. Ehkä kyse on vain suuresta elämänmuutoksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe