Mistä alkkareista olisi apua?

Anna suositus

Etsin sellaista merkkiä, joka toisi vehkeet hyvin esille. En tarkoita mitään topattuja enkä seksialkkareita, vaan mikä merkki niistä tavallisista olisi tähän tarkoitukseen hyvä? Kenelläkään kokemusta asiasta?

45

502

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hermafrodit

      Onks sulla ihan vehkeetkin?

    • munat esiin

      Ergowear, N2N Bodywear, John Sievers, Obviously, Andrew Christian on mm. niitä, joissa on ns, munapussi, joka tuo vehkeet hyvin esille. Kolmesta ensimainitusta on kokemusta, niitä voin suositella. googlaamalla löytää verkkokauppoja, suomalainen cazaro myy osaa näistä.

      • aloittaja minä

        Kiitti suosituksista. Pitääkö olla tuon tyyppisissä isot vehkeet että näyttää hyvältä?


      • munat esiin
        aloittaja minä kirjoitti:

        Kiitti suosituksista. Pitääkö olla tuon tyyppisissä isot vehkeet että näyttää hyvältä?

        En ole mitenkään isomunainen, enemmänkin keskivertomies, mutta noi kalsarit sopivasti kohottaa profiilia.


      • esiin totta kai
        munat esiin kirjoitti:

        En ole mitenkään isomunainen, enemmänkin keskivertomies, mutta noi kalsarit sopivasti kohottaa profiilia.

        Näkyykö sulla paremmin kalu vai pussit niissä?


      • kivakivajess
        esiin totta kai kirjoitti:

        Näkyykö sulla paremmin kalu vai pussit niissä?

        Mulla näkyy kalun ääriviivat ainakin Andreweissa.


      • munapussi
        esiin totta kai kirjoitti:

        Näkyykö sulla paremmin kalu vai pussit niissä?

        N2N Bodywearin long johns eli pitkät kalsarit on parhaita, niitä suosin näin talviaikaan. On ohuet ja kevyet, eikä tule kuuma sisälläkään. Valkoisissa erottuu parhaiten penis ja ympärileikattu terska erottuu hyvin läpi. Parasta niissä on pussi, jonne munat saa hyvin "pakettiin", ei valu minnekään.


      • munat esiin
        esiin totta kai kirjoitti:

        Näkyykö sulla paremmin kalu vai pussit niissä?

        N2N Bodywearin long johns eli pitkät kalsarit on parhaita, niitä suosin näin talviaikaan. Valkoiset on hieman läpikuultavat, joissa erottuu hyvin ympärileikattu penis, toki myös muu varustus. Parasta niissä on pussi, jonne munat saa "pakettiin" eikä ne valu minnekään.


      • tommipoika
        munat esiin kirjoitti:

        N2N Bodywearin long johns eli pitkät kalsarit on parhaita, niitä suosin näin talviaikaan. Valkoiset on hieman läpikuultavat, joissa erottuu hyvin ympärileikattu penis, toki myös muu varustus. Parasta niissä on pussi, jonne munat saa "pakettiin" eikä ne valu minnekään.

        Millainen pussi? En ole ikinä kuullutkaan.


    • kokeilulla selvää

      Mitä jos laittaisi sukan sinne?

    • munat esiin

      Ei mitään sukkia.mut missä merkissä teillä näkyy parhaiten?

    • noloo..

      Kuka kehtaa myöntää laittaneensa joskus jotain toppausta housuihinsa? Minä ainakin joskus 15-v.

      • topatut munat

        Ei oo noloo. Mä oon pitäny munissa tyttöystävän topattuja liivejä.
        Näyttää hyvältä farkuissa kun rintalivin topatut kupit (livit taitettuna kupit sisäkkäin) pullotaa farkuista.
        Tyttöystävä ehdotti ekana ja huomasin hyväks jutks koska naisett on tosi kiinnostuneita ja kattelee kiinnostuneena. Jotkut on tullu kysyyn että onks toi aitoo.Oon sanonu ett aitoo on saa vaikka koittaa. Kukaan ei oo uskaltanu koittaa se naisen häveliäisyys.


    • mikael18

      Olen käyttänyt vessapaperirullanhylsyä. Pakko myöntää.

    • kivannäköistä

      Nanson pitkät alushousut ovat lämpimät mutta tosi epäseksikkäät.

      Saako joihinkin pitkiin näkyviin pullotuksen niin ettei vehkeet valahda lahkeeseen?

      • munapussi

        Katso kommentti tuolta edeltä


    • Mikael needs

      Entä briefit tai boxerit, mitkä tuo vehkeet parhaiten esiin?

      • munat esiin

        katso ketjun kolmas viesti


    • inkku2

      Käyttääks kaikki jäbät nykyää jotain pullotuskalsareit? Onx sit noloo jos ei pullota vai miks te käytätte? Miten sen saa aikaan??

    • koklaa

      Jos se auttaa itsetuntoa, niin Kiniki on joskus ainakin myynyt topattuja. Onkohan vielä saatana?

      • koklaa

        ... siis saataVAna?


    • linnea1

      Onko pojat teistä noloa jos teillä ei pullota housuissa?

    • fighterguy

      On se. Haluisin että näkyis. En ymmärrä ku jotkut puhuu että kummassa lahkeessa pitää.. ei mulla riitä ku siihen keskelle.

    • Bror-E

      Ei riitä mullakaan. Jos laittaa nupin jompaan kumpaan niin siihen keskelle se tulee sieltä kuitenkin. Olisko neuvvoja?

      • munat esiin

        Siirry noihin "munapusseihin", niin pysyvät tukevasti paikallaan eikä heilu lahkeesta toiseen.


    • M37 (-77)

      Itse tykkään Sloggin tangoista (Sloggi for men). En nyt tiedä tuosta vehkeiden esille tuomisesta, mutta mukavat ne on. Tuleehan siitä tietty itsevarmempi fiilis, kun niihin löytyy omasta takaa täytettä;)

      • hauska juttu

        Kumpaa tarkoitat, että sloggit on sen malliset, vai että sulla on isohkot vehkeet?


      • ????
        hauska juttu kirjoitti:

        Kumpaa tarkoitat, että sloggit on sen malliset, vai että sulla on isohkot vehkeet?

        No, vastaus?


    • alkari

      Mulle alushousujen käyttötarkoitus on, ettei pissatipat mene lahkeeseen. En ajattele pullottaako.

    • näkyy!

      Minkä merkkisiä on ne alushousut jotka on topattu edestä? Ja missä niitä myydään?

    • vanha setä

      Ainakin Kiniki ollut joskus! Mahtaako olla vielä myynnissä?

    • aloittaj a

      Onko täällä niin tylsää porukkaa ettei kenelläkään ole antaa neuvoa?

    • hosen

      Mahdollisimman löysät vai mahdollisimman tiukat on paremmat?

    • NauhaKireelle
      • muna_esiin

        Olen kokeillut kerran noita frigon kalsareita, joissa on tuo nauhakiristys. Se ei ollut mitenkään käytännöllinen saati että kalsareissa olisi mukava olla. Saman lopputuloksen tuottavat edellä mainitsemani mm. Ergowearin, N2N:n Johns Sieversin etupussilla varustetut kalsarit. Ei niissä tarvita mitään naruja, munat valahtaa ihan itsestään siihen pussiin ja pysyvät siellä siististi.


    • tomtom111222

      Onko joku kokeillut noita munapussiversioita?

    • tomtom111222

      Kertoisko joku vielä niistä munapussi versioista jos on kokemusta?

      • pussimuna

        Mitä haluat tietää? Olen käyttänyt em. merkkejä muutaman vuoden ja minusta ne ovat parhaat kalsarit, joissa miehen anatomia on otettu oikeasti huomioon. Niiden rinnalla kotimaiset blackhorset ja sloggit kalpenevat kevyesti.


      • Näyttäydytkö sä niissä mielellään?


      • munaset

        Tosi mielellään. Nyt on jalassa N2N Bodywearin Long Johnsit eli pitkät kalsarit, joissa on tuo maanmainio munapussi - paras oloasu kotona. Kelpaa olla jalassa myös salilla ja uimahallissa. Terv. em. nimimerkki pussimuna. Tää uus systeemi ei kelpuuta samaa nimimerkkiä uudelleen, vaikka on sama käyttäjä.


      • munaset kirjoitti:

        Tosi mielellään. Nyt on jalassa N2N Bodywearin Long Johnsit eli pitkät kalsarit, joissa on tuo maanmainio munapussi - paras oloasu kotona. Kelpaa olla jalassa myös salilla ja uimahallissa. Terv. em. nimimerkki pussimuna. Tää uus systeemi ei kelpuuta samaa nimimerkkiä uudelleen, vaikka on sama käyttäjä.

        Olisko missään kuvaa jossa näkis munapussialkkarit jalassa niin et pussin idea näkyis konkreettisesti?


      • munaset

        Käy katsomassa esim. www.n2nbodywear.com -sivustoa.


    • peepee123

      Naisten wetlook bokserit on kivat...

    • menkkahaukka

      mites olis h&m stringit?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe