Cookiet

Johan Nyton

Jos edellytätte cookieiden käyttöä. kertokaa, minkä palvelun cookieitä vaaditte. Monilla on selaimessa kurasuotimia, joiden syy-yhteyden löytäminen on per****een työlästä noin epämääräisillä infoilla. Selainta piti vaihtaa, että tämänkin pääsi kirjoittamaan.

7

73

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomasinpa vain

      Automaattispammauksen estämiseksi Suomi24:n keksit pitävät olla päällä.

    • Ihan hyvä että ovat päällä, ei niistä meinaan haittaa ole.

    • nyt ne tietää kaiken

      Erilaisia selaimen lisäpalikoita löytyy pilvin pimein, joilla voi poistella pipareita tai niin osia. Onhan se aika jännää toisaalta, että foorumi, joka tarjoaa kaikille ns. avoimen väylän keskusteluun, haluaa seurata millä palstoilla on käyty ja mitä luettu. Konetunniste ainakin toki helpottaa sen seuraamista mistä mahdollinen spämmi tulee. Mitä hyötyä siitä sitten on, on kokonaan toinen asia.

    • Johan Nyton

      Tälläkin sivulla on NoScriptin mukaan 18 (kahdeksantoista) osoitetta, joilla on kova hinku saada kyylättyä minun tekemisiäni ja ties mitä muuta. Ei se enää tarvitse mennä minnekään !epämääräisille sivuille" saadakseen koneeseensa haittaohjelman. Kiitos vaan, minulla on jo yksi, ja se on Windows.

      • Johan Nyton

        Enkä tarkoita, että tämä sivusto olisi epämääräinen, mutta kuten sanottu, ei tarvitsekaan saadakseen koneensa toimimattomaksi ja tietonsa maailmalle ns ei-luotettaviin tietojärjestelmiin ja -järjestelmiin ja -järjestelmiin ja -järjestelmiin ja...

        Tosiasia kuitenkin on ainakin omalla kohdallani, että jos en saa sivua toimimaan pienillä tietoturvaviilauksilla, unohdan sivun. Lopullisesti.


      • Johan Nyton
        Johan Nyton kirjoitti:

        Enkä tarkoita, että tämä sivusto olisi epämääräinen, mutta kuten sanottu, ei tarvitsekaan saadakseen koneensa toimimattomaksi ja tietonsa maailmalle ns ei-luotettaviin tietojärjestelmiin ja -järjestelmiin ja -järjestelmiin ja -järjestelmiin ja...

        Tosiasia kuitenkin on ainakin omalla kohdallani, että jos en saa sivua toimimaan pienillä tietoturvaviilauksilla, unohdan sivun. Lopullisesti.

        Cookiet eivät toki ole se suurin yksityisyysongelma, mutta seurantaa kuitenkin.

        Sori, että meni moneen viestiin.


    • Suolityhjennys24.fi

      Laita cookie päälle vain viestin lähetyksen ajaksi. Sitten pois päältä ja välimuistin tyhjennys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe