miksi ette mene töihin?

itteä niskasti kiinn

Töitä on vaikka muille jakaa. Ottakaa ny hyvät ihmiset itseänne niskasti kiinni ja menkää töihin. Ei se raha puussa kasva ja mieltä piristää kummasti työnteko. Se on paras lääke masennukseen.

13

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anon25

      Hyvä jos olis itsekuria

    • Mitä vittua se sulle kuuluu? Huolehdi omista asioistas. Suomessa on muuten paljon työttömiä, että jos työtä on tarjolla, niin varmasti myös tekijöitä.

      No itsellä saikkua kesäkuun loppuun asti.

    • annapilluu

      Mikä forumi tämä on? työ ja opiskelu?

    • ..................

      Mitä luultavimmin sairaslomalla/eläkkeellä olevat tai ainakin suurin osa heistä on aika kovasti kuitenkin koittanu töissä sinnitellä ja silti vaan ei oo voimat riittäny. Ja se on kyl täysin varmaa, et valtaosa masentuneista on töissä. Itse opiskelen tällä hetkellä ja masennukseni on kuulemma vaihdellu vaikeasta keskivaikeaan. Ja voin sanoo, että mitä enemmän mulla on ollu koulussa työtä ja stressiä, sitä enemmän oon voinu huonosti. Eli työ ei ole mikään ihmelääke.

    • 4+11

      Mitäs hittoa tälä palstalla trollaat. Suurin osa masentuneista on töissä.
      Mene tuonne sosiaalietuudet tai vastaavalle palstalle riehumaan. Sieltä jostakin löytyy niitä yhteiskunnan kuormittajia.
      Moni hankkii lapsia sen varaan, että kyllä valtio maksaa asunnon, lapsilisiä ja jotakin muuta tukea. Pitäisi ottaa lapset pois sellaisilta. Opettavat vääränlaisen asenteen jälkikasvulleen.
      Ei työtä vieroksuvat masennuksensa valehtelevat patalaiskuret ensisijaisesti täällä ole. He on muilla palstoilla valittamassa etuuksien pienuudesta ja pitämässä kiinni siitä ettei etuuksia pienennetä.

    • 20+10

      Minut on raiskattu, äitini sairastui vuonna 2008 syöpään ja kuoli, isäni on alkoholisoitunut ja veljeni sairastaa verenvuototautia nimeltä hemofilia. Olen vakavasti masentunut ja päässäni pyörii enää itsemurha-ajatukset. Minulla ei ole lainkaan elämäniloa saati sitten itsetuntoa. Välillä tuntuu kuin aivojani "särkisi", niin voimakasta masennukseni on. En pysty keskittymään työntekoon. Miksikö en tee töitä? Jaa-a.

      • valon nähnyt

        Miten ajattelit parantua? Makaamalla kotona?


      • _______________
        valon nähnyt kirjoitti:

        Miten ajattelit parantua? Makaamalla kotona?

        Näin sivullisena ja työssä sinnittelevänä masentuneena pitää todeta, ettei tuosta 20 10:n tilasta kyllä töissä käymällä parannu.

        Selittäkääpä, miten masennuksesta sekapäinen ja keskittymiskyvytön ihminen selviää työpaikan koeajasta? Eli lyhyeksi jäävät työurat kumminkin, vaikka jollain ihmeen ilveellä itsensä sinne asti onnistuisi saamaankin.

        Masennukseen kun kuuluu myös muistihäiriöitä, keskittymiskyvyttömyyttä, uupumusta ja ihan vaan yleistä "tyhmentymistä". Itse olen ainakin neljän ällän ylioppilaan ajoista tullut sellaisella rytinällä alaspäin, ettei ole tosikaan. Hyvä kun osaa laskun maksaa.


    • typerä trolli !!!

      pitäskö masentuneen mennä työpaikalle aiheuttamaan lisää vahinkoa ja vaaratilanteinta joita sinä terve ihminen joudut sitten korvaamaan ja tekemään tuplasti töitä joita tämä masentunut ihminen ei ole kyennyt tekemään?
      ja tämä masentunut ihminen on jatkuvasti sairaslomalla niin joudut paiskimaan kahden ihmisen edestä töitä niin sitäkö haluat aloittaja?
      haluatko myös, että tämä masentunut tulee työpaikallesi mahdollisesti riehumaan ja sekoamaan ja ehkä tappamaan jonkun ihmisen??? mieti ennen kuin kirjotat näitä typeriä trollejasi !???

      • 4+17

        Masentunut ei tapa ihmisiä idiooooooootti. Jonkin persoonallisuushäiriön omaava saattaa tappaa.


    • 12+13

      Hommatkaa mulle pillua niin paranen masennuksesta, sen jälkeen järjestäkään työpaikka niin alan tekemään ahkerati töitä. Ei Suomessa ole tarjolla kuin orjatöitä joista palkkana 9 euroa per päivä. Ei tuolla rahalla vielä edes syö kunnolla.

      • iha ite

        Kuule kun sun pitää ihan ite hankkia sitä pillua ja hommata se työpaikka.


    • täysin laho latva

      Rösölänperällä on melko pitkät riiureissut, kaikki nakut on muuttanna
      kaupunkeihin enin osa satojen kilometrien päähän. Voi täältä vielä
      joitain 70 naapurin iitoja löytyä, tosin netkin menee jo sinne
      kaupunkeihin, eivät jää tänne.
      Tekee tiukkaa päästä jo muutaman kymmenen kilometrin päähän
      pakollisia rutiiniasioitaan hoitamaan, mistään riiustamisista puhettakaan.

      Mulle ei kannata edes yrittää hommata sitä pillua kenenkään, en edes
      katso siihen suuntaan enää. Eläkkeellä jo olevana ei ole enää tarvis
      lähteä myöskään niitä töitä vonkaamaan, toistaiseksi on rahat vielä
      riittäneet elämiseen kunhan jättää ne riiustamisyrityksetkin kokonaan
      pois.

      Ja ei todellakaan tekis mieli enää näitä palstan aloittajan kaltaisia
      mielipuolia enää lähteä päivästä toiseen sietämään, ei työelämän
      pariin eikä sen pillun peräänkään.
      Korkeintaan nirhaamaan pois päiviltä tuon kaltaisia, se on ainoa jota
      voisin vielä katsoa lopuksi kykeneväni tekemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1372
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    Aihe