sähköposti mainokset

ohittamaton tarjous

Vinkki sinulle joka suunnittelet Saunalahden liittymää, avaa ensin itsellesi joku huuhaa sähköposti äläkä anna varsinaista osoitettasi operaattorille. Niitä sähköposteja sitten nimittäin tulee ja tulee ja tulee...osoitteesi leviää varmaan kaikille maailman mainostajille!

Muuten ol liittymä ja palvelut mutta mainonta on järkyttävää.

12

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei ohittamaton tarjous,

      matkapuhelinliittymämme sisältävät oletuksena markkinointiluvan, mikä tarkoittaa sitä, että meiltä ja yhteistyökumppaneiltamme voi tulla etuja ja tarjouksia sähköpostitse. Liittymän voi valita myös ilman markkinointilupaa, jolloin liittymän kuukausimaksu nousee 1e/kk.

      Uutta liittymä tilatessa liittymän voi tilata suoraan ilman markkinointilupaa. Olemassa olevilta liittymiltä markkinointiluvan voi poistaa uudessa OmaElisassa osoitteessa verkkoasiointi.elisa.fi

      Laura / Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi
      http://palsta.saunalahti.fi

      • Noki-Nenä

        Loppuuko mainonta sitten, kun laittaa niin pienen postilaatikon, että se tulee täyteen ja koko komeus jää toimittamatta?

        Mainospakottaminen voisi loppua osana "sopimusehtoja". Markkinointikieltoa ei pidä purkaa kaupan ehdolla.


      • Vaihtoon

        Kannattaa laittaa suodattimeen Saunalahti niin menee suoraan hävitykseen eikä tarvitse itse vaivautua poistamaan. Tekstiviestit ovat rasittavimpia.


    • Ei saunalahdelle

      Saunalahden pakkomainonta on kyllä todella ärsyttävää. Pitäisi kieltää lailla tuollainen touhu.

    • ohittamaton tarjous

      Myyjän kannattaisi mainita että niitä posteja tosiaan tulee :)
      Ja jos nyt haluaisin estää mainospostit niin näinköhän mahtaisi vielä onnistua, osoitteeni on jaettu jo niin huolellisesti.

      • Ei Saunalahdelle

        Jep, eipä taida enää välttämättä onnistua, sähköpostin vaihto taitaa olla ainoa vaihtoehto. Itse ostin liittymän Saunalahden chattimyyjältä. Palvelu oli muuten kyllä asiallista, mutta olisi toki voinut mainita että niitä sähköposteja tulee muuten sitten kaupan päälle niin maan perusteellisesti... Ja ihan pyytämättä. Samoin tekstiviesti häirintää. Tekstiviestit sain blokattua määrittämällä älypuhelimestani Saunalahden roskapostittajaksi. Ei enää ole piippaillut puhelin sen jälkeen... :=/


      • Hei ohittamaton tarjous,

        Saunalahti tai Elisa ei jaa tietoja koskaan kolmansille osapuolille. Viestejä voi tulla Saunalahden kautta meiltä itseltämme tai valikoiduilta yhteistyökumppaneilta ja niin kuin aikaisemmin olikin mainittu, voi tuon markkinointiluvan peruuttaa milloin vain. :)

        Välitän kuitenkin palautteenne eteenpäin, että tuo markkinointiviestin saapuminen tulee toki mainita aina tilausta tehdessä.

        Jussi / Palstatiimi
        http://palsta.elisa.fi


      • Vaihtoon

        Spämmäävät kolmansien osapuolten kanssa lehtimyynnistä sähkönmyyjiin. Jatkuva tekstarikaupustelu rasittaa. Itse vaihdan nyt liittymää. Terve menoa!


    • spam to back

      Hei

      Eiköös tuosta olisi pitänyt mainita littymäsopimusta tehdessä. Spämmit tukkii postia maailmalla muutoinkin ja kyseenalaista tarjota maksullista spämmin poistoa lisähintaan. Spämminhän voi uudelleen ohjata, späm x 100 tiettyihin saunalahden osoitteisiin joita löytyy muualta kuin asiakaspalvelun sivustoilta...

      • 44444

        Nehän voi ohjata helposti suoraan roskaposteihin ainaki gmailissa


    • jahajoo

      Keitä ovat nämä "valikoidut yhteistyökumppanit" ? Tuntuu olevan suht laaja käsite ja lisäksi, mikään ei estä heitä jakamasta osoitetta edelleen joten peli on menetetty jo siinä vaiheessa kun Saunis jakaa osoitteen.... Ainakin mulle on tullut aivan ihme numeroista soittoja ja viestejä vaikka on salainen numero jota en todellakaan ole laittanut mihinkään kilpailuunkaan (esimerkiksi). Annan aina prepaid-numeron jos asioin satunnaisen yrityksen kanssa.

    • Vaihtoon

      Aivan käsittämätöntä, että pitää maksaa siitä, että ei halua roskapostia ja myyntituputusta myöskään tekstiviesteinä. Itse olen aikanaan kieltänyt tietojeni jakamisen kolmansille osapuolille ja mainonnan. Soittaessani Saunalahteen minulle kerrottin, että nykyisiin paketteihin kuuluu kolmansien osapuolien markkinointi ja kielto maksaa 1 € kuukaudessa. Kun tein aikanaan sopimuksen, niin tuollaista ehtoa ei ollut. Nyt menee liittymä vaihtoon ja roskapostisuodatin saunalahden nimelle. Suosittelen samaa muille. Valitkaa joku muu operaattori, jos ette halua spämmäilytulvaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1771
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1112
    Aihe