mihin flirtti johtaa jos se vaan jatkuu

näinkö jatkuu

Vai loppuuko se aikanaan?
Mitenhän se voi meidän tapauksessa loppua jos nähdään säännöllisesti. Ehkä pitää keksiä jotain tai joku ratkaisu.

52

2382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppuu se.

      Kaikki loppuu aikanaan. En minä ainakaan jaksa enää...

    • päätyy

      Sänkyyn....

      • Se jatkuu ja jatkuu

        ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...


      • tee jotain

        Toivottavasti! Ei kohta jaksa enää. Tavallaan mahdoton tilanne, mutta tarviiko kaikkea ottaa niin vakavasti. MIehen kuuluu tehdä aloite...olen niin vanha..n ,,aikainen..


    • JA JATKUU JA jatkuu

      ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja KOPS. arkun kansi kopsahti kiinni

      • Meinasin kyllä, että

        jos saataisiin vanhainkodissa jotain aikaiseksi..


      • ilmassa on
        Meinasin kyllä, että kirjoitti:

        jos saataisiin vanhainkodissa jotain aikaiseksi..

        rakkautta ja vaipoista leijjailevaa paskan hajua


      • Mitä sen on
        ilmassa on kirjoitti:

        rakkautta ja vaipoista leijjailevaa paskan hajua

        väliä..


      • se että
        Mitä sen on kirjoitti:

        väliä..

        puhtaissa vaipoissa olis mukavampi kärvistellä ja pidellä toista kädestä


    • Flirtti irti

      Samaa miettinyt tässä syksyn aikana. Voisin vannoa että välillämme on ollut voimakasta flirttiä, jota on pidätellyt ympäristö, jossa kohtaamme. Haaveilen kohtaamisesta kahden kesken jossain salaisessa paikassa. Olisin valmis antautumaan vaikka aikoinaan väitin juttumme olevan mahdottomuus.

      • 1+2

        No sun pitää sopia hänen kanssaan joku paikka missä näätte vapaa-ajalla niin voit kertoa tunteesi jossei se onnistu siinä paikassa missä yleensä näette.


      • Pitäisi
        1+2 kirjoitti:

        No sun pitää sopia hänen kanssaan joku paikka missä näätte vapaa-ajalla niin voit kertoa tunteesi jossei se onnistu siinä paikassa missä yleensä näette.

        Todellakin.


      • Seitsemäs vaivas
        1+2 kirjoitti:

        No sun pitää sopia hänen kanssaan joku paikka missä näätte vapaa-ajalla niin voit kertoa tunteesi jossei se onnistu siinä paikassa missä yleensä näette.

        Joo menkää Candic-hotelliin. Siellä on halpaa.


    • itkuun loppuu

      Se johtaa lopulta toisen ärtymykseen, kun mitään ei tapahtu. Ellei molemmat ole pelimiehiä/naisia, jotka harrastavat flirttailua kaikkien kanssa.

      Lopulta toinen aina ihastuu ja sitten on tuskallista.

      • Sen kummempaa

        Just näin. Minä naisena olen turhautunut ja ärtynyt kun pitkin syksyä jatkuneella flirtillä ei ole edellytyksiä edetä sen kummempaan.


      • Yhdennaisenpelimies.

        No mä flirttaan monien kanssa, mutta kaipaan vain yhtä. Olen kuuma peruna, mutta niin yhdessä kiinni että hyvää päivää. Haluisin olla sun.. siis hänen. Tää tunne ei irtoa musta, veisit mut kotiin.


      • Rehellinen peli
        Yhdennaisenpelimies. kirjoitti:

        No mä flirttaan monien kanssa, mutta kaipaan vain yhtä. Olen kuuma peruna, mutta niin yhdessä kiinni että hyvää päivää. Haluisin olla sun.. siis hänen. Tää tunne ei irtoa musta, veisit mut kotiin.

        Osaathan kuitenkin lopettaa flirttailun silloin kun huomaat toisen ihastuneen sinuun, etkä itse tunne yhtä voimakkaasti. Toisen tunteilla ei saa leikkiä.

        Ylipäätään ei kannata johdattaa toista mitenkään harhaan. Kaikki eivät pidä flirttailusta, koska ihastuvat helposti tai haluavat olla uskollisia puolisolleen, joten otathan myös sellaiset ihmiset huomioon.


      • Ei miestä voi ymmärtää
        Rehellinen peli kirjoitti:

        Osaathan kuitenkin lopettaa flirttailun silloin kun huomaat toisen ihastuneen sinuun, etkä itse tunne yhtä voimakkaasti. Toisen tunteilla ei saa leikkiä.

        Ylipäätään ei kannata johdattaa toista mitenkään harhaan. Kaikki eivät pidä flirttailusta, koska ihastuvat helposti tai haluavat olla uskollisia puolisolleen, joten otathan myös sellaiset ihmiset huomioon.

        Mä päätin just muutama päivä sitten että en enää jaksa tätä miestä ja sen flirttiä sitten taas välttelyä, sitten välillä jälleen flirttiä. On varmaan joku joka tykkää satuttaa muita ihmisiä. Ei oo tietenkään tosissaan koska välillä välttelee eli tämä on hänelle vain itsetunnon pönkitystä. Olisin hänelle vain se kakkonen ja niin vähän en halua. Joten jos sovitaan näin että ei olla näkevinämme toisiamme.


      • yhdennaisenpelimies.
        Ei miestä voi ymmärtää kirjoitti:

        Mä päätin just muutama päivä sitten että en enää jaksa tätä miestä ja sen flirttiä sitten taas välttelyä, sitten välillä jälleen flirttiä. On varmaan joku joka tykkää satuttaa muita ihmisiä. Ei oo tietenkään tosissaan koska välillä välttelee eli tämä on hänelle vain itsetunnon pönkitystä. Olisin hänelle vain se kakkonen ja niin vähän en halua. Joten jos sovitaan näin että ei olla näkevinämme toisiamme.

        En epäröisi hetkeäkään jos tietäisin hänellä tunteita minua kohtaan olevan. Yritin tehdä itseäni tykö, mutta luulin ettei häntä kiinnosta.. enkä voi moittia jos ei ottanut minua tosissaan. Vaan kirpasihan se.

        Toivottavasti en ole loukannut häntä. Se ei ole ollut tarkoitus. Olen vain yrittänyt unohtaa, mutta ei tämä tunne irtoa minusta. En halua painostaa, joten annan tilaa välttelemällä. Joskus sorrun näyttämään, ettei hän ole minulle yksi muiden joukossa eikä hänkään aina minuun suhtaudu kuten muihin. En tiedä onko tässä jotain vain ei. Harvinaisen pihalla olen. Ikäänkuin molemmat pelkäisimme toisiamme. Minä ainakin pelkään, hurjan sitkeet tunteet.


      • Ei miestä voi ymmärtää
        yhdennaisenpelimies. kirjoitti:

        En epäröisi hetkeäkään jos tietäisin hänellä tunteita minua kohtaan olevan. Yritin tehdä itseäni tykö, mutta luulin ettei häntä kiinnosta.. enkä voi moittia jos ei ottanut minua tosissaan. Vaan kirpasihan se.

        Toivottavasti en ole loukannut häntä. Se ei ole ollut tarkoitus. Olen vain yrittänyt unohtaa, mutta ei tämä tunne irtoa minusta. En halua painostaa, joten annan tilaa välttelemällä. Joskus sorrun näyttämään, ettei hän ole minulle yksi muiden joukossa eikä hänkään aina minuun suhtaudu kuten muihin. En tiedä onko tässä jotain vain ei. Harvinaisen pihalla olen. Ikäänkuin molemmat pelkäisimme toisiamme. Minä ainakin pelkään, hurjan sitkeet tunteet.

        Eikö hänestä voi sitten huomata että onko ihastuneen oloinen? Jos menee varsin hiljaiseksi tai punastuu? Ehkä tapaatte paikassa/tilanteessa jossa hänellä ei mahdollista kertoa tunteita? Pitää olla kaksin jos ei muu auta. Voithan antaa hänelle lapun jossa viesti johon hän vastaa :)


      • yhdennaisenpelimies.
        Ei miestä voi ymmärtää kirjoitti:

        Eikö hänestä voi sitten huomata että onko ihastuneen oloinen? Jos menee varsin hiljaiseksi tai punastuu? Ehkä tapaatte paikassa/tilanteessa jossa hänellä ei mahdollista kertoa tunteita? Pitää olla kaksin jos ei muu auta. Voithan antaa hänelle lapun jossa viesti johon hän vastaa :)

        Hieman hankala ympäristö on. Tuota lappua mä olen harkinnut... mutta mä olen käytännössä jo luovuttanut, ristiriitaiset on merkit hänessä. Paitsi nää tunteet ei lähde. Ja ne lähtisi, jos olisin varma että olen ajatuksineni yksin. Vaisto sanoo, että tää jäi kesken. Closure please.

        Ja mua ymmärtää heti kun vaan tutustuu ja edes hetken kuuntelee. Sitähän mä haluaisinkin nyt alkuun.


      • miesvarattu
        Ei miestä voi ymmärtää kirjoitti:

        Mä päätin just muutama päivä sitten että en enää jaksa tätä miestä ja sen flirttiä sitten taas välttelyä, sitten välillä jälleen flirttiä. On varmaan joku joka tykkää satuttaa muita ihmisiä. Ei oo tietenkään tosissaan koska välillä välttelee eli tämä on hänelle vain itsetunnon pönkitystä. Olisin hänelle vain se kakkonen ja niin vähän en halua. Joten jos sovitaan näin että ei olla näkevinämme toisiamme.

        Välttelen sua välillä, koska en saisi olla ihastunut sinuun. Välillä on vaan pakko yrittää flirttailla, koska haluan sut, enkä voi tunteilleni mitään.


      • Jatkossa pysyt
        miesvarattu kirjoitti:

        Välttelen sua välillä, koska en saisi olla ihastunut sinuun. Välillä on vaan pakko yrittää flirttailla, koska haluan sut, enkä voi tunteilleni mitään.

        minusta kaukana,et edes katso!


      • nainenvarattu
        miesvarattu kirjoitti:

        Välttelen sua välillä, koska en saisi olla ihastunut sinuun. Välillä on vaan pakko yrittää flirttailla, koska haluan sut, enkä voi tunteilleni mitään.

        Miesvarattu, ei kai tuo ollut mulle? Kuulosti niin tutulta. Paitsi tykkään enemmän siitä sun flirtistä...


      • Varattu joo
        miesvarattu kirjoitti:

        Välttelen sua välillä, koska en saisi olla ihastunut sinuun. Välillä on vaan pakko yrittää flirttailla, koska haluan sut, enkä voi tunteilleni mitään.

        No mitä se sitten tänään oli?


      • miesvarattu
        nainenvarattu kirjoitti:

        Miesvarattu, ei kai tuo ollut mulle? Kuulosti niin tutulta. Paitsi tykkään enemmän siitä sun flirtistä...

        Oli nimimerkille "ei miestä voi ymmärtää"


      • mMinähän se vaan
        miesvarattu kirjoitti:

        Välttelen sua välillä, koska en saisi olla ihastunut sinuun. Välillä on vaan pakko yrittää flirttailla, koska haluan sut, enkä voi tunteilleni mitään.

        En tiedä, en varsinaisesti flirttaile, saatan hassutella, mutta tunne häneen on vahva. Rakkautta se on. Välillä katseet kohtaa ja olen muusina.:) Se on jotain syvempää.
        Miehestä huokuu lämpöä, jonka aitoutta ei tarvitse miettiä. Hänessä on kaikki.

        varatulta varatulle N>M


      • ei miestä voi ymmärtää
        miesvarattu kirjoitti:

        Välttelen sua välillä, koska en saisi olla ihastunut sinuun. Välillä on vaan pakko yrittää flirttailla, koska haluan sut, enkä voi tunteilleni mitään.

        Tolta kannalta voin toki ymmärtää sua mutta arvaapa oonko luullut että se oli siinä. Meillä on aika paha tilanne kun ei todellakaan saisi olla tunteita.
        Oot kai tietoinen että mulle ei kelpaa se kakkosena olo?
        Tässä yritän sua unohtaa mutta ei taida oikein onnistua.


      • MiesMyösTäällä
        ei miestä voi ymmärtää kirjoitti:

        Tolta kannalta voin toki ymmärtää sua mutta arvaapa oonko luullut että se oli siinä. Meillä on aika paha tilanne kun ei todellakaan saisi olla tunteita.
        Oot kai tietoinen että mulle ei kelpaa se kakkosena olo?
        Tässä yritän sua unohtaa mutta ei taida oikein onnistua.

        Itselläni on sellainen tilanne, että olen varattu ja ihastunut syvästi erääseen ihanaan naiseen. Tiedän etten saisi olla, mutta hän on ollut päivieni piristys jo kauan ja se lyhyt hetki, ne muutamat sanat, ne tuovat sydämeeni niin paljon lämpöä, jaksamista ja voimaa.

        En oikeastaan flirttaile hänelle, ehkä joskus jotain aivan pientä, pääasiassa olen vain ystävällinen. Muutaman kerran olen lipsauttanut jotain kiinnostukseen viittaavaa, mutta ehkä hän on pitänyt sitä vaan heittona, en tiedä.

        Olen joskus ajatellut antaa hänelle lapun tai pyytää ihan suoraa kahville, mutta kumpikin on jäänyt tekemättä. Lappu tuntuu aikuisen miehen antamana vähän lapselliselta ja taas suora kysymys ei siihen tilanteeseen sovi. En halua siinä tilanteessa hämmentää häntä, oli vastaus sitten mitä tahansa.

        Ajattelinkin jo muutama päivä sitten, että lopetan itseni kiusaamisen. Enhän kuitenkaan tiedä mitä hän minusta ajattelee ja ehkä jotkut asiat vaan ei aukea ilman kummankin selvää ilmaisua.

        Olen kuitenkin hänelle kiitollinen pienistä valon pilkahduksista joita hän on tuonut elämääni. Ehkä parempikin ettei tämmöiseen mieheen retkahda, välttyy paljolta mielipahalta.

        Sydän vaan ei ajattele järjellä ja kun se ihastuu ja rakastuu, on tunne aivan jotain muuta kuin järkiperäinen. Eikä se helpota tai lopu millään.


      • Varattu nainen
        MiesMyösTäällä kirjoitti:

        Itselläni on sellainen tilanne, että olen varattu ja ihastunut syvästi erääseen ihanaan naiseen. Tiedän etten saisi olla, mutta hän on ollut päivieni piristys jo kauan ja se lyhyt hetki, ne muutamat sanat, ne tuovat sydämeeni niin paljon lämpöä, jaksamista ja voimaa.

        En oikeastaan flirttaile hänelle, ehkä joskus jotain aivan pientä, pääasiassa olen vain ystävällinen. Muutaman kerran olen lipsauttanut jotain kiinnostukseen viittaavaa, mutta ehkä hän on pitänyt sitä vaan heittona, en tiedä.

        Olen joskus ajatellut antaa hänelle lapun tai pyytää ihan suoraa kahville, mutta kumpikin on jäänyt tekemättä. Lappu tuntuu aikuisen miehen antamana vähän lapselliselta ja taas suora kysymys ei siihen tilanteeseen sovi. En halua siinä tilanteessa hämmentää häntä, oli vastaus sitten mitä tahansa.

        Ajattelinkin jo muutama päivä sitten, että lopetan itseni kiusaamisen. Enhän kuitenkaan tiedä mitä hän minusta ajattelee ja ehkä jotkut asiat vaan ei aukea ilman kummankin selvää ilmaisua.

        Olen kuitenkin hänelle kiitollinen pienistä valon pilkahduksista joita hän on tuonut elämääni. Ehkä parempikin ettei tämmöiseen mieheen retkahda, välttyy paljolta mielipahalta.

        Sydän vaan ei ajattele järjellä ja kun se ihastuu ja rakastuu, on tunne aivan jotain muuta kuin järkiperäinen. Eikä se helpota tai lopu millään.

        Olisipa tämä siltä varatulta mieheltä, jota rakastan...Valitettavasti olen itsekin varattu. Oikestaan rakastan siis kahta miestä...Hetket hänen kanssaan...oi...Haluaisin vain, että hän halaisi minua ja katsoisi silmiin ja kertoisi tunteensa...mistä sitä tietää vaikka näkisin valon ja pystyisin vihdoin tekemään valintani...


      • Varattu nainen
        Varattu nainen kirjoitti:

        Olisipa tämä siltä varatulta mieheltä, jota rakastan...Valitettavasti olen itsekin varattu. Oikestaan rakastan siis kahta miestä...Hetket hänen kanssaan...oi...Haluaisin vain, että hän halaisi minua ja katsoisi silmiin ja kertoisi tunteensa...mistä sitä tietää vaikka näkisin valon ja pystyisin vihdoin tekemään valintani...

        Enkä oikeastaan halua edes miettiä mitä mahdollisesti tunteiden tunnustamisesta seuraisi. Haluaisin vaan olla hänen kanssaan siinä hetkessä.


      • MiesMyösTäällä
        Varattu nainen kirjoitti:

        Enkä oikeastaan halua edes miettiä mitä mahdollisesti tunteiden tunnustamisesta seuraisi. Haluaisin vaan olla hänen kanssaan siinä hetkessä.

        Samoin, haluaisin vain edes hetken hänen kanssaan kahden. Ihan vaan jutella, istua vaikka kahvikupin ääressä ja katsoa häntä silmiin.

        Ehkä hän punastuisi niinkuin aina välillä kohdatessamme. Suloisinta punastumista mitä olen koskaan nähnyt. Ja nuo kauniit ruskeat silmät, ne sulattavat mun sydämen.

        Jos paperilaput on lapsellisia, niin mitä tämä on? Täysin järjetöntä! Tukahdettuja tunteita ja sanomattomia sanoja. Haaveita vain.


      • Yritystä.
        yhdennaisenpelimies. kirjoitti:

        Hieman hankala ympäristö on. Tuota lappua mä olen harkinnut... mutta mä olen käytännössä jo luovuttanut, ristiriitaiset on merkit hänessä. Paitsi nää tunteet ei lähde. Ja ne lähtisi, jos olisin varma että olen ajatuksineni yksin. Vaisto sanoo, että tää jäi kesken. Closure please.

        Ja mua ymmärtää heti kun vaan tutustuu ja edes hetken kuuntelee. Sitähän mä haluaisinkin nyt alkuun.

        Lappu on parempi kuin ei mitään. Ristiriita syntyy monesti epävarmuudesta ja huonoista olosuhteista.


      • Varattu nainen
        MiesMyösTäällä kirjoitti:

        Samoin, haluaisin vain edes hetken hänen kanssaan kahden. Ihan vaan jutella, istua vaikka kahvikupin ääressä ja katsoa häntä silmiin.

        Ehkä hän punastuisi niinkuin aina välillä kohdatessamme. Suloisinta punastumista mitä olen koskaan nähnyt. Ja nuo kauniit ruskeat silmät, ne sulattavat mun sydämen.

        Jos paperilaput on lapsellisia, niin mitä tämä on? Täysin järjetöntä! Tukahdettuja tunteita ja sanomattomia sanoja. Haaveita vain.

        Sinuna antaisin tunteiden näkyä vielä selvemmin...ei ehkä paperilapulla, mutta pyydä vaikka kahville juttelemaan niitä näitä ja katso silmiin...eiköhän viesti mene perille...Näin haluaisin rakkaan J:ni tekevän.


      • VaikeaaViestintää
        yhdennaisenpelimies. kirjoitti:

        Hieman hankala ympäristö on. Tuota lappua mä olen harkinnut... mutta mä olen käytännössä jo luovuttanut, ristiriitaiset on merkit hänessä. Paitsi nää tunteet ei lähde. Ja ne lähtisi, jos olisin varma että olen ajatuksineni yksin. Vaisto sanoo, että tää jäi kesken. Closure please.

        Ja mua ymmärtää heti kun vaan tutustuu ja edes hetken kuuntelee. Sitähän mä haluaisinkin nyt alkuun.

        Pelimiekkonen, tosi samanlaiselta kuulostaa tilanne minullakin. Hyvin olet kirjottanut... Ei vaan jaksaisi tätä epätietoisuutta enää. Välttely on ilmeistä ja kanssakäyminen pelkästään sähköpostilla, ei koskaan soiteta.Ihan kuin pelättäisiin toisen äänen kuulemista. Olen nainen.. miestä kaipailen.


      • yhdennaisenpelimies.
        VaikeaaViestintää kirjoitti:

        Pelimiekkonen, tosi samanlaiselta kuulostaa tilanne minullakin. Hyvin olet kirjottanut... Ei vaan jaksaisi tätä epätietoisuutta enää. Välttely on ilmeistä ja kanssakäyminen pelkästään sähköpostilla, ei koskaan soiteta.Ihan kuin pelättäisiin toisen äänen kuulemista. Olen nainen.. miestä kaipailen.

        Teillä on sentään on kahdekeskinen keskusteluyhteys. Käytä sitä. Ala viemään asioita eteenpäin. Sano, että olisi kiva jos soittaisit, ehdota tapaamista, kysy suoraan miksi välttelee. Jos hän on kiinnostunut, hän rauhoittaa mielesi ja tulee vastaan. Jos ei, niin jätä hänet oman onnensa nojaan. Ei enää edes sähköpostia. Jos hän ei sittenkään tule hattu kourassa takaisin, unohda hänet lopullisesti.


    • rthj

      olla pidetty muiden silmissä on ehkä vaikein kiintymys josta ihminen voi luopua

    • sanokaa nyt
      • toinen puolisko

        Tunne ei katoa. Vuosia mennyt. Satojatuhansia ihmisiä vastaantullut, ei mitään vaikutusta... on vain hän. N>M


    • Tarkkailen sinua

      Huomattu on, eräs varattu mies on himmaillut flirttailuaan. Itselleen sopivasti tuo kuitenkin esille olemassa olonsa ja kiinnostuksensa, jotten häntä unohtaisi. Vielä en ole unohtanut.

      • miesvarattu

        Missäspäin flirttailun himmaillua on esiintynyt?


      • gorilla8886

        Miten tuo oman olemassaolonsa esiin tuominen käytännössä näkyy?


      • VaaleeToinenPuolisko
        gorilla8886 kirjoitti:

        Miten tuo oman olemassaolonsa esiin tuominen käytännössä näkyy?

        Kutkuttaa vastata, että mustassa karvoituksessasi, nimimerkistä päätellen.


      • miesvarattu
        VaaleeToinenPuolisko kirjoitti:

        Kutkuttaa vastata, että mustassa karvoituksessasi, nimimerkistä päätellen.

        Hiukan rupeaa lähestyvät pikkujoulut jännittää. Vaikka en edes tiedä onko hän osallistumassa.
        Oma vika kun olen ollut flirttailemassa, mutta en todellakaan tiedä miten tulen toimimaan jos hän näyttää vihreää valoa.
        Olen yrittänyt psyykata itseäni olemaan viileä ja pysymään hänestå kaukana, mutta vaikeaksi taitaa mennä.


      • miesvarattu
        VaaleeToinenPuolisko kirjoitti:

        Kutkuttaa vastata, että mustassa karvoituksessasi, nimimerkistä päätellen.

        Hiukan rupeaa lähestyvät pikkujoulut jännittää. Vaikka en edes tiedä onko hän osallistumassa.
        Oma vika kun olen ollut flirttailemassa, mutta en todellakaan tiedä miten tulen toimimaan jos hän näyttää vihreää valoa.
        Olen yrittänyt psyykata itseäni olemaan viileä ja pysymään hänestå kaukana, mutta vaikeaksi taitaa mennä.


    • MiesMyösTäällä

      Kiitos kannustavista sanoistasi, ehkä teenkin juuri niin. Kun vaan uskaltaisi ottaa sen askeleen ...

      Voisiko tuo kaunotar suostua kulkurin pyyntöön? Vaikka kahville, ihan tutustuaksemme paremmin? Kukapa sen tietää ...

      Hänellä varmasti vientiä riittää, vaihtoehtoja mistä valita. Siihen tuskin tarvitaan enää varattua miestä kahviseuraksi. Olisi kai hän jo vinkin heittänyt.

      Alan jo luopua ajatuksesta tätä kirjoittaessani, vaikka ikävä vaivaakin mieltä. Ajatuksissani edes voin sulkea hänet hellään syleilyyn ja pitkästä aikaa katsoa häntä silmiin.

      • ei miestä voi ymmärtää

        Olen itse ainakin siihen tulokseen tullut että tämä on toivotonta koska ollaan kummatkin varattuja ja sitten toi välttely niin ei vaan enää voi jatkaa näin. Pitää olla niin kuin ei oltais koskaan tavattu. Ehkä meille kummallekin parempi näin? Jos mies välttelee niin en kyllä aio tyrkyttää itseäni ja saada väkisin huomiota vaan ajattelen hänen tehteen päätöksensä, sitä kunnioittaen.


      • Ajatelkaapuolisoitan
        ei miestä voi ymmärtää kirjoitti:

        Olen itse ainakin siihen tulokseen tullut että tämä on toivotonta koska ollaan kummatkin varattuja ja sitten toi välttely niin ei vaan enää voi jatkaa näin. Pitää olla niin kuin ei oltais koskaan tavattu. Ehkä meille kummallekin parempi näin? Jos mies välttelee niin en kyllä aio tyrkyttää itseäni ja saada väkisin huomiota vaan ajattelen hänen tehteen päätöksensä, sitä kunnioittaen.

        Menkää hoitoon.


    • hoidon tarpeessa

      Uuuuh mielellään. Kuka tarjoaa hoitoa? No ei vaan, sorry. Olen tosi pahoillani tilanteesta ihastuttvan, suhteeseen panostavan ja kaikin puolin täydellisen puolison puolesta.

    • Mitenkä se katsoo

      Mikä on flirttailua? Onko se esimerkiksi sitä että viihtyy toisen seurassa ja ajattelee sen olevan molemminpuolista, mutta kumpikaan ei pelaa selkeästi. On vain se katse. :)

      • Katseen syvyys

        Silti se katse on siellä, vaikkei katsoisikaan. Aiemmat katseesi on analysoitu sieluun saakka...syvälle...lähtemättömästi...


      • Ne silmät
        Katseen syvyys kirjoitti:

        Silti se katse on siellä, vaikkei katsoisikaan. Aiemmat katseesi on analysoitu sieluun saakka...syvälle...lähtemättömästi...

        Kauanko se sitten on flirttiä? Miten pitkään se on vain flirttiä kun se tapahtuu aina uudelleen ja uudelleen? Milloin se muuttuu ihastumiseksi?

        Mielestäni kenelle tahansa joka miellyttää silmää voi flirttailla koska se on merkityksetöntä kertoen vain sille toiselle " että olet hyvännäköinen" ja silloin se voi olla sellainen pieni kohteliaisuus.
        Jos tämä joka kohtaamisella jatkuu ja alkaa tuntemaan jotain sitä toista kohtaan niin sehän on ihastumista?
        Silloin ollaan jo menty pidemmälle. Meneekö tämä sitten ohi jos/kun kohtaamisia tulee säännöllisesti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1746
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1272
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1233
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1136
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1127
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      590
      1094
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      934
    Aihe