Surkeat ilmaiset ilmaiset musiikintekosoftat windowsille

23+22

Linuxille on ammattitasoinen ohjelma:

http://www.rosegardenmusic.com/

Monen muun alan softat löytyy ilmaiseksi linuxista. Ei ole mitään järkeä käyttää windowsia.

112

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ubuntu rules!

      Missä huono musaviritys, siellä wintöötti.

      • Linuks - Valhe †

        OLipas tökerön näköisiä ohjelmia - sopii linuksiin! Kuin jostain 80-luvun ensimmäisistä stereoista otettuja kuvia - näyttävän monimutkaisen näköisiä - sisältä pelkkää yksinkertaisuutta ja toimimattomuutta!


    • ⬅️Linux vain lelux➡️

      ulkonäkö ja ulostuleva materiaalikin on kuin 80 luvun tietokoneissa, ei mitään järkeä hommata maksullisia Windowsiin tehtyjä musiikkisovelluksia tai MacOs sovelluksia joilla saa ammattimaista jälkeä, vain C-64 taso on oikeaa pitsamiesten ja suklaamiesten juttuja.

      • win - sisältä mätä

        winhihhuli kiinnittää huomionsa teemaan ja tekee sen päätöksellä ostoksensa. mikä näyttää hienolta, niin on takuulla hyvä :D
        kyllä linuxilla tehdään jopa laadukkaampaa jälkeä, ja mikä parasta, nopeammin, turvallisemmin ja edullisemmin.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        win - sisältä mätä kirjoitti:

        winhihhuli kiinnittää huomionsa teemaan ja tekee sen päätöksellä ostoksensa. mikä näyttää hienolta, niin on takuulla hyvä :D
        kyllä linuxilla tehdään jopa laadukkaampaa jälkeä, ja mikä parasta, nopeammin, turvallisemmin ja edullisemmin.

        Onko lukemisen ymmärtämisessä vai missä sinulla se ongelma?


      • C-64 oli tunnetusti hyvä musiikissa. SID-piirin soundi on ainutlaatuinen, ja sitä käytetään nykyäänkin musiikissa vielä ja vanhat C-64 biisit ovat klassikoita.


      • Jallu on seko
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Onko lukemisen ymmärtämisessä vai missä sinulla se ongelma?

        Sinulla ainakin on ongelma naurettavassa fanatismissa.


      • Jalluko käyttää edelleen 90-luvun Mac OS:sia? No parempihan se on kuin nykypäivän vindovsit, jotka imee viruksia ja kaatuilee jatkuvasti!

        Ubuntu ja Mac OS X sen sijaan ovat laadukkaita nykypäivän käyttöjärjestelmiä!


      • ⬅️Latenssimies➡️
        Jallu on seko kirjoitti:

        Sinulla ainakin on ongelma naurettavassa fanatismissa.

        Linsiis et ymmärrä lukemaasi ja luet Jalluja, ok.
        Ainiin, ja plussailet itselle kun muut ei plussaa ja tunnet hyvyyttä.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        M-Kar kirjoitti:

        C-64 oli tunnetusti hyvä musiikissa. SID-piirin soundi on ainutlaatuinen, ja sitä käytetään nykyäänkin musiikissa vielä ja vanhat C-64 biisit ovat klassikoita.

        Niinhän se on, kaikki ammattilaiset tekee nykyäänkin kaiken musiikin kuusnepalla, kaikki nykypäivän studiot äänittää kuusnepalla hittipiisit mistä Karvahatunkin pieni jalka alkaa vipattamaan.


      • 3432
        Tri.Windows Mieli-ala kirjoitti:

        Jalluko käyttää edelleen 90-luvun Mac OS:sia? No parempihan se on kuin nykypäivän vindovsit, jotka imee viruksia ja kaatuilee jatkuvasti!

        Ubuntu ja Mac OS X sen sijaan ovat laadukkaita nykypäivän käyttöjärjestelmiä!

        "Ubuntu ja Mac OS X sen sijaan ovat laadukkaita nykypäivän käyttöjärjestelmiä!"
        Windows kloonit ja vanhat kernelit eivät ole hyviä. Esim unity on ihan surkea:
        https://flexion.org/posts/2014-03-memory-consumption-of-linux-desktop-environments.html


        Desktop Environment | Memory Used |
        | ---------------------|------------:|
        | Enlightenment 0.18.8 | 83.8 MiB |
        | LXDE 0.5.5 | 87.0 MiB |
        | XFCE 4.10.2 | 110.0 MiB |
        | LXQt 0.7.0 | 113.0 MiB |
        | MATE 1.8.1 | 123.0 MiB |
        | Cinnamon 2.2.13 | 176.3 MiB |
        | GNOME3 3.12.2 | 245.3 MiB |
        | KDE 4.13.1 | 302.6 MiB |
        | Unity 7.2.0.14 | 312.5 MiB |


        OSx taas on muuten vaan muun maailman kanssa epäyhteensopiva käyttis.


      • Jallu tuhoo †
        ⬅️Latenssimies➡️ kirjoitti:

        Linsiis et ymmärrä lukemaasi ja luet Jalluja, ok.
        Ainiin, ja plussailet itselle kun muut ei plussaa ja tunnet hyvyyttä.

        Mikä on linsiis?

        Tiedoksesi vain, että nuo täysin överiksi vedetyt C64-jutut kertovat enemmän fanatismistasi kuin käsiteltävästä aiheesta.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Jallu tuhoo † kirjoitti:

        Mikä on linsiis?

        Tiedoksesi vain, että nuo täysin överiksi vedetyt C64-jutut kertovat enemmän fanatismistasi kuin käsiteltävästä aiheesta.

        Koska et edes osaa päätellä niin kirjoitan uusiksi.
        Niin siis, et ymmärrä edes lukemaasi ja luet Jalluja, ok.


      • Jallu tuhoo †
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Koska et edes osaa päätellä niin kirjoitan uusiksi.
        Niin siis, et ymmärrä edes lukemaasi ja luet Jalluja, ok.

        Vai niin. Voisitko myös saman tien kertoa, mikä on se BarPet ja liittyykö se jotenkin BartPE:hen?


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Jallu tuhoo † kirjoitti:

        Vai niin. Voisitko myös saman tien kertoa, mikä on se BarPet ja liittyykö se jotenkin BartPE:hen?

        Täh?
        Mistä horiset, missä sellaisesta olen puhunut?


      • Jallu tuhoo †

      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Jallu tuhoo † kirjoitti:

        Tuolla esimerkiksi: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10653191/#comment-55177327

        Nyt tietysti väität, että se oli joku muu, mutta kyllä me sinut, Jallu, tunnistamme.

        Nyt ainakin todistit lukutaidottomuutesi.
        Katsoppa nimimerkkiä Jallu pieni.

        Sinä et multipersooniesi kanssa tunnu tuntevan ketään, luet vaan jallua ja luulet muidenkin olevan jotain Jalluja.


      • Jallu tuhoo †
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Nyt ainakin todistit lukutaidottomuutesi.
        Katsoppa nimimerkkiä Jallu pieni.

        Sinä et multipersooniesi kanssa tunnu tuntevan ketään, luet vaan jallua ja luulet muidenkin olevan jotain Jalluja.

        Nyt väität jo, ettei nimimerkkiä voi vaihtaa. Olet kyllä kertakaikkiaan ylittänyt itsesi houreinesi.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Jallu tuhoo † kirjoitti:

        Nyt väität jo, ettei nimimerkkiä voi vaihtaa. Olet kyllä kertakaikkiaan ylittänyt itsesi houreinesi.

        Missä minä sellaista olen väittänyt?
        Et siis oikeasti osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi, luulin aluksi vain pelleilyksi.
        Olet kyllä muuten ajat sitten ylittänyt itsesi houreinesi nuissa Jallu jutuissa.


        Minä kirjoitan samalla nimimerkillä yleensä,mtuosta johon linkitit en tiedä mitään, mistä olet saanut edes päähäsi että minä olisin kirjoitellut nuo?


      • et hämää ketään
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Missä minä sellaista olen väittänyt?
        Et siis oikeasti osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi, luulin aluksi vain pelleilyksi.
        Olet kyllä muuten ajat sitten ylittänyt itsesi houreinesi nuissa Jallu jutuissa.


        Minä kirjoitan samalla nimimerkillä yleensä,mtuosta johon linkitit en tiedä mitään, mistä olet saanut edes päähäsi että minä olisin kirjoitellut nuo?

        Jos esität nimimerkin vaihtumista todisteena kirjoittajan vaihtumisesta, väität de facto, ettei nimimerkkiä voi vaihtaa. Eihän se muussa tapauksessa mitään voi todistaa. Nytkin minä vaihdoin nimimerkkiä, näin helposti se käy.


      • et hämää ketään
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Missä minä sellaista olen väittänyt?
        Et siis oikeasti osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi, luulin aluksi vain pelleilyksi.
        Olet kyllä muuten ajat sitten ylittänyt itsesi houreinesi nuissa Jallu jutuissa.


        Minä kirjoitan samalla nimimerkillä yleensä,mtuosta johon linkitit en tiedä mitään, mistä olet saanut edes päähäsi että minä olisin kirjoitellut nuo?

        Ja sinun kirjoituksesi on hyvin helppo tunnistaa. Samat kirjoitusvirheet, sama fanatismi, sama uho jne.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        et hämää ketään kirjoitti:

        Ja sinun kirjoituksesi on hyvin helppo tunnistaa. Samat kirjoitusvirheet, sama fanatismi, sama uho jne.

        En ole väittänyt sellaista ja sinä et näköjään ainakaan hallitse ihmistuntemusta.


      • Ei näin
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        En ole väittänyt sellaista ja sinä et näköjään ainakaan hallitse ihmistuntemusta.

        Olet väittänyt de facto. Minun ihmistuntemuksessa ei sinun, Jallu, harmiksesi ole mitään vikaa.

        Jo silloin kun kasin karmeus paljastui, mietin, miten mahdat yrittää säilyttää kasvosi laatikkoleikin väistämättä saadessa kyytiä seuraavasta versiosta. No, et edes yritä, vaan vaihdoit kasvoja.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Ei näin kirjoitti:

        Olet väittänyt de facto. Minun ihmistuntemuksessa ei sinun, Jallu, harmiksesi ole mitään vikaa.

        Jo silloin kun kasin karmeus paljastui, mietin, miten mahdat yrittää säilyttää kasvosi laatikkoleikin väistämättä saadessa kyytiä seuraavasta versiosta. No, et edes yritä, vaan vaihdoit kasvoja.

        Missä ole väittänyt, voisitko vaikka lainata sana sanaan väittämääni niin saadaan lukutaidottomuutesi havaittua paremmin?

        Enkä tiedä miksi jostakin kasista nyt horiset, mutta mitään vikaa siinäkään ei ole ja ei ole pakko mitään laatikkoleikkejä leikkiä, ne tuollaiset hiekkalaatikkoleikit toivon mukaan sinullakin jää pois kun aikuistut, mutta vastaa nyt kuitenkin kysymykseeni.


      • Nikki vaihtuu †
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Missä ole väittänyt, voisitko vaikka lainata sana sanaan väittämääni niin saadaan lukutaidottomuutesi havaittua paremmin?

        Enkä tiedä miksi jostakin kasista nyt horiset, mutta mitään vikaa siinäkään ei ole ja ei ole pakko mitään laatikkoleikkejä leikkiä, ne tuollaiset hiekkalaatikkoleikit toivon mukaan sinullakin jää pois kun aikuistut, mutta vastaa nyt kuitenkin kysymykseeni.

        "Nyt ainakin todistit lukutaidottomuutesi.
        Katsoppa nimimerkkiä Jallu pieni."

        Eli sinusta nimimerkki on joku todiste jostain. MOT.

        Sinä olet Jallu, eli kasihörhö eli BarPet-pelle. Tämän palstan lisäksi olet vaikuttanut Iltalehden foorumilla ennen rekisteröintipakon käyttöönottoa ja moderoinnin parantamista. Ja lisäksi olet se peräsmies vai mikä perusmies ITViikon kommenttipalstalla.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Nikki vaihtuu † kirjoitti:

        "Nyt ainakin todistit lukutaidottomuutesi.
        Katsoppa nimimerkkiä Jallu pieni."

        Eli sinusta nimimerkki on joku todiste jostain. MOT.

        Sinä olet Jallu, eli kasihörhö eli BarPet-pelle. Tämän palstan lisäksi olet vaikuttanut Iltalehden foorumilla ennen rekisteröintipakon käyttöönottoa ja moderoinnin parantamista. Ja lisäksi olet se peräsmies vai mikä perusmies ITViikon kommenttipalstalla.

        Vqi että nyt jopa iltiksen foorumeilla, vai niin, oikeasti nyt hei!
        Vastaa kuitenkin kysymykseen, vai etkö sitäkään osaa?


      • Jallu uhoo †
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Vqi että nyt jopa iltiksen foorumeilla, vai niin, oikeasti nyt hei!
        Vastaa kuitenkin kysymykseen, vai etkö sitäkään osaa?

        Minä vastasin jo. Sinä puolestasi et ole vastannut minulle, mikä se BarPet oikein on. Onko se joku vain kiivaimmille Windows-hihhuleille jaossa oleva erikoisversio BartPE:stä?

        Sen sijaan sinä olet tehnyt entistä selvemmäksi sen, että olet Jallu.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Jallu uhoo † kirjoitti:

        Minä vastasin jo. Sinä puolestasi et ole vastannut minulle, mikä se BarPet oikein on. Onko se joku vain kiivaimmille Windows-hihhuleille jaossa oleva erikoisversio BartPE:stä?

        Sen sijaan sinä olet tehnyt entistä selvemmäksi sen, että olet Jallu.

        Et ole vastannut kysymykseeni.
        Alkaa vaikuttamaan jo sekopäiseltä väittämiseltä tuo sun horinas.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Jallu uhoo † kirjoitti:

        Minä vastasin jo. Sinä puolestasi et ole vastannut minulle, mikä se BarPet oikein on. Onko se joku vain kiivaimmille Windows-hihhuleille jaossa oleva erikoisversio BartPE:stä?

        Sen sijaan sinä olet tehnyt entistä selvemmäksi sen, että olet Jallu.

        Heh, aisi tulla liian vaikeasti kirjoitettua kun ei vieläkään saa vastausta.
        Yritän selventää jos osaisit lukea.

        Missä minä sellaista olen väittänyt että nimimerkkiä ei voisi vaihtaa?
        Voisitko vaikka lainata sana sanaan kohdan jossa sinun silmät näkee kirjoitukseni toisin kuin muiden silmät.


      • Jallu on hullu
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Heh, aisi tulla liian vaikeasti kirjoitettua kun ei vieläkään saa vastausta.
        Yritän selventää jos osaisit lukea.

        Missä minä sellaista olen väittänyt että nimimerkkiä ei voisi vaihtaa?
        Voisitko vaikka lainata sana sanaan kohdan jossa sinun silmät näkee kirjoitukseni toisin kuin muiden silmät.

        Sinulla varmaan onkin aikaa päivystää täällä jatkuvasti, kun olet työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveydellisistä syistä, mutta minulla on muutakin elämää.

        Tuossa kohdassa väitit nimimerkin olevan joku todiste jostain, vai oliko se vain joku raivari?

        "Nyt ainakin todistit lukutaidottomuutesi.
        Katsoppa nimimerkkiä Jallu pieni."


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Jallu on hullu kirjoitti:

        Sinulla varmaan onkin aikaa päivystää täällä jatkuvasti, kun olet työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveydellisistä syistä, mutta minulla on muutakin elämää.

        Tuossa kohdassa väitit nimimerkin olevan joku todiste jostain, vai oliko se vain joku raivari?

        "Nyt ainakin todistit lukutaidottomuutesi.
        Katsoppa nimimerkkiä Jallu pieni."

        On minulla aikaa mutta en ole eläkkeellä, kuten on huomattu, on ihmistuntemuksesi nolla tasoa, ei kaikki voi tosin sitäkään hallita.

        Et vieläkään ole vastannut kysymykseeni jonka jopa sulle yritin uudestaan selventtää, tuntuu olevan hankalaa joillekin tuo lukemisenymmärrys.


      • ei kelpaa
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        On minulla aikaa mutta en ole eläkkeellä, kuten on huomattu, on ihmistuntemuksesi nolla tasoa, ei kaikki voi tosin sitäkään hallita.

        Et vieläkään ole vastannut kysymykseeni jonka jopa sulle yritin uudestaan selventtää, tuntuu olevan hankalaa joillekin tuo lukemisenymmärrys.

        Vastasin, mutta eläke-Jallulle ei vastaus kelpaa.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        ei kelpaa kirjoitti:

        Vastasin, mutta eläke-Jallulle ei vastaus kelpaa.

        Vai niin, nyt siis todistit lukutaidottomuutesi.
        Hyvä homma.


      • Jallu on Jallu
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Vai niin, nyt siis todistit lukutaidottomuutesi.
        Hyvä homma.

        Vai niin, nyt siis todistit Jalluutesi. Hyvä homma.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Jallu on Jallu kirjoitti:

        Vai niin, nyt siis todistit Jalluutesi. Hyvä homma.

        Huvittavinta tuossa sun sekoilussa onnettä luulet vastaavasi vaikka ihan puutaheinää vastaat, et yksinkertaiseen kysymykseen pysty vastaamaan vaikka itse sellaista väität, johtuu toki siitä että keksit asioista päästäsi.
        Yksikään väitteistäsi ei pidä paikkaansa.


      • Jallu sekoilee itse
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Huvittavinta tuossa sun sekoilussa onnettä luulet vastaavasi vaikka ihan puutaheinää vastaat, et yksinkertaiseen kysymykseen pysty vastaamaan vaikka itse sellaista väität, johtuu toki siitä että keksit asioista päästäsi.
        Yksikään väitteistäsi ei pidä paikkaansa.

        Kirjoitustyylisi ainakin on puhdasta Jallua. Tietenkin on mahdollista, mutta ei kovin luultavaa, että voit myös olla joku Jallua huolellisesti matkiva.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Jallu sekoilee itse kirjoitti:

        Kirjoitustyylisi ainakin on puhdasta Jallua. Tietenkin on mahdollista, mutta ei kovin luultavaa, että voit myös olla joku Jallua huolellisesti matkiva.

        Tuo sun Jallu hokemasikin alkaa kyllä kuulostamaan melko järjettömältä, etkä vieläkään ole edes vastannut kysymyksiini, valetta siis kaikki.

        Mutta kerroppa edes mikä ja kuka se tuo Jallu on, mistä löydän sen viestejä, linkkaa edes yksi.
        Halutoiminnolla löytyy varmaan satoja Jallunimimerkkiä käyttäneitä kirjoittajia monen vuoden ajalta mutta ei tuoreita osunut silmään.
        Kerta sulle tuo Jallu on jokin pakkomielle niin kerro vähän edes ongelmastasi.


      • Hörhö kiistää
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Tuo sun Jallu hokemasikin alkaa kyllä kuulostamaan melko järjettömältä, etkä vieläkään ole edes vastannut kysymyksiini, valetta siis kaikki.

        Mutta kerroppa edes mikä ja kuka se tuo Jallu on, mistä löydän sen viestejä, linkkaa edes yksi.
        Halutoiminnolla löytyy varmaan satoja Jallunimimerkkiä käyttäneitä kirjoittajia monen vuoden ajalta mutta ei tuoreita osunut silmään.
        Kerta sulle tuo Jallu on jokin pakkomielle niin kerro vähän edes ongelmastasi.

        Sinä olet Jallu eli kasihörhö. En tiedä, mistä nimi tulee, mutta se on palstalla perin vakiintunut, joten käytän sitä. Sinun täytyy kysyä Tri.Windows Mieli-alalta.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Hörhö kiistää kirjoitti:

        Sinä olet Jallu eli kasihörhö. En tiedä, mistä nimi tulee, mutta se on palstalla perin vakiintunut, joten käytän sitä. Sinun täytyy kysyä Tri.Windows Mieli-alalta.

        Vastatkoon kuka tietää, mutta luulisi sinunkin sen tietävän kun väität että minä olisi kirjoitellut jotain ja jopa iltiksen sivullekin, ihan outoja väittämiä.
        Myös nikin vaihtelusta horisit ja itse vaihdat joka viestissä nikkiä.


      • Näin toimii
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Vastatkoon kuka tietää, mutta luulisi sinunkin sen tietävän kun väität että minä olisi kirjoitellut jotain ja jopa iltiksen sivullekin, ihan outoja väittämiä.
        Myös nikin vaihtelusta horisit ja itse vaihdat joka viestissä nikkiä.

        Tuskinpa sinäkään tiedät jokaisen käyttämäsi sanan etymologiaa, vaan käytät niitä, koska ne ovat vakiintuneita. Niin kieli toimii.


      • 45678fuyuii6gy8o
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Et ole vastannut kysymykseeni.
        Alkaa vaikuttamaan jo sekopäiseltä väittämiseltä tuo sun horinas.

        Minä vastaan:
        http://aijaa.com/YIESTD

        BBUAAAAHHHHAHAHAHAHAHAH!


      • ⬅️Linix vain lelux➡️
        Näin toimii kirjoitti:

        Tuskinpa sinäkään tiedät jokaisen käyttämäsi sanan etymologiaa, vaan käytät niitä, koska ne ovat vakiintuneita. Niin kieli toimii.

        Ja kukahan se sinäkin taas olet ja mistä helv.tistä horiset?
        Käytä samaa nimimerkkiä kuten muutkin tai ole hiljaa jos vaihtelet sitä joka viestissä.


      • Et ole keisari
        ⬅️Linix vain lelux➡️ kirjoitti:

        Ja kukahan se sinäkin taas olet ja mistä helv.tistä horiset?
        Käytä samaa nimimerkkiä kuten muutkin tai ole hiljaa jos vaihtelet sitä joka viestissä.

        Mikähän ihmeen keisari sinäkin oikein luulet olevasi? Sopii toki pitkäaikaiseen käyttäytymismalliisi niin täällä kuin muuallakin, tyyliin: "Et sinä täällä esitä kysymyksiä vaan minä".

        Nimimerkkiä saa vaihtaa jos haluaa, se ei todellakaan ole kiellettyä.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Et ole keisari kirjoitti:

        Mikähän ihmeen keisari sinäkin oikein luulet olevasi? Sopii toki pitkäaikaiseen käyttäytymismalliisi niin täällä kuin muuallakin, tyyliin: "Et sinä täällä esitä kysymyksiä vaan minä".

        Nimimerkkiä saa vaihtaa jos haluaa, se ei todellakaan ole kiellettyä.

        Tiedätkö että tämä palsta on tietotekniikka palsta eikä mikään toisiin kirjoittajiin kohdistuva älinä ja mollauspalsta kuten sinä teet, sekoilet siihen malliin että sun jutuissa ei ole mitään järkeä.
        Jos ja kun et saa edes vastattua vaikka väität asioita, niin ole hiljaa ainakin minulle tästä eteenpäin, paitsi jos saat vastattua.

        Nimimerkistä sen verran että kuten minä, niin olisi järkevää pitää se nimimerkki samana vähintään sen keskustelun osalta missä on sillä hetkellä, itse valehtelet minun jopa vaihtelevan nimimerkkiä ja olevan joku Jallu etkä edes osaa selittää kuka hel.tin Jallu?
        Mitä


      • Jallu mollaa
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Tiedätkö että tämä palsta on tietotekniikka palsta eikä mikään toisiin kirjoittajiin kohdistuva älinä ja mollauspalsta kuten sinä teet, sekoilet siihen malliin että sun jutuissa ei ole mitään järkeä.
        Jos ja kun et saa edes vastattua vaikka väität asioita, niin ole hiljaa ainakin minulle tästä eteenpäin, paitsi jos saat vastattua.

        Nimimerkistä sen verran että kuten minä, niin olisi järkevää pitää se nimimerkki samana vähintään sen keskustelun osalta missä on sillä hetkellä, itse valehtelet minun jopa vaihtelevan nimimerkkiä ja olevan joku Jallu etkä edes osaa selittää kuka hel.tin Jallu?
        Mitä

        Sinullahan, Jallu, on siitä toisten keskustelijoiden mollaamisesta kokemusta nimimerkillä Windows 8, samoin Iltalehden foorumilla.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Jallu mollaa kirjoitti:

        Sinullahan, Jallu, on siitä toisten keskustelijoiden mollaamisesta kokemusta nimimerkillä Windows 8, samoin Iltalehden foorumilla.

        Ja se ihmistuntemus, yksikään väittämäsi ei pidä paikkaansa.
        Nuo ei ole minun nimimerkkejä, ne on sinun nimimerkkejä.


      • Kertakäyttönikki
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Ja se ihmistuntemus, yksikään väittämäsi ei pidä paikkaansa.
        Nuo ei ole minun nimimerkkejä, ne on sinun nimimerkkejä.

        Jokainen väittämäni pitää paikkansa. Kirjoitustyylisi on helposti tunnistettavissa. Samoin fanatismi, kuten kertakaikkiaan yliampuva jokeltaminen jostain muinaissysteemeistä.

        Se että olet oppinut jostain uuden sanan, "ihmistuntemus", ei muuta asiaa miksikään.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Kertakäyttönikki kirjoitti:

        Jokainen väittämäni pitää paikkansa. Kirjoitustyylisi on helposti tunnistettavissa. Samoin fanatismi, kuten kertakaikkiaan yliampuva jokeltaminen jostain muinaissysteemeistä.

        Se että olet oppinut jostain uuden sanan, "ihmistuntemus", ei muuta asiaa miksikään.

        No miksi et sitten pysty vastaamaan kysymyksiin?
        Ihmistuntemus on sellainen asia jota sinä et kykene ymmärtämään joten turha edes selittää, väität palstalla kaikkia Jalluiksi sun muiksi, olen seurannut.
        Vaihtelet itse myös nikkiä joka viestissä, puhdas trolli,


      • Ei kelpaa vastaus
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        No miksi et sitten pysty vastaamaan kysymyksiin?
        Ihmistuntemus on sellainen asia jota sinä et kykene ymmärtämään joten turha edes selittää, väität palstalla kaikkia Jalluiksi sun muiksi, olen seurannut.
        Vaihtelet itse myös nikkiä joka viestissä, puhdas trolli,

        Kyllä minä vastasinkin, mutta kun ei vastaus kelpaa Jallulle.

        Tietysti on mahdollista, että ymmärsin viestisi väärin. Mitä seuraavan lainauksen teksti tarkoittaa?

        "Nyt ainakin todistit lukutaidottomuutesi.
        Katsoppa nimimerkkiä Jallu pieni."

        Tarkoittaako se yleensä ottaen mitään, vai onko vika minun lukutaitoni sijaan sinun kirjoitustaidossassi vaiko peräti itsehillinnässäsi?


      • Ei mene jakeluun.
        Ei kelpaa vastaus kirjoitti:

        Kyllä minä vastasinkin, mutta kun ei vastaus kelpaa Jallulle.

        Tietysti on mahdollista, että ymmärsin viestisi väärin. Mitä seuraavan lainauksen teksti tarkoittaa?

        "Nyt ainakin todistit lukutaidottomuutesi.
        Katsoppa nimimerkkiä Jallu pieni."

        Tarkoittaako se yleensä ottaen mitään, vai onko vika minun lukutaitoni sijaan sinun kirjoitustaidossassi vaiko peräti itsehillinnässäsi?

        On se jo selvillä että et joko saa lukea, et osaa vastata muuten vain tai et ymmärrä lukemaasi.
        Se jos ymmärsit viestini väärin ei yllättäisi ketään palstaa seurannutta, tuskin olet ymmärtänyt muitakaan viestejä.

        Sinun lukutaidossa, muiden mollaamisessa ja muiden syyttämisessä / väittämisessä on ongelma sinulla ja korjattavaa.
        Minun kirjoitustaidossani ei ole mitään vikaa, sinulla on vikaa ja paljon.

        Varmaan sama heebo tuolla nytkin MarkoRepairssista selität.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Ei kelpaa vastaus kirjoitti:

        Kyllä minä vastasinkin, mutta kun ei vastaus kelpaa Jallulle.

        Tietysti on mahdollista, että ymmärsin viestisi väärin. Mitä seuraavan lainauksen teksti tarkoittaa?

        "Nyt ainakin todistit lukutaidottomuutesi.
        Katsoppa nimimerkkiä Jallu pieni."

        Tarkoittaako se yleensä ottaen mitään, vai onko vika minun lukutaitoni sijaan sinun kirjoitustaidossassi vaiko peräti itsehillinnässäsi?

        Tehdäämpä sellainen homma että jos et osaa kerran vastata edes yhteen kysymykseen oikein ilman kiertelyä ja puhumista ohi aiheen niin älä enää vastaa minulle tässä ketjussa yhtään kertaa, en jaksa sinun sekoilujasi enää lukea.

        Toivottavasti osaat lukea tämän viestin, epäilen.
        Vieläkö tulee vikinää.


      • Ylpeä trolli
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Tehdäämpä sellainen homma että jos et osaa kerran vastata edes yhteen kysymykseen oikein ilman kiertelyä ja puhumista ohi aiheen niin älä enää vastaa minulle tässä ketjussa yhtään kertaa, en jaksa sinun sekoilujasi enää lukea.

        Toivottavasti osaat lukea tämän viestin, epäilen.
        Vieläkö tulee vikinää.

        En ole velvollinen ottaman sinulta vastaan käskyjä.


      • Ylpeä trolli
        Ei mene jakeluun. kirjoitti:

        On se jo selvillä että et joko saa lukea, et osaa vastata muuten vain tai et ymmärrä lukemaasi.
        Se jos ymmärsit viestini väärin ei yllättäisi ketään palstaa seurannutta, tuskin olet ymmärtänyt muitakaan viestejä.

        Sinun lukutaidossa, muiden mollaamisessa ja muiden syyttämisessä / väittämisessä on ongelma sinulla ja korjattavaa.
        Minun kirjoitustaidossani ei ole mitään vikaa, sinulla on vikaa ja paljon.

        Varmaan sama heebo tuolla nytkin MarkoRepairssista selität.

        Eli seuraavat asiat on havaittu:

        - Raivarisi nimimerkin katsomisesta ei tarkoita mitään

        - Kirjoitustyylisi perusteella olet Jallu tai Jallun huolellinen matkija

        - "Windows 8" katosi palstalta sopivasti saavuttuasi

        - Myös Windows-fanatismi ja yliampuvat muinaisjärjestelmiin vertaukset sopivat kuvioon

        - Uskot olevasi jonkinlaisessa auktoriteettiasemassa muihin keskustelijoihin nähden kuten Jallu

        - Kiistät jyrkästi olevasi Jallu

        Yksi sana: ankkatesti.


      • vanha totuus
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Tehdäämpä sellainen homma että jos et osaa kerran vastata edes yhteen kysymykseen oikein ilman kiertelyä ja puhumista ohi aiheen niin älä enää vastaa minulle tässä ketjussa yhtään kertaa, en jaksa sinun sekoilujasi enää lukea.

        Toivottavasti osaat lukea tämän viestin, epäilen.
        Vieläkö tulee vikinää.

        Missä vikinää, siellä vintoys.


      • Ylpeä trolli
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Tehdäämpä sellainen homma että jos et osaa kerran vastata edes yhteen kysymykseen oikein ilman kiertelyä ja puhumista ohi aiheen niin älä enää vastaa minulle tässä ketjussa yhtään kertaa, en jaksa sinun sekoilujasi enää lukea.

        Toivottavasti osaat lukea tämän viestin, epäilen.
        Vieläkö tulee vikinää.

        Eli:

        - Raivarisi nimimerkin katsomisesta oli pelkkää mielipuolista räyhäämistä eikä tarkoittanut mitään
        - Kiistät olevasi Jallu
        - Kirjoitustyylisi vastaa Jallua
        - Olet yhtä fanaattinen kuin Jallu: muun muassa teet täsmälleen samanlaisia yliampuvia rinnastuksia muinaissysteemeihin kuin Jallu
        - Palvonnan kohde on sama kuin Jallun
        - Sinulla on ylemmyyskompleksi muihin keskustelijoihin nähden kuten Jallulla.

        Jokainen vetäkööt omat johtopäätöksensä.


    • ljmhkgdfjh

      Te unohdatte erään asian.
      Tietokone on laskin, eikä mediasoitin.

      • sudoku rubutin

        Ja Linux on sudokun pelaamis väline.


      • imuri vindovs
        sudoku rubutin kirjoitti:

        Ja Linux on sudokun pelaamis väline.

        Ja vindovs on haittaohjelmien imurointiväline.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        imuri vindovs kirjoitti:

        Ja vindovs on haittaohjelmien imurointiväline.

        Niinhän se ubuntu onkin, kuuluu myös tuohon linux sarjaan.
        vindovs on Canonical Ubuntu,


      • ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Niinhän se ubuntu onkin, kuuluu myös tuohon linux sarjaan.
        vindovs on Canonical Ubuntu,

        Vindows linuks tubutin on sitten Microsoftin juttuja. Ubuntu ei niihin liity.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        M-Kar kirjoitti:

        Vindows linuks tubutin on sitten Microsoftin juttuja. Ubuntu ei niihin liity.

        Ei ole, ota asioista selvää ennen puhumista.
        Se on Canonical tubutin Ubuntu.


      • Jallu sekoo
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Ei ole, ota asioista selvää ennen puhumista.
        Se on Canonical tubutin Ubuntu.

        Siinä puhuttiin vindovs-tubuttimesta, ei Ubuntusta.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Jallu sekoo kirjoitti:

        Siinä puhuttiin vindovs-tubuttimesta, ei Ubuntusta.

        Niin puhuttiin, Ubuntu on vindovs tubutin.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Ei ole, ota asioista selvää ennen puhumista.
        Se on Canonical tubutin Ubuntu.

        Canonicalilla ei ole mitään tekemistä tubuttimen kanssa. Tubutin on vain Windowsiin ja Microsoftiin liittyviä asioita.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        M-Kar kirjoitti:

        Canonicalilla ei ole mitään tekemistä tubuttimen kanssa. Tubutin on vain Windowsiin ja Microsoftiin liittyviä asioita.

        Kyllä on tekemistä koska Canonical Ubuntu on linuks vindovs tubutin.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Kyllä on tekemistä koska Canonical Ubuntu on linuks vindovs tubutin.

        Ei ole, tarkista vaikka viralliselta sivulta: http://www.ubuntu.com/

        Canonicalin Ubuntulla ei ole mitään tekemistä Microsoftin linuks vindovs tubuttimella mikä tuhoo tietokoneita.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        M-Kar kirjoitti:

        Ei ole, tarkista vaikka viralliselta sivulta: http://www.ubuntu.com/

        Canonicalin Ubuntulla ei ole mitään tekemistä Microsoftin linuks vindovs tubuttimella mikä tuhoo tietokoneita.

        Joo, tuolla on linuks tubutin.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Joo, tuolla on linuks tubutin.

        Ei ole. Missään ei sellaista lue. Tarkista vaikka hakutoiminnolla. Jos väität että on niin Windows on sitten rikkonut taas jotain.


      • Linux vain lelux
        M-Kar kirjoitti:

        Ei ole. Missään ei sellaista lue. Tarkista vaikka hakutoiminnolla. Jos väität että on niin Windows on sitten rikkonut taas jotain.

        Googletin ja hakutoimintoa käytin niin Ubuntusta tulee juttua 99%


      • Linux vain lelux
        Linux vain lelux kirjoitti:

        Googletin ja hakutoimintoa käytin niin Ubuntusta tulee juttua 99%

        Ja testasin muuten hakutoimintoa Canonical Ubuntu tubutin vindosilla, juuri tuolla josta laitoit linkin.


      • Linux vain lelux kirjoitti:

        Googletin ja hakutoimintoa käytin niin Ubuntusta tulee juttua 99%

        En puhu mistään Googlettamisesta vaan selaimen hakutoiminnosta, se mikä tulee kun painetaan Ctrl F

        ubuntu.com sivustolta pitäisi löytyä linuks, tubutin tai vindovs mutta kun ei löydy. Jos tulee juttua Ubuntusta niin se ei sitten liity linuksiin, tubuttimeen tai vindovsiin.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        M-Kar kirjoitti:

        En puhu mistään Googlettamisesta vaan selaimen hakutoiminnosta, se mikä tulee kun painetaan Ctrl F

        ubuntu.com sivustolta pitäisi löytyä linuks, tubutin tai vindovs mutta kun ei löydy. Jos tulee juttua Ubuntusta niin se ei sitten liity linuksiin, tubuttimeen tai vindovsiin.

        Antamaasi linkkiä klikkaamalla pääsee linuks vindovs tubuttimen sivuille.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Antamaasi linkkiä klikkaamalla pääsee linuks vindovs tubuttimen sivuille.

        Ei pääse. Sieltä ei löydy mistään sellaista tekstiä.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        M-Kar kirjoitti:

        Ei pääse. Sieltä ei löydy mistään sellaista tekstiä.

        Löytyy,maubuntu löytyy ja se on vindovs tubutin.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Löytyy,maubuntu löytyy ja se on vindovs tubutin.

        Siis Ubuntu löytyy ja se on linuks tubutin vindovs.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Löytyy,maubuntu löytyy ja se on vindovs tubutin.

        Valehtelet: http://aijaa.com/cW6GG1

        Kuten näet niin ubuntu.com:lla ei mainita sanallakaan linuksista. Ei mainita myöskään vindovsista eikä tubuttimesta, joten ne on siis Windowsiin ja Microsoftiin liittyviä asioita.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        M-Kar kirjoitti:

        Valehtelet: http://aijaa.com/cW6GG1

        Kuten näet niin ubuntu.com:lla ei mainita sanallakaan linuksista. Ei mainita myöskään vindovsista eikä tubuttimesta, joten ne on siis Windowsiin ja Microsoftiin liittyviä asioita.

        Valehtelet, kuten tapasi mukaan on tapanasi.
        Tuossahan tuo Ubuntu lukee kun avaat ne kaksi etusilmää.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Valehtelet, kuten tapasi mukaan on tapanasi.
        Tuossahan tuo Ubuntu lukee kun avaat ne kaksi etusilmää.

        Niin, on Ubuntu. Ei ole linuks, tubutin eikä vindovs. Ne eivät liity mitenkään Ubuntuun. Viralliset sivut sen todistaa.

        Tubuttimet liittyvät vain Windowsiin.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        M-Kar kirjoitti:

        Niin, on Ubuntu. Ei ole linuks, tubutin eikä vindovs. Ne eivät liity mitenkään Ubuntuun. Viralliset sivut sen todistaa.

        Tubuttimet liittyvät vain Windowsiin.

        Kyllä on, Ubuntu on linuks leluks tubutin vindovs.
        Ubuntu on myös luopumista oikeista ohjelmista.

        Jos sinä et sitä usko ja intät ja intät toisin niin se ei muuta faktoja miksikään.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Kyllä on, Ubuntu on linuks leluks tubutin vindovs.
        Ubuntu on myös luopumista oikeista ohjelmista.

        Jos sinä et sitä usko ja intät ja intät toisin niin se ei muuta faktoja miksikään.

        "Kyllä on, Ubuntu on linuks leluks tubutin vindovs."

        Ei millään tavalla. Virallinen sivusto sen todistaa ja se on fakta. Sinun velvollisuus on etsiä viralliselta ubuntu.com sivustolta maininta tähän. Niin kauan kun et ole tätä tehnyt, se on vain Microsoftiin ja Windowsiin liittyvä asia.

        "Jos sinä et sitä usko ja intät ja intät toisin niin se ei muuta faktoja miksikään."

        Ainoa joka inttää on sinä, vain Windowsin käyttäjä inttää tubuttimista ja muusta epämääräisestä. Ne kaikki liittyy aina johonkin, eli Windowsiin.

        "Ubuntu on myös luopumista oikeista ohjelmista."

        Ubuntu on oikea ohjelma. Erittäin suosittu ammattikäytössä ja suomen valtionhallinnon palveluväylä käyttää sitä.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        M-Kar kirjoitti:

        "Kyllä on, Ubuntu on linuks leluks tubutin vindovs."

        Ei millään tavalla. Virallinen sivusto sen todistaa ja se on fakta. Sinun velvollisuus on etsiä viralliselta ubuntu.com sivustolta maininta tähän. Niin kauan kun et ole tätä tehnyt, se on vain Microsoftiin ja Windowsiin liittyvä asia.

        "Jos sinä et sitä usko ja intät ja intät toisin niin se ei muuta faktoja miksikään."

        Ainoa joka inttää on sinä, vain Windowsin käyttäjä inttää tubuttimista ja muusta epämääräisestä. Ne kaikki liittyy aina johonkin, eli Windowsiin.

        "Ubuntu on myös luopumista oikeista ohjelmista."

        Ubuntu on oikea ohjelma. Erittäin suosittu ammattikäytössä ja suomen valtionhallinnon palveluväylä käyttää sitä.

        No on se kumma kun ei mene jakeluun, siinähän lukee kissan kokoisin kirjaimin että UBUNTU.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        No on se kumma kun ei mene jakeluun, siinähän lukee kissan kokoisin kirjaimin että UBUNTU.

        Niin, ei lue tubutinta, linuksia tai vindovsia. Ne kun ovat Windowsiin liittyviä asioita.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        M-Kar kirjoitti:

        Niin, ei lue tubutinta, linuksia tai vindovsia. Ne kun ovat Windowsiin liittyviä asioita.

        Millä tavalla ne voisi mitenkään Windowsiin liittyviä asioita olla, en minä näe Microsoftin sivuilla ainakaan mitään tuohon liittyvää.
        Canonicalin sivulla sen sijaan lukee isolla Ubuntu, eli tubutin vindovs.


      • Jallu tuhoo †
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Millä tavalla ne voisi mitenkään Windowsiin liittyviä asioita olla, en minä näe Microsoftin sivuilla ainakaan mitään tuohon liittyvää.
        Canonicalin sivulla sen sijaan lukee isolla Ubuntu, eli tubutin vindovs.

        Miksi Windows-fanaatikot sitten aina sekoilevat jostain tubuttimesta?


      • ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Millä tavalla ne voisi mitenkään Windowsiin liittyviä asioita olla, en minä näe Microsoftin sivuilla ainakaan mitään tuohon liittyvää.
        Canonicalin sivulla sen sijaan lukee isolla Ubuntu, eli tubutin vindovs.

        "Millä tavalla ne voisi mitenkään Windowsiin liittyviä asioita olla, en minä näe Microsoftin sivuilla ainakaan mitään tuohon liittyvää."

        Windowsin käyttäjien mukaan kaiken pitää liittyä johonkin. Eli vaikka Windowsiin, kun Windowsmaailmassa on tyypillistä kaikki epämääräinen ja heikosti määritelty.

        "Canonicalin sivulla sen sijaan lukee isolla Ubuntu, eli tubutin vindovs"

        Koska Canonical tekee Ubuntua. Ubuntu maailmassa asiat on tarkoin määriteltyjä ja yksiselitteisiä. Sen sijaan tubutin vindovs on jotain Microsoftiin ja Windowsiin liittyviä epämääräisiä asioita.


    • linux sicks!

      Vaikuttaapa alkeelliselta ohjelmalta. Käytin samantapaista Windowsilla lähes 20v sitten.

      https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tNdXdWoHU0w#t=515

      Kuulostaa hirveältä :DDD

      Totuuksia kommenteissa:

      "I've been using Rosegarden for two years now. When it works it's great but not for the faint hearted. If you're happy using the command line to edit configuration files, setting up JACK audio server, configuring Timidity and Qsynth it's worth it. Just when you think it's going well...bump. It has a standard notation editor but many instructions are not exportable. Oh and it's for Linux."

      "Hey, I've been looking a program to compose music for Linux. But sadly, no one works!! Every program has its own way to do it, a very weird way to do it, indeed. And EVERY fucking program has problems because of a fucking thing called JACK and another one called ALSA. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, it drives me crazy!"

      • Sekopäinen Jallu †

        Huomasitko, Jallu, että toinen siteeraamistasi kommenteista oli peräti NELJÄ vuotta vanha ja uudempikin kaksi vuotta vanha.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        Sekopäinen Jallu † kirjoitti:

        Huomasitko, Jallu, että toinen siteeraamistasi kommenteista oli peräti NELJÄ vuotta vanha ja uudempikin kaksi vuotta vanha.

        Jaa, sanot muitakin Jalluksi, nyt en kyllä todellakaan ymmärrä sinua.


      • et hämää ketään
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Jaa, sanot muitakin Jalluksi, nyt en kyllä todellakaan ymmärrä sinua.

        Et sinä minua nimimerkin vaihdoilla hämää.


      • et hämää ketään
        ⬅️Linux vain lelux➡️ kirjoitti:

        Jaa, sanot muitakin Jalluksi, nyt en kyllä todellakaan ymmärrä sinua.

        Et sinä minua nimimerkin vaihdoilla hämää.


      • ⬅️Linux vain lelux➡️
        et hämää ketään kirjoitti:

        Et sinä minua nimimerkin vaihdoilla hämää.

        Missä minä olen nimimerkkiä vaihtanut?
        Ei ole sun tavat ja en lue Jalluja.


      • 3213123

        Noi ei vaan osannet käyttää. Ilmeisesti suoraan windowssekoilusta siirtyneet linuxiin.


      • linux musan kuolema
        Sekopäinen Jallu † kirjoitti:

        Huomasitko, Jallu, että toinen siteeraamistasi kommenteista oli peräti NELJÄ vuotta vanha ja uudempikin kaksi vuotta vanha.

        Huomaan. Kertoo siitä, että noilla surkeilla virityksillä on niin vähän käyttäjiä, että youtube-videotutoriaaliin tulee kommentteja korkeintaan joka toinen vuosi, ja niissäkin vaina haukutaan ohjelma maan rakoon.


      • Ei näin
        linux musan kuolema kirjoitti:

        Huomaan. Kertoo siitä, että noilla surkeilla virityksillä on niin vähän käyttäjiä, että youtube-videotutoriaaliin tulee kommentteja korkeintaan joka toinen vuosi, ja niissäkin vaina haukutaan ohjelma maan rakoon.

        Nyt sitten yrität selitellä urpouttaisi joillain kummallisilla non sequitureilla.


    • heh.. tuo ei ole mitään ammattitasoista nähnytkään. tuo on sitä varten jos tykkää viritellä ja säädellä kotona jotain.

    • huh huh, eihä

      siinää nii tosi halvasa sekunda-tekele linkkuran-reuhkasa mikkää kunno äänikotit etes pelitä, ja se iha hirvee linkkuran sekunda-tallennus systemmi se efs? mikä lie rypistys vielää tietostot turmrloo tahi iha kokonansaa hukkaa, niiettä vaikka siinää nii tosi halvasa sekunda-tekele linkkuran-reuhkasa jonkuu iha tosi halavan äänikortin jotennii saisikii ainkii iha muutamaksen sekunniksen jotenkii pelittämääkii nii onse ääne editointi siinää linkkurass kyll iha epärealistine linkkura-fantasia, kyll winkkuu tarvitaa kunnollisee ääne käsittelyy tahi sitte sitä iha sikakallistaa homppeli-guy rompee sitää maccii valkokenkäpojuje suosikkii, näi on kyll tää juttu etellee, linkkura on simmottii iha tosi halapa sekunda-käyttis rypistys jolla ei pysty tekee juurikaa mittää, ei siis ainakaa mittää järkervätä, linkku-urlpokkii reppanat tään jo aika hyvi tietää ja käyttelöö sitä linkkuraa lähinnää vaa siihe sen nii tosi halavan minix-käyttiksest iha tosi halvallaa kopioitun linkkura-kerneli kääntelyy ja vääntelyy, ei sillää linkkuralla juurikaa mittää muutaa pysty kaite tekeekää vai kui linkku-urlpot eiköstä vaa täällee oll tää linkkura-juttu vieläkii niiku ..

    • Ön mysää

      Kyl mysää vöi tehdä jös hälyää.

    • Musa-ammattilainen
      • ⬅️Linux vain lelux➡️

        Saisko ammattimiehen työnäytteitä kuulla jostakin sekä saisiko laitteistotietoja?


      • jessiexfce

        https://ubuntustudio.org/tour/audio/

        Noita ja muita softia kannattaa ennemminkin asentaa tarpeen mukaan kevyeen, stabiiliin ja nopeaan distroon kuten tähän:

        cdimage.debian.org/cdimage/jessie_di_beta_2/i386/iso-cd/debian-jessie-DI-b2-i386-xfce-CD-1.iso

        Asennusohjelmassa jos disabloi Network Update ja Debian desktop, niin asennus sujuu 10 minuutissa.


      • vintööt

      • jeps.

      • eiku sorry linkku-
        jessiexfce kirjoitti:

        https://ubuntustudio.org/tour/audio/

        Noita ja muita softia kannattaa ennemminkin asentaa tarpeen mukaan kevyeen, stabiiliin ja nopeaan distroon kuten tähän:

        cdimage.debian.org/cdimage/jessie_di_beta_2/i386/iso-cd/debian-jessie-DI-b2-i386-xfce-CD-1.iso

        Asennusohjelmassa jos disabloi Network Update ja Debian desktop, niin asennus sujuu 10 minuutissa.

        urlpo vaa, en haluu sitä nii tosi halapaa sekunda-tekele linkkuran-reuhkaa vieläkää vaivoixeni nii iha tosi halvallaa, jopa nämät aika yksinkertaset ja halavat musa-softat kute vaikkapa tää wave-pad ja cool-edit noi tommottii iha surkiat linkkura-tekelee kepittää iha menne tulle, mutta linkku-urpoillen reppanoillen nui tommottii lelux-softat lienee kuitennii nii tosi halvallaa iha paikallaa, 8-bit mono-ääntä iha tosi halvallaa n. 1 min. max tallennus ajall vai kui linkku-urlpot hih hih !

        ja sitte linkku-urlpo tietennii kääntää sen sekunta-tallentee siihee flac-muotoo eiköstä vaa linkku-urlpot vaikka tilaa veis 1000GB se sekunta-tallenne ..


      • eiku sorry linkku- kirjoitti:

        urlpo vaa, en haluu sitä nii tosi halapaa sekunda-tekele linkkuran-reuhkaa vieläkää vaivoixeni nii iha tosi halvallaa, jopa nämät aika yksinkertaset ja halavat musa-softat kute vaikkapa tää wave-pad ja cool-edit noi tommottii iha surkiat linkkura-tekelee kepittää iha menne tulle, mutta linkku-urpoillen reppanoillen nui tommottii lelux-softat lienee kuitennii nii tosi halvallaa iha paikallaa, 8-bit mono-ääntä iha tosi halvallaa n. 1 min. max tallennus ajall vai kui linkku-urlpot hih hih !

        ja sitte linkku-urlpo tietennii kääntää sen sekunta-tallentee siihee flac-muotoo eiköstä vaa linkku-urlpot vaikka tilaa veis 1000GB se sekunta-tallenne ..

        idiootti


    • 20903928837fghjkgdxc

      Taasko tuo änkyrä on täällä leluvintoys-softineen? Usko jo sinäkin, että tööttisoftat kuolee ja sopii korkeintaan esikoulun kevätjuhlan monoäänitykseen.
      BUAHHHAHAHHHAAA!

    • wintöööt

      ei oo helppoo musakin teko wintöötillä. käyttistä vaivaa latenssiongelma ja käyttäjää potenssiongelma nimittäin wimpotenssi, puolikuoliotila jossa vain järki seisoo.

      • ubuntu juhlaa

      • voi voi linkku-

        urlpo ku ääntä jo käsiteltii winkull silloi 90-luvu alku-puolell ku linkkuraa ei ollunna vielää olemasakaa sitä nii tosi halapaa sekunda-tekelett, tommottii 486 kone 16-bit äänikortill oli käytösä eikä linkkuroista ollu kukkaa vielää missää mittää kuullukkaa siitää nii tosi halavasta sekunda-tekeleestä jonka kernelikii on iha suoraa ja iha tosi halvallaa varastettunna siitää minix-käyttksest josta kyll oli jo paljokii kuultu, simmottii aika mielenkiintone projekti tuota unix-ympäristö pc-ympäristöö joka muute oli jo iha valtajärjestelmä maalimassa, linkkurakii siis tosi asjas perustuu näihe winkku-konneissi jotka saavuttivatten tosi nopiasten määräävän aseman maaliman tietotekniikasa, ja pc-konei linkkura yrittää vieläkii hyötyntää mutta aika surkiahan on se lopputulos, 0.00146% on markkinoista onnistunna linkkuran-reuhka 20 vuotessa itelleensä valtaamaa, onse iha tosi naurettava sekunda-tekele se iha hirveä linkkuran-reuhka hih hih että sillee linkku-urlpot !


    • vajakki mikä vajakki

      Opettele ensin kirjoittamaan suomeksi välimerkkeineen, niin ei mene hukkaan nuo aivokapasiteettisi tuotokset.

      • linkku-urlpo

        rleppana vaa keskittyy iha linkkura-hädissää niijen pilikkujensa kaa pulaamaa, muista tilat linkku-urlpo kuulee lisä-varmuuten välttämiseksen lissää niitää nii tosi etullisii linkkura-kirjasimii jos pääsevätten nii tosi halvallaa vaikkaa iha keskee loppumaa, nytte iha huippu-tarjous iha suoraa kikuju-maastaa : 256 kpl iha aitova linkkura-kirjasint vaa 9.95€ VAT ? postikului 105€ kotii-kuljetus 24.95€ tosi halvallaa siis lähtöö tätäkii linkkura-tarvikettaa ..


      • lukihäriö
        linkku-urlpo kirjoitti:

        rleppana vaa keskittyy iha linkkura-hädissää niijen pilikkujensa kaa pulaamaa, muista tilat linkku-urlpo kuulee lisä-varmuuten välttämiseksen lissää niitää nii tosi etullisii linkkura-kirjasimii jos pääsevätten nii tosi halvallaa vaikkaa iha keskee loppumaa, nytte iha huippu-tarjous iha suoraa kikuju-maastaa : 256 kpl iha aitova linkkura-kirjasint vaa 9.95€ VAT ? postikului 105€ kotii-kuljetus 24.95€ tosi halvallaa siis lähtöö tätäkii linkkura-tarvikettaa ..

        Vataa nyt jo, onko sulla you tube kanava.
        Kyllä vai ei?


    • kewhgjwheg

      Ettekö koskaan opi?
      Tietokone ei ole mediaplayer!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe