Mua ärsyttää kaikki Ihmiset! Mutta miks?!

bandyxx

onkohan tähän oloon jotain diagnoosia. Mua nimittäin äsryttää ja vituttaa kaikki kaverit ja tutut. Mä en oo syntynyt kultalusikka suussa. Mulla on hyvä mies ja tomera pikkupoika. Mulla on lemmikkieläimiä jotka vievät mut joka päivä ulos. Kaverit asuu parinsadan km päässä. En pidä heihin juurikaan yhteyttä, koska vituttaa. En oo tietääkseni mistään heille kateellinen. En voi sietää anoppiani enkä mieheni paria sukulaista. Teen töitä ihmisten parissa lähes päivittäin.
Olen ns. erakko. En käy juhlimassa, en käy ns. Tupperware kutsuilla. Kammoan tuollaisia paikkoja joissa on ihmisiä. Yäk! Koska mua ärsyttää ne ihmiset. En kaipaa elämääni yhtään uutta ihmistä ku mua ahistaa et joudun sit viettään sen/niitten kaa aikaa. Oma mies ja lapsi on mun elämäni tärkeimmät ihmiset ja heidän kanssaan haluaisin olla kokoajan. Vaivaako mua joku fobia vai oonko vaan vittumainen akka? Oon jo reilu 30v ja ei kiinnosta festarit eikä baarit. Miks potäs kiinnostaa ku mulla on ihana 6 v poika jonka kanssa on mukana olla. Mut miks mua sit vituttaa? Hävettää tää negatiivisuus!

9

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaniskuSaiski. . . .

      Veikkaan että huomaat kuinka ihmiset yrittävät piilottaa sen että ottaa päähän :) Yep, ei siinä ole mitään hävettävää avautua! Avautukaa! Kiitos :)

      • Bandyxx

        en tajunnu kyl tosta vastauksesta mitää :D


    • rqgqghhgt

      Se, miksi et kestä toisia ihmisiä , johtuu siitä, että näet heissä itsesi.

    • Iterofoobikko

      Itse olen ainakin ihmisiä seurailtuani tullut samaan lopputulokseen kuin äskeinen vastaaja. Yleensä ihmiset jotka ovat kovasti innoissaan omista saavutuksistaan ja tyytyväisiä itseensä, kykenevät näkemään hyvää myös toisissa.

      Itse inhoan itseäni ja haluaisin olla aivan toisenlainen. Myös minua toiset ihmiset ottavat päähän aivan suunnattomasti. Inhoan eniten sitä, kuinka ihmiset toistavat itseään, aina samat jutut, samat sanonnat, samat puuhat. Itse koetan tästä syystä olla mahdollisimman ennustamaton ja erilainen joka päivä. Ei minulla mitään omaa identiteettiä olekaan, joten itsensä muuntelu on helppoa. En halua olla muiden ihmisten mielestä yhtä rasittava kuin miksi minä koen heidät. Ainakin minulla on uudet ja erilaiset jutut joka päivä, alku sekin.

      Olisi tosiaan aika mullistavaa oppia pitämään itsestään ja sitä myötä myös toisista. En vain usko että se olisi minun kohdallani koskaan mahdollista.

    • niin tuttua

      Sinua ärsyttää toiset ihmiset siksi,kun olet masentunut.Niin ärsyttää minuakin...en halua tavata ketään,koska olen vakavasti masentunut,ymmärsitköhän mitä tarkoitin?

      • samaa mieltä

        Vaikuttaa masentuneen ihmisen kirjoitukselta. Tsemppiä ei liene auta, mutta toivon elämäsi kirkastuvan.


      • herrrrrmoraunio
        samaa mieltä kirjoitti:

        Vaikuttaa masentuneen ihmisen kirjoitukselta. Tsemppiä ei liene auta, mutta toivon elämäsi kirkastuvan.

        Just joo ja jonkinlaista loppuun palamistako ja uupumusta?
        - Minäkin ärsyynnyn helposti, kyllästyn niin kuin.
        Kyllästyn, ärsyynnyn myös samoihin tv- ja radio-ohjelmiin, ihmisten ääniin ja tyyleihin niissä. Live-ihmisten lisäksi.
        Koen niin, että minun hermot ovat - kuluneet!
        Elän myös kapeata ja huono-itsetuntoista elämää, sekin tekee kärttyisäksi.


    • Easy easy..

      Moi. Googleta introvertti.
      Kokemuksesta vinkkaan myös ajatuksen mahdollisesta masennuksesta tai uupumuksesta, työelämä on niin pirun raakaa nykyään. Saattaahan sun kireys olla kilpirauhanen tai ehkäisystä johtuvaa. Sulla myös aika pieni lapsikin ja parisuhdekin kaipaa hoitoa. Yritä löytää ihan itsellesi aikaa selvittää just tämä ärtymys. Se vitutuskin vituttaa sua.
      Kirjoitan omasta kokemuksesta ja olin tikittävä pommi.. Käy työterveydessä tai terveydenhoitajalla. Myös paikkakuntasi diakonityöntekijä on juuri tätä varten. Eivät he mitään uskoa siellä julista, heillä on kokemusta ja juuri sitä aikaa kuunnella ja auttaa. Ovat myös vaitiolovelvollisia.
      Olet nyt jumissa ja kierrät kehää mutta se tulee helpottamaan. Et ole mikään vittumainen ihminen koska tänne kirjoitit.
      Ilmoittele itsestäsi jos haluat.

      • Bandyxx

        katoin ton introvertin.. Jotain samaa on. Mut en todellakaan ole hiljainen ja vetäytyvä. Ku mua vituttaa nii mä kyl näytän sen ja äänellä. En poikani kuullen kuitenkaan. Rakastan lastani töi kaiken ja koen olevani aika huono äiti ku oon niin tylsä. Tänäänkin olen salassa itkenyt. En tiedä miksi.
        Luin äsken iltalehden sivuja. Kaksi lasta löydetty asunnosta kuolleena. Äitiä epäillään murhanneen lapset. Ihan kamalaa! Tuli entistä huonompi olo :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe