Enon kirkonkylän ravintolat

anton49

Onko Enon kirkonkylässä enää iltaravintolaa vai onko sieltä mentävä viihteelle Joensuuhun? Joskus oli muistaakseni Enon vene, kun siellä päin liikuttiin.

13

3579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurmuuttaja

      Keskuskahvio,menoa ja meininkiä.

      • Kiitokset vastauksesta, aukioloajat kun vielä jostain löytyisivät.


    • pissiliisa

      Älä vaan ota tosissaan kurmuuttajan ehdotusta.....Enossa ei oo iltaravintolaa.

    • nokka pihkassa

      Vieläkö Uimaharjussa on Pihkanokka? Oli jytäkkä paikka 70-luvulla.

      • Täti

        Terve

        Uimaharjussa sijainnut Pihkanokka on jo ajat sitten lopetettu.
        Uimaharjussa on kuitenkin menomestana pubi Selostajatorppa jos haluat viihteelle.
        Hyvää vuoden jatkoa


      • Täti kirjoitti:

        Terve

        Uimaharjussa sijainnut Pihkanokka on jo ajat sitten lopetettu.
        Uimaharjussa on kuitenkin menomestana pubi Selostajatorppa jos haluat viihteelle.
        Hyvää vuoden jatkoa

        Surullista, ettei 2000 asukkaan taajamassa ole iltaravintolaa tai ainakin pubia, onhan sieltä aika hankala lähteä Uimaharjuun tai Joensuuhun, aina jonkun oltava kuskina tai sitten kallis taksi.


      • niparot
        anton49 kirjoitti:

        Surullista, ettei 2000 asukkaan taajamassa ole iltaravintolaa tai ainakin pubia, onhan sieltä aika hankala lähteä Uimaharjuun tai Joensuuhun, aina jonkun oltava kuskina tai sitten kallis taksi.

        Se on sitä nykyaikaa, nuoriso muuttaa kaupunkiin ja syrjäkylistä tulee todellisia tuppukyliä.

        Kaipa se hallituksen politiikka edesauttaa tällaista kehitystä.


      • Turkkilainen
        Täti kirjoitti:

        Terve

        Uimaharjussa sijainnut Pihkanokka on jo ajat sitten lopetettu.
        Uimaharjussa on kuitenkin menomestana pubi Selostajatorppa jos haluat viihteelle.
        Hyvää vuoden jatkoa

        Paska mesta.


    • hyvä avvoja

      jos immeinen ei muuten sua aikoosa kulummaan kun juomalla ja karaöökee hoiloomlla
      on köyhee elämä

      • Minusta ravintola toimii ensijaisesti kohtauspaikkana, ei siellä tarvitse mitään lärvejä ottaa, enolaisilla ei siis ole mitään paikkaa edes viikonloppuisin, missä tavata ja pitää hauskaa, sääliksi käy etenkin nuoria. Itse en laula, koska lauluääneni ei siihen riitä, mutta kieltämättä kuuntelen muita, joille lauluääntä on suotu. Alkoholinkäyttöni on vähäistä, mutta en voisi kuvitella asuvani paikkakunnalla, missä ei ole iltaravintolaa tai edes pubia lähettyvillä, mutta örveltäjät kierrän kaukaa.


      • näin_se_on
        anton49 kirjoitti:

        Minusta ravintola toimii ensijaisesti kohtauspaikkana, ei siellä tarvitse mitään lärvejä ottaa, enolaisilla ei siis ole mitään paikkaa edes viikonloppuisin, missä tavata ja pitää hauskaa, sääliksi käy etenkin nuoria. Itse en laula, koska lauluääneni ei siihen riitä, mutta kieltämättä kuuntelen muita, joille lauluääntä on suotu. Alkoholinkäyttöni on vähäistä, mutta en voisi kuvitella asuvani paikkakunnalla, missä ei ole iltaravintolaa tai edes pubia lähettyvillä, mutta örveltäjät kierrän kaukaa.

        hyvä pointti, mutta voihan sitä harrastaa jotain muuta kuin istumista. Lenkilläkin voi jutella.


    • 85757773

      Ravintolaan aterialle. Bubiin juomaan.

    • Daegg

      Onks selostajatorpan kyrpätynnyri olemassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe