SELITTÄMÄTÖN VALOILMIÖ!

Huom!

Nyt nyt nyt..eikö ole yhden yhtäkään suurta ja mahtavaa profeettaa joka olisi ennättänyt palstalle valoilmiöstä tehtyine selityksineen.
Kyllähän asia on sillä lailla ettei näin huomattavaa tapahtumaa voi ohittaa ihan pienellä maininnalla vaan se ansaitsee sivukaupalla luotettavan tuntuisia ennaltatietoja koska merkki on teille annettu!
Hopi hopi..

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288776479554.html

14

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • offi10001

      On jo varoitettu ettei Jeesus ole kyseessä,- vaikka se joittenkin milestä on niin hilikulla.

    • Liittyykö tähän?

      Päivitys 15.11.2014: JARMO JA LAPPEEN RANNAN PROFEETTA PÄÄTUIVÄT SAMAAAAAN PÄIVÄMÖÄÄÄÄÄÄRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅN!!!! TEMPAUS VARMA 29.1.2016!!!!!!!!!1!!11!!! Nyt on LOPULLINEN VARMA KAKSINKERTAISESTI KAHDEN PROFEETAN VARMISTAMA YLÖSTEMPAAUSPÄIVÄ!!! NYT on vihdoin niin varma päivä tiedossa, että IHAN VARMASTI tempaus nyt tulee. MIkään ei yhtään voi TÄTÄ päivää enää millään muuttaa lainkaan koskaan! Onhan KAKSI luotettavimman tuntuista profeeettaa SEN SULASSA SOVUSSA, RAKKAUDESSA YHDESSÄ VARMISTANUT VARMAKSI! Laskuri lähtee nyt aivan välittömästi heti pystyyn ja se laskee SEKUNNINTARKASTI milloin on oltava tempausvalmiudezssa!

      Jarmo kirjoittaa näinkin: "ennen Israelin rauhan julistusta, joka puolestaan julistettaisiin laskukaavan mukaan 29.1.2016". Yllättävää kyllä ajankohta on sama johon minä olen laskenut - jos Gorba tulee - en vain Israelin valerauhaa vaan myös seurakunnan ylösottoa.

      http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

    • Heti nyt

      Saata na ulos palstalta ja heti Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä.

      • Saatana.

        Enpä lähde minnekään.


    • TIETÄJÄ

      kyseessä on ydinvoiman päästösäteilyn plasmapallo jonka energia löi läpi avaruuteen...

      • Ei kai sentään!

        Eiköhän sellainen tapahtuma olisi kirjattu useammankin maan toimesta tapahtuneeksi.


    • Vajakki

      Etkö saata na tajua, että täällä ei ole maailmanmenoa palsta.
      Häviä hele vettiin täältä.

      • 5+7

        Nimimerkkisi on erittäin osuva.


    • peittelyä

      Ei tuossa mitään profetaalista tarvitse olla, venäjällä tietysti taas räjähti jokin ja siitä ei kerrota muulle maailmalle. Niin tyypillistä. Ihmetellään kohta säteilyturvakeskuksessa miks arvot nousee..

    • Jumalallinen ihme.

      Tuo enteilee tulevia tapahtumia.
      Olemme saaneet nähdä pienen hetken hänen kirkkauttaan.
      Kiitos Herralle. Halleluja. Amen!

      • apt. 2

        Ap. t. 2:16 Tämä on sitä, mikä profeetta Joelin suulla on ilmoitettu: Ap. t. 2:17 -- Viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, minä vuodatan Henkeni kaikkiin ihmisiin. Teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaiset näkevät näkyjä ja vanhukset ennusunia. Ap. t. 2:18 Näin teen: palvelijoihini ja palvelijattariini minä vuodatan Henkeni niinä päivinä, ja he profetoivat. Ap. t. 2:19 Minä näytän ihmeitä ylhäällä taivaalla, merkkejä alhaalla maan päällä: verta, tulta ja suitsevaa savua. Ap. t. 2:20 Aurinko pimenee, kuu värjäytyy vereen, ennen kuin koittaa Herran päivä, suuri ja häikäisevä.
        Ap. t. 2:21 Mutta joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu.


    • uktsf
    • Selitys:

      Tuo oli selvästikin järjenvalo joka nousi taivaan kirkastaen!
      Ettei vaan olisi ollut ihan itse herra Pulterista lähtöisin tai sitten Gorballe välähti mieleen että hänellä on Harri Veijosen profetoima tehtävä!

      • Tuomio tulee

        Sun elämä täytyy olla tyhjää ja surkeeta, ja lisäksi olet matkalla helvetin tuleen ellet tee parannusta. Perjantai iltana istuu yksin kotona ja pilkkaa uskovia. Voi kun on tyhjää ja säälittävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe