Miksi miehen lapset eivät

äitipuoli kaikkensa

sopeudu meidän perhe elämäämme. Me teemme kaiken mitä vain voi lasten eteen, mutta ne vaan kiukkuaa ja heidän äiti marisee ja vaatii kaikkee.
Lapset ovat tulleet äitiinsä kun mikään ei kelpaa. En yhtään ihmettele että mies lähti lätkimään.
Minä teen kaikkeni ja yritän olla äitinä lapsille, mutta kuka noita kestää?
Miten saisin miehen itselleni ja nuo lapset pois meidän elämästä?

35

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyylar

      Asuuko se lasten äitikin teillä. Siis äiti ja lapset marisee. Mitäs jos sinä Lissu lähdet lätkimään ja samantien noine ääliömäisine aloituksines lähdet lätkmään koko palstalta.
      Mee kyttäämän sinne ikkunoinen taakse mitä itsekukin tekee kotonaan. Siinä sulle on ihannehomma. Saat jotain elämääsi kun kyylät muita.

      • mee päiväunille jo

        No, ompas lissu jo aikaisin hereillä. Öisinkö näitä satuja keksit. Varmaankin koska tällä palstalla on ihan kiva vierailla öisin. Pienenä vinkkinä muillekkin. Kirjoitelkaa tälle palstalle öisin. Lähes kaikki kirjotukset/aloitukset päiväsaikaan on lissun tekosia. Lissu menee jo aikaisin nukkumaan, on 60:n ja kuoleman välissä. Tajuatko lissu itse kuinka pöljä olet.


      • 0909092
        mee päiväunille jo kirjoitti:

        No, ompas lissu jo aikaisin hereillä. Öisinkö näitä satuja keksit. Varmaankin koska tällä palstalla on ihan kiva vierailla öisin. Pienenä vinkkinä muillekkin. Kirjoitelkaa tälle palstalle öisin. Lähes kaikki kirjotukset/aloitukset päiväsaikaan on lissun tekosia. Lissu menee jo aikaisin nukkumaan, on 60:n ja kuoleman välissä. Tajuatko lissu itse kuinka pöljä olet.

        No niinpä näyttää olevanan. Ihan pöljä aloitus. Kenenkään ei ole pakko hoitaa toisten lapsia. Eli ei ole pakko kun ei taho. Lissu.


      • yökkäys
        mee päiväunille jo kirjoitti:

        No, ompas lissu jo aikaisin hereillä. Öisinkö näitä satuja keksit. Varmaankin koska tällä palstalla on ihan kiva vierailla öisin. Pienenä vinkkinä muillekkin. Kirjoitelkaa tälle palstalle öisin. Lähes kaikki kirjotukset/aloitukset päiväsaikaan on lissun tekosia. Lissu menee jo aikaisin nukkumaan, on 60:n ja kuoleman välissä. Tajuatko lissu itse kuinka pöljä olet.

        Kyllä se fröökkynnä öisinkin täällä alotuksia tehtailee. Välillä ottaa torkut ja taas "töihin".

        Ps. Mitäs muuta täällä on luettavaa kun hyvin harva täällää mitään aloittelee, ainoa on tuo Yksi. Niitäkö pitäis vielä yöllä lueskella.


    • Sipuli sirpa

      Järjestys ja säännöt auttaa sopeutumaan, ja kun niistä aikuiset pitää kiinni ja katsovt että lapet käyttäytyvät niidne mukaan, yleensä tilanne normalioituu pian. Periksi antamattomuus miehen lapsille jääräpäille on se ratkaisu millä lapset saavat ymmärtää että aikuiset ovat tosissaan.
      Lapsille onrikkaus kun on uusi aikuinen valvomassa ja antamassa uusia näkökulmia heidän tyhjään elämään.
      Jos kotona äiti ei ole asiita opettanut, niin valitettavan usein se jää uuden äidin niskoille, mutta mikä onkaan parempaa kuin määrätietoinen tahtobnainen lasten elämässä ja usein ne meihen lapset kasvavat normaaleiksi ihmisiksi, kun saavat oieka ihmisen rinnalleen. Mutta se vaan ettei uutta äitiä kukaan arvosta, ilmatteeks tekee työnsä toisen eteen.

    • ninni nainen

      Lapsille joilla ei ole ollut sääntöjä ja kuria, eivät sopeudu elämään, jossa niitä on. Jos uusi äiti on omilleen pitänyt säännöt, oletetaan että miehnkin lapset saavat säännöt, se on viakeeta lapsille. Mutta tiukkana vaan, lapset soputuuja joskus vielä kiittävät ja pitävät sinua tosi ihanana ihmisenä. Äidit jää usein varjoon kun eivät hlaua kavattaa omia lapsiaan.

      • viidakkojuoppo

        Se pitää olla tiukkana. Säännöt ne olla pitää. Ensimmäinen sääntö: Kaljaa saa yhdeksältä. Sinne ekana. Toinen sääntö. Kaupan oven takana eka ryyppy. Kolmas sääntö : Kaverille ei tarjota. Itselle jää enemmän jne.


      • lissu on juoppo

        Sulta tais jokunen tölkki vielä löytyä, kun jo kännissä ennen yhdeksää, ja oikeen kaksi vastausta kerkesit ittelles kirjoittaa , hahahaa, hullu olet ja juoppo.


    • Kaikkea voit kuvitel

      Lissu, ei edes mielikuvituslapset susta tykkää. Ei kukaan.

      • olet hyvä fani

        sinä ainakin tykkäät, kun luet kaikki kirjoitukseni miettien ja kopsaten ja muutenkin fanitat syvästi. Kiitos sinulle, juuri tuommosten takia tätä jaksaa, fanit on mulle tärkeeitä ilman heitä en olisi tässä.


      • Sanningen om lissu
        olet hyvä fani kirjoitti:

        sinä ainakin tykkäät, kun luet kaikki kirjoitukseni miettien ja kopsaten ja muutenkin fanitat syvästi. Kiitos sinulle, juuri tuommosten takia tätä jaksaa, fanit on mulle tärkeeitä ilman heitä en olisi tässä.

        Nämä ainoastaan lissun omassa päässä kytevät fanitusjutut ovat totuusarvoltaan samanlaisia kuin se, että hän väittää olevansa hyvä äiti ja lasten rakastavan häntä ja miehen uuden puolison olevan katkera ja kateellinen suttura, kun mies ehdottomasti haluaisi lissun takaisin ja rakastaa häntä ikuisesti eniten maailmassa. Niin ja kun ne miehen uudet sutturat tunkevat hänen huusholliinsa sotkemaan ja haukkumaan lapsia.


      • lissu jumissa
        Sanningen om lissu kirjoitti:

        Nämä ainoastaan lissun omassa päässä kytevät fanitusjutut ovat totuusarvoltaan samanlaisia kuin se, että hän väittää olevansa hyvä äiti ja lasten rakastavan häntä ja miehen uuden puolison olevan katkera ja kateellinen suttura, kun mies ehdottomasti haluaisi lissun takaisin ja rakastaa häntä ikuisesti eniten maailmassa. Niin ja kun ne miehen uudet sutturat tunkevat hänen huusholliinsa sotkemaan ja haukkumaan lapsia.

        Sanningen.... Niin ja kun ei voi ottaa miestä takasin kun se on työntänyt pippelinsä likaiseen koloon. Mies vannoo rakkauttaan ja Lissu ei taivu. Kostaa, kostaa, kostaa. Uskoo ken haluaa. Heh.


      • haamuhaukkuja
        lissu jumissa kirjoitti:

        Sanningen.... Niin ja kun ei voi ottaa miestä takasin kun se on työntänyt pippelinsä likaiseen koloon. Mies vannoo rakkauttaan ja Lissu ei taivu. Kostaa, kostaa, kostaa. Uskoo ken haluaa. Heh.

        Eli se totuus on toisenlainen. Mies ei taivu ja lisbethi kostaa.... heh.

        Naurattaa kun se puhuu tuosta haukkumisesta ja toisaalta kertoo etteivät ole nähdytkään.


      • lissu itsekäs paska
        olet hyvä fani kirjoitti:

        sinä ainakin tykkäät, kun luet kaikki kirjoitukseni miettien ja kopsaten ja muutenkin fanitat syvästi. Kiitos sinulle, juuri tuommosten takia tätä jaksaa, fanit on mulle tärkeeitä ilman heitä en olisi tässä.

        Sinun psykologiaa lukeneena pitäs kyllä tietää, että ei fanit heitä sontaa niskaasi koko ajan ja vit-tuile.
        No, tuo sun fani leikkis kuuluu sarjaan , "minä hyvä äiti , exän vaimo naikkonen ja suttura, minä puhdas ja ihana ym, minä, minä, minä......


      • Onnen ydin perhe
        lissu itsekäs paska kirjoitti:

        Sinun psykologiaa lukeneena pitäs kyllä tietää, että ei fanit heitä sontaa niskaasi koko ajan ja vit-tuile.
        No, tuo sun fani leikkis kuuluu sarjaan , "minä hyvä äiti , exän vaimo naikkonen ja suttura, minä puhdas ja ihana ym, minä, minä, minä......

        Ymmärrän sinun tuskasi, olet katkeroitunut ongelmistasi. Halin sinua.. kerro vaan minulle tuskasi, sekin helpotttaa.
        On hienoa että pruat sen täällä niin sekin jo auttaa sinua.
        Psykologiaa lukeneena en ota syytöksiä itseeni vaan ymärrän että kun puhut niin se antaa sinulle helpotusta.

        MInulle voit osoittaa vaikka mitä tuskaasi, jaksan kyllä lukea ja auttaa sinua.
        Tsemppiä ja halaan sinu vielä.


      • rajatapaus,,,
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Ymmärrän sinun tuskasi, olet katkeroitunut ongelmistasi. Halin sinua.. kerro vaan minulle tuskasi, sekin helpotttaa.
        On hienoa että pruat sen täällä niin sekin jo auttaa sinua.
        Psykologiaa lukeneena en ota syytöksiä itseeni vaan ymärrän että kun puhut niin se antaa sinulle helpotusta.

        MInulle voit osoittaa vaikka mitä tuskaasi, jaksan kyllä lukea ja auttaa sinua.
        Tsemppiä ja halaan sinu vielä.

        Hullu leikkii terapeuttia....


    • Mikä on koti

      Se vertaileminen pitää tyystin lopettaa, sillä rikotaan hyvin paljon.
      Eronnut äiti olet kai itsekin, miksi toista eronnutta parjaat.

      Lapsien kohdalla pitää pystyä ajattelemaan miten heidän kodissaan on toimittu aikaisemmin, kyllähän se mies tietää sen, ellei ole juuri ollut perhekarkuri, jolla ei ole ollut mitään käsitystä lapsiperheen elämästä.
      Lapsille ei saa teillä olla kovin suuri muutoksia, mutta ymmärrän joitakin tulevan, sillä täytyyhän ajatella että sinunkin perheellä on ollut omat tapansa ja luultavasti yrität nyt kaikin tavoin ajatella, että vain ne ovat oikeita.

      Uusperheissä pitää kunnioittaa molempien entisen elämän arvoja ja pyrkiä kaikin tavoin ainakin osa niistä säilyttämään.
      Etätapaamiseen tulevat lapset tarvitsevat suojelua, eikä tuota jatkuvaa haukkumista, eivät he myöskään tule tekemään kaikkia kotitöitänne.
      Yhdessä etävanhemman kanssa tekevät pieniä askareita siis yhdessä, eikö etävanhemman pitäisi käyttää tuo aika kokonaan lasten kanssa olemiseen, jotta voivat keskustella hän samalla saada tietoja lapsen päiväkodin tapahtumista, koulu asioista ja harrastuksista.

      Täällä isät mariset, että heidät vieroitetaan lapsista, taitaa kyllä olla niin että itse ovat vieroittaneet itsensä jo aikaisemmin ja nyt vielä lisää.
      Eräänkin eromiehen äiti oikein kuulutti, että miten saatiin elatusmaksut mahdollisimman pieniksi, eipä siinä juuri lapsia ole ajateltu. Ovat vielä olelvinaan paikkakunnan "kermaporukkaa".

      • kuka haukkuu

        Kukas muu niitä lapsia on haukkunut kuin sinä älyttömissä aloituksissasi.

        Hurja ämmä. Haukkuu ja laittaa sanansa toisten suuhun.


    • Kanava purkaa oloaan

      Kuka haukkuu nimimerkille ja muillekin jotka täällä luulottelevat.

      Suomessa on sananvapaus ja kirjoittajat kirjoittavat kuka mitäkin. Sillä kuka kirjoittaa ei saisi olla yhtään mitään merkitystä, eikä sitä siten pidä edes arvuutella, kun voin ihan selkeästi nähdä, kuinka metsään ne luulottelut ja arvailut menevät.

      Tietenkin oletan jokaisen täällä kirjoittavan ajattelevan, niin että loukkauksia ketään kohtaan ei kohdisteta.

      Toki ymmärrän hyvin kovaa elämäntilannetta elävän ihmisen joskus unohtavan hienotunteisuuden säännöt ja tilalle astuu vihainen, väsynyt, tallattu ihminen joka ei hallitse itseään ja etenkään sanojaan.
      Kuitenkaan noilla ilkeilyillä ei mitään itselleen voita, on entistä pahempi olla, sen verran kokemusta on, että on täysi työ pitää tuon pahan olon keskellä ajatella järkevästi.

      Olen myös joutunut tapaamaan monia eronneita, heidän asioiden hoidon yhteydessä ja takuulla voin sanoa, että harva hyppii ilosta, kyllä olen kuullut vaikka mitä. Mutta yksi piirre on tosi paha, monet eronneet valahtelevat, miksi sitä en ymmärrä, sillä ne tulevat esille ja mitään niillä ei piilota, kunhan vain särkee omaa sieluaan. Ei edes salailu ole hyväksi. Olen aina sanonut että pahakin totuus on parempi kuin valheet ja salailut, sillä aikanaan ne kyllä aina tulevat esiin ja tuovat paljon paljon pahempaa. Valahtelijaan ei enää voi uskoa häneen ei voi luottaa.

      Lopettakaa kirjoittajien "etsiminen", jokainen täällä haluaa olla anonyymi, on vain kirjoitettava ulos pahaa mieltään.

      • valahtaja sinäpä juu

        Sinähän myös olet eronnut "valahtalet" sitten myös. Sä esiinyt milloin minäkin persoonana ja valehtelet koko ajan. Haukut uusperheitä, milloin mistäkin. Mikään ei sinun mielestäsi ole hyvää mikä tulee ja on uusperheessä.

        "Valahtelusta". Sinähän täällä valehtelet ja muunnat totuutta, siksi sinua ei uskota. Luottamuksesta en puhu mitään, sitä ei palstalla voi tehdä.


    • Onne elämääsi

      Miksi valehtelen mielestäsi, kerro se. Miksi muunnan totuutta mielestäsi.
      Tuo uusperhe, miksi kuvittelet sen olevan jotain ihmeellistä?

      Sitten tuo esiintyminen eri persoonina, miten kuvittelet sellaista?

      Ei minua tarvitsekaan uskoa, kuten en usko sinunkaan totuutesi olevan ainut totuus.
      Näet oman kohtasi elämässä, minä yritän katsoa vähän laajemmin omien kokemusten pohjalta nähdyn mukaan, sillä olen joutunut todella näkemään hyvin paljon, jokainen ero ja uusperhe on omanlainen, mutta on kyllä ihan yhteisiä piirteitä paljon. Yksi niistä on tuo sanoisinko "omantunnon puhdistaminen" valheella. En usko sen ketään helpottavan elämässä, vaan valheen jälkeen tulee lisää valheita ja ennepitkää vyyhti sotkeutuu ja asiat julkistuu, kuulijat osaavat laske asiat yhteen.

      Olen toki kuullut, että te nuoremmat ihmiset ette kestä minkäänlaista muuta kuin oman mielipiteenne, olen varma että elämän koulu opettaa vielä sitäkin kestämään, että on olemassa toisenkin lainen totuus kuin oma on.

      Et ole minulle tilivelvollinen valheistasi tai muustakaan, toivon että itsellesi selvennät asiat ja kannat vastuun ensin lapsistasi jos heitä on ja sitten olet nainen joka osaa elää tasapainoista elämää ja erottaa oikean ja väärn, eikä oel kenenkään hyväksikäytettävissä.

      • leivän päällä soopaa

        On taas älyvapaa kirjoittanut itselleen . Tuommoisesta soopasta ei ota Erkkikään selvää. Luulee olevansa fiksu, mutta kaikkea muuta. Oikea tyhmyyden huippu.


    • riekku liekku

      Mietin että onko miehen lapset joutuneet koskaan elelemään sääntöjen alla vai onko leväperäisesti elelleet ilman rajoja?
      Silloin ei osta olla normaaleja vaan pitää opettaa. Laita nyt äitipuoli rjat ja vaatimukset ennenkuin leiskahtaa.

    • fru ellen

      Uusi äiti?
      Kuka ihme nimittää itseään uudeksi äidiksi?
      Täysin käsittämätöntä. Vanhempien uudet kumppanit eivät ole uusia vanhempia. Voivat olla tärkeitä aikuisia lapsen elämässä, mutta eivät koskaan uusia äitejä tai isiä. Pysykää lestissä uudet kumppanit. Olkaa tasavertaisia ja oikeudenmukaisia sekä rakastavia mutta älkää luulko olevanne vanhempia.

      • Susannan äiti½

        Minun mieheni tytär on ihan itse keksinyt, että minä olen hänelle varaäiti tai puoliäiti. Niin olenkin, ihan mielelläni.


      • Nin meillä toimitaan

        Lapsille on hyvä opettaa että isin uusi ihana rakas on hänelle uusi äiti joka välittää ja joka kasvattaa, hän on parempi kuin entinen äiti. Omituista jos et vaadi semmoista omilta lapsilta. Uusi äiti on se joka määrää ja ja tehdään asioita hänen toiveiden mukaan ja jolta kysytään lupa asioihin.
        Hän on vastuussa miehen lapsista, ja lapsile voi sanoa että entinen äiti hänet voi unohtaa.


      • hahhaaaaaaaaaaaaa
        Susannan äiti½ kirjoitti:

        Minun mieheni tytär on ihan itse keksinyt, että minä olen hänelle varaäiti tai puoliäiti. Niin olenkin, ihan mielelläni.

        hahhaaaaaaaa... joko heräsit unestasi?? Vai että ihan itse... älä viisti. ei kukaan vaihda vapaaehtoisesti äitiä kenehnkään-... ei edes sinuun..

        Onko kivaa leikkiä ja haaveilla?

        KATO MUNKIN MIEHENLAPSI SANOO ETTÄ VOI KUN SIE OLISIT MUN ÄITI, KOSKA OLEN MAAILMAN PARAS, JA VÄH INHOO OMAA ÄITIÄ JA TAHTOO VAAN OLLA MUN KANSSA JA MINÄ OLEN HÄNEN ÄITI, SANOOKIN ET ADOPTOI MUT ETTEI TAVI NÄHÄ SITÄ TOISTA HUONOA ÄITIÄ.


      • Susannan äiti½
        hahhaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        hahhaaaaaaaa... joko heräsit unestasi?? Vai että ihan itse... älä viisti. ei kukaan vaihda vapaaehtoisesti äitiä kenehnkään-... ei edes sinuun..

        Onko kivaa leikkiä ja haaveilla?

        KATO MUNKIN MIEHENLAPSI SANOO ETTÄ VOI KUN SIE OLISIT MUN ÄITI, KOSKA OLEN MAAILMAN PARAS, JA VÄH INHOO OMAA ÄITIÄ JA TAHTOO VAAN OLLA MUN KANSSA JA MINÄ OLEN HÄNEN ÄITI, SANOOKIN ET ADOPTOI MUT ETTEI TAVI NÄHÄ SITÄ TOISTA HUONOA ÄITIÄ.

        Ei lapsi mitään ole vaihtanut. Miksi niin luulet? Minä olen hänelle puoliäiti ja sillä siisti. Kokoäitikin on olemassa.


      • olet juoppohullu
        hahhaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        hahhaaaaaaaa... joko heräsit unestasi?? Vai että ihan itse... älä viisti. ei kukaan vaihda vapaaehtoisesti äitiä kenehnkään-... ei edes sinuun..

        Onko kivaa leikkiä ja haaveilla?

        KATO MUNKIN MIEHENLAPSI SANOO ETTÄ VOI KUN SIE OLISIT MUN ÄITI, KOSKA OLEN MAAILMAN PARAS, JA VÄH INHOO OMAA ÄITIÄ JA TAHTOO VAAN OLLA MUN KANSSA JA MINÄ OLEN HÄNEN ÄITI, SANOOKIN ET ADOPTOI MUT ETTEI TAVI NÄHÄ SITÄ TOISTA HUONOA ÄITIÄ.

        Hullu sekopää huutaa...


    • sekaisin?

      Onko täällä kaikki aivan sekaisin?

      • lissun fani

        On,kaikki on sekaisin paitsilissu. Hän on opetanut meille kaikille totuuden puhumisen ja lasten olojen ajattelemisen, kaikkia eilasten tarvi isetää, mutta niin vain tehdään.

        Lapset ovat ne viimeiste ketä täällä ajatellaan.

        Lukekaa lissun ajatuksia, saatte paljon vinkkejä.


    • ...,,,,,,,

      Luuletteko te tosiaan ,että lapsille on helppo sopeutua uuteen perheeseen. Se näyttää olevan sitä vaikeampaa kuta vanhempia he ovat.Saatte varautua siihen ,että eivät sopeudu koskaan ,mutta se ei ole lasten syy ,te itse olette perheen hajoittanut,voi olla että yhteyttä ei saa koskaan , onko se unohtunut etsiessä vain omaa mielihyvää elämään ja lapset unohtaen täysin.

      • Qqq116

        Ei kai kukaan ole pitänyt helppona lapsen sopeutumista perheen muutoksiin. Niin siitä kuin monesta muustakin asiasta lapset kyllä selviävät selville vesille - ihan samoin kuin aikuiset. Kyse on vain siitä, ettei kukaan kuvioissa oleva ala käyttäytyä lissun tavoin!


      • Et välitä siis lapsi
        Qqq116 kirjoitti:

        Ei kai kukaan ole pitänyt helppona lapsen sopeutumista perheen muutoksiin. Niin siitä kuin monesta muustakin asiasta lapset kyllä selviävät selville vesille - ihan samoin kuin aikuiset. Kyse on vain siitä, ettei kukaan kuvioissa oleva ala käyttäytyä lissun tavoin!

        Sun mielestä siis lapsia ei saa pulustaa isän sutturoiden kynsistä? Ohoh... onneksi minä tein sen omieni kohdalla. Ovat nyt erittäin onnellisia kun ei tarvinnut kärsiä isän sutturoiden tekosista haukuista ja huonosta kohtelusta.
        Minun lapet eivät ole ansainneet semmoista elämää, ja onneksi eivät jouneet koskaannäkemään isänsä sutturoita eikä olemaan semmoisen perheenrikojan kanssa tekemisissä, että heidän maailmans aolisi kieroutunut. Luojan kiitos, että mieskin ymmärsi ettei he ole sopivaa seuraa meille.


    • hej

      Ei täällä ole muita kuin lissu. Heippa, ei täällä viitti olla. Loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe