Sikiö tuntee kivun kun häntä tapetaan

uskova

Häntä kidutetaan äidin kohdussa ja imetään elämä hitaasti pois. Tämä ei ole rakkautta. Jumala on hänet rakkaudella valmistanut ja ihmiset ottavat oikeuden omiin käsiinsä tappaa Jumalan luoma. Vaikka abortin tekijät eivät kuule itkua,niin Jumala kuulee. Jos olet tehnyt abortin,tai ollut osallisena siinä, kadu kaikkia syntejäsi ja anna elämäsi Jeesukselle. Jeesus on ainut tie Taivaaseen kaikille. Henkilökohtainen kääntyminen. Henkilökohtainen usko. Henkilökohtainen Jeesuksen seuraaminen. Kukaan tai mikään muu ei voi pelastaa sinua helvetiltä. Ei kukaan ihminen,ei kirkko,ei kukaan, paitsi Jeesus!

23

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhdjss

      Kirkkoköörin edustaja.

    • ööh

      Eli kun kaks ihmistä nussii, niin se Jumala tuli ja...... okei......

      Mitä sitten jos on pakana, tai harrastaa esiaviollista? Jumala ei taatusti luo äpärää, eli silloin sen on pakko olla saatanan ja Luciferin lapset saa elää Ave satanicus

    • just just...

      Nainen tuntee kivun kun hän synnyttää.

      • Nainen arvokkaampi

        Tämäpä. Ja se kipu on huomattavasti kovempaa ja pitkäkestoisempaa kuin jonkun solusössön tuntema kipu (onko tätä edes todistettu?). Mutta eihän kukaan naisen mielipiteitä ja tuntemuksia kysele, synnytyskoneeksi vaan. Raskauden aikana mietitään vain kakaran terveyttä, samoin synnytyksen jälkeen kysellään vain sen kuulumisia. Nainenhan on se itsestäänselvyys, josta ei tarvitse välittää.


      • ............
        Nainen arvokkaampi kirjoitti:

        Tämäpä. Ja se kipu on huomattavasti kovempaa ja pitkäkestoisempaa kuin jonkun solusössön tuntema kipu (onko tätä edes todistettu?). Mutta eihän kukaan naisen mielipiteitä ja tuntemuksia kysele, synnytyskoneeksi vaan. Raskauden aikana mietitään vain kakaran terveyttä, samoin synnytyksen jälkeen kysellään vain sen kuulumisia. Nainenhan on se itsestäänselvyys, josta ei tarvitse välittää.

        Tutkinpa tätä aihetta englanninkielisiltä sivuilta, ja erään gynekologin/synnytyslääkärin mukaan kipuaisti on kehittynyt viimeistään viikolla 20. Eli kyllä ne sikiöt, jotka abortoidaan noilla viikoilla voi tuntea kipua. Kyllä se mun mielestä on eri asia, että äiti tuntee kipua synnyttäessään. Äitihän on yleensä siinä tilanteessa omien toimiensa johdosta. Sikiö taas on täysin syytön omaan tilanteeseensa.


      • päinvastoin....
        ............ kirjoitti:

        Tutkinpa tätä aihetta englanninkielisiltä sivuilta, ja erään gynekologin/synnytyslääkärin mukaan kipuaisti on kehittynyt viimeistään viikolla 20. Eli kyllä ne sikiöt, jotka abortoidaan noilla viikoilla voi tuntea kipua. Kyllä se mun mielestä on eri asia, että äiti tuntee kipua synnyttäessään. Äitihän on yleensä siinä tilanteessa omien toimiensa johdosta. Sikiö taas on täysin syytön omaan tilanteeseensa.

        Minä taas löysin lähteen, jossa sanotaan että sikiö ei mitä todennäköisemmin kykene tuntemaan kipua ennen viikkoja 29-30.

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16118385


      • ................
        päinvastoin.... kirjoitti:

        Minä taas löysin lähteen, jossa sanotaan että sikiö ei mitä todennäköisemmin kykene tuntemaan kipua ennen viikkoja 29-30.

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16118385

        Niin siis ennenhän uskottiin, että keskoset ei tunne kipua, ja siksi heille tehtiin leikkauksiakin ilman kivunlievityksiä. Tuo tutkimustieto liitteessäsi on melkein 10 vuotta vanha.


      • päinvastoin..
        ................ kirjoitti:

        Niin siis ennenhän uskottiin, että keskoset ei tunne kipua, ja siksi heille tehtiin leikkauksiakin ilman kivunlievityksiä. Tuo tutkimustieto liitteessäsi on melkein 10 vuotta vanha.

        Ei sitä ole osoitettu vääräksi. Itse et edes linkittänyt tutkimusta, vaan mainitsit ylimalkaisesti jonkun nimeltä mainitsemattoman sivuston, jossa joku nimeltä mainitsematon gynekologi sanoo nimeltä että mainitsemattoman tutkimuksen mukaan sikiön tuntevan kipua viikosta 20 alkaen.

        Suoraan sanottuna tarkoitus oli korostaa, että tästäkään asiasta ei ole varmaa tietoa. Viikkoa 24 ja 26 on myös heitelty, ja jotkut tutkijat ovat puhuneet alle kymmenestä viikosta. Sikäli kun käsitän oikein, ongelmana on, että emme voi tietää varmasti, minkä hermoston osan kehittyminen mahdollistaa kivun tuntemisen, eikä tämän selvittäminen luultavasti ole nykyisillä tutkimusmenetelmillä mahdollista.


      • .........
        päinvastoin.. kirjoitti:

        Ei sitä ole osoitettu vääräksi. Itse et edes linkittänyt tutkimusta, vaan mainitsit ylimalkaisesti jonkun nimeltä mainitsemattoman sivuston, jossa joku nimeltä mainitsematon gynekologi sanoo nimeltä että mainitsemattoman tutkimuksen mukaan sikiön tuntevan kipua viikosta 20 alkaen.

        Suoraan sanottuna tarkoitus oli korostaa, että tästäkään asiasta ei ole varmaa tietoa. Viikkoa 24 ja 26 on myös heitelty, ja jotkut tutkijat ovat puhuneet alle kymmenestä viikosta. Sikäli kun käsitän oikein, ongelmana on, että emme voi tietää varmasti, minkä hermoston osan kehittyminen mahdollistaa kivun tuntemisen, eikä tämän selvittäminen luultavasti ole nykyisillä tutkimusmenetelmillä mahdollista.

        Olen varma, että ihmiset, jotka ovat vilpittömästi kiinnostuneita aiheesta etsivät itse tutkimustietoa. Olen itse raskaana 26. viikolla enkä halua altistaa lastani ikäville tunnetiloille, joten en nyt lähde kaivelemaan linkkejä. Vauvani on jo jonkin aikaa reagoinut omiin voimakkaisiin tunteisiini, ja viimeksi kun tutkin aihetta, itkin naama punaisena kun se oli niin ahdistavaa. Huomaan oman lapseni kohdalla, että hän on jo nyt fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kokonaisuus. Hänellä on tietynlainen potku, jolla hän viestii, että haluaa kuulla ääneni. Tietynlainen levoton liikehdintä taas on merkki siitä, että hän reagoi negatiivisiin tunteisiini. En normaalisti pyöri täällä kirjoittelemassa abortista, mutta tämä tietty otsikko nyt sattui kiinnostamaan, koska olin juuri muutama viikko sitten tutkinut asiaa, lähinnä siltä kannalta, että mitä jos lapseni sattuisi syntymään keskosena.


      • päinvastoin..
        ......... kirjoitti:

        Olen varma, että ihmiset, jotka ovat vilpittömästi kiinnostuneita aiheesta etsivät itse tutkimustietoa. Olen itse raskaana 26. viikolla enkä halua altistaa lastani ikäville tunnetiloille, joten en nyt lähde kaivelemaan linkkejä. Vauvani on jo jonkin aikaa reagoinut omiin voimakkaisiin tunteisiini, ja viimeksi kun tutkin aihetta, itkin naama punaisena kun se oli niin ahdistavaa. Huomaan oman lapseni kohdalla, että hän on jo nyt fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kokonaisuus. Hänellä on tietynlainen potku, jolla hän viestii, että haluaa kuulla ääneni. Tietynlainen levoton liikehdintä taas on merkki siitä, että hän reagoi negatiivisiin tunteisiini. En normaalisti pyöri täällä kirjoittelemassa abortista, mutta tämä tietty otsikko nyt sattui kiinnostamaan, koska olin juuri muutama viikko sitten tutkinut asiaa, lähinnä siltä kannalta, että mitä jos lapseni sattuisi syntymään keskosena.

        En lähde etsimään tätä mainitsemaasi lähdettä näin ylimalkaisilla lähdetiedoilla. Se ei ole sen arvoista, varsinkin kun se mitä luultavimmin on vain yksi heitto laajalla skaalalla erilaisia mahdollisuuksia.

        Tarkoitukseni ei ollut aiheuttaa mielipahaa, vaan osoittaa, että aiheesta ei ole todellisuudessa sellaista tietoa, jonka perusteella voitaisiin tehdä aloituksen kaltainen väite, ja että yksittäisten synnytyslääkärien lausuntoihin ei ole syytä takertua.

        Mikäli tämä aihe todella saa sinut pois tolaltasi, suosittelen, ettet lue tämän palstan kirjoituksia, sillä sananharkka on täällä erittäin rajua puolin toisin.


      • ................
        ......... kirjoitti:

        Olen varma, että ihmiset, jotka ovat vilpittömästi kiinnostuneita aiheesta etsivät itse tutkimustietoa. Olen itse raskaana 26. viikolla enkä halua altistaa lastani ikäville tunnetiloille, joten en nyt lähde kaivelemaan linkkejä. Vauvani on jo jonkin aikaa reagoinut omiin voimakkaisiin tunteisiini, ja viimeksi kun tutkin aihetta, itkin naama punaisena kun se oli niin ahdistavaa. Huomaan oman lapseni kohdalla, että hän on jo nyt fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kokonaisuus. Hänellä on tietynlainen potku, jolla hän viestii, että haluaa kuulla ääneni. Tietynlainen levoton liikehdintä taas on merkki siitä, että hän reagoi negatiivisiin tunteisiini. En normaalisti pyöri täällä kirjoittelemassa abortista, mutta tämä tietty otsikko nyt sattui kiinnostamaan, koska olin juuri muutama viikko sitten tutkinut asiaa, lähinnä siltä kannalta, että mitä jos lapseni sattuisi syntymään keskosena.

        Yleensä tällaisella keskustelupalstalal on kyllä toivottavaa että kun esittää väitteen, tuo myös esiin jotain mikä tukee sitä väitettä.
        Tämän palstan meininki on tosin (ainakin erään vastustajan) se että väitetään jotain, ja toisen pitää sitten todistaa että väitteen esittjä on väärässä.
        Suurin syy miksi tulin tähän nyt nipottamaan on kuitenkin se etten halua että muut keskustelijat jotka ovat tottuneetn näkemään nimimerkin ".................." luulee että minä olen kirjoittanut sinun viestit =)


      • kuten mitä
        ......... kirjoitti:

        Olen varma, että ihmiset, jotka ovat vilpittömästi kiinnostuneita aiheesta etsivät itse tutkimustietoa. Olen itse raskaana 26. viikolla enkä halua altistaa lastani ikäville tunnetiloille, joten en nyt lähde kaivelemaan linkkejä. Vauvani on jo jonkin aikaa reagoinut omiin voimakkaisiin tunteisiini, ja viimeksi kun tutkin aihetta, itkin naama punaisena kun se oli niin ahdistavaa. Huomaan oman lapseni kohdalla, että hän on jo nyt fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kokonaisuus. Hänellä on tietynlainen potku, jolla hän viestii, että haluaa kuulla ääneni. Tietynlainen levoton liikehdintä taas on merkki siitä, että hän reagoi negatiivisiin tunteisiini. En normaalisti pyöri täällä kirjoittelemassa abortista, mutta tämä tietty otsikko nyt sattui kiinnostamaan, koska olin juuri muutama viikko sitten tutkinut asiaa, lähinnä siltä kannalta, että mitä jos lapseni sattuisi syntymään keskosena.

        "Tämän palstan meininki on tosin (ainakin erään vastustajan) se että väitetään jotain, ja toisen pitää sitten todistaa että väitteen esittjä on väärässä."

        sellasta (normaalijärkisille itsestäänselvää) mitä ei ois jo ties monetko kerrat aiemmin todistettu mutta joka aina kummasti tuppaa "unohtuun" suosijoilta, kun intetään kerta toisensa jälkeen eikä sit tietenkään kelpaa? :)

        "etten halua että muut keskustelijat jotka ovat tottuneetn näkemään nimimerkin ".................." luulee että minä olen kirjoittanut sinun viestit =) "

        Onko toi muka joku vakituinenkin nimimerkki? Mitä jos otat vaikka jonkun yksilöllisemmän jos et halua että sekotetaan muihin.


    • lapsi arvokkaampi

      Se lapsentappamisen henkinen kipu on huomattavasti kovempaa ja pitkäkestoisempaa kuin joku korkeintaan muutaman tunnin fyysinen kipu (kaikilla ei sitäkään). Monelle jopa kuolettavaa. Mutta eihän kukaan lapsiuhrin elämää ja oikeuksia kysele, ja epävarma äiti viekotellaan murhakoneeksi vaan.

      http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/ihminen_on_taituri_jo_syntyessaan

      >Ensimmäinen merkki sähköisestä toiminnasta aivorungon yläpuolella näkyy jo 13. viikolla, ja saattaa olla, että ennen aivokuorta kehittyvät alemmat rakenteet osaavat yksinkin prosessoida kipua.>

      http://www.abortionfacts.com/facts/13

      >By 8 weeks the neuro-anatomic structures are present. What is needed is (1) a sensory nerve to feel the pain and send a message to (2) the thalamus, a part of the base of the brain, and (3) motor nerves that send a message to that area. These are present at 8 weeks. The pain impulse goes to the thalamus. It sends a signal down the motor nerves to pull away from the hurt.>

      • Lapsi EI arvokkaampi

        "Se lapsentappamisen henkinen kipu on huomattavasti kovempaa ja pitkäkestoisempaa"

        Tähänkin voisi lainata "kaikilla ei sitäkään", monella kun tästä ei aiheudu minkäänlaista henkistä kipua, vaikka vastustajat haluavatkin uskoa kaikkien traumatisoituvan abortistaan. Itse eivät kestä muiden tekemiä abortteja, joten pitäähän se jotenkin uskotella itselleen että jokainen abortintekijä on traumoihinsa tukahtuva kalmanlöyhkä.


      • kerronpa minäkin
        Lapsi EI arvokkaampi kirjoitti:

        "Se lapsentappamisen henkinen kipu on huomattavasti kovempaa ja pitkäkestoisempaa"

        Tähänkin voisi lainata "kaikilla ei sitäkään", monella kun tästä ei aiheudu minkäänlaista henkistä kipua, vaikka vastustajat haluavatkin uskoa kaikkien traumatisoituvan abortistaan. Itse eivät kestä muiden tekemiä abortteja, joten pitäähän se jotenkin uskotella itselleen että jokainen abortintekijä on traumoihinsa tukahtuva kalmanlöyhkä.

        "Lapsi EI arvokkaampi"

        Puhut kuin minun suullani. Järkevää tekstiä.


      • järki hoi

        "Järkevää tekstiä. "

        Yhtä naurettavaa soopaa kun sunkin joka väliin veisaamat pakkovirtes.


      • kerronpa minäkin
        järki hoi kirjoitti:

        "Järkevää tekstiä. "

        Yhtä naurettavaa soopaa kun sunkin joka väliin veisaamat pakkovirtes.

        "järki hoi"

        Tulikin tässä eräs asia mieleen: kun joku vastustaja on sitä mieltä että minä olen varottava esimerkki siitä mitä abortti voi pahimmillaan aiheuttaa niin silloinhan minun kannattaa käydä täällä ylistämässä abortin tuottamaa hyvää oloa ja tämän perustelen sillä että silloinhan aborttia harkitseva nainen ei sitä varmasti tee kun lukee tekstejäni. Vastustajat saavat sitä mitä haluavat: abortit loppuvat siihen paikkaan. Olenhan varottava esimerkki.


    • omanapa-akka=arvoton

      "se kipu on huomattavasti kovempaa ja pitkäkestoisempaa kuin jonkun solusössön tuntema kipu"

      Tähänkin voisi lainata "onko tätä edes todistettu?", monella kun tästä ei aiheudu minkäänlaista kipua, vaikka suosijat haluavatkin uskoa kaikkien paikkojen repeevän ja jokaisen masentuvan kuoliaaksi synnytyksestä. Itse eivät kestä muiden perheonnea ja saatuja "solumössöjä", joten pitäähän se jotenkin uskotella itselleen että jokainen äiti on traumoihinsa tukahtuva synnytyskone.

    • Markku H

      Turhaa siitä kivusta on meuhkata. Kipu on vain hermoreaktio ärsytykseen. Pitää puhua kärsimyksestä. Sikiö ei kärsi koska aivot eivät ole kehittyneet. Jos kehittyneitä aivoja ei ole kärsimässä, kipu on täysin merkityksetöntä, sama kuin kysyisi että kärsiikö lamppu kun siitä laitetaan virrat pois katkaisemalla. Ei se kärsi kun lampulla on vain se "hermosto" eikä aivoja millä kärsiä. Tästä samasta syystä tapellaan sitten toisessa päässä kun on aivokuolleita ihmisiä joita uskovaisten mukaan pitäisi pitää letkuissa kunnes kuolevat komplikaatioihin. Kun ei ole aivoja, ei siellä ole enää ihmistäkään.

    • höpö höpö

      "Sikiö ei kärsi koska aivot eivät ole kehittyneet."

      Mistä sinäkään Mutu-Markku muiden kärsimyksistä tiedät yhtikäs mitään.

      "Kun ei ole aivoja,"

      No, alkiolla on ;) tänkin oisit tienny jos et meuhkais täällä ihan sokkona jotain omaa perussivistymätöntä pro-abortionistien propagandasontaa.

      • Mitä tunsit itse?

        Kerrohan se! Mulla tais jäädä Texas Hold Em kesken, katkera vieläkin!


    • sinäkään et kai sit

      "Mitä tunsit itse?
      11.12.2014 16:39
      Kerrohan se! "

      kärsiny vauvana mistään kun et sitä sillon osannu kertoa etkä muista enää mitään?

    • Saunakaljatonttu

      Sikiö tuntee vai reagoi kipuun? Kyllähän se voikukkakin tuntee tai rekisteröi kivun kun se poimitaan (revitään) maasta. Yhdelle voikukalle tulee tällöin kaksi kivun tuntemusta, poimimattomaan osaan, jossa juuria ja poimittuun osaan, jossa itse kukka. Molemmat tuntevat, tai reagoivat kivun ja aloittavat omat prosessinsa. Joko molemmat kuolee tai sitten juuriosio varastoi poimitun (murhatun) kohdan energiavarastot itseensä ja lähtee yrittämään uutta voikukan kehitystä.

      Voikukka on yksi tärkeä osa elämän edellytystä. Voikukka esittelee tärkeää roolia hapentuottajana.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe