Vapaa rakkaus on ihanaa!

Suosittelen kyllä

"Yrittäkää siis ymmärtää, että polyamoriaa on olemassa, tahdotte sitä tai ette. Ei ole sinulta mitenkään pois, jos joku haluaa jakaa rakkautta useammalle ihmiselle. Jos olet luonteeltasi rehellinen, suosittelen kokeilemaan vapaata rakkautta. Saatat yllättyä miten ihanaa se on. Polyamoria ei sovi epävarmoille ja epärehellisille ihmisille."

http://www.city.fi/blogit/muistiinpanot/vapaa rakkaus on ihanaa/128661

25

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virgin bride or bust

      Tuo on valhe, ja sen sisäinen ristiriita on ilmiselvä: nainen joka on "jakanut rakkautta" useille miehille, riistää tulevalta puolisoltaan mahdollisuuden impeyden viemiseen. Ensilemmen hekumassa hääyönä tapahtuva defloraatio on pois aviomieheltä. Rakkauden veriuhrin vuodattaminen on pois aviomieheltä. Ikuinen ja luovuttamaton omistusoikeus on pois aviomieheltä. Poissa on myös kunnia ja jäljellä on pelkkä aisankannattamisen häpeä.

      Minua huvittaa tämä avionrikkojan käsitys, että huoruus on rehellisyyttä. Ha ha! Hän on koomikko!

    • syventäjä

      joo, parikymppisen mielestä

      mutta mitä sen kumppanin kanssa sitten tehdään, leivotaan leipää ja nyhrätään tavaroiden kanssa kun rakkaus on jaettu muualle ja seksinnälkä jo tyydytetty??

    • Jos minulta kysytään

      Melissa on ruma jakari

    • Eipä tuo ole minulta pois, että jotkut elävät noin.

    • sitä vaan

      No perskule! Joko hipit palaa? Kunnon psykemeininki ja kommuunit pystyyn

      • hymy pyllyyn

        Ja taas huoritellaan.. kyllä miehetkin polyamoriaa toteuttavat. Mitä he sitten ovat? Niitä YTM:ä joilla on jo syntymästään paremmat tsänssit, vai? Ätmit inhoavat heitä koska luulevat joka naisen lakoavan heidän edessään. Näin asia ei kyllä ole.
        Mulle yksi ja sama, kuka bylsii kenenkin kanssa. Riittää kun tiedän mitä itse teen tai en tee.
        Miksi vaivata päätänsä asioilla ja varsinkin toisten asioilla, jotka aiheuttavat negatiivisia tunteita?


    • 0+9´8

      Itse kyllä kaipaan suhteelta muutakin kuin vain seksiä. Läheisyys, ystävyys ym. tulevat vain sitä kautta, että tutustutaan toiseen ja vietetään aikaa yhdessä. Ei ole mun juttu tuollaiset. Sitä paitsi minulle rakastelu on kaunein tapa osoittaa, että rakastaa toista. Kyse ei ole vain himojen tyydytyksestä. Ehkä jollekin reppanalle seksissä on kyse pelkästään paineiden purkamisesta, kun ei paremmastakaan tiedä.

    • piiloalfa

      Turhaa ajanhukkaa ja itsensä arvottamista muiden kautta. Tuo nimenomaan on itsestään epävarmojen ihmisten puuhaa. Itsestään varma ei tarvitse monien ihmisten hyväksyntää tunteakseen itsensä onnelliseksi.

      • ei kysmys ole

        hyväksynnästä vaan orkuista


    • Olisi tuo

      Mellissan yleinen pillunjako ihan ok, jossa Melissa antaisi pillua kaikille halukaille (myös meille ätmeille) eikä vain ytmeile, Todellisuudessa Melissa kuitenkin jakaa vain ytmeille, joten se on väärin.

    • Kyllä minä Melissaa

      voisin käydä kiksauttamassa.....

      • Minä en

        Se on ruma ja epänaisellinen


    • Ikisinkku M

      " Polyamoria ei sovi epävarmoille ja epärehellisille ihmisille."

      siinä polyamoria kuvassa en kyllä nähnyt yhtään semmoista jota panisin, ei siis sovi normaaleille ihmisillekään se touhu.

    • eimunjuttu

      Ei kiitos todellakaan. Vain yksi ja ainoa.

    • 101% hetero

      Polyamoria. Se on homoille,

      • Ja naisille

        ja ytmeille : (


    • Annetaan hu0rien

      olla hu0ria, ei se ole keltään pois

      • Melissa ei ole huora

        koska ei ota asiamukaista korvausta pillunsa käytöstä vaan jakaa sitä ilmaiseksi


      • no sittenhän paha
        Melissa ei ole huora kirjoitti:

        koska ei ota asiamukaista korvausta pillunsa käytöstä vaan jakaa sitä ilmaiseksi

        juttu, koska laskee muiden naisten pimpien arvoa lähialueellaan.


      • Ei se taatusti
        no sittenhän paha kirjoitti:

        juttu, koska laskee muiden naisten pimpien arvoa lähialueellaan.

        joillekin ätämikäisille anna


      • Mistä sinä
        Ei se taatusti kirjoitti:

        joillekin ätämikäisille anna

        sen tiedät?


    • One and only

      Nimenomaan yksiavioiset ovat varmoja ja rehellisiä, tuollainen monen kanssa huoraaminen on niiden epävarmojen ja moraalittomien ihmisten touhuja.

    • En halua

      mitään kuppaa tai tippuria

    • 101% hetero

      Vapaa rakkaus. Se on homoille.

    • 13+6

      Polyamoria ei ole mikään ytm-juttu vaan aisuri-ketmien, jotka ottavat sitä mitä saavat.
      (Epätasapainoinen) Nainenhan noissa aina voittaa, ellei siiten ole reilusti miespuolisojaan rumempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe