Henkien kutsuminen

Henkimaailma

Haluaisimme kavereiden kanssa kutsua henkiä. Kertoisitteko miten niitä voi kutsua. Uskomme kaikki henkiin ja minä, kirjoittaja olen nähnyt sellaisen. Olin kaverillani yökylässä ja heräsimme molemmat yhtäkkiä keskellä yötä. Näimme keskellä huonetta vaalean hahmon. Olimme kauhuissamme ja ryntäsin laittamaan valot päälle hahmon vierestä. Hahmo lähti siinä silmänräpäyksessä. Seuraavana aamuna huomasimme että niiden kani oli kuollut. Olen lukenut netisä näistä enkelitapahtumista että enkeli ilmottaisi jos jokin kuolee. Mut nyt haluaisimme kutsua pahoja tai hyviä henkiä, kertokaas miten

12

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkimaailma

      Vastailkaas nyt. :) :)

    • mitä suotta?

      Älä kutsu.

    • varoitan teitä

      Älkää alkako leikkimään henkimaailman kanssa. Ainoastaan rukoileminen taivaan Jumalaa ja Jeesusta Kristusta on ihmiselle sallittua ja turvallista. kaikki muu on pahasta ja johtaa sielunvihollisen pauloihin.

    • KristenGold

      Henkiä ei ole hyviä ja pahoja. Osa esittäytyy hyvinä, mutta aina on taka-ajatuksia. ÄLÄ kutsu henkiä. Kaikki ovat pahoja.

    • okkigaam

      Rukouksella meidä Nasarettilainen auttaa, aina hyvässä. Siksi suojaamattomana et voi lieikilläsi-kään kutsua mitään, mistä ei ymmärrä. Varoitan vakavasti edes leikittelemällä ajatuksella. Sillä ajatus on jo voimaa. Olen itse kokemut sen hirvityksen. Siksi tiedän mistä kirjoitan.Pyri hyvään, niin sat hyvää.

    • MissäPiruLuuraa

      Kokeilkaa spiritismiää. Se on jännittävä kokemus, sillä se tosiaan toimii. Nuorena sitä tuli kokeiltua kaveriporukassa. Meitä kiinnosti lähinnä pirun edesottamukset. Saatiin jänniä vastauksia. Siihen tuli oikein himo. Olen sitä miettinyt, että onnistuiskohan se vielä näin vanhalla iällä!

    • Valonhohteinen_olento

      Henkien kutsuminen on vain todellisille tietäjille tai tietäjän oppilaille tietäjän aloitteesta ja hänen valvonnassaan tapahtuvaksi sopivaa toimintaa. Lisäksi suurin osa tietäjiksi itseään väittävistä on huijareita ja todelliset tietäjät eivät mainosta itseään eikä heitä voi löytää oppilaan aloitteesta. Tietäjän roolina on oppilaiden pitäminen hengissä henkiä kohdattaessa.

      Hengissäsäilyminen oma-aloitteisesti henkiä kutsuttaessa voi olla mahdollista, mutta yleensä seurauksena on pitkä ja vakava sairastuminen jopa niillä harvoilla, joista tulee todellisia tietäjiä. Tyypillinen kuvio on se, että kutsuminen ei näennäisesti johda mihinkään. Sitten, kun ihminen ei ole varuillaan henki kuitenkin tulee ja vie ihmisen mukanaan, yleensä kuolettavilla seurauksilla. Ihmisen täytyy olla täydellinen voidakseen käsitellä noita voimia edukseen.

      Don Juan on todennut seuraavaan tapaan aivan opetuksiensa alussa: "Ihminen lähtee etsimään syvällistä tietoa kuten hän lähtee sotaan: hyvin tietoisesti, pelkoa tuntien, kunnioitusta tuntien ja ehdotonta itseluottamusta tuntien. Tiedon etsintään tai sotaan lähteminen millä tahansa muulla tavalla on virhe ja kuka tahansa sen tekee, hän katuu askeliaan."

      "Se mitä hän oppii ei ole koskaan sitä mitä hän on olettanut tai kuvitellut sen olevan ja niin hän alkaa olla peloissaan. Oppiminen ei ole koskaan sitä, mitä oppija olettaa sen olevan. Jokainen oppimisen askel on uusi tehtävä ja pelko, jota henkilö tuntee, alkaa kasvaa säälimättömästi, peräänantamattomasti… Hänen täytyy uhmata pelkoaan ja pelosta huolimatta ottaa seuraava oppimiseen kuuluva askel ja seuraava ja seuraava. Hänen täytyy olla täysin peloissaan, mutta silti hän ei saa pysähtyä."

      • Unennäön_oppitunti

      • mustastaraamatusta

        allekirjoitan tämän täysin kun uskovana itse haksahdin niin pitää todellakin tietää mitä tekee tai käy köpelösti ja pelko on alituista pitää aina ottaa uusia askelia ja voittaa pelkonsa sitten pitää olla varma että kestää henkien kohtaamiset ilman sekoamista...

        sitten kun menee tarpeeksi pitkälle niin tämä on ihan normaalia ei enää "tunne pelkoa" tai säiky henkien kohtaamista tai demonin...

        se on välillä hurjaa kun lauma henkiä tulee kyläilemään... ;)

        tämäkin on totta uskokaa tai älkää...

        on minun sängyn vieressä istunut demonikin... :)

        mutta en enää tätä harrasta kun olen tehnyt parannuksen ja tuolta ei enää todellakaan pääse kun Herran avulla pois... :(


      • mustastaraamatusta

        mustassa raamatussa on paljon ohjeita miten henkiä ja myös saatanan enkeliruhtinaita kutsutaan esille...

        mutta en suosittele kokeilemaan pysykää kaukana näistä jutuista!!!


    • Anonyymi

      naurettavaa,miksi toisilla on oikeus kutsua henkiä,itse en koe mitään väärää siinä,henget ovat ystävällisiä,he ovat hämillään,ja auttaa heitä ymmärtämään että he ovat menehtyneitä, se kuolema tulee niin yllätäen,että he eivät vaan tajua,joten!!

    • Anonyymi

      Syö hernekeittoa. Tulee paljon henkiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe