lentokone

too late

ooh oli jälleen sekava uni! Kerron pohjalle vähän todellisuutta niin tämä on ehkä helpompi ratkoa.
Minulla on siis suuri, hankala rakkaus saksassa, josta ei tahdo tulla mitään ja koto suomessa olen tapaillut yhtä mukavaa miestä. No viime yönnä jäin hänen luokse yöksi ja silloin nämä unet alkoivat. Olin matkalla saksaan, mutta myöhästyin ihan minuutteja koneesta, virkailija sanoi että pitää ostaa uusi lippu. Mietin paluulennon menevä hukkaan, joten pakkohan uusi lippu on ostaa. nooo lähdin jostain syystä pois kentältä ja tän miehen luo kene luonna olin yötä ja meidän piti varata uus lippu, mutta ei saatu sitä aikaiseksi. Mietin saksassa olevaa miestä ja sitä ettei hän edes tiedä että olin matkalla.
Ja todellisuudessa totesin, ettei meillä voi olla muuta kuin ystävyyttä tämä Suomimiehen kanssa.
eli oletettaen jotain ihmissuhde koukeroita :)
Kiittäen!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa.

      Hei,

      Unennäkijän alitajunta yrittää unen avulla selkeyttää hänen rakkauselämän tilannettaan.

      Kaukorakkaus on kaukana ja mieli kaihoaisi saksaan.
      Hän "myöhästyy" viime tipassa lentokoneesta, eli epäröi lähtöä, eikä menekään vaan haluaa hylätä lennon elikkä toivoo unohtavansa koko tapauksen ja jatkavansa ilman kaihoilua.

      "virkailija sanoi että pitää ostaa uusi lippu"

      Uusi lippu symboloi uutta mahdollisuutta ja uutta yritystä.

      "Mietin paluulennon menevä hukkaan, joten pakkohan uusi lippu on ostaa. "

      Unennäkijä paljastaa tässä todelliset tunteensa. Hän pohtii onko reissu vaivan väärtti, lähestyy asiaa taloudellisesta näkökulmasta, ei siis siitä että tässä mennään nyt suurta rakkautta tapaamaan, maksoi mitä maksoi .

      Paluulento viestii epävarmuudesta, sydän ei ehkä sittenkään ole tässä vaiheessa ihan valmis jäämään määränpäähän.

      "lähdin jostain syystä pois kentältä ja tän miehen luo kene luonna olin yötä ja meidän piti varata uus lippu, mutta ei saatu sitä aikaiseksi. Mietin saksassa olevaa miestä ja sitä ettei hän edes tiedä että olin matkalla."

      Unennäkijä hylkää suunnitelman ja keskittyykin viettämään aikaa toisen miehen kanssa, ajatuksissa pyörii kuitenkin edelleen kaukorakkaus jotein keskinäinen kemia toisen kanssa ei sytykään eli "uutta lippua ei saatu aikaiseksi".

      Unen viesti lienee se, että unennäkijän olisi hyvä elää kaikessa rauhassa tunteensa loppuun kaukorakkautta kohtaan niin kauan kun tommosia tunteita kaukorakkautta kohtaan piisaa -- eikä yrittää sammuttaa sitä ennen aikojaan virittelemällä ikävissään lohtusuhteita.

      Mukavaa talven odotusta ja -- kauniita unia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe