Raukat Jehovan todistajat!!!!

Tervemenoa!

22

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porvoon mies

      Raamattu sanoo ihan muuta.

      Ilta-lehti oli minullekin antamassa n. 30 v. sitten etusivun jutullaan lähes 200 000 markan veromätkyt, joka oli silloin iso raha, että ilta-lehden jutut ovat lisukkeilla höystettyjä.

      • Rintti-

        Miten sinun veromätkysi tähän liittyy?


      • Porvoon mies
        Rintti- kirjoitti:

        Miten sinun veromätkysi tähän liittyy?

        En saanut mitään veromätkyjä.
        Liittyy viestiketjun aloitukseen, että ilta-lehden juttuihin ei ole aina uskomista.


      • hypetyslehdet
        Porvoon mies kirjoitti:

        En saanut mitään veromätkyjä.
        Liittyy viestiketjun aloitukseen, että ilta-lehden juttuihin ei ole aina uskomista.

        IL ei ole luotettava lehti
        Seiskan tasoa, siis 7päivää lehden
        ja kouluarvosana alee nelosen taso


      • Rintti-
        Porvoon mies kirjoitti:

        En saanut mitään veromätkyjä.
        Liittyy viestiketjun aloitukseen, että ilta-lehden juttuihin ei ole aina uskomista.

        Tiedätkö itse paremmin?
        Lehti on vääristellyt haastattelua?


      • Rintti-
        hypetyslehdet kirjoitti:

        IL ei ole luotettava lehti
        Seiskan tasoa, siis 7päivää lehden
        ja kouluarvosana alee nelosen taso

        Ja, vaikka Iltalehti kirjoittaisi pelkästään perättömyyksiä, mitä se tähän liittyy?
        Juttu oli Iltasanomissa. Se on myös tässä:

        http://www.hs.fi/elama/a1416373250865


    • Rakasta lähimmäist.

      Siis jos oikeasti menee näin niin todella sairasta. Hylätä nyt ihminen joka on sinun lihaa ja vertasi, sellaisen takia mitä et näe etkä pysty tuntemaan. Valitettavasti itsekkin aika läheltä olen joutunut monena juhannuksena seuraamaan tätä veljet/sisaret huuhaata ja ei voi kuin ihmetellä touhua. Tosin harrastaahan ihmiset mitä erikoisempia asioita, mutta perheenjäsen hylkääminen tämän asian takia on ei ole normaalia.

      • Porvoon mies

        Se on Raamatun kehotus, koska kukaan tosi kristitty ei vaaranna omaa pelastumistaan toisen ihmisen tähden.


      • ymmärrys hoi!
        Porvoon mies kirjoitti:

        Se on Raamatun kehotus, koska kukaan tosi kristitty ei vaaranna omaa pelastumistaan toisen ihmisen tähden.

        Porvoon mies 21.11.2014 klo 12,11

        Jos uskosi on niin heikolla pohjalla, että hylkäät lähimmäisesi jos hän ajattelee tai uskoo eri tavalla kun sinä eipä ole kovin vahva uskosi.
        Eihän toisen tekemät synnit tartu.
        Tosi kristitty ei jaottele ihmisiä, vai oletko fariseus näytön haluinen hurskas?


      • oudot Hobbyt
        ymmärrys hoi! kirjoitti:

        Porvoon mies 21.11.2014 klo 12,11

        Jos uskosi on niin heikolla pohjalla, että hylkäät lähimmäisesi jos hän ajattelee tai uskoo eri tavalla kun sinä eipä ole kovin vahva uskosi.
        Eihän toisen tekemät synnit tartu.
        Tosi kristitty ei jaottele ihmisiä, vai oletko fariseus näytön haluinen hurskas?

        Mää en haluu olla verisen tamponin syöntiä
        videolta katselevan ex-jtn kanssa missään tekemisissä

        paljastui ihan oudoksi kinkyksi koko tyyppi


    • Luk. 18: 10-14

      Se että Vartiotorniseura on ihmisvetoinen ja valtaisaa inhimillistä kärsimystä piirissään aiheuttava on yksi asia.

      Sitten taasen on asia aivan erikseen miten avaaja ottaa sen välikapaleeksi omille farisealasille rukouksilleen.

      Luukkaan 18: 10-14

    • Luk. 18: 10-14

      >> Se on Raamatun kehotus, koska kukaan tosi kristitty ei vaaranna omaa pelastumistaan toisen ihmisen tähden.

      Niinpä. Mitä Raamattu sanoo ihmisten seuraajista ja vääristä ennustelijoista?

      UM - 5.Mooseksen kirja 18:20-22

      20 "Mutta sen profeetan, joka julkeaa puhua minun nimessäni sanan, jota en ole käskenyt hänen puhua, tai joka puhuu muiden jumalien nimessä, sen profeetan on kuoltava.

      21 Ja jos sanot sydämessäsi: "Mistä tiedämme, mitä sanaa Jehova ei ole puhunut?",

      22 niin kun profeetta puhuu Jehovan nimessä eikä se sana tapahdu eikä toteudu, se on sana, jota Jehova ei ole puhunut. Julkeuttaan se profeetta sen puhui. Et saa pelästyä häntä."


      Jeremia 23:21. "Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat."

    • Inhottava realisti

      Raamattu sanoo monenmoista. Miksi osaa ohjeista noudatetaan, osaa ei?

      • niuviuvi

        Koska ne ovat ristiriidassa keskenään, niin täytyy karsia ne pois jotka on ristiriidassa.

        Esim. vanhassa testamentissa on kohta, jossa sallitaan eläimenraadon syöminen nälkäkuoleman partaalla, vaikka eläimen raadossa on veri mukana,

        mutta jehovantodistajat jättää tuon kohdan täysin huomiotta ja kieltävät veren syömisen vaikka kuolis nälkäänkin ja siteeraavat vaan niitä kohtia joissa käsketään vain karttamaan verta.

        On selvää että oikeasti tätä pitäisi noudattaa niin, että veren syömista kartetaan silloin kun on muuta ruokaa riittävästi mahdollista saada - sen vuoksi että veri on elämän vertauskuva, ja turhaa verensyöntiä pitäisi pyhyyssyistä välttää,

        mutta jos kuolema uhkaa, joko nälkäkuolema tai verihukka, niin verta pitäisi syödä tai ottaa verensiirtona siksi että veri ei ole kuitenkaan elämää tärkeämpi asia, koska sehän on vain veren vertauskuva.

        Siis pointti siinä että veri ei ole itse elämää ohittava ja tärkeämpi asia, koska sehän vertauskuvaa tuota elämää.

        Elikkä jehovantodistajat kans jättävät osan periaatteista huomiotta ja poimivat vain toisen puolen asioista mukaan.


      • ravinteet talteen
        niuviuvi kirjoitti:

        Koska ne ovat ristiriidassa keskenään, niin täytyy karsia ne pois jotka on ristiriidassa.

        Esim. vanhassa testamentissa on kohta, jossa sallitaan eläimenraadon syöminen nälkäkuoleman partaalla, vaikka eläimen raadossa on veri mukana,

        mutta jehovantodistajat jättää tuon kohdan täysin huomiotta ja kieltävät veren syömisen vaikka kuolis nälkäänkin ja siteeraavat vaan niitä kohtia joissa käsketään vain karttamaan verta.

        On selvää että oikeasti tätä pitäisi noudattaa niin, että veren syömista kartetaan silloin kun on muuta ruokaa riittävästi mahdollista saada - sen vuoksi että veri on elämän vertauskuva, ja turhaa verensyöntiä pitäisi pyhyyssyistä välttää,

        mutta jos kuolema uhkaa, joko nälkäkuolema tai verihukka, niin verta pitäisi syödä tai ottaa verensiirtona siksi että veri ei ole kuitenkaan elämää tärkeämpi asia, koska sehän on vain veren vertauskuva.

        Siis pointti siinä että veri ei ole itse elämää ohittava ja tärkeämpi asia, koska sehän vertauskuvaa tuota elämää.

        Elikkä jehovantodistajat kans jättävät osan periaatteista huomiotta ja poimivat vain toisen puolen asioista mukaan.

        Africcalainen ex-jt tietää, mitä NÄLKÄ on,
        siksi katseleekin juutuupista
        kuinka proteiinipitoinen verinen Tampax syödään


    • montako jo

      Valkilan erottamisen syy oli avioliiton ulkopuolinen seksi, joka on Jehovan todistajilta kielletty.

      "Mä olin seurustellu jo pari vuotta henkilön kanssa joka oli niin kutsuttu maailmallinen eli ei jehovan todistaja. Ja sitten mut pakotettiin tunnustamaan, että mä olin harastanut seksiä ennen avioliittoa mikä on kielletty Jehovan todistajilta.
      Ja siitä syystä mut erotettiin Jehovan todistajista."

      http://www.youtube.com/watch?v=YkRGk-fP87g

      Onneksi kaikki Jehovan todistajat eivät ole yhtä jyrkkiä kuin Valkilan vanhemmat. Karttamissääntö on siltikin Damokleen miekka, joka roikkuu jokaisen todistajan pään päällä näkymättömänä.

      • käytös todistaa

        _ateisti_Valkilan erottamisen perimmäinen syy oli se,
        että hän ei usko Jumalaan.

        joten uskonnollinen yhdyskunta olikin hänelle ihan väärä paikka.

        onnellisempi hän on NYT kun saarahapalkkaa Raamatu ja uskovaisten herjaamisesta UUT:n toiminnanjohtajana.
        NYT hän on oikeassa elementissään,
        kun treenaa ihmisiä pissimään Jt:n -ja muittenkin uskisten muroihin julkisuudessa.
        Toiveduuni.


      • ei mitänä uutta
        käytös todistaa kirjoitti:

        _ateisti_Valkilan erottamisen perimmäinen syy oli se,
        että hän ei usko Jumalaan.

        joten uskonnollinen yhdyskunta olikin hänelle ihan väärä paikka.

        onnellisempi hän on NYT kun saarahapalkkaa Raamatu ja uskovaisten herjaamisesta UUT:n toiminnanjohtajana.
        NYT hän on oikeassa elementissään,
        kun treenaa ihmisiä pissimään Jt:n -ja muittenkin uskisten muroihin julkisuudessa.
        Toiveduuni.

        Laittelin tuon saman viestin Iltasanomien kommentointi osastoon, mutta kuinkas muuten, eihän sitä julkaistu.
        Säälillä ratsastetaan joo, ja vika on aina muissa.


    • Äidin Murhe

      **- Isä ja veli pitivät puhuttelun, jossa he vaativat, että maailmallisen tytön kanssa seurustelun on loputtava.
      Kun jatkoimme, alkoi tulla rangaistuksia.
      Minulta poistettiin tienraivaajan titteli.**

      Tienraivaajan tittelin _ansaitseva_ ei hässi naisia avioliiton ulkopuolella ,
      ei maailmallisia eikä oman kerhon kinkkuja.

      Valkila TIESI kyllä,
      että
      tienraaivaajan elämään sellainen ei kuulu,
      kun rivi-jt:kin sellaisesta erotetaan.

      Kolmannen plven todistajana hän kyllä siis TIESI, mitä tekemällä tulee erotetuksi.
      Kuten DInssi, ihan harkitusti teki tekoja jotka
      antas hänelle erotetun statuksen
      jota voi myöhemmällä urallaan käyttää säälipisteinä edukseen julkisuudessa.

      Pari vuotta eli ihan *kaksoiselämää* ja valehteli isälleen ja Äidilleen elämästään.

      Kun hän paljastui, Äidin sydän murtui hänen petollisuudestaan.

      Turhauttavia tollaset ent.todistajuudellaan RAHASTAVAT linssiluteet.
      Kaikki ei alkiloi,onneksi,
      vaan jatkavat uutta elämäänsä
      itkemättä mediassa valheellisesti *jääneensä YKSIN*
      vaikka uudesssa elämässä onkin porukkaa ENEMMÄN kuin entisessä....

      • niih..

        Tä'mä jatkuva toitotus ja puolitotuuksien kirjoittelu kertoo kyllä Valkilan omasta asenteesta omia vanhempiaan ja sukuaan kohtaan. Ei ole mitään menettävää, joten jätetään kertomatta se, että vanhemmat ovat toimineet uskonsa mukaan kuten kuuluu (vaikken sitä itse hyväksykään), eikä avioliiton ulkopuolisia suhteita saati ns susipareja hyvällä ole Suomessa katsottu muutenkaan vielä ei niin kauan sitten. Valkila käyttää sumeilematta hyväkseen vanhempiaan ja sukuaan mediassa, mikä kyllä kertoo vahvasta vihan tunteesta ja turhautumisesta. Tuollaisen jälkeen tietenkin on turha odottaa iloista jälleennäkemistä suvun kanssa kun on ensin laittanut vanhempansa koko kansan haukuttavaksi.


    • kolikon toinen puoli

      Ihmettelen suuresti mistä tiedätte, että Valkila erotettiin seksisuhteen takia?
      Vai olitteko sängynlaidalla katsomassa, että näin tapahtui?
      Jos nämä " kuulustelijat" ylen arvo hekilöt ovat tietonsa vuotaneet ulos, niin hehän ovat silloin rikkoneet lakia.

      Jospa Valkila on oppinut valetelemaan järjestössä, koska siellä tuntuu valehtelevan ihan johto portaassa olevat jopa TV:ssä.

      Nämä äidit, isät, veljet ,serkut ja mitä heitä onkaan pakon edessä he joutuvat eroamaan omaisistaan, koska heidät itsensä erottetaisiin järjestöstä.

      Valkila on lukenut mies ja osaa ajatelle omilla aivoillaan eikä tarvitse talutusnuoraa.

      Ei pidä antaa toisten ihmisten tulla mestareiksi omaan elämään.
      Se on ihmisarvon alentamista ja oikean itsetunnon tuhoamista.

      • paas kattoen

        Katso tuo video, niin ei tarvitse kysellä asiasta enempää, siinä hän kertoo itse asiasta. ´Vai onko sekin jo poistettu?

        "Mä olin seurustellu jo pari vuotta henkilön kanssa joka oli niin kutsuttu maailmallinen eli ei jehovan todistaja. Ja sitten mut pakotettiin tunnustamaan, että mä olin harastanut seksiä ennen avioliittoa mikä on kielletty Jehovan todistajilta.
        Ja siitä syystä mut erotettiin Jehovan todistajista."

        linkki videoon löytyy tosta ylempää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe