DUO varkaiden helppohalli

Asiakas1884>

Olen asiakas joka käy kaupassa yleisemmin klo 11- 17 välillä. Minulla on aina aikaa ja siksi katselen kanssa ihmisiä.
Duo on kympin kauppakeskus S ja K ja Lidl on kuljettavissa samoilla ostoskärryillä, niinmpä on helppoa hakea vain tarjouksia.
MUTTA
Ilman rasismia ma-mut ovat yleisempiä maksamatta kassan ohi vieviä.

Eilen pikkutyttö sai päähineen, puetiin päähän sovittaessa. Päähän jäi ja meni kassan läpi ilman maksamista. Ei ollut ainoa ostos mitä kiinalainen äiti teki. Äidin ollessa kassan asiakas pikkutyttö kävi paluttamassa hylyyn tavaran jota ei ostettu,päähine yhä päässä..
Meni sitten kassan ohi äiti ojensi tytölle takin joka oli riisuttu kun päähinettä soviteltiin. Huomasin tapahtuman siksi, että näin sovittelun ja olin samassa kassajonossa muutaman asiakkaan päässä.

Varastelusta on tehty taidetta.
Ostoskärryihin otetiin yhteen aikaan pahvilaatikko johon lisätiin kassan ohi vietävät tavarat. Mikä tahansa ei kelpaa hinta-hyöty suhde on maxinissaan.

En todella käräytä, kerran yritin kun Duo oli uusi 2007-8 näin kun "asiakas" kulki ihan vaan kassasta läpi tavara kädessä maksamatta ja kyse oli kassalla punnittavasta tuotteesta, ELI varkaus ihan puhtaasti.
Kassahenkilö ilmoitti; "heillä on kyllä kamerat". Ilmeisemmin tuo "asiakas" oli kassan tuttava.

1-3 kertaa kuukaudessa näen voron työssään onnistuneena Yksityisyrittäjänä.

20

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei varas

      Ainakaan entiseltä tapsalta ei voi varastaa nimittäin jos sulla on kirjaston kirja niin sua luullaan varkaaksi jo kauppaan mennessä, pillit huutaa mennen tullen.

    • ja sossun rahoilla

      Siellä olevat suomalaiset on niin kännissä ettei niiltä varastaminen onnistuisikaan.

    • Valintakysymys

      Kuka ylipäätään käy DUO:ssa?
      Mamut ja deekut.

      • So stupid...

        Ihan vaan kuule suomalaisetkin.


      • So stupid
        So stupid... kirjoitti:

        Ihan vaan kuule suomalaisetkin.

        ..Ei deekut.


      • ETT' Silleen :)
        So stupid... kirjoitti:

        Ihan vaan kuule suomalaisetkin.

        No 13 % Tamperelaisista asuu Duosta alle 2 km.


      • duolainen
        So stupid... kirjoitti:

        Ihan vaan kuule suomalaisetkin.

        Olen supisuomalainen ja käyn päivittäin Duossa.


      • en ole nähnyt vark

        Mitä sinulla on mamuja vastaan??????????
        En usko että ainakaan ne varastavat, rahaa kun tuntuu niillä olevan.


    • jotain rotia touhuun

      Kai sitä täytyy varastaa, kun menot on tuplasti suuremmat kuin tulot.
      Vois opetella elämään niin kuin normaalit ihmiset. Jos rahat ei riitä johonkin, niin se jää ostamatta, oli se sit vaikka makaroonipussi tai nakkipaketti.
      Sitä ostetaan silloin kun on rahaa millä ostaa, sillä mikään ei oikeuta varastamaan - ei edes nälkä.
      Ja suu säkkiä myöten. Eletään sen mukaan mihin rahkeet riittää. Tyydytään kohtaloon ja opetellaan nöyryyttä, niin jää ne varastelut ja muut hörhöilyt tekemättä. Edes vähän älyä sinne ämpäriin, kiitos.

    • vapaat yrittäjät

      Samoin.
      Perjantaina hyvin pukeutunut Rouva, mukana pyöräkassi. Kassin kansilipanalle laittoi juustoa ja voi paketin, koriin maitoa ja leipää, siirryin oikein seuraajaksi ja todella kassiin laitettu pysyi siellä kassan ohin.

      Todennäköisesti hävikin saa niin helposti lisättyä hintoihin, että varkailla on kaikki mahdollista...

      • Järjen käyttö

        Ei sitten tullut mieleesi kertoa varkaudesta kassalle?


      • ymmärrys hei äly älä
        Järjen käyttö kirjoitti:

        Ei sitten tullut mieleesi kertoa varkaudesta kassalle?

        " En todella käräytä, kerran yritin kun Duo oli uusi 2007-8 näin kun "asiakas" kulki ihan vaan kassasta läpi tavara kädessä maksamatta ja kyse oli kassalla punnittavasta tuotteesta, ELI varkaus ihan puhtaasti.
        Kassahenkilö ilmoitti; "heillä on kyllä kamerat". Ilmeisemmin tuo "asiakas" oli kassan tuttava.

        1-3 kertaa kuukaudessa näen voron työssään onnistuneena Yksityisyrittäjänä. "
        Ei maksa vaivaa.


    • Kapax

      Varastaminenhan on Suomessa periaatteessa ihan laillista puuhaa. Näpistyksestä (muistaakseni jotain alle 200 euron varkaus "tuomitaan" näpistyksenä) ei voi edes joutua vankilaan. Ei, vaikka jäisi kiinni satoja kertoja. Sakkoja ei myöskään tarvitse maksaa. Joten luottotietonsa menettäneellä sarjarikollisella ei ole edes teoriassa mitään pelotetta tai syytä olla varastamatta. Kiinnijääminen on aivan täysin yhden tekevää, sillä ei ole edes pienintä merkitystä. Joten onko ihme jos porukka pöllii kamaa?

    • pölö5

      NÄistähän kannattaa mennä sanomaan duon vartijoille/järjestyksenvalvojille. Rikoksen ilmoittamatta jättäminen on rikos.

      • jaajaa.

    • Repe-rehti

      Herraisä sun kanssas. Näet varkauksia jatkuvasti etkä ilmoita niistä vartijalle. Miksiköhän???

      • tiedän

        Vartioita kiinostavat ihan muut asiat.


      • kyselen vaan
        tiedän kirjoitti:

        Vartioita kiinostavat ihan muut asiat.

        Vartijoita kiinnostavat muut asiat, sanoit.......... No mitkä??????


    • sokeako ?

      Itse en ole koskaan nähnyt varkautta vaikka käyn päivittäin Duossa.

    • kauppakassi60

      Käyn päivisin Duossa ostoksilla, en koskaan illalla mutta en ole koskaan nähnyt näpistelijää työssään, en tiedä miten sitten iltaisin käyttäyvät roistot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe