Luin eilen

Jonnen isä

Lexuksen niukasta häviöstä jossain vertailutestissä ja havaitsin että lähes kaikki tai ainakin suurin osa Lexusta ja Toyotaa pilkkaavista mielipiteistä olivat saman kirjoittajan tuotoksia. Kyseessä lienee ammattikoulutason poika joka omaa itsetuntoaan nostaakseen ja suosiotaan muiden samanlaisten keskuudessa nostaakseen on ottanut tietyt automerkit kohteekseen. Perustelutkin olivat sitä luokkaa että autoista tietävänä hymyilytti armoton inttäminen esimerkiksi Lexuksen huonoista ajo-ominaisuuksista. Teksteistään paljastui ettei kyseinen poika hallinnut lainkaan asioita joista kirjoitti. Aikaa pojalla tuntui riittävän, lieneekö sitten koulusta pois potkittu vai muuten vain kotona viihtyvää laatua. Kuluneina vuosina vastaavanlaisia fanaatikkoja on havaittu Audin ja Bmw:n palstoilla kehumassa omia rippikouluikäisiä rihveleitään naamioituneina milloin minkäkinlaisen arvoauton omistajiksi. Toisaalla samat jonnet suunnittelevat tukankuivaajaturbojen asentamista loppuunajettuihin 30 vuotta vanhoihin Corolloihinsa.

46

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuollaisiahan

      tyhmät ja kokemattomat pojat usein ovat. Lisäksi niin kovapäisiä suurine luuloineen etteivät usko kokeneemman ohjeita vaan puskevat päätä seinään vähän väliä. Jotkut tosin viimeisen kerran. Kaiken ovat saaneet valmiina eteen, mitään eivät enää osaa eikä koulunkäyntiin löydy motivaatiota kuin harvoilla. Tarvitseeko tämä maa sellaisia poikia? No ei joten nyt alkaisi olla aika pistää tollot kuriin ja pistää ne elämään oikeasti omillaan. Saattaisi mielipiteet muuttua äkkiä kun kaikenmaailman ymmärtäjät ja turvaverkot puuttuvat pahassakin paikassa. Nykyisinhän noiden ei tarvitse enää välittää mistään muustakaan, kiitos rakastetun presidenttimme Tarja Halosen.

    • gorillapappa

      Näinhän se on että noista Toyotan ja Lexuksen mollaajista ei tule ikinä kasvamaan kunnollisia talonpoikais järkeä käyttäviä toyotisteja jota tämä maa tarvitsee vaan nämä epä asiallisin perusteluin maailman ehdotonta ykkös brändiä kritisoivat nuoret jolpit ovat suuressa syrjäytymis vaarassa mikä ennen pitkää ja viimeistään ajo kortti iässä johtaa väärille elämän poluille joiden päässä häämöttää se lopullinen niitti eli euro räppänä auton ostaminen ja siitä alkava loputon kierre kaiken laisten vikojen parissa mikä useimmiten estää terveen elämän elämisen ja onnistuneen pari suhteeen saavuttamisen puhumattakaan siitä että euro autoihin sotkeutunut myös romuttaa taloutensa painiskellessaan kalliiden ja omasta pussista maksettavien korjausten parissa.

    • mielen huojuntaa

      Uskovainen Tero on ehkä kaikkein sokein faktoille mitä voi olla. Sellainen saa käännettyä paskankin kullaksi sairaassa mielessään ja Toyotan kohdalla se vaan korostuu. Uskomatonta porukkaa tämä uskonlahko.

      • Totuuden sanoja

        Niin kuin sinä joka trollailet päivittäin tojoista järkevän tekemisen puutteessa. Vinkki sulle: vedä se pääs pois persiistäs ja ala elää, unohda noi pakkomieltees, sairas poika.


      • kuinka sokea voi oll
        Totuuden sanoja kirjoitti:

        Niin kuin sinä joka trollailet päivittäin tojoista järkevän tekemisen puutteessa. Vinkki sulle: vedä se pääs pois persiistäs ja ala elää, unohda noi pakkomieltees, sairas poika.

        Mikä on uskovanen Tero joka käy taputtelemassa toisia kaltaisiaan selkään ja sulkee silmänsä faktoilta ja kieltää vertailu ja jumbomenestykset, ym muut jatkuvat ja toistuvat takaisinkutsut ym.


    • Rinta leukaan

      Kyllä ehdottomasti kannattaa opettaa seuraavakin sukupolvi menemään nöyrästi sinne jonon päähän ja ottamaan nöyrästi mitä siellä on tarjolla. Hattu kourassa ja maksaa mitä pyydetään. Kun ottaa sen viimeisen niin ei voi pudota korkealta.

      Kuka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa.

      • Tie, totuus ja Tojo

        Aito toyotisti ei mene minkään jonon perälle vaan on järkivalinnastaan ylpeä ja kulkee itsetietoisena pää pystyssä, koska tietää tehneensä parhaan mahdollisen autovalinnan. On näet kiistaton tosiasia, mikään muu merkki ei tarjoa kohtuulliseen hintaa niin paljon laadukkaita ominaisuuksia, ehdottomasti parasta kestävyyttä ja luotettavuutta sekä markkinoiden parasta jälleenmyyntiarvoa. Jokainen Toyota-malli on omassa segmentissään täysin suvereeni, jos rehellisesti halutaan asioita arvioida. Kokonaan toinen asia on ns. autolehtien maksetut testit, joissa asioita saivartelemalla saadaan muka voittajiksi muita merkkejä kuin Toyota.


      • Poksahtava diesel
        Tie, totuus ja Tojo kirjoitti:

        Aito toyotisti ei mene minkään jonon perälle vaan on järkivalinnastaan ylpeä ja kulkee itsetietoisena pää pystyssä, koska tietää tehneensä parhaan mahdollisen autovalinnan. On näet kiistaton tosiasia, mikään muu merkki ei tarjoa kohtuulliseen hintaa niin paljon laadukkaita ominaisuuksia, ehdottomasti parasta kestävyyttä ja luotettavuutta sekä markkinoiden parasta jälleenmyyntiarvoa. Jokainen Toyota-malli on omassa segmentissään täysin suvereeni, jos rehellisesti halutaan asioita arvioida. Kokonaan toinen asia on ns. autolehtien maksetut testit, joissa asioita saivartelemalla saadaan muka voittajiksi muita merkkejä kuin Toyota.

        Juuri näin toteaa aito tero. Maksetut testit jossa vääryydellä saadaan tojo häviämään... Toyota on jossain paras ja se on vikojen salailu jonka seurauksena ihmisiä kuoli ja asiakkaiden kusetus jolla Toyota päässyt jenkeissä viranomaisten erityistarkkailuun.


      • maksetut testi, hihi
        Tie, totuus ja Tojo kirjoitti:

        Aito toyotisti ei mene minkään jonon perälle vaan on järkivalinnastaan ylpeä ja kulkee itsetietoisena pää pystyssä, koska tietää tehneensä parhaan mahdollisen autovalinnan. On näet kiistaton tosiasia, mikään muu merkki ei tarjoa kohtuulliseen hintaa niin paljon laadukkaita ominaisuuksia, ehdottomasti parasta kestävyyttä ja luotettavuutta sekä markkinoiden parasta jälleenmyyntiarvoa. Jokainen Toyota-malli on omassa segmentissään täysin suvereeni, jos rehellisesti halutaan asioita arvioida. Kokonaan toinen asia on ns. autolehtien maksetut testit, joissa asioita saivartelemalla saadaan muka voittajiksi muita merkkejä kuin Toyota.

        Juuri noin, leuka rintaa ja ylpeästi huoltopajan tiskille jonottamaan ja tietenkin luottomyyjän psyykkaamaksi samalla käynnillä.
        Se kuviteltu jälleenmyyntiarvo on leivottu jo siihen uuden auton hintaa ja siihen samaan kusetukseen Tero juoksee vuodesta toiseen, niin tyhmää kuin olla voi.
        Yhtään laadukasta ominaisuutta ei Toyotassa ole, niin se vaan on, ehkä keskiverto löytyy ja paljon surkeita ominaisuuksia.


    • Per Saukko

      Lähinnä ihmettelen mitä mukulat tekee nykyään päivät pitkät koulussa? Ennen kyllä tuli palautetta tarvittaessa molemmilla käsillä jos ei keskittynyt esillä olevaan asiaan. Nykyään hakataan kaikkia ihmekapuloita ja häiriköidään aikuisten ihmisten keskusteluissa. Kotona äippä ostaa sipsejä, energiaa juomaa, keppanaa ja karkkeja kun mukula pitää saada hiljaiseksi ja autopornolehti kouraan. Sitten vireopelien päälle nikopetterit esiintyvät korjaan häiriköivät netissä aloittaen kaikenlaisia aivopierukeskusteluja.

    • seuraaja=/

      Vain pari psykopaattia täällä on vuosikausia mellastanut. Aivopieruja päivittäin.

      • Trollaatitrollaa

        Musta tuntuu että nämä psykopatit eivät ole autoista lainkaan kiinnostuneita autoista vaan provoavat niillä palstoilla joista löytyy herkkänahkaisia vedätettäviä. Skoda ja Toyota ovat vetäneet hyvin viimeaikoina.


      • herkkähipiäiset
        Trollaatitrollaa kirjoitti:

        Musta tuntuu että nämä psykopatit eivät ole autoista lainkaan kiinnostuneita autoista vaan provoavat niillä palstoilla joista löytyy herkkänahkaisia vedätettäviä. Skoda ja Toyota ovat vetäneet hyvin viimeaikoina.

        Niinpä, ovatko toyotistit muita automiehiä herkkänahkaisempia? Itse vastaisin, että aika moni täällä viihtyvä Tojomies kyllä on. Älämölö nousee niin vedätyksestä kuin asiallisesta kritiikistä. Tai korjataan, monelle Tojomiehelle Toyota on pyhä, siinä ei voi olla mitää arvosteltavaa.


      • sano ei tojohojolle
        herkkähipiäiset kirjoitti:

        Niinpä, ovatko toyotistit muita automiehiä herkkänahkaisempia? Itse vastaisin, että aika moni täällä viihtyvä Tojomies kyllä on. Älämölö nousee niin vedätyksestä kuin asiallisesta kritiikistä. Tai korjataan, monelle Tojomiehelle Toyota on pyhä, siinä ei voi olla mitää arvosteltavaa.

        Se on tojotapellejä mukava ärsyttää, kun nielevätkin kaiken tojosta autom. v*ttuiluna, vaikka olisi asiallistakin kritiikkiä. Ja vaikka terot elättelee toivoa, että tojopalstoilla käy ainoastaan 2 tai 3 trollaajaa, niin näin ei varmasti ole. Kyllähän kaikki tietää millä palstoilla nuo herkkähipiäiset uskovaiset on.


    • kumma kulkija

      Ja ketä nämä mellastajat on? Toyotan vihaajia? Toyota-faneja?

    • Jonnen isälle

      "Lexuksen niukasta häviöstä jossain vertailutestissä"

      Luin tuon tekniikan maailman testin. Volvohan sen taas ansaitusti voitti.
      Ihmetelen avaajan ilmaisua "niukka häviö" Lexuksen yhteydessä. Audista tai MB:stä puhuttaessa voisi hieman venyttämällä käyttää termiä niukka häviö. Arvosanan ero voittajaan oli 9,1 -- 8,6.

      Lexus jäi kuitenkin koko kisan hännille arvosanalla 8,3. Miten koko testin viimeiseksi jääminen voi olla niukka häviö? Meillä on selkeästi eri kriteerit.

      • Meillä on ollut

        vuonna 1996 Volvo 850 Tdi jossa oli ongelmia uudesta lähtien. Lakka alkoi kuplimaan, seisontajarru jäi päälle, diesel sammahteli helposti liikkeelle lähdettäessä, ei lämmennyt kaupunkiajossa ym. Maantieajossa tosin hyvä. Tämä kaikki uudesta alkaen. Pidettiin pari vuotta ja myytiin pois kun vielä jotain saatiin. Nykyisin ajamme käytetyllä Lexuksen hybridillä eikä kuluneen vuoden aikana ole ollut mitään vaikka auto on jo 5 vuotta vanha. Ilmeisesti meistä vain toisella on kokemusta molemmista ja väitänkin että sinun tietosi asioista on pelkkää luuloa. Suuremmissa automaissa onneksi tiedetään näistä asioita vähän Suomea paremmin.


      • Oi niitä aikoja
        Meillä on ollut kirjoitti:

        vuonna 1996 Volvo 850 Tdi jossa oli ongelmia uudesta lähtien. Lakka alkoi kuplimaan, seisontajarru jäi päälle, diesel sammahteli helposti liikkeelle lähdettäessä, ei lämmennyt kaupunkiajossa ym. Maantieajossa tosin hyvä. Tämä kaikki uudesta alkaen. Pidettiin pari vuotta ja myytiin pois kun vielä jotain saatiin. Nykyisin ajamme käytetyllä Lexuksen hybridillä eikä kuluneen vuoden aikana ole ollut mitään vaikka auto on jo 5 vuotta vanha. Ilmeisesti meistä vain toisella on kokemusta molemmista ja väitänkin että sinun tietosi asioista on pelkkää luuloa. Suuremmissa automaissa onneksi tiedetään näistä asioita vähän Suomea paremmin.

        Mullakin oli vuonna 1996 niin monta asiaa joita nykyään ei enää ole. Osittain hyvä, osittain paha. Näin se vaan kehitys kehittyy.


      • Juna meni jo

        Lexus on alkaunt matkia vanhoja mersuja. Sesonta-jarru toimii, kuten -70 luvun mersuissa, jalkaplkimella. Taitaa koko höskä olla tekniikaltaan -70 luvulta.


      • Se siitä seuraa
        Juna meni jo kirjoitti:

        Lexus on alkaunt matkia vanhoja mersuja. Sesonta-jarru toimii, kuten -70 luvun mersuissa, jalkaplkimella. Taitaa koko höskä olla tekniikaltaan -70 luvulta.

        Eilispäiväisillä ratkaisuilla pääsee testin hännille.


      • petteri ressulle
        Oi niitä aikoja kirjoitti:

        Mullakin oli vuonna 1996 niin monta asiaa joita nykyään ei enää ole. Osittain hyvä, osittain paha. Näin se vaan kehitys kehittyy.

        Kuten vaipat sulla silloin oli.
        Mutta sä et oo siitä ajasta kehittynyt, eiks oo jännää petteri.
        mä vihaan toyotaa ylikaiken, normaali ei taatusti viihdy sellaisella palstalla jota vihaa ylikaiken....joku petterillä nyt mättää...oletko kenties koulukiusattu ja täällä sitten uhoat ja purat pahaa mieletäsi, tosi elämässä olet kuin kusi sukassa.


      • Sinua ei ollut
        Oi niitä aikoja kirjoitti:

        Mullakin oli vuonna 1996 niin monta asiaa joita nykyään ei enää ole. Osittain hyvä, osittain paha. Näin se vaan kehitys kehittyy.

        vielä 1996 edes olemassa. Muuten olisivat juttusi edes vähän järkevämmät.


      • Tuo turbo-Volvo

        on noista "premium-autoista" se joka ensimmäisenä tulee porsimaan. Eikä se ole ihan halpaa se. Onneksi korjaamoja on joka kylässä. Leksuksen puolesta puhuu kaksi seikkaa. Se on tehty jo tehtaassa valmiiksi saakka eikä tule rasittamaan omistajan hermoja pitkään aikaan toisin kuin nuo muut. Maantiellä Leksus hakee testin mukaan kaikki urat ja tienpinnan kallistukset / epätasaisuudet. Tiedän kokemuksesta että se on normaaleihin autoihin verrattuna loistava ajettava ja lisäksi erittäin taloudellinen käyttää. Lisäksi nauratti vähän kun tämän sarjan autoja mainittiin premiumeiksi. No ehkä täällä Suomessa mutta en laske premiumiksi 4-sylinterisiä autoja lainkaan. Lexuksellakin premium alkaa vasta GS-sarjasta, samoin muilta valmistajilta löytyy oikeita premium-malleja mutta niitä harvoin Suomessa edes näkee kansan köyhyyden takia.


      • suhteellisuusteoria
        Tuo turbo-Volvo kirjoitti:

        on noista "premium-autoista" se joka ensimmäisenä tulee porsimaan. Eikä se ole ihan halpaa se. Onneksi korjaamoja on joka kylässä. Leksuksen puolesta puhuu kaksi seikkaa. Se on tehty jo tehtaassa valmiiksi saakka eikä tule rasittamaan omistajan hermoja pitkään aikaan toisin kuin nuo muut. Maantiellä Leksus hakee testin mukaan kaikki urat ja tienpinnan kallistukset / epätasaisuudet. Tiedän kokemuksesta että se on normaaleihin autoihin verrattuna loistava ajettava ja lisäksi erittäin taloudellinen käyttää. Lisäksi nauratti vähän kun tämän sarjan autoja mainittiin premiumeiksi. No ehkä täällä Suomessa mutta en laske premiumiksi 4-sylinterisiä autoja lainkaan. Lexuksellakin premium alkaa vasta GS-sarjasta, samoin muilta valmistajilta löytyy oikeita premium-malleja mutta niitä harvoin Suomessa edes näkee kansan köyhyyden takia.

        Tiedän kokemuksesta että se on normaaleihin autoihin verrattuna loistava ajettava

        Varmaan parempi tuntuma kuin korollassa, silti huonoin tuossa joukossa.


    • @jellaan

      Kysytään toisin, kun maailman luokan urheilijat kisaavat keskenään paremmuudesta, niin onko kisan hävinnyt huono? Ei ole, vaan pesee mennen tullen perus kaduntallaajan.

      • @jellaan vaan

        "Kysytään toisin, kun maailman luokan urheilijat kisaavat keskenään paremmuudesta, niin onko kisan hävinnyt huono? Ei ole, vaan pesee mennen tullen perus kaduntallaajan. "

        Kysytään vaan. Vastakysymys: Riittääkö sinulle että 50.000€ maksava auto ei ole huono? Pesee helposti 20.000€ kansanauton.
        Itselleni se ei riitä. Kun laittaa omaa rahaa kiinni autoon niin otan mieluummin sen paremman kuin huonomman. Vaikka se huonompikaan ei olisi absoluuttisesti mitattuna kovin huono.


      • Tero vain Tojolla

        Ei auta kuitenkaan siihen kun Tojo ei tahdo vertaillessa pärjätä.

        Ei kannata Tojoteron ajella muilla autoilla (pyhäinhäväistys) edes kokeeksi, etteivät pitkään pönkitetyt mielikuvat romahda.


      • Osta voittaja!!!
        @jellaan vaan kirjoitti:

        "Kysytään toisin, kun maailman luokan urheilijat kisaavat keskenään paremmuudesta, niin onko kisan hävinnyt huono? Ei ole, vaan pesee mennen tullen perus kaduntallaajan. "

        Kysytään vaan. Vastakysymys: Riittääkö sinulle että 50.000€ maksava auto ei ole huono? Pesee helposti 20.000€ kansanauton.
        Itselleni se ei riitä. Kun laittaa omaa rahaa kiinni autoon niin otan mieluummin sen paremman kuin huonomman. Vaikka se huonompikaan ei olisi absoluuttisesti mitattuna kovin huono.

        Juuri näin. Sen verran pitää ymmärtää, ettei osta ehdoin tahdoin testihäviäjää. Näkyyhän terojen puheista sen, mitä siitä seuraa: jatkuvaa selittelyä.


      • @jellaan
        @jellaan vaan kirjoitti:

        "Kysytään toisin, kun maailman luokan urheilijat kisaavat keskenään paremmuudesta, niin onko kisan hävinnyt huono? Ei ole, vaan pesee mennen tullen perus kaduntallaajan. "

        Kysytään vaan. Vastakysymys: Riittääkö sinulle että 50.000€ maksava auto ei ole huono? Pesee helposti 20.000€ kansanauton.
        Itselleni se ei riitä. Kun laittaa omaa rahaa kiinni autoon niin otan mieluummin sen paremman kuin huonomman. Vaikka se huonompikaan ei olisi absoluuttisesti mitattuna kovin huono.

        Eli melko samalla linjalla, otat sen paremman kuten minäkin tekisin, mutta huomioisin kuitenkin nämä perus jutut, kuten luotettavuus, hinta/laatusuhde ja jälleenmyyntiarvo, sekä omat käyttötarpeet. Joskus vaan pitää maksaa vähän enemmän saaden myös enemmän.


      • Teutooni
        @jellaan kirjoitti:

        Eli melko samalla linjalla, otat sen paremman kuten minäkin tekisin, mutta huomioisin kuitenkin nämä perus jutut, kuten luotettavuus, hinta/laatusuhde ja jälleenmyyntiarvo, sekä omat käyttötarpeet. Joskus vaan pitää maksaa vähän enemmän saaden myös enemmän.

        Mulla nämä perustarpeet ovat osuneet hyvin yhteen näiden ympäri maailmaa tehtyjen vertailujen kanssa. Ajettavuus, tekniikka, selkeä muotokieli ja viimeistelyn taso ovat eurooppalaisissa askeleen edellä muita. Samoin jälleenmyyntiarvo ja luotettavuus ovat oman 30 vuoden kokemuksen mukaan siellä eturivissä.

        Ja koskaan ei ole tarvinnut selitellä kenellekään tyyliin "nojoo, mutta kun..."

        Mut kukin tyylillään. Respect.


    • kerkiävä poju?

      "Lexuksen niukasta häviöstä jossain vertailutestissä ja havaitsin että lähes kaikki tai ainakin suurin osa Lexusta ja Toyotaa pilkkaavista mielipiteistä olivat saman kirjoittajan tuotoksia."

      Oliko se sama poju siellä TM:n testaajanakin. Sama poju vissiin jätti myös Tojotan GT:n vertailutestin viimeisreksi, taannoin.

      Ja sama poju yleensäkin vähän joka paikassa kun Tojo ei tahdo saada testitasolla suosiota oikein missään.

      • Menisit nyt

        sinne amikseen edes iltapäiväksi niin voisit sinäkin saada edes perustietoja autotekniikasta ja etenkin realistisempaa näkemystä autoista ja niiden omistamisesta. Kun saat joskus kortin ja myyt Raisun pois, älä ainakaan mihinkään euroromuun lankea. Siinä hintaluokassa johon luuseripojun rahat riittävät, ei edes kannata harkita muuta kuin aitoa japanilaista. Kasvaessasi ja toivottavasti viisastuessasi huomaat sen aikanaan itsekin.


      • Testihäirikkö

        Testaajalleko olet ostamassa autoa? Suurin osa maailmassa
        kuitenkin osaa ajatella ja tehdä päätöksen omasta automerkistään ihan
        omilla aivoillaan omiin tarpeisiinsa, hyödyntäen omia kokemuksiaan ja
        mieltymyksiään. Vain autokauppiaalle testituloksilla ja vielä mahdollisesti
        maksetuilla sellaisilla on merkitystä,kun pyritään kalastelemaan uusia
        asiakkaita parempien provisioiden toivossa. Toyota kuitenkin on yksittäisistä
        merkeistä useimmin valittu maailmassa,kun ostajat itse päättävät ja
        maksavat. Näin se vaan elävässä elämässä menee. Toyota on maailman
        suosituin automerkki, automerkeistä paras brändi, paras jälleenmyyntiarvo
        ja luotetuin automerkki jopa saksalaisen AutoBildinkin mukaan,suomalaisista
        katsastustilastoista nyt puhumattakaan,jossa Toyotalla on kärkipään
        sijoituksia sitä enemmän,mitä vanhemmasta autosta on kyse.


      • osuko ja upposiko??
        Menisit nyt kirjoitti:

        sinne amikseen edes iltapäiväksi niin voisit sinäkin saada edes perustietoja autotekniikasta ja etenkin realistisempaa näkemystä autoista ja niiden omistamisesta. Kun saat joskus kortin ja myyt Raisun pois, älä ainakaan mihinkään euroromuun lankea. Siinä hintaluokassa johon luuseripojun rahat riittävät, ei edes kannata harkita muuta kuin aitoa japanilaista. Kasvaessasi ja toivottavasti viisastuessasi huomaat sen aikanaan itsekin.

        Tero puhuu viisastumisesta ja luuseripojuista heh hee :D

        Totta kai terpan mielestä euroautot on romuja, ja pitäisi vissiin kaikilla olla Tolloloota tai Terpsus, että ei olisi luuseri ja olisi terpan mieleen.


      • rupulaadun syy?
        osuko ja upposiko?? kirjoitti:

        Tero puhuu viisastumisesta ja luuseripojuista heh hee :D

        Totta kai terpan mielestä euroautot on romuja, ja pitäisi vissiin kaikilla olla Tolloloota tai Terpsus, että ei olisi luuseri ja olisi terpan mieleen.

        Amiksessako se testilexus on koottu. Kun Tero koko ajan tuuppaa sitä amistaan.


      • kehnot päätökset
        Testihäirikkö kirjoitti:

        Testaajalleko olet ostamassa autoa? Suurin osa maailmassa
        kuitenkin osaa ajatella ja tehdä päätöksen omasta automerkistään ihan
        omilla aivoillaan omiin tarpeisiinsa, hyödyntäen omia kokemuksiaan ja
        mieltymyksiään. Vain autokauppiaalle testituloksilla ja vielä mahdollisesti
        maksetuilla sellaisilla on merkitystä,kun pyritään kalastelemaan uusia
        asiakkaita parempien provisioiden toivossa. Toyota kuitenkin on yksittäisistä
        merkeistä useimmin valittu maailmassa,kun ostajat itse päättävät ja
        maksavat. Näin se vaan elävässä elämässä menee. Toyota on maailman
        suosituin automerkki, automerkeistä paras brändi, paras jälleenmyyntiarvo
        ja luotetuin automerkki jopa saksalaisen AutoBildinkin mukaan,suomalaisista
        katsastustilastoista nyt puhumattakaan,jossa Toyotalla on kärkipään
        sijoituksia sitä enemmän,mitä vanhemmasta autosta on kyse.

        "Suurin osa maailmassa
        kuitenkin osaa ajatella ja tehdä päätöksen omasta automerkistään ihan
        omilla aivoillaan"

        Ja monikin niitä päätöksiä seuraa. Ei ole hyvä merkki aivotyöskentelystä, jos ostaa väkisin testin viimeisen ja sen jälkeen menee kaikki oma ja työnantajankin aika sen asian selittämiseen pois.

        Pitäisikö työnantajien jatkossa kysyä työhaastatteluissa, että minkä merkkisellä autolla hlö ajelee. Ettei sitten mene sen kaikki aika niihin autojuttuihin. Näyttää Lexu olevan niitä pahimpia ajanviejiä!


      • punapää
        Testihäirikkö kirjoitti:

        Testaajalleko olet ostamassa autoa? Suurin osa maailmassa
        kuitenkin osaa ajatella ja tehdä päätöksen omasta automerkistään ihan
        omilla aivoillaan omiin tarpeisiinsa, hyödyntäen omia kokemuksiaan ja
        mieltymyksiään. Vain autokauppiaalle testituloksilla ja vielä mahdollisesti
        maksetuilla sellaisilla on merkitystä,kun pyritään kalastelemaan uusia
        asiakkaita parempien provisioiden toivossa. Toyota kuitenkin on yksittäisistä
        merkeistä useimmin valittu maailmassa,kun ostajat itse päättävät ja
        maksavat. Näin se vaan elävässä elämässä menee. Toyota on maailman
        suosituin automerkki, automerkeistä paras brändi, paras jälleenmyyntiarvo
        ja luotetuin automerkki jopa saksalaisen AutoBildinkin mukaan,suomalaisista
        katsastustilastoista nyt puhumattakaan,jossa Toyotalla on kärkipään
        sijoituksia sitä enemmän,mitä vanhemmasta autosta on kyse.

        Älä nyt hyvä mies sekoita tervettä järkeä ja faktaa tähän hyvin kehittyneeseen inttämiseen...


      • Testihäirikkö
        kehnot päätökset kirjoitti:

        "Suurin osa maailmassa
        kuitenkin osaa ajatella ja tehdä päätöksen omasta automerkistään ihan
        omilla aivoillaan"

        Ja monikin niitä päätöksiä seuraa. Ei ole hyvä merkki aivotyöskentelystä, jos ostaa väkisin testin viimeisen ja sen jälkeen menee kaikki oma ja työnantajankin aika sen asian selittämiseen pois.

        Pitäisikö työnantajien jatkossa kysyä työhaastatteluissa, että minkä merkkisellä autolla hlö ajelee. Ettei sitten mene sen kaikki aika niihin autojuttuihin. Näyttää Lexu olevan niitä pahimpia ajanviejiä!

        "jos ostaa väkisin"?? Kuka ostaa auton väkisin? Petterin ajatus vaan
        kulkee väkisin pienen pienissä ympyröissä jos ei muuta elämää ole
        kuin auto. Voi,voi! Kuinka se työnantajakin pitää vielä tähän sotkea?
        Ai niin ehkä automyyjillä ei kilpailevia merkkejä suvaita uskottavuussyistä!
        Osuiko omaan nilkkaan? Lupaa omaan automerkkiini ei tarvitse keltään
        kysellä kun on itsenäinen,eikä kenenkään talutusnuorassa. Itsenäisellä
        ihmisellä on valinnan vapaus.


      • tero puhui pussiin
        rupulaadun syy? kirjoitti:

        Amiksessako se testilexus on koottu. Kun Tero koko ajan tuuppaa sitä amistaan.

        Terolle amis on pyhä asia niinkuin Tolloloota ja Terpsus :D

        Mutta kuinka ollakaan ne, jotka eivät Tollolootasta pidä, niin ne on Teron mielestä aina amissällejä ja luusereita. Oikeasti Terothan ne ovat käyneet amiksen autopuolen tai käyvät parasta aikaa. Siinä amis Corollan pakkeloimisen yhteydessä on hyvä amis Terpan haukkua muita luusereiksi ja amissälleiksi heh heee :DD


      • Tuo trollipoju

        on mopotestaajana omassa elementissään. Helgama Raisu on sen mielestä paras.


    • 2.4 STW

      Itsellä ollut vian yksi testivoittaja auto, SKoda Superb. Se on myös ollut uusista autoista huonoin mihin olen käteni iskenyt.

      On paljon asioita mitä ei testata eikä pisteytetä.

      • Testivoitoilla ja

        todellisella laadulla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Eurooppalaisissa autoissa on niin paljon ongelmia joka puolella että oikein naurattaa. Mietitään nyt vaikka Vw laatikoita, jakopääongelmia ym ym. Bimmulista hajosi kaasuläppä ja 3-sarjasta repesi taka-akselistosta kiinnitys. Mersu ruostui sairaasti ja elektroniikka prakasi. Aika jäätävää premiummerkkien maineen kannalta. Eiväthän räkänokat tosin sellaista ymmärrä kun niillä ei ole asioista mitään kokemusta eivätkä täällä roikkumalla kokemusta saakaan.


      • jotain rajaa
        Testivoitoilla ja kirjoitti:

        todellisella laadulla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Eurooppalaisissa autoissa on niin paljon ongelmia joka puolella että oikein naurattaa. Mietitään nyt vaikka Vw laatikoita, jakopääongelmia ym ym. Bimmulista hajosi kaasuläppä ja 3-sarjasta repesi taka-akselistosta kiinnitys. Mersu ruostui sairaasti ja elektroniikka prakasi. Aika jäätävää premiummerkkien maineen kannalta. Eiväthän räkänokat tosin sellaista ymmärrä kun niillä ei ole asioista mitään kokemusta eivätkä täällä roikkumalla kokemusta saakaan.

        Toisaalta ei Toyotakaan virheetön ole. Taitaa olla ainoa näistä valmistajista jonka virheiden takia on kuollut ihmisiä liikenteessä.


    • Vertailuissa

      kyse on useimmin painotuksista. Minulla on viimeiset vuodet ollut Lexuksista sellainen kuva että siellä ollaan vuosia edellä tekniikan ja luotettavuuden osalta. Juuri luotettavuus on syy miksi en enää edes ajattele hankkivani Audi, Vw, tai Bmw-autoa. Uudet Volvotkin saavat jäädä kauppaan sillä oppirahat on niistäkin maksettu. Lexusta ei vielä ole mutta luulen että seuraava automme on RX-sarjan hybridi.

    • Vahva epäily....

      Taitaa olla tämä petteri pois potkittu Toyotan leivistä,kun ei pysty
      julkistamaan omaa automerkkiään. Jos ei omaa merkkiä omista ja
      entisen työnantajan suositun merkin mollaamisesta on muodostunut
      elämätehtävä tai oikeastaan kutsumusammatti,niin katkeruus Toyotaan
      on jotenkin ymmärrettävissä ja samalla pitää vielä haukkua kaikki
      Toyotan omistajatkin. Näin yleensä luuserit toimii!!

    • Jonne 97

      Mä vaan sanoin että Toyota jäi taas vertailussa viimeiseksi. Ja nyt sedät on jo toisessa ketjussa toistensa tukassa kiinni.
      Jos niillä sellaista on jäljellä. Mä meen takaisin hitsaustunnille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe