Ohjelma työpaikkakiusaamisesta

Yleistä

36

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäsen

      Buahhh.... Joo luin tän jo ryhmässä. Onkohan oikee henkilö puhumaan asiasta?

      • sivustamyös

        Ei ole todellista :D


      • Höh...

        Kukas siellä sitten puhuu? Toimittajat etsivät oikeat henkilöt puhumaan.


      • Jäsen
        Höh... kirjoitti:

        Kukas siellä sitten puhuu? Toimittajat etsivät oikeat henkilöt puhumaan.

        Mitä ryhmässä näin, niin H.D. Ja ei ole oikea henkilö puhumaan on ne sen jutut sitä luokkaa ollu.


      • Höh...
        Jäsen kirjoitti:

        Mitä ryhmässä näin, niin H.D. Ja ei ole oikea henkilö puhumaan on ne sen jutut sitä luokkaa ollu.

        Trolli trollaa.


      • Jäsen2

        On siellä ryhmässä kerrottu myös parista lehtihaastattelusta. Eiköhän toimittajat osaa työnsä ja tämän palstan marmattajat ovat ihan toinen juttu.


      • Kaani
        Jäsen2 kirjoitti:

        On siellä ryhmässä kerrottu myös parista lehtihaastattelusta. Eiköhän toimittajat osaa työnsä ja tämän palstan marmattajat ovat ihan toinen juttu.

        Palstan koirat haukkuu mutta karavaani kulkee.


      • 8+10
        Jäsen2 kirjoitti:

        On siellä ryhmässä kerrottu myös parista lehtihaastattelusta. Eiköhän toimittajat osaa työnsä ja tämän palstan marmattajat ovat ihan toinen juttu.

        Hyvä kun pitävät asiaa esillä. Tsemppiä!


    • Höh...

      Missäs ryhmässä näit? Voisin liittyä.

      • Jäsen

        Kyllä sä tiedät mikä ryhmä vai pääskö oma ryhmä unohtumaan :D Huvittuneena seuraan sitä ja laittelen sitten kaappauksia toisaalle. Ainaski se luulee niin :D


      • Höh...
        Jäsen kirjoitti:

        Kyllä sä tiedät mikä ryhmä vai pääskö oma ryhmä unohtumaan :D Huvittuneena seuraan sitä ja laittelen sitten kaappauksia toisaalle. Ainaski se luulee niin :D

        No en omista ryhmiä. Taidat olla palstan trolli vihjailuinesi.


    • Pasi.

      Kiitos vinkistä!

    • Yleistä
      • kiusaaminen is best

        Tottakai saa ja pitääkin.
        Minä itse rehtorin kanssa kiusaan suunnitelmallisesti ja järjestelmällisesti, kunnes ihminen tajuaa lähteä tai toivottavasti tappaa itsensä.
        Nyrkin kiusaan yhtä alaista ja olen sitä tehnyt jo puolitoista vuotta. Käytän siihen organisaatiota ja minun alaisia esimiehiä ja kiusattu ei pysty minulle mitään. Nyt olen potkimassa tuota idioottia pois kun ei taivu minun ja rehtorin määräyksiin.


      • Nirri pois
        kiusaaminen is best kirjoitti:

        Tottakai saa ja pitääkin.
        Minä itse rehtorin kanssa kiusaan suunnitelmallisesti ja järjestelmällisesti, kunnes ihminen tajuaa lähteä tai toivottavasti tappaa itsensä.
        Nyrkin kiusaan yhtä alaista ja olen sitä tehnyt jo puolitoista vuotta. Käytän siihen organisaatiota ja minun alaisia esimiehiä ja kiusattu ei pysty minulle mitään. Nyt olen potkimassa tuota idioottia pois kun ei taivu minun ja rehtorin määräyksiin.

        Yksi kaunis päivä huomaat katsovasi aseen piippua ja sitten loppuu kiusaamiset.


      • halvattu
        kiusaaminen is best kirjoitti:

        Tottakai saa ja pitääkin.
        Minä itse rehtorin kanssa kiusaan suunnitelmallisesti ja järjestelmällisesti, kunnes ihminen tajuaa lähteä tai toivottavasti tappaa itsensä.
        Nyrkin kiusaan yhtä alaista ja olen sitä tehnyt jo puolitoista vuotta. Käytän siihen organisaatiota ja minun alaisia esimiehiä ja kiusattu ei pysty minulle mitään. Nyt olen potkimassa tuota idioottia pois kun ei taivu minun ja rehtorin määräyksiin.

        Tapasi toimia muistuttaa kovasti sairaaloiden sairaalloisten esimiesten toimia.
        Number one in mobbing is there.


    • Daniell-78
      • Tupla vai kuitti?

        Heh-heh. Siellähän lukee ettei TKn tai SSn perusteettomat riksut ja vainoajaksi syyttelyt johtaneet mihinkään - rikosta ei ole tapahtunut - koetahan vaan niellä se fakta. Sadun loppu - The End - sen pituinen se..


      • M-A. Rakovalo
        Tupla vai kuitti? kirjoitti:

        Heh-heh. Siellähän lukee ettei TKn tai SSn perusteettomat riksut ja vainoajaksi syyttelyt johtaneet mihinkään - rikosta ei ole tapahtunut - koetahan vaan niellä se fakta. Sadun loppu - The End - sen pituinen se..

        Lopeta Heikki.
        Päätöksessä ei sanottu, ettei rikosta ole tapahtunut, vaan ettei rikosenlaatu ole ollut tarpeeksi vakava. Pitääkin ehdottaa TK:lle, että postaa ne päätökset sitten häirintä ryhmään?


      • Tupla vai kuitti?
        M-A. Rakovalo kirjoitti:

        Lopeta Heikki.
        Päätöksessä ei sanottu, ettei rikosta ole tapahtunut, vaan ettei rikosenlaatu ole ollut tarpeeksi vakava. Pitääkin ehdottaa TK:lle, että postaa ne päätökset sitten häirintä ryhmään?

        Heh-heh. En ole vieläkään Heikki. Postatkaa mitä lystäätte - rikoksia ei ole tapahtunut..


      • tfitf6ri56

        Höh. Aika yksipuolisia syytöksiä ja vasta kommentteja ei ole näkyvissä. Ja sitäpaitsi siellä näkyy olevan yksi minun tekemä aloitus. Juu ja en todellakaan ole kukaan noista nimeltä mainituista henkilöistä. :D


      • Tupla vai kuitti?

        Heh-heh. Luehan itse miten päätöksen mukaan kukaan ei ole vainonnut tai loukannut TKn kunniaa - ei rikosta. Tämäkin kerrottiin TKlle jo etukäteen minun ja Skzeebon toimesta mutta ei mennyt jakeluun - nyt meni..


      • Tupla vai kuitti?
        M-A. Rakovalo kirjoitti:

        Lopeta Heikki.
        Päätöksessä ei sanottu, ettei rikosta ole tapahtunut, vaan ettei rikosenlaatu ole ollut tarpeeksi vakava. Pitääkin ehdottaa TK:lle, että postaa ne päätökset sitten häirintä ryhmään?

        Heh-heh. Olihan se postattuna päivän kunnes poistui - ei tainnut näyttää hyvältä TKn kannalta kun rikosta ei ollut tapahtunut lainkaan..


      • ylläpidostatullut...
        tfitf6ri56 kirjoitti:

        Höh. Aika yksipuolisia syytöksiä ja vasta kommentteja ei ole näkyvissä. Ja sitäpaitsi siellä näkyy olevan yksi minun tekemä aloitus. Juu ja en todellakaan ole kukaan noista nimeltä mainituista henkilöistä. :D

        S24 yp toimitti nuo H.D:hen yhdistetyt kommentit IP:den perusteella. Eli siinä pitäisi olla vain H.D:n kirjoittamat kommentit.
        Osassa noissa henkilö kommentoi itselleen.

        64840113 Apuja saanut.

        64841124 Heikki Dillström

        Noin puolessa välissä yhtä asiakirjaa, ovat yksinpuhelua.
        Aika surullista sinänsä.

        Vastauksia ei juuri siksikään näy, että nämä näissä asiakirjoissa olevat kommentit ovat yhden ja saman henkilön kirjoittamia.
        Poikkeus on se, että joissain kohden -palstalainen- peesaa tuplaa vai kuittia.
        Ja tuo aiemmin ollut naapuripitäjän immeinen ja siihen vastaus.
        Eiköhän yp ole osannut katsoa ne IP:t oikein, ei siellä muiden kommentteja ole kuin yhden ja saman.


      • Tupla vai kuitti?
        ylläpidostatullut... kirjoitti:

        S24 yp toimitti nuo H.D:hen yhdistetyt kommentit IP:den perusteella. Eli siinä pitäisi olla vain H.D:n kirjoittamat kommentit.
        Osassa noissa henkilö kommentoi itselleen.

        64840113 Apuja saanut.

        64841124 Heikki Dillström

        Noin puolessa välissä yhtä asiakirjaa, ovat yksinpuhelua.
        Aika surullista sinänsä.

        Vastauksia ei juuri siksikään näy, että nämä näissä asiakirjoissa olevat kommentit ovat yhden ja saman henkilön kirjoittamia.
        Poikkeus on se, että joissain kohden -palstalainen- peesaa tuplaa vai kuittia.
        Ja tuo aiemmin ollut naapuripitäjän immeinen ja siihen vastaus.
        Eiköhän yp ole osannut katsoa ne IP:t oikein, ei siellä muiden kommentteja ole kuin yhden ja saman.

        Heh-heh. Syyttäjän ja poliisin mukaan suomi24 listat ei todista yhtään mitään koska IP ei ole henkilötunnus. Samaa serveriä tai operaattoria käyttäessä voisit itse kirjoittaa samasta IPstä. Nämä jutut ovat taas sitä tavallista salaliittosontaa mitä nänä pari naikkosta ovat yrittäneet kylvää rikosilmoitustensa jättämisestä asti. Asia on tutkittu - rikosta ei ole tapahtunut - ne tiedostot ovat sitä samaa sontaa mitä olette jauhaneet vuosia. Game over..


      • Tupla vai kuitti?
        tfitf6ri56 kirjoitti:

        Höh. Aika yksipuolisia syytöksiä ja vasta kommentteja ei ole näkyvissä. Ja sitäpaitsi siellä näkyy olevan yksi minun tekemä aloitus. Juu ja en todellakaan ole kukaan noista nimeltä mainituista henkilöistä. :D

        Linkistä löytyy syyttäjän päätös..
        https://www.dropbox.com/s/2ce88samzw911dn/Keskimäki.pdf?dl=0


      • Tupla vai kuitti?

      • ylläpidostatullut... kirjoitti:

        S24 yp toimitti nuo H.D:hen yhdistetyt kommentit IP:den perusteella. Eli siinä pitäisi olla vain H.D:n kirjoittamat kommentit.
        Osassa noissa henkilö kommentoi itselleen.

        64840113 Apuja saanut.

        64841124 Heikki Dillström

        Noin puolessa välissä yhtä asiakirjaa, ovat yksinpuhelua.
        Aika surullista sinänsä.

        Vastauksia ei juuri siksikään näy, että nämä näissä asiakirjoissa olevat kommentit ovat yhden ja saman henkilön kirjoittamia.
        Poikkeus on se, että joissain kohden -palstalainen- peesaa tuplaa vai kuittia.
        Ja tuo aiemmin ollut naapuripitäjän immeinen ja siihen vastaus.
        Eiköhän yp ole osannut katsoa ne IP:t oikein, ei siellä muiden kommentteja ole kuin yhden ja saman.

        Kas kas. Just huomasin että täällähän "mennään" taas. Uhkailujahan minäkin sain, tosin laillisia, mutta eipä ole minun kirjoituksista tehty edes "riksua" kuten joskus uhattiin. Mutta senkin edestä nimiteltiin minua. Mutta ei haittaa. Enkä ole tehnyt kenestäkään rikosilmoitusta ikinä ja en tule tekemäänkään. Jos tänne kirjoittaa jotakin niin sen verran pitää olla huumorintajua että, kestää vaikka mitkä solvaukset. :D


      • mokamokamoka
        Tupla vai kuitti? kirjoitti:

        Tässä toisen valittajan rikosilmoituksen päätös syyttäjältä. Molemmissa tapauksissa oli kuulemma liitteenä nuo suomi24 "ylläpidon" tiedostot. Päätös - ei rikosta..
        https://www.dropbox.com/s/og12nxhpl2bl3uk/Suomela.pdf?dl=0

        Ups :/ unohdit yhden päätöksen


      • Tupla vai kuitti?
        mokamokamoka kirjoitti:

        Ups :/ unohdit yhden päätöksen

        Heh-heh. "Daniell" kirjoitteli sontaa ja päätöksistä selviää asioiden todellinen laita. Jos jotain mielestäsi unohtui niin varmaan linkität sen tänne kerran se on noin tärkeää..


      • Tupla vai kuitti?
        paganihuayra kirjoitti:

        Kas kas. Just huomasin että täällähän "mennään" taas. Uhkailujahan minäkin sain, tosin laillisia, mutta eipä ole minun kirjoituksista tehty edes "riksua" kuten joskus uhattiin. Mutta senkin edestä nimiteltiin minua. Mutta ei haittaa. Enkä ole tehnyt kenestäkään rikosilmoitusta ikinä ja en tule tekemäänkään. Jos tänne kirjoittaa jotakin niin sen verran pitää olla huumorintajua että, kestää vaikka mitkä solvaukset. :D

        SS kärähti kuulemma FB kirjoituksistaan ja noiden suomi24 tiedostojen jakamisesta. Asian tutkinta lopetettiin vähäisyysperusteella koska rikoksesta olisi ollut rangaistuksena vain sakko - rikollinen mikä rikollinen..


    • Kiitti.

      Hyvä ohjelma.

      • Tupla ja kuitti?

        :D surullista Tuplis-Heikki


      • Tupla vai kuitti?
        Tupla ja kuitti? kirjoitti:

        :D surullista Tuplis-Heikki

        Heh-heh. Onhan se surullista että kaltaisesi häiriintyneen ihmisen pitää käydä jokaisen kirjoittajan kimppuun kun itselläsi ei ole elämää..


      • Tupla ja kuitti?
        Tupla vai kuitti? kirjoitti:

        Heh-heh. Onhan se surullista että kaltaisesi häiriintyneen ihmisen pitää käydä jokaisen kirjoittajan kimppuun kun itselläsi ei ole elämää..

        Puhutko itsestäsi?


    • Yleistä

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe