Piirrätte Intel Pentium 4 prosessorin

OH-kolmonen

Te piirrätte nyt Intel Pentium 4 prosessorin tarkan sisäisen kytkentäkaavion ja toimintaselostuksen käskykantoineen ja totuustaulukkoineen. Aikaa on tasan 1 viikko. Aika alkaa nyt. Minä kyllä osaan, mutta miten Teillä!

11

80

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • penttijumi

      Toihan on VANHENTUNUTTA tietoa miksi sellaista pitää esittää, mutta piirräppä pena 8...

    • OH-kolmonen

      Lohkokaavio ei riitä. Sen osaisi lapsikin piirtää. Vaan KYTKENTÄKAAVIO transistori transistorilta. Varatkaa siis paljon paperia, kyniä ja pyyhekumi. Konsulttiapua saa minulta. Minä tein ensimmäisen prosessorin jo 1960-luvun alussa OC71-transistoreilla. Muistina homemade-tietokoneessani oli 64 byten ferriittirengasmuisti.

    • Periaatteessa vain

      Meinaatkos sitten rakentaa, kun saat kytkentäkaavion. Siihen tarvitaaan mieletön läjä transistoreita, vastuksia ja johtoa megametreittäin ja tilaa kerrostalon verran.

      • Lohkokaavio ei riitä

        Ennen kun raavitaan paperille penan sielunelämää, voisiko trolliuuno pohjustaa hommaa esittämällä germaniumtransistorivetoisen rengasmuistitietokoneen kuvat? Kytkentäkaavion kera.


      • OH-kolmonen

        Sitä minä vaan, että minusta olisi tullut Suomen Bill Gates, jos 70 - 80-luvulla minulle ei olisi tullut niitä Hattelmalan reissuja. Jotta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.


      • A.Pinaa koijataan
        OH-kolmonen kirjoitti:

        Sitä minä vaan, että minusta olisi tullut Suomen Bill Gates, jos 70 - 80-luvulla minulle ei olisi tullut niitä Hattelmalan reissuja. Jotta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

        Luulekko ihan tosissas olevas Eisntein ? Käy se amiksen hitsarilinja nyt ensin loppuun ja tu sit kertoo


      • Alter Ego
        A.Pinaa koijataan kirjoitti:

        Luulekko ihan tosissas olevas Eisntein ? Käy se amiksen hitsarilinja nyt ensin loppuun ja tu sit kertoo

        Tunnistatteko alkuperäisen OH-kolmosen feikki-kolmosista?


      • Ei erota
        Alter Ego kirjoitti:

        Tunnistatteko alkuperäisen OH-kolmosen feikki-kolmosista?

        Onko niillä mitään eroa? OH-kolmonen trollaa ja jankkaa ihan tosissaan. Feikki_OH-kolmoset pitävät hauskaa ja parodioivat tätä trolli_OH-kolmosta. Eli ei niitä oikein erota toisistaan. Ainakin, jos tuntee tämän OH-kolmosen sielunelämän.

        Ja onko OH-kolmosella oikeasti sielunelämää. Tuskin sieltä pääkopasta löytyy muuta kuin kalkkeutumia.


      • OH-kolmonen
        Alter Ego kirjoitti:

        Tunnistatteko alkuperäisen OH-kolmosen feikki-kolmosista?

        Veikkaan, että tämä Ater Ego-nimimerkki on selvästi feikki!



        :)


      • atego
        OH-kolmonen kirjoitti:

        Sitä minä vaan, että minusta olisi tullut Suomen Bill Gates, jos 70 - 80-luvulla minulle ei olisi tullut niitä Hattelmalan reissuja. Jotta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

        Mistä asti Lahtelaiset on hattelmalaan kuskattu rauhottumaan?


    • Alter Ego

      Pahasti on pojat munilleen saaneet?

      :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe