Subutex riippuvuus

Texman

Moro, olen nuori 20v kundi olen 3kk käyttäny nokkitamal säännöllisesti pelkään jos nyt lopetan että reflat alkaa.. Aamusin kyl on maha sekasin jos en saa subuu, pitäiskö mun ottaa yhteytfä klinikkaan... Pelkään et saan papereihin jonkun narkki merkinnän. Oon myös perso myös amfetamiinille ja bentsoille sekä kaikille opioideille. :/ hihaan en heitä mutta oxyconttiakin menee 80mg. Neuvokaa pliis :/

22

2327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Texman

      Tekstiki sen verran sekavaa ettö selvinpäin en tänäänkään ole.

    • asfrwe5r4w3

      Koht heität hihaan jos et lopeta, siihen se kaikilla menee.

      • Texman

        Tää mua pelottaaki, aloin vaan käyttää subuu ku en saanu oikeeta lääkitystä ahdistukseen niin hain tätä kautta helpotusta, oli vitullinen virhe. Rakastan tätä douppii.


      • Jennifer2341
        Texman kirjoitti:

        Tää mua pelottaaki, aloin vaan käyttää subuu ku en saanu oikeeta lääkitystä ahdistukseen niin hain tätä kautta helpotusta, oli vitullinen virhe. Rakastan tätä douppii.

        Hae apua ajoissa eli NYT. Niillä on klinikalla vaitiolovelvollisuus eikä sun asioita levitellä muualle ilman lupaasi. Ahdistusoireisiin tarvit kans hoitoa! Älä menetä toivoasi, on hyvä että tajuat ettet ole oikealla tiellä..


      • Minä vuan
        Texman kirjoitti:

        Tää mua pelottaaki, aloin vaan käyttää subuu ku en saanu oikeeta lääkitystä ahdistukseen niin hain tätä kautta helpotusta, oli vitullinen virhe. Rakastan tätä douppii.

        "...oli vitullinen virhe. Rakastan tätä douppii. "

        Harvoin sitä vitullisia virheitä rakastaa. Make your mind.

        Kyllähän sä helpommalla pääset kun haet nyt hoitoa. Vuoden parin päästä on edessä helvetti. Ja samalla pitää lopettaa kaikki opiaatit, bentsot, vauhdit ja muut. Todennäköisesti alkoholikin, jos et osaa sitäkään kohtuudella ottaa.

        Miksi sä muuten haluat lopettaa?


      • Texman
        Minä vuan kirjoitti:

        "...oli vitullinen virhe. Rakastan tätä douppii. "

        Harvoin sitä vitullisia virheitä rakastaa. Make your mind.

        Kyllähän sä helpommalla pääset kun haet nyt hoitoa. Vuoden parin päästä on edessä helvetti. Ja samalla pitää lopettaa kaikki opiaatit, bentsot, vauhdit ja muut. Todennäköisesti alkoholikin, jos et osaa sitäkään kohtuudella ottaa.

        Miksi sä muuten haluat lopettaa?

        Haluun lopettaa sen takia että voisin alkaa opiskelemaan mutta ei se ounistu ahdistuksen takumamlll


      • voi hyvää päivää
        Texman kirjoitti:

        Tää mua pelottaaki, aloin vaan käyttää subuu ku en saanu oikeeta lääkitystä ahdistukseen niin hain tätä kautta helpotusta, oli vitullinen virhe. Rakastan tätä douppii.

        Et saanut "oikeeta" lääkitystä, koska lääkäri ilmeisesti tiesi, että olet narkkari, tai potentiaalinen lääkkeiden väärinkäyttäjä.

        Ei ihmisille myönnetä pkv lääkkeitä siksi, että he voivat väärinkäyttää niitä.

        Voi v ittu mitä ihmettä jengi oikein kelaa, että lääkkeensä voi valita itse?


    • Setä opettaa!

      Kaikkea kohtuudella. Ite narkkasin Suboxonea nokkaan 8 vuotta enkä piikittänyt kertaakaan mitään paskaa suoniin kuten tuolla joku rikkiviisas kakara väittääkin "kaikista" ja amfetamiinia otin kun siltä tuntui, pari kertaa kk:ssa, sieniä milloin sattui ja bendoja, mutta xonea päivittäin. 8mg-16mg. Lopetin kaiken tuon 1kk:ssa, vaikka oli reflat, niin otin lääkinnällisiä annoksia vaan niiden ehkäisemiseen vaikka kaapissa olikin jatkuvasti vajaa 10 "isoa" mistä tein niitä pieniä annoksiani lääkintään, kunnes annos oli jo 0,2mg ja lopetin siihen kokonaan. Nykyään vedän pari kertaa kk:ssa niin ei koukuta kun alkoholinkäytön olen lopettanut aikaa sitten, kun ei maistu niin ei maistu. Noin helppoa se on, mutta vinkimista riittää vaan ja ainoastaan mielenheikkouden takia ja sellaset joutaakin mullaksi. Tässä yksi ja yksinkertainen tarina miten douppaamisen voi lopettaa kun sitä "ihan oikeesti" haluaa ilman "retkahduksia" mikä tarkoittaa ehdasti vaan satunnaisvetämistä ja itsepetosta, niin tunnustakaa ongelmat itsellenne ja tehkää asioille jotain, jos edes haluatte! Ja eipä noiden vuosien aikana edes kovin moni tiennyt että vedin nokkia, ja aineeseen kyllästyttyä lopetin sen. Niin helppoa kuin voi olla kun malttaa kuukauden olla aloillaan ja vähentää, mutta ei heikkomieliset siis, ja sellasille ei pitäisi kirjoittaa mitään respoja mihinkään, ja antaa vaikka Aapiskukko-kirjan ekana hanskaan niin ihmettelemistä mitä sillä tehdään x) Ps: Noi k-klinikan "vaitiolovelvollisuudet" on huomattu :D En ole potilas vaan tunnen hoitohenkilökuntaa, mutta onneksi ihmisten ei tarvitse kaikkea tietääkään, koska luulot x) SUURIN virhe on "lopettaa" kerralla kaikki. Se on asia mikä tekee "retkahduksia" enemmän ja asiaa saa pitkitettyä kymmenillä vuosilla sen takia. En vaan ymmärrä heikkomielisten paskanjauhamisia ja itseuskotteluja niin KUN jotain tehdään niin se tehdään, mutta tiedän että siinä jäädään peukku perseessä vinkumaan ja valittamaan "retkahduksien" kanssa paskaa elämäänsä mikä opäättyykin usein ennen aikojaan minkä lasken plussaksi piikkinisteille, eli terminaalivaiheen perseenkaivajille mistä ei tule edes huonoa multaa.

    • Texman

      Tänään sain sit ekat vedot pietettyt. Vittu mitkä nuokut tuli jo vqjaasta millist vaik nokkaan notkun vasta 1.5millistö

    • Tummpa

      "pelkään että saan papereihin narkki merkinnän" hih.

    • Masis

      Kärsi ne reflat kuin mies. Mitä nopeammin kärsit ne niin sitä vähemmän joudut kärsimään myöhemmin. Jos et kykene kokonaan lopettamaan, niin pyri parhaasi mukaan pitäytymään viihdekäytössä.

      Ps. pidä järki hommassa. Joku jo mainitsi, että tuota rataa päädyt IV-touhuihin. Jos se siihen menee, niin pidä homma järkevänä, ts puhtaat värkit joita käytetään kerran, korkeintaan kaksi.

      • Texman

        Joo no frendi veti mulle just samaisena päivänä kämmenselkään teksi vedot ja oli jotain niin upeeta, oli pakko hakee värkit itellekki.. Nyt kaduttaa taas


    • 3+12

      Toiset ei opi koskaan

      • Texman

        En näköjään, hain ennen iv kokeiluu kyl puhtaat värkit ja ranskalaisii filttereitä et oli 100% puhtaat vedot, haluisin kovasti kyl ite oppii vetää hihaa :S perjantaina psypol aika pitäskö mainita siä huumeongelmasta?


    • AvuliasA:lla

      Tee itelles palvelus ja jätä ne värkit vaikka käyttämättä kokonaan ja hakeudu a-klinikalle. Saat bentsot ja esim. katkolle meno voi olla iso apu. Tai Catapresan avovierotusta kannattaa kysellä jossei katko houkuta. Itellä n.4,5 vuotta opiaattie/opioidien ongelmakäyttöä takana ja suuntana korvaushoito, johon pitäis viim. maaliskuussa päästä. Tällä hetkellä pistän vuorotellen hauikseen ja reisiin, taipeet ja kämmenet summuut on sillä mallillä, ettei niihi ainakaa taas pariik kk pistellä. Välissä pistin jopa jalkapohjaan kun oli ainoo paikka mihin sai lyötyä. Voin sanoo, et se on jo vittumaista.

      Tiiän kyl, eihän sulle näin käy ja kyl sää handlaat homman ja blaablaablaa. Niin määkin sanoin muutama vuos sit.

      Ihan oikeesti, ku menee jotai suonee, alkaa helposti muukin roju löytään sinne tiensä. Ja moottoritie sen kun pitenee.

      Oikeesti, yritän vähän herätellä sua kertomalla omasta kokemuksesta, koska noin lyhyen käytön jälkeen on vel tosi helppo lopettaa. Vai tuntuuko ylitse pääsemättömän vaikeelta nyt lopettaa? Voin kertoo et vuosi vuodelta se on helvetillisempää. Vaikka nyt 3kk putken jälkeen ne reflat tuntuis ihan mahdottomilta, niin et vielä pysty kuvitteleenkaa miltä ne tuntuu kolmen vuoden jälkeen.

      Pliis, tee ittelles palvelus ja mee rohkeesti a-klinikalle juttelemaan. Ootko texmexmies mistä päin Suomee? Koska mää voin vaikka lähtee sun tueks, ainakin et pääset alkuun, jos satut samalta suunnalta oleen.

      T: 21v narkomaani,

      • Texman

        Olen itse Tampereelta, tex on liian helppo saada täällä päin ja halpaa. Bentsojakin on vaikeempi saada ku texiä.


    • Vetelin tossa jokusen päivän teemuja. Ihan vaan nokkaan. Max oli 0,8mg, siitä tuli ihan mukava olo. Eipä oo sen jälkeen enää tehny mieli vetää, vaikka kivaa onkin.

      Aikasemmin kun kokeilin joskus viime talvella Niin vedin yhden nokkaan ja toisen hihaan. Sen jälkeen tuli uni. En vaan tiedä minkä vahvusia ne oli.

      Älkää vetäkö niitä joka päivä. Kyllä se riippuuvus väkisin tulee jos on koko aika vetäny. Ja mitä hyötyä siinä yleensä on? Kun käyttää harvoin, niin vaikutus on mukavampi, eikä tarvi vetää niin suurta annosta.

    • mrc

      mä niin haluaisin jeesata sua,mutta en oikein tiedä miten. käytin 10vuotta huumeita,josta viimeiset seitsemän vuotta olin koukussa subuun. en uskonu,että ikinä pystyn lopettaan,mutta 1,5vuotta sitten päätin,että vedämpä viimeiset vetoni ja se päätös on pitänyt tähän päivään saakka... vitusti oon töitä tehnyt ja teen edelleenkin. mutta nautin myös suunnattomasti elämästä selvinpäin. paska aine ja piikkikoukku oli ainakin mulla aivan hirveä,sitä tökki itseään ihan vaan tökkimisen ilosta... no,eipä tästä varmaan mitään apua ollut,mutta kysy,jos jotain mieleen tulee... ainakin osaisin neuvoa sut tiettyihin hoitomestoihin,kun oon itsekin samalta suunnalta... voimia!!!

    • ent: subu

      ite käytin joskus 4v suonensisäisesti subutexia kaikki ajatteli että en muutu , mutta katkolta tultiin voittajana. nykyään perhe ja hyvä työpaikka. rappionististä tuli tavallinen kansalainen ;)

      • näin se menee

        Tosta Subutexista voitais aina tehdä seinään lopettaminen. Jos ei muuten onnistu, niin sitten suljetulle ja tarvittaessa lepositeisiin. Eli kerrasta poikki. Kyllä ne viekkarit jossain vaiheessa loppuu. Tätä voitaisiin käyttää muidenkin aineiden vieroitukseen.

        Alkoholi ja bentsodiatsepiinit ovat ainoita aineita, joiden viekkareihin voi kuolla. Eli niitä ei voi lopettaa seinään.


    • tex8

      Toki jos haluaa laittaa elämän risaiseksi ni a-klinikalle ja metadoni korvaukseen. En kyllä suosittele.

    • Anonyymi

      Tapailin yhtä kundia, joka oli subu koukussa 3 v. Kävi töissä koko tuon ajan, lopetti kun tavattiin. Ahdistukseen veti ja tyksyyteen. Ei tullut alkuun pahoja vieroitusoireita, päänsärkyä ja valvomista.. Maha sekaisin ja myöhemmin hermot kireällä. Lopetettiin näkeminen just tuon takia.. En jaksanut katsella hermoheikkoakaan. Ja kun oli pieni breikki näkemisestä niin henkilöllä kävi mielessä taas alkaa. Nyt oon tosi onnellinen että lopetettiin näkeminen.. Toivottavasti kaiffari pysyy kuivilla. Likemmäs 40 v. jo. Lopeta kun olet vielä nuori.. Voi tuossa mennä pilalle monta juttua kun koukuttuu aineisiin. Serkun mies kuoli sohvalle vedettyään opiaatteja yliannostuksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe