Kaverini kysyi: Olenko runkannut?

Šwenska

Olin ihan normaalisti koulussa kunnes tämä kaveri kysyi: olenko runkannut? Ja en tiennyt mitä vastata. Oon semmonen tyyppi joka ei perseitä tai tissejä katsele ja muutenkin "herrasmies". Tytötkin sen tietää ja en mä halua sellanen pervo. Mä vastasin että en ole runkannut ja vaikka olisinkin en sanoisi naisten edessä kyllä. Nyt se vaan juoruu ja pätee mulle että kaikki runkkaa ja miten joku vois pärjätä ilman runkkaamista. Kysyin että miks se haluis tietää ja se vastas että "miesten kesken vaan". Kysyin "oletko itse" ja sanoin että on aika epämoraalitonta kysyä tollasta. Se vastas "joo, joka ilta ja kaikki pojat tekee samoin". Mitä pitäisi tehdä?

5

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olb-

      No onhan kaverillas sinänsä poittia, että aivan normaalia on, en kuitenkaan sitä ymmärrä, miksi näin tarttuu asiaan. Osoittaa vain itsestään omaa epäkypsyyttään, kun ei anna asian olla, jos toinen ei halua vastata.

      Mitä mä käytännössä tekisin? Joko kertoisin totuuden, (välttäen sillä hetkellä tyttöseuraa, jos tuntuu aralta, tietenkin helposti voi luulla antavansa itsestään "luuserin" kuvan tyttöjen edessä myöntämällä asian) tai käskisin antamaan asian olla. Jos ei näin tee, voi vaikka sanoa että en vastaa tähän, kun en halua. Kyllä sen pitäisi riittää. Vika ei kuitenkaan sussa oo, vaan kaverissas. Sä vaikutat asialliselta tyypiltä, tosi on.

    • gdhjchd

      Joo ei pahalla mutta tuo "herrasmies" asenne ei päde naisiin sitten yhtään. Haluatko olla "se kiva tyyppi" joka ei ikinä pervoile tai vitsaile? Kiltil jäävät yksin ja heitä käytetään hyväksi. Kannattaa luopua tuosta asenteesta.

      Naiset tykkäävät kun heitä katsellaan ja runkkaaminen on luonnollista sekä tärkeää. Jos olet esim.16 etkä ole ikinä runkannut, siitä on enemmän haittaa kun hyötyä.

      • asennetta

        Olet väärässä siinä, ettei herrasmiesmäisyys pätisi naisiin yhtään. Kyllä se vaan toimii, tosin näitä luonteenpiirteitä yleensä arvostetaan vasta vähän vanhempina. ( 20v)
        Oikeassa oot taasen siinä, että kyllähän kuvailemasi ihminen vähän tylsältä ja neutraalilta kuulostaa. Useat naiset pitävät hieman pervosta luonteesta kunhan ei mennä liiallisuuksiin. Välillä pitää olla vähän yllätyksellinen ja tuhma.


      • Xys

        Noh tuossa ap:n viestissä sanottiin "vaikka olisinkin" joten ei ole mitään varmistusta että totaalisesti ei ole runkannut. miksi runkkaaminen on tärkeää? Kyllähän se luonnollista on mutta miksi pitäisi runkata?


      • pariki asiaa....
        Xys kirjoitti:

        Noh tuossa ap:n viestissä sanottiin "vaikka olisinkin" joten ei ole mitään varmistusta että totaalisesti ei ole runkannut. miksi runkkaaminen on tärkeää? Kyllähän se luonnollista on mutta miksi pitäisi runkata?

        No se valmistaa seksiin ja vähentää eturauhassyövän riskiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe