Viaton kysymys.

jyri

Kuka evokeista antaisi lapsensa homoparille ennemmin kuin heteroparille jos kävisi niin että jonnekin tuo olisi annettava?

(Tämä avaus poistatettiin jo kerran vaikka en näe tässä mitään asiatonta.)

52

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä palsta

      Ei kuulu palstan aiheeseen. Aihe on kreationismi ja älykäs suunnittelu.

      • etkö huomaa

        Älykkäästä suunnittelusta aloitusviestissä kysytäänkin.


      • jyri

        Toki kuuluu, sillä tämän palstan evolutionistit väittävät kivenkovaan että homous on osa evoluutioprosessia ja siten luonnollista ja ihan tasa-arvoinen parisuhde heterosuhteiden kanssa.

        Nyt vain testaan sitä että mikä on palstan evokkien todellinen sieluntila näiden asioiden suhteen?

        Niin että antaisitko sinä lapsesi yhtä hyvin homoparille kuin heteroparille??


        Mikä tässä nyt on niin tabua että pitää poistattaa??

        Siis eihän tässä mitään tabua ole vaan aihe on tosi kiusallinen niille jotka on huijattu fanittamaan homoliittoja muka raamatullisesti sopivina, heh.

        EI minulla ole mitään sitä vastaan että valtio rekisteröi homoliitot ja ev. lut kirkko vihkii ihan varmasti kohta nuo avioon, mutta sitä vastustan että joku Riekkinen yrittää vääntää Raamatun hyväksymään tuon.


      • huutis.
        jyri kirjoitti:

        Toki kuuluu, sillä tämän palstan evolutionistit väittävät kivenkovaan että homous on osa evoluutioprosessia ja siten luonnollista ja ihan tasa-arvoinen parisuhde heterosuhteiden kanssa.

        Nyt vain testaan sitä että mikä on palstan evokkien todellinen sieluntila näiden asioiden suhteen?

        Niin että antaisitko sinä lapsesi yhtä hyvin homoparille kuin heteroparille??


        Mikä tässä nyt on niin tabua että pitää poistattaa??

        Siis eihän tässä mitään tabua ole vaan aihe on tosi kiusallinen niille jotka on huijattu fanittamaan homoliittoja muka raamatullisesti sopivina, heh.

        EI minulla ole mitään sitä vastaan että valtio rekisteröi homoliitot ja ev. lut kirkko vihkii ihan varmasti kohta nuo avioon, mutta sitä vastustan että joku Riekkinen yrittää vääntää Raamatun hyväksymään tuon.

        »Mikä tässä nyt on niin tabua että pitää poistattaa??»

        Tabusta en tiedä (mielestäni aihe ei ole tabu, ja vastasinkin alunperin kysymykseesi) enkä ole vastuussa poistatuksesta, mutta veikkaan että poiston syynä oli täysin palstan aiheeseen liittymätön aloitus.

        Mikset kysele noita asioita sellaisilla palstoilla joihin kysymyksesi sopii?

        (mua ei kyllä haittaa vaikka mennäänkin sivuraiteille ja aiheen ohi)


    • Eihän mytomaanimultinikiltä mitään viatonta kysymystä ole koskaan tullut. Aina on ollut ketunhäntä kainalossa.

      Mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi.

      • et ymmärrä

        Mikä vastaus tuo muka oli?


      • jyri

        Selkeä kysymys johon antti et tahdo vastata koska joutuisi tunnustamaan ettei ikinä antaisi lastaan homoparille.


        Mutta et ole yksin antti,. sillä kaikki palstan evoki ovat varmasti samaa mieltä kanssani...siis kanssasi, heh heh.

        Näin se todellisuus yleensä paljastuu kun mennään asian juurille, vai mitä?


      • jyri
        et ymmärrä kirjoitti:

        Mikä vastaus tuo muka oli?

        Jos joku evokki kehtaa, tai ehtii avata kitansa ennen poistatusta, niin tulet näkemään vastaavaa kiemurtelua jole sitten saamme nauraa kuorossa.


        Ts. Todellisia homouden hyväksyjiä ei olekaan. Ei edes evokeissa jotka on vain petetty fanittamaan homoutta kun sen nyt vaan on niin trendikästä.

        Haluaisimpa todellakin nähdä sen trendikkään heteron joka antaa ihan oikeasti lapsensa homoparille ilman tuntuvaa rahakorvausta. Muuten tuo on mahdoton yhtälö.


        .... Siis minähän olen psyyken ammattilainen.....


      • en kummallejaan
        jyri kirjoitti:

        Jos joku evokki kehtaa, tai ehtii avata kitansa ennen poistatusta, niin tulet näkemään vastaavaa kiemurtelua jole sitten saamme nauraa kuorossa.


        Ts. Todellisia homouden hyväksyjiä ei olekaan. Ei edes evokeissa jotka on vain petetty fanittamaan homoutta kun sen nyt vaan on niin trendikästä.

        Haluaisimpa todellakin nähdä sen trendikkään heteron joka antaa ihan oikeasti lapsensa homoparille ilman tuntuvaa rahakorvausta. Muuten tuo on mahdoton yhtälö.


        .... Siis minähän olen psyyken ammattilainen.....

        Itse en antais lastani sen paremmin heteroparille kuin homoparillekaan. Jos sattuisin delaamaan, minulle oloisi melko sama kunhan lapseni saisi rakastavan kodin. Heteroparin hoidossa lapsi pääsisi ehkä helpommalla, mutta homoparin hoidossa hänen maailmankuvansa avartuisi ja humanistinen näkemyksensä kasvaisi.

        Et todellakaan ole "psyyken ammattilainen". Megalomaaninen väite.


      • Kuhan ei uskis
        jyri kirjoitti:

        Selkeä kysymys johon antti et tahdo vastata koska joutuisi tunnustamaan ettei ikinä antaisi lastaan homoparille.


        Mutta et ole yksin antti,. sillä kaikki palstan evoki ovat varmasti samaa mieltä kanssani...siis kanssasi, heh heh.

        Näin se todellisuus yleensä paljastuu kun mennään asian juurille, vai mitä?

        Vaihtoehto 1 olisi heteropari.
        Vaihtoehto 2 homopari.
        Vaihtioehto 3 lastenkoti.
        Vaihtoehto 12 fundamentalistiuskovainen perhe.


      • huutis.
        jyri kirjoitti:

        Jos joku evokki kehtaa, tai ehtii avata kitansa ennen poistatusta, niin tulet näkemään vastaavaa kiemurtelua jole sitten saamme nauraa kuorossa.


        Ts. Todellisia homouden hyväksyjiä ei olekaan. Ei edes evokeissa jotka on vain petetty fanittamaan homoutta kun sen nyt vaan on niin trendikästä.

        Haluaisimpa todellakin nähdä sen trendikkään heteron joka antaa ihan oikeasti lapsensa homoparille ilman tuntuvaa rahakorvausta. Muuten tuo on mahdoton yhtälö.


        .... Siis minähän olen psyyken ammattilainen.....

        »Jos joku evokki kehtaa, tai ehtii avata kitansa ennen poistatusta, niin tulet näkemään vastaavaa kiemurtelua jole sitten saamme nauraa kuorossa. »

        Itse ainakin huomasin ennen poistoa ainakin kolme vastausta, joista kellään ei ollut mitään homoparien adoptointioikeutta vastaan.

        Veikkaan, että itse poistatit kysymyksesi, koska siihen tuli liikaa "vääränlaisia" vastauksia.


      • jyri
        en kummallejaan kirjoitti:

        Itse en antais lastani sen paremmin heteroparille kuin homoparillekaan. Jos sattuisin delaamaan, minulle oloisi melko sama kunhan lapseni saisi rakastavan kodin. Heteroparin hoidossa lapsi pääsisi ehkä helpommalla, mutta homoparin hoidossa hänen maailmankuvansa avartuisi ja humanistinen näkemyksensä kasvaisi.

        Et todellakaan ole "psyyken ammattilainen". Megalomaaninen väite.

        Etkä sitten uskaltanut omaa nikkiäsi käyttää.

        On se kivaa fanittaa homoavioliittojen puolesta puskan takaa.

        Huomaa että pyysin vastauksia palstan evokkinikeiltä, en puskistahuutelijoilta jollainen sinä olet kun et kykene henkisesti seisomaan sanojesi takana omalla vakinikilläsi.


      • jyri
        huutis. kirjoitti:

        »Jos joku evokki kehtaa, tai ehtii avata kitansa ennen poistatusta, niin tulet näkemään vastaavaa kiemurtelua jole sitten saamme nauraa kuorossa. »

        Itse ainakin huomasin ennen poistoa ainakin kolme vastausta, joista kellään ei ollut mitään homoparien adoptointioikeutta vastaan.

        Veikkaan, että itse poistatit kysymyksesi, koska siihen tuli liikaa "vääränlaisia" vastauksia.

        Sinussa huutis on ajoittain näkyvissä rehellisyyden kipinä, kiitos siitä.

        Mutta rekkaamaton nikki kuten minä, ei voi poistattaa yhtään mitään sanomisiaan ja siksi olen tällä puolella sillä vastaan sanoistani enkä ole kuin joku Molocci tai kekekki tai antimyto jotka jatkuvasti poistavat omia viestejään kun mokaavat.


        Niin että kenellä tässä onkaan selkäranka kunnossa, minulla vai rekatuilla?


      • jyri
        Kuhan ei uskis kirjoitti:

        Vaihtoehto 1 olisi heteropari.
        Vaihtoehto 2 homopari.
        Vaihtioehto 3 lastenkoti.
        Vaihtoehto 12 fundamentalistiuskovainen perhe.

        Nonniin, ja missähän se tunnistetttava nikkisi, ?


        Sikäli kiva vastaus kuitenkin että lapsesi saisi ihan varmasti isän sekä äidin.

        Enkä minäkään ev.lut.lessuille lastani antaisi. Mieluummin väestörekisteriin kirjatuille uskonnottomille kuin asettaisin tunnettuun vaaraan.


      • jyri kirjoitti:

        Nonniin, ja missähän se tunnistetttava nikkisi, ?


        Sikäli kiva vastaus kuitenkin että lapsesi saisi ihan varmasti isän sekä äidin.

        Enkä minäkään ev.lut.lessuille lastani antaisi. Mieluummin väestörekisteriin kirjatuille uskonnottomille kuin asettaisin tunnettuun vaaraan.

        Kas tässä.


      • agnoskepo kirjoitti:

        Kas tässä.

        Ilmoitan siis olevani "kunhan ei uskis" nimimerkin kanssa jokseenkin samaa mieltä.
        Erona ehkä se, että täysipäisen uskovan pariskunnan hyväksyisin, mutta en fundamentalisteja enkä varsinkaan Jehovantodistajia. Sivistynyt homoparikin olisi parempi vaihtoehto lapsen henkisen kasvun kannalta.


      • jyri kirjoitti:

        Sinussa huutis on ajoittain näkyvissä rehellisyyden kipinä, kiitos siitä.

        Mutta rekkaamaton nikki kuten minä, ei voi poistattaa yhtään mitään sanomisiaan ja siksi olen tällä puolella sillä vastaan sanoistani enkä ole kuin joku Molocci tai kekekki tai antimyto jotka jatkuvasti poistavat omia viestejään kun mokaavat.


        Niin että kenellä tässä onkaan selkäranka kunnossa, minulla vai rekatuilla?

        "antimyto jotka jatkuvasti poistavat omia viestejään kun mokaavat. "

        Minä poistan viestejäni ainoastaan silloin, kun niissä on liikaa kirjoitusvirheitä, mutta en koskaan silloin, kun siinä on jo vastaus.

        Mytomaanimultinikistä taas ei koskaan voi olla varma. Poistattamiseen kun riittää tuon "ilmoita asiaton viesti"-valinnan linkki eikä siinä tapauksessa poistosta jää mitään merkkiä, toisin kuin näistä omista poistoista (mahdollisia siis rekatulla nikillä).

        Mytomaanimultinikillä ei kuitenkaan riitä selkärankaa vastata kysmykseen: onko valehtelu oikein, saako valehdella?

        Minun kauniit ja älykkäät lapsenikin osaavat vastata tuohon kiertelemättä, mitä taas ei mytomaanimultinikki moraalisessa oivallisuudessaan kykene tekemään. Ironista, eikö totta?

        Mutta mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi, mytomaani mikä mytomaani, niin perkeleellinen valehtelija ja vääristelijä.


    • ykufdyhtdgrss

      En ainakaan antaisi uskovaishörhöille...

      • jyri

        Kysymys sinulle yky..., antaisitko hopmoparille? Heh ehehehhhhee...

        Kiemurtelehan tästä, heh heh.

        Voisi olla terveellistä jos poliititkotkin esittäisivät joskus kansalle kunnon kysymyksiä ettei minun tarvitsisi tehdä sitä heidä puolestaan?

        Nimittäin jos tätä ketjua seuraa niin tilanne on se että yksikään evokki ei antaisi lastaan homoparille, mutta jokainen heistä äänestäisi homoadoption puolesta kunhan vain oma lapsi ei olisi kyseessä, he heh.


        Ja kukanhan se taas olikaan se yliälykäs evokkien pompottaja?

        Tämä tutkimustulokseni ansaitsisi tulla julkistetuksi kaikissa valtamedioissa ettei vain kävisi niin että enemmistö kärsisi sen vuoksi että heitä on huijattu äänästämään vastoin todellista vakaumustaan, heheh-


    • BlackNemo

      Jos tuntisin parin, niin kyllä. Lahkolais kreationisteille en, sellaista kohtaloa en soisi kellekkään.

      • jyri

        Tokihan umpihomo lupaisi antaa lapsensa umpihomoparille. Helppoa on luvata kun homoilu ei tuota lapsia joita voisi antaa, tyhmä, joten olet diskattu tästä ketjusta niin kauan kuin tämä poistattamatta saa täällä saa olla.

        Politiikka näe on sellaista että se jolla on jokin jokin asen niin sen sitä käyttää.


      • jyri kirjoitti:

        Tokihan umpihomo lupaisi antaa lapsensa umpihomoparille. Helppoa on luvata kun homoilu ei tuota lapsia joita voisi antaa, tyhmä, joten olet diskattu tästä ketjusta niin kauan kuin tämä poistattamatta saa täällä saa olla.

        Politiikka näe on sellaista että se jolla on jokin jokin asen niin sen sitä käyttää.

        Jaahas...sait suoran vastauksen ja ei kelvannu vaan alkoi loukkauksii tulee kui liukuhihnalta:D
        Kertoo paljon multinikistä :D


      • huutis.
        jyri kirjoitti:

        Tokihan umpihomo lupaisi antaa lapsensa umpihomoparille. Helppoa on luvata kun homoilu ei tuota lapsia joita voisi antaa, tyhmä, joten olet diskattu tästä ketjusta niin kauan kuin tämä poistattamatta saa täällä saa olla.

        Politiikka näe on sellaista että se jolla on jokin jokin asen niin sen sitä käyttää.

        Miespuolisella umpihomoparilla tuskin edes olisi lasta. Jyri hei sun logiikkasi ontuu!


      • BlackNemo
        jyri kirjoitti:

        Tokihan umpihomo lupaisi antaa lapsensa umpihomoparille. Helppoa on luvata kun homoilu ei tuota lapsia joita voisi antaa, tyhmä, joten olet diskattu tästä ketjusta niin kauan kuin tämä poistattamatta saa täällä saa olla.

        Politiikka näe on sellaista että se jolla on jokin jokin asen niin sen sitä käyttää.

        Ikävä tuottaa Tom of Finland fantasiaasi pettymys, mutta olen hetero. Ja yhäkin antaisin lapseni ennemmin hoitoon homoparille, kuin lahkolais kreationisteille, joille en ikimaailmassa soisi yhtään lasta hoidettavaksi, jos siitä tulee yhtä umpimielisiä, itsekeskeisiä valehtelijoita ja tavattoman pöljiä, kuin esimerkiksi sinä jyri.


      • Epäjumalienkieltäjä
        jyri kirjoitti:

        Tokihan umpihomo lupaisi antaa lapsensa umpihomoparille. Helppoa on luvata kun homoilu ei tuota lapsia joita voisi antaa, tyhmä, joten olet diskattu tästä ketjusta niin kauan kuin tämä poistattamatta saa täällä saa olla.

        Politiikka näe on sellaista että se jolla on jokin jokin asen niin sen sitä käyttää.

        "Tokihan umpihomo lupaisi antaa lapsensa umpihomoparille."

        Puuttumatta nyt siihen miten umpihomo saisi lapsia, voisit ihan omalta kannaltasi kertoa antaisiko piilohomo lapsensa adoptoitavaksi toiselle piilohomolle.


      • jyri
        code_red kirjoitti:

        Jaahas...sait suoran vastauksen ja ei kelvannu vaan alkoi loukkauksii tulee kui liukuhihnalta:D
        Kertoo paljon multinikistä :D

        Mitä loukkauksia?? Tottahan minä puhuin. Mikä loukkaus se on että mainitsin että homopari on lisääntymiskyvytön ja näinollen evoluutioteorian genetiikan mukaan sukupuuttoon kuollut jo miljoonia vuosia sittten.

        Joten homous ei edelleenkään tuota lapsia, ei edes kakkiaisia, jotka voisi luovuttaa sijaisvanhemmille.

        ----Mikä tässä nyt on niin vaikeaa etteivät palstan evokit voi rehellisesti ilmaista kantaansa? Siis ne joilla on mahdollisuus tehdä lapsia?

        Jania ei lasketa sillä on vain ajan kysymys että milloin tuo lemppaa kakaransa huut helkkariin. Muista silloin minua kun tämä tapahtuu, heh heh. Eikä tuota tarvitse kauan odottaa. Milli vetoa että näin käy. Ja aivopierujen saattamana.
        Ei tuollaisella mulkerolla riitä inhimillisä tunteita eikä aitoa uhrautuvaisuutta jota yksinhuoltajat tarvitsevat. Siis tämä oli vain valistunut ennustus ja voin olla väärässäkin, aika näyttää, heh heh.

        Siis aika näyttää.
        Katsos kun lapsen tasolla olevat kyllästyvät leluunsa niin se annetaan pois.


      • jyri
        BlackNemo kirjoitti:

        Ikävä tuottaa Tom of Finland fantasiaasi pettymys, mutta olen hetero. Ja yhäkin antaisin lapseni ennemmin hoitoon homoparille, kuin lahkolais kreationisteille, joille en ikimaailmassa soisi yhtään lasta hoidettavaksi, jos siitä tulee yhtä umpimielisiä, itsekeskeisiä valehtelijoita ja tavattoman pöljiä, kuin esimerkiksi sinä jyri.

        Mikä hetero? Johan olet umpihomoksi itsesi paljastanut, joten älä yritä takinkääntöä.


      • jyri
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        "Tokihan umpihomo lupaisi antaa lapsensa umpihomoparille."

        Puuttumatta nyt siihen miten umpihomo saisi lapsia, voisit ihan omalta kannaltasi kertoa antaisiko piilohomo lapsensa adoptoitavaksi toiselle piilohomolle.

        Olemattomilla on ihankiva kikkailla, mutta sitähän se on ihan koko evoluutioteoria, olemattomilla kikkailua.

        Jos et usko niin näytä minulle yksi puuttuva rengas, hehe.


      • jyri
        code_red kirjoitti:

        Jaahas...sait suoran vastauksen ja ei kelvannu vaan alkoi loukkauksii tulee kui liukuhihnalta:D
        Kertoo paljon multinikistä :D

        Jahas, sekö on coden mielestä loukkaus jos kutsuu umpihomoa umpihomoksi?

        No sietäähän sitä homoutta hävetäkin.

        En minä vain osaa ottaa sitä loukkaiksena että minua nimitellään umpiheteroksi, heh.

        Kun oikein tarkoin mietin sitä että mitä hyötyä lapselle olisi homoparin saamisesta kavavattivanahemmikseen niin yksi etu löytyi.

        Siis kun homojen kakara joutuu pihan hiekkalaatikolla kelvottoman kasvatuksensa vuoksi rähinään naapurin lasten kanssa niin hän voi kiljua että: "Minun iskät tulee antamaan sun iskälle turpaan."

        Tuo olisi varmasrti hyvä pelote vaikka niinhän se on että kyllä yksi tosi hetero aina pari sipsuttavaa homppelia päihittää mennen tullen.


      • jyri
        huutis. kirjoitti:

        Miespuolisella umpihomoparilla tuskin edes olisi lasta. Jyri hei sun logiikkasi ontuu!

        Kohta on, onhan Janillakin.
        Mistähän se sen löysi? Aborttisairaalan roskiksestako?


        Tässtä muuten juolahtikin mieleen se ajatus että lopetetaan abortoinnit ja jaetaan ne ei-toivotut kakarat homopareille, niin nekin saisivat jotenkin lapsia koska eihän niille kukaan järkevä ihminen, eikä edes evokki halua antaa kakaraansa.


      • BlackNemo
        jyri kirjoitti:

        Mikä hetero? Johan olet umpihomoksi itsesi paljastanut, joten älä yritä takinkääntöä.

        Jaa olen vai? No jos se sinua jotenkin seksuaalisesti tyydyttää, niin olkoon näin. Saat sanoa minua homoksi aivan rauhassa. Lähes aivan sama mitä kaltaisesi infantiili suustaan möläyttelee, kunhan et hihuksi tai kreationistiksi hauku, se olisi jo itse perkeleestä se.


    • Epäjumalienkieltäjä

      Lähtökohtaisesti antaisin lapseni paljon mieluummin homoparille kuin lestadiolais- helluntalais- tai jehovafundamentalistiparille.

      • jyri

        Tästä ei ollut kysymys tyhmä venkoilija vaan siitä että antaisitko yhtä hvyin samanuskoilille homoparille vai heteroparille vauvasi?

        Niin että tuleeko se vastaus vai saammeko ystävieni kanssa nauraa sinullekin?



        Tähän voisi vielä lisätä lisäkysymyksen, eli antaisitko lapsesi Jani Toivolalle? Hänhän edustaa julkisuudessa oivallisesti ev.lut. evolutionistikristittyjä seurakuntavaalien mainoksissa, siitä riippumatta että sössi rekatun parisuhteensa jo alkumetreillä.


      • Epäjumalienkieltäjä
        jyri kirjoitti:

        Tästä ei ollut kysymys tyhmä venkoilija vaan siitä että antaisitko yhtä hvyin samanuskoilille homoparille vai heteroparille vauvasi?

        Niin että tuleeko se vastaus vai saammeko ystävieni kanssa nauraa sinullekin?



        Tähän voisi vielä lisätä lisäkysymyksen, eli antaisitko lapsesi Jani Toivolalle? Hänhän edustaa julkisuudessa oivallisesti ev.lut. evolutionistikristittyjä seurakuntavaalien mainoksissa, siitä riippumatta että sössi rekatun parisuhteensa jo alkumetreillä.

        "Tästä ei ollut kysymys tyhmä venkoilija vaan siitä että antaisitko yhtä hvyin samanuskoilille homoparille vai heteroparille vauvasi?"

        Me, jotka emme ole piilohomoja tai muuten ahdistuneesti omaan seksuaalisuuteensa suhtautuneita, näemme ihmiset kovin paljon moniulotteisimpina kuin vain heteroina tai homoina. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen ja osaa en ikinä haluaisi lapsiani kasvattamaan ja jokainen pari on kaksinverroin ainutlaatuinen.

        Mutta se, onko pari hetero tai homo ei ole valintakriteereinä minusta missään asemassa. Joten aivan hyvin voisi löytyä liberaali ja humanistinen homopari, jolle antaisin lapseni mieluummin kuin jollekin toisenlaiselle liberaalille ja humanistiselle heteroparille.

        Jäikö vielä jotain epäselvää?


      • jyri
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        "Tästä ei ollut kysymys tyhmä venkoilija vaan siitä että antaisitko yhtä hvyin samanuskoilille homoparille vai heteroparille vauvasi?"

        Me, jotka emme ole piilohomoja tai muuten ahdistuneesti omaan seksuaalisuuteensa suhtautuneita, näemme ihmiset kovin paljon moniulotteisimpina kuin vain heteroina tai homoina. Jokainen ihminen on ainutlaatuinen ja osaa en ikinä haluaisi lapsiani kasvattamaan ja jokainen pari on kaksinverroin ainutlaatuinen.

        Mutta se, onko pari hetero tai homo ei ole valintakriteereinä minusta missään asemassa. Joten aivan hyvin voisi löytyä liberaali ja humanistinen homopari, jolle antaisin lapseni mieluummin kuin jollekin toisenlaiselle liberaalille ja humanistiselle heteroparille.

        Jäikö vielä jotain epäselvää?

        Epäselväksi jäi vain se että mistä löydät paljonko on promilleja veresäsi juuri nyt,, ja että ihanko tosissasi olet huomenna selvinpäin sitä mieltä että antaisit lapsesi homoparille kasvatettavaksi , siis niille jotka eivät pääsääntöisesti edes parisuhteeseen kykene kuten Jani ja tilastot osoittavat?


      • E. Vokkinen
        jyri kirjoitti:

        Tästä ei ollut kysymys tyhmä venkoilija vaan siitä että antaisitko yhtä hvyin samanuskoilille homoparille vai heteroparille vauvasi?

        Niin että tuleeko se vastaus vai saammeko ystävieni kanssa nauraa sinullekin?



        Tähän voisi vielä lisätä lisäkysymyksen, eli antaisitko lapsesi Jani Toivolalle? Hänhän edustaa julkisuudessa oivallisesti ev.lut. evolutionistikristittyjä seurakuntavaalien mainoksissa, siitä riippumatta että sössi rekatun parisuhteensa jo alkumetreillä.

        Alä jyri aina valita. Jani Toivola sopii erniomaisesti edustamaan homoliittoja sillä hän vastaa sitä todellisuutta että homoliitot tuppaavat olemaan varsin lyhytikäisiä. Usein ne loppuvat vain sellaisista pikkusyistä kuin että toinen käy yksikseen yleisessä vessassa.

        Kirkkomme prkii hänen kauttaan antamaan vain rehellisen kuvan onnellisista homoliitoista.


      • Epäjumalienkieltäjä
        jyri kirjoitti:

        Epäselväksi jäi vain se että mistä löydät paljonko on promilleja veresäsi juuri nyt,, ja että ihanko tosissasi olet huomenna selvinpäin sitä mieltä että antaisit lapsesi homoparille kasvatettavaksi , siis niille jotka eivät pääsääntöisesti edes parisuhteeseen kykene kuten Jani ja tilastot osoittavat?

        Kaikki eivät ole samanlaisen homokammon / fantasioiden vallassa kuin sinä. Yritä nyt ymmärtää, että joillekin meistä ihmiset ovat ensisijaisesti ihmisiä eivätkä homoja tai heteroita.

        Oletko muuten ikinä tavannut homoparin kanssa kasvanutta lasta? Minä olen tavannut kahden "äidin" perheessä kasvaneen naisen. Oli muuten kahden lapsen äiti ja hetero.


    • Ei homoparille. Mitä aitten?

      • eitolkun häivääkään

        Homoparin kumpikin osapuoli haastateltiin ennenkuin he saivat kersan hoitoonsa. Kun kersa oli saatu, pari yllättäen erosikin. Kumpi on oikeastaan se jolle kersa kuului? Entä kun tuleekin uusi puoliso, niin häntäpä ei testatakaan?
        Entä yhteishuoltajuus/ tai maksuvelvollisuus lapsen elatuksesta eron jälkeen. Selkiääkö sekin käräjillä tasa-arvoon perustellen?


      • jyri

        Miksi et antaisi lastasi homoparille? Homoushan on evoteologiasi mukaan ihan yhtä luonnollista kuin heterous?

        Tuliko järki vastaan?


      • jyri
        eitolkun häivääkään kirjoitti:

        Homoparin kumpikin osapuoli haastateltiin ennenkuin he saivat kersan hoitoonsa. Kun kersa oli saatu, pari yllättäen erosikin. Kumpi on oikeastaan se jolle kersa kuului? Entä kun tuleekin uusi puoliso, niin häntäpä ei testatakaan?
        Entä yhteishuoltajuus/ tai maksuvelvollisuus lapsen elatuksesta eron jälkeen. Selkiääkö sekin käräjillä tasa-arvoon perustellen?

        Jep, johan oli fiksu kommentti.


      • jyri kirjoitti:

        Miksi et antaisi lastasi homoparille? Homoushan on evoteologiasi mukaan ihan yhtä luonnollista kuin heterous?

        Tuliko järki vastaan?

        Liberaalissa yhteiskunnassa ihminen voi tehdä henkilökohtaisia valintoja, ilman yhteisön kiristystä ja painostusta. Yhteiskunnassa, joka ei ole kaltaisesi imbesillin ihannoima totalitäärinen diktatuuri..


      • eitolkun häivääkää
        jyri kirjoitti:

        Jep, johan oli fiksu kommentti.

        Ei näitä röyhkimyksiä kiinnosta muu kuin vääryyden periaatteiden pääsy valtaan.
        Lapset ovat siinä vain pelinappuloina.

        Tuli evokkirintamalla heti hiljaista kun käytännöstä puhutaan.


      • huutia....
        ravenlored kirjoitti:

        Liberaalissa yhteiskunnassa ihminen voi tehdä henkilökohtaisia valintoja, ilman yhteisön kiristystä ja painostusta. Yhteiskunnassa, joka ei ole kaltaisesi imbesillin ihannoima totalitäärinen diktatuuri..

        Edustat itse totalitarismia jossa sinä olisit diktaattorina.

        Empä kannattaisi sinua vaikka muita ei olisi ehdollakaan.


      • huutia.... kirjoitti:

        Edustat itse totalitarismia jossa sinä olisit diktaattorina.

        Empä kannattaisi sinua vaikka muita ei olisi ehdollakaan.

        Harmittaako se että valtaosalle on vapaus, itsemääräämisoikeus sekä yksityisyyden suoja tärkeitä asioita?


    • Tietyissä tapauksissa kyllä - jos tämä homopari esimerkiksi olisi veljeni tai sisareni puolisoineen, antaisin lapseni mieluummin heille kuin tuiki tuntemattomille.

      • jyri

        Jeh, ja taas tyhmä venkoilija joka ei kykene suoraan vastaukseen.



        Vitsi, mutta pitäisikö sukupuolineutraalia vaioliittolakia säätää kohdilleen tämän palstan ilmaiseman tuloksen mukaan joka lienee jo kaikille selvä, eli selkeä ei adoptio-oikeutta homopareille.


        En lähde ajamaan asiaa valtakuntatasolla, minulle riittää se että palstalaisille tuli selväksi se että kuinka heitä on helppoa aivopestä kannattamaan asioita joihin he eivät itsekään usko.


        Kuka vielä epäilee ettei äo:ni ole hikan ylöi 180?


      • BlackNemo
        jyri kirjoitti:

        Jeh, ja taas tyhmä venkoilija joka ei kykene suoraan vastaukseen.



        Vitsi, mutta pitäisikö sukupuolineutraalia vaioliittolakia säätää kohdilleen tämän palstan ilmaiseman tuloksen mukaan joka lienee jo kaikille selvä, eli selkeä ei adoptio-oikeutta homopareille.


        En lähde ajamaan asiaa valtakuntatasolla, minulle riittää se että palstalaisille tuli selväksi se että kuinka heitä on helppoa aivopestä kannattamaan asioita joihin he eivät itsekään usko.


        Kuka vielä epäilee ettei äo:ni ole hikan ylöi 180?

        Vai äö 18, kirjoituksiasi lukiessa epäilen kyllä, että osaatkohan edes kengän nauhojasi solmia. Joten yläkantiin tuokin luku menee, likemmäs 8 taitaa olla.


    • yutrfedws

      En usko että jyri ainakaan ongelmiensa takia olisi kykenevä huolehtimaan lapsesta.

      • jyri

        En tosiaankaan ota ottolasta vaivoikseni sillä hän olisi piakkoin otto-isätön enkä sois sitä kenellekään. Tosi sekin olisi tietenkin parempi vaihtoehto kuin luonnollisesti lapsiasaamattomaan parin kasvattamaksi joutuminen.


      • utjrgfedas
        jyri kirjoitti:

        En tosiaankaan ota ottolasta vaivoikseni sillä hän olisi piakkoin otto-isätön enkä sois sitä kenellekään. Tosi sekin olisi tietenkin parempi vaihtoehto kuin luonnollisesti lapsiasaamattomaan parin kasvattamaksi joutuminen.

        jyri jos sinä saisit joskus lapsia se otettaisiin huostaan sinun mielenterveysongelmien takia...


    • Minä antaisin lapseni homoparille. En tietenkään "ennemmin" kuin heteroparille tai toisinpäin. Muut kriteerit olisivat tärkeämpiä kuin seksuaalinen suuntautuminen.

      "Ennemmin" -kysymykset kuuluvat lähinnä hiekkalaatikolle (tai naistenlehtiin).

      Albert Camus joka menetti isänsä yksivuotiaana oli sitä mieltä, että se oli parasta mitä hänelle tapahtui. Ilmeisesti Camus ei koskaan tuntenut painostusta elää elämäänsä isänsä toteutumattomia haaveita täyttäen.

      Sellaista näkemystä ei voi tietenkään odottaa konservatiivihihhuleilta. Ei myöskään yllätä, että lapsikorttia löydään pöytään fiksummissakin piireissä kuin kreationistien pellepalstalla.

      Tärkeintä on omien fobioiden maton alle lakaisu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe