Mikä pikkujouluissa on parasta?

No tietysti se, että koskaan ei tiedä millaisen naisen vierestä herää aamulla.

Se on oikeastaan ainoa kriteeri onnistuneelle illalle, että aamulla herätessäsi et tiedä a) kenen vieressä olet b) missä vitussa mä oon

Hauskaa pikkujoulun aikaa kaikille!

http://bit.ly/11KRMkI

47

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ☆☆☆☆¿¿¿¿

      Tileeko sielä vanhainkodissa joku dementikkoomummu qsun åwtiim, ku ei lödä omaa

    • Ikisinkku M

      Pappa modelli näkee taas unia zzzzzzzz


    • yökköhoitsu

      Herätkää herra modelli, teidän vaipp on täynnä


      ohoh ei täällä kakkaa olwkaan

      twillä onkin erektio pitää antaa effortilia, että erektio helpottaa

      • Valitettavasti en ymmärrä mitään mitä yrität viestittää....olisi toivottua ja perusteltua, jos hieman keskittyisit tekstisi asuun ja sen sisältöön?


    • Kerrohan kaifari, miksi pihtarirouvien nysvärimietet tarvitsevat pikkujoulut saadakseen pillua?

      Kuka perustaisi Naamakirja-ryhmän, jossa nussitaan duunipaikan siinouskomerossa ennen ja jälkeen kesälomien?

      • huoltopoliisi

        Ratikka on nähty tonttulakko päässä tirkistelemässä tuhmia tyttöjä
        puuhuussien alta


      • "jossa nussitaan duunipaikan siinouskomerossa ennen ja jälkeen kesälomien" Siis out of season! Kyllä se vaan on niin, että pihtarirouvat ovat ansainneet nysvärimiehensä. Kai sen nyt jokainen arvonsa tunteva panomies tietää, että varattuja rouvia ei nussita vaikka sais sen äijältä luvan....menkööt Geniaan tai vaikka Siera Leoneen. Oletko muuten kokeillut miten tämä toimii kiimaisiin puutteessa eläviin sinkkunaisiin....eli tuo asteittain tilanteeseen mukaan nipistelyä, ja nainen tulee kiihottumaan varmasti. Parhaat nipistelyalueet ovat kaikkein erogeenisimpien alueiden reunamat, pukamia en lähtisi nipistelemään.


      • huoltopoliisi kirjoitti:

        Ratikka on nähty tonttulakko päässä tirkistelemässä tuhmia tyttöjä
        puuhuussien alta

        Kokeile välillä jotain muuta palstaa!


      • I♥Y
        modelli kirjoitti:

        "jossa nussitaan duunipaikan siinouskomerossa ennen ja jälkeen kesälomien" Siis out of season! Kyllä se vaan on niin, että pihtarirouvat ovat ansainneet nysvärimiehensä. Kai sen nyt jokainen arvonsa tunteva panomies tietää, että varattuja rouvia ei nussita vaikka sais sen äijältä luvan....menkööt Geniaan tai vaikka Siera Leoneen. Oletko muuten kokeillut miten tämä toimii kiimaisiin puutteessa eläviin sinkkunaisiin....eli tuo asteittain tilanteeseen mukaan nipistelyä, ja nainen tulee kiihottumaan varmasti. Parhaat nipistelyalueet ovat kaikkein erogeenisimpien alueiden reunamat, pukamia en lähtisi nipistelemään.

        HAHAAAHAAA Sä oot pimee!!!!!


      • I♥Y kirjoitti:

        HAHAAAHAAA Sä oot pimee!!!!!

        Äitis oli kun sut teki mun kanssa.


    • outofsean

      Parasta on syöminen ja sen jälkeen juominen. Ilman paitaa riehuvat firman nuoret uroot on out of season.. tai jos totta puhutaan, niin olen varmaan vuosia jo ihmetellyt miten nykyään alaikäisiä palkkaavat. Kolmanneksi parasta on hyvä sänky jonne palata nukkumaan. Plussaa joutuisasta taksista tai ilmaisesta hyvätasoisesta hotellihuoneesta kunnon aamiaisella. Kaikken parhainta parasta olisi ollut, jos jonkun kanssa olisi nauranut ja jutellut koko illan. En olisi kyllä joskus arvannut, miten perusjutuista tule puutetta ja pulaa.

      • Elämässä pitää olla purjoa ja tuossa sun perussetissä ei ole mitään mitään mitä ei smarketin vihannestiskiltä saisi.....edes joku tauti...salmonella tai jotain, mitä sitten voisi muistella kiikkustuolissa.


    • ☆☆☆☆{¡}

      Lastentathattien pikkujoulutilauxeen järjesti kilpailun voittajlle timattosormus

      tehtävä oli jättåää kaikki vaatteet strippitankolle ja käydä mahdollisimmam kaukanaaa
      ux nätti föikkaa kierso koko korttelin

      täaisi kaysee kääntyä kadin mieJillä

      • Joo selvä tai siis susta en tiedä mutta voit mennä.


      • b☆☆☆☆{¡}
        modelli kirjoitti:

        Joo selvä tai siis susta en tiedä mutta voit mennä.

        Heh mode7lli on paösyan uusi gempsu

        leuhkii kaatojen määrällä


        alkuun merkkasin taskukalentwriin jokaqkaadon

        Kun 16 vuoiauauna otin uudeon kalenterion, lopeti kirjaamisen

        vanhaaa kalenteriin jä kolmemumeroinen luku


      • b☆☆☆☆{¡} kirjoitti:

        Heh mode7lli on paösyan uusi gempsu

        leuhkii kaatojen määrällä


        alkuun merkkasin taskukalentwriin jokaqkaadon

        Kun 16 vuoiauauna otin uudeon kalenterion, lopeti kirjaamisen

        vanhaaa kalenteriin jä kolmemumeroinen luku

        Kaiva kirjoitus missä leuhkin mainitsemillasi "kaatojen määrällä"....olen aina sanonut, että ei se määrä VAAAAANNN LAAATU! IDIOOTTI!


      • Pistähän Anzzy vapat takaisin ja lopeta haavelu.


    • Firma tarjosi teatterinäytöksen, minkä jälkeen tarjottaisiin juomat ja ruuat. Katselin yhden penkkirivin päässä olevan vapaan paikan. Istahdin siihen hieman epäröiden, kun vieressäni oli kaunis nainen.
      Äkkiä naisen vierestä kurottautui kiukkuisen miehen pää, mikä sanoi "Vit***ks siihen istuit?"
      "Eiköhän tämä ollut tässä" ajattelin mielessäni ja lähdin kotiin.

      Tuo sinänsä ei minulle tapahtunut, vaikka joskus menneisyydessä Nokia tarjosi pikujoululahjaksi istumapaikan kansallisteatterissa, kunnes sekin lopetettiin.

      Kysymykseen vastaus on ruoka ja juoma

      https://www.youtube.com/watch?v=R0RXUw8n1E8

    • Pikkujouluissa on oikeastaan se parasta, ettei tarvitse osallistua yksiinkään jos ei halua. Olen kehitellytkin selkärepullisen erilaisia meriselityksiä välttyäkseni osallistumista kaikenmaailman typeriin kekkereihin, kuin ei vain kiinnosta.

      On tullut laidasta laitaan nähtyä meinikiä. Missä virnistellään kuin Irvikissa ja kehutaan toisia maasta taivaaseen hyvä-veli-hyvä-sisko-meiningillä ja kettingit katkeaa hetikohta illan edetessä tai viimeistään seuraavan päivän todellisuuteen herätessä: äyts, mitä olen mennyt makeilemaan?

      Omaa luokkaansa on tietysti kemut, joissa miettii jo kuka lutkailee kenenkin kanssa ja miten jännittäväksi siitä seuraavat talvikuukaudet muuttuvatkin. Vähän kuin hippasilla olisi. Keväällä viimeistään ohjelmaan parinvaihtotalkoot, jossa uitetut osapuolet palailevat hissukseen omiin nurkkiinsa.

      Paatokselliset veisuuillatkaan ei jaksa kohahduttaa. Työpäivän päälle ne käyvät hyvistä päikkäreistä, mutta joku asiallensa omistautunut saattaisi hieman loukkaantua.

      Nykyinen huvitoimikunta taas järjestää niin arveluttavia kohdennusnolostuksia, ettei niihin kertakaikkiaan selvinpäin hirviä mennä. Kännissä taas olisi varsinainen itseään totetuttava ennuste ja toimisi juuri kuin oli tarkoitettukin eli olisit seuraavan vuoden taukohuonepuheenaihe.

      • En haluis viettää noin tylsää elämää, sä syöttäisit mulle varmaan pelkkää valkosipulia, koska valkosipuli parantaa miehen potenssia ja aktivoi molemmilla sukupuolilla libidon aluetta, mutta lisäksi se haisee hengityksessä pahalle. Mikä työntää muita naisia pois kuin nivushiki!


      • modelli kirjoitti:

        En haluis viettää noin tylsää elämää, sä syöttäisit mulle varmaan pelkkää valkosipulia, koska valkosipuli parantaa miehen potenssia ja aktivoi molemmilla sukupuolilla libidon aluetta, mutta lisäksi se haisee hengityksessä pahalle. Mikä työntää muita naisia pois kuin nivushiki!

        No jaa, inkivääri ajaa saman asian eikä haise ollenkaan yhtä pahalle :)

        Mulle on sinänsä sama jos kumppani menee omiin kekkereihinsä. Jokainenhan saa touhuta mitä lystää, mikä nyt itselle ja parisuhteelleen terveellisemmäksi kokee.


      • ♥Musti

        Kettujen pikkijoulissa pökqkäsin Elliakin


      • elisakettu kirjoitti:

        No jaa, inkivääri ajaa saman asian eikä haise ollenkaan yhtä pahalle :)

        Mulle on sinänsä sama jos kumppani menee omiin kekkereihinsä. Jokainenhan saa touhuta mitä lystää, mikä nyt itselle ja parisuhteelleen terveellisemmäksi kokee.

        Ei inkivääri mitään asiaa aja, se on asianjaja mikä niitä asioita ajelee...ja minä jaelen sitten taas ihan muita juttuja, mutta ei siitä inkivääristä mitään haittaakaan olisi.


      • ♥Musti kirjoitti:

        Kettujen pikkijoulissa pökqkäsin Elliakin

        Olet PÖKÄLE!


      • ♥Musti kirjoitti:

        Kettujen pikkijoulissa pökqkäsin Elliakin

        Älähän leuhota siinä, nyt meni kiville. Mustin kanssa ei samoissa pikkujouluissa oltu vielä kertaakaan ja tälleen aikuisiällä osataan ne pökkimiset hoitaa jo muuallakin.


      • modelli kirjoitti:

        Ei inkivääri mitään asiaa aja, se on asianjaja mikä niitä asioita ajelee...ja minä jaelen sitten taas ihan muita juttuja, mutta ei siitä inkivääristä mitään haittaakaan olisi.

        Mitäs piparköyttä itse ajattelit sitten jaella?


      • elisakettu kirjoitti:

        Mitäs piparköyttä itse ajattelit sitten jaella?

        Minä "jaelen" mitä jaelen tai voi olla että multa anellaan.


      • modelli kirjoitti:

        Minä "jaelen" mitä jaelen tai voi olla että multa anellaan.

        Ehkä jaelen tai ehkä en, so not, kunhan matti heippaa.


      • ♥Must i
        elisakettu kirjoitti:

        Älähän leuhota siinä, nyt meni kiville. Mustin kanssa ei samoissa pikkujouluissa oltu vielä kertaakaan ja tälleen aikuisiällä osataan ne pökkimiset hoitaa jo muuallakin.

        Olit Ellu niimpaö pihlajanmaraviinissä
        ettet musyauu kuka netsyytesi vei
        ja luulet, etta ensoimmäinen pentue sikisi åyhästä kettuhengestä




        hähää


      • ♥Must i kirjoitti:

        Olit Ellu niimpaö pihlajanmaraviinissä
        ettet musyauu kuka netsyytesi vei
        ja luulet, etta ensoimmäinen pentue sikisi åyhästä kettuhengestä




        hähää

        Sinä taidat pihlajanmarjapöhnässä olla vieläkin, kun et tiedä, milloin kenenkin ellin kanssa olet tekemisissä.


      • ♥Musti
        elisakettu kirjoitti:

        Sinä taidat pihlajanmarjapöhnässä olla vieläkin, kun et tiedä, milloin kenenkin ellin kanssa olet tekemisissä.

        Ellu!
        äilme jo kavlsi, että naarraat nyt



        g
        hähäää


      • ♥Musti kirjoitti:

        Ellu!
        äilme jo kavlsi, että naarraat nyt



        g
        hähäää

        Narrauksista ja Jeen tyrkkäämästä Päivi Paunusta tulikin mieleen the firmat ja mielensäpahoittajat.

        Mutta antaa vanhojen asioiden pysyä kurttuisina ja unohdettuina, minne hitaasti pölyttyvään rusinakoriin ne kuuluukin.


    • c´) en käy pikkujuhlissa joka turha keksitty juhla.

      • Relaa vähän!


      • ☆☆☆☆¿¿¿¿
        modelli kirjoitti:

        Relaa vähän!

        Rpavintola alall pikkujoulut pidetttään tammikuussa syystä
        että pn jo lokakuusta ensimmäiset tilaukset

        kokin homma on rankka, kun qtäytyy0 pitää glögin lämpöä tarkkailla
        koussikallaa maostellen ja åuken jäökeen maksau poxahtaa


      • Turhat juhlat, turha (tai tylsä) elämä...: (


      • 18+15
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Turhat juhlat, turha (tai tylsä) elämä...: (

        No se nyt riippuu ihan työporukasta, siis jos työpaikan pikkujouluista oli kyse. Mä ainakin odotan omiani ja tiedän, että niistä tulee vuoden bileet, onnistuneet juhlat. Fiilis on hyvä kaikilla jo edeltä, ei muita edellytyksiä hyville pirskeille olekaan.


      • ☆☆☆☆¿¿¿
        18+15 kirjoitti:

        No se nyt riippuu ihan työporukasta, siis jos työpaikan pikkujouluista oli kyse. Mä ainakin odotan omiani ja tiedän, että niistä tulee vuoden bileet, onnistuneet juhlat. Fiilis on hyvä kaikilla jo edeltä, ei muita edellytyksiä hyville pirskeille olekaan.

        Ei ainoastaan työpaikat
        monet yhdistykset
        urhwiliseurat

        japanilaiset ovat kovia jölmöilemään
        kun yrittäväy juoda suomalaiseeen tapaan
        mutta eivät kestä yhtäpaljon biinaa


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Turhat juhlat, turha (tai tylsä) elämä...: (

        Niin...kommareilla taitaa nyt mennä taas kovaa....mut älä huoli, seutaava nousukausi alkaa 2025 jos silloinkaan...niin mainaan vaan et kanis ottaa ilo irti vielä kun toi jalka nousee.


      • 18+15 kirjoitti:

        No se nyt riippuu ihan työporukasta, siis jos työpaikan pikkujouluista oli kyse. Mä ainakin odotan omiani ja tiedän, että niistä tulee vuoden bileet, onnistuneet juhlat. Fiilis on hyvä kaikilla jo edeltä, ei muita edellytyksiä hyville pirskeille olekaan.

        Niin mut onks mitään draamaa?


      • modelli kirjoitti:

        Relaa vähän!

        Rentoutuminen on vain kerran vuodessa minun synttäripäivänä kun menemme elokuviin yhdessä ukkoseni kanssa ja kiireellä kotiin.
        Ukkoseni rentoutus on jokin kallis lahja, jossa sielu lepää ja paljon kirjoja johon sukeltaa seikkailuun.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Turhat juhlat, turha (tai tylsä) elämä...: (

        Tylsä elämä minullako, ei koska niitä juhlia ei ole aikaisemminkaan tarvinnut, eikä se ole mukavaa että joutuu huolehtimaan ja olla huolissaan aikuisista ihmisistä jotka ovat kaatopäissään kun ilmaista viinaa tarjoilla.


      • 16+19
        modelli kirjoitti:

        Niin mut onks mitään draamaa?

        Ainahan on draamaa, tietenkin on. Siitä vaietaan eloquentisti. pus.


    • lihamestari!

      Lihatiski ;)

    • määmy

      Soittokeikat & olla illan emäntä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe