aiotko olla yhteydessä?

naiselta

Olen odottanut oikeasti!

34

1159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lue se

      Eilen lähti maili.

      • joskus olin..

        luuletko että mies kehtaa enään toistamiseen nolata itseään jos on jo kertaalleen "korvilleen" saanut. vaikka kaipaus ja rakkaus jäi kaivertamaan ei sitä halua ottaa riskiä ja häpäistä itseään..kehtaako enään edes vastaan kävellä missään. torjutullakin heebolla on jonkinlainen ylpeys jäljellä mitä haluaa suojella. kirjoitan siis itsestäni..rakastan mutta en voi..kipeää tekee mutta silti..


      • pusulihuuli
        joskus olin.. kirjoitti:

        luuletko että mies kehtaa enään toistamiseen nolata itseään jos on jo kertaalleen "korvilleen" saanut. vaikka kaipaus ja rakkaus jäi kaivertamaan ei sitä halua ottaa riskiä ja häpäistä itseään..kehtaako enään edes vastaan kävellä missään. torjutullakin heebolla on jonkinlainen ylpeys jäljellä mitä haluaa suojella. kirjoitan siis itsestäni..rakastan mutta en voi..kipeää tekee mutta silti..

        voisithan sinä hieman tunnustella tuota naista josko olisi "sinulle lämmennyt". asiat muuttuu kultaseni.


      • ei lämpene
        pusulihuuli kirjoitti:

        voisithan sinä hieman tunnustella tuota naista josko olisi "sinulle lämmennyt". asiat muuttuu kultaseni.

        ei ole näkynyt häntä.


    • aika aikansa

      haluaisin mut en vain kehtaa enään viestiä..sähän et halunnut silloin enempää..mut karsee ikävä jäi..edelleen piinaa muistot minua..ei sitä ehkä huomaa minusta mut sisältä olen tulessa..rakkaudesta sinuun..

      • Laita vain viestiiä.

        Totuus on ihan toinen.


      • aika aikansa
        Laita vain viestiiä. kirjoitti:

        Totuus on ihan toinen.

        ethän enään halunnut olla tekemisissä kanssani..jotain sen kaltaista oli viimeisessä viestissäsi minulle..vaikka eräs toinen nainen on minuun ilmaissut kiinnostuksensa yms. niin en pysty aloittamaan mitään suhdetta häneen..kun tietty henkilö on iskostunut mieleen niin muut ei kiinnosta..se on rakkauden voima uskomaton..kukaan aiemmin ei samaa tunnetta ole saanut aikaiseksi..jotain mystistä sinussa on..mysteerinainen olet..


      • siis oikeesti hei
        aika aikansa kirjoitti:

        ethän enään halunnut olla tekemisissä kanssani..jotain sen kaltaista oli viimeisessä viestissäsi minulle..vaikka eräs toinen nainen on minuun ilmaissut kiinnostuksensa yms. niin en pysty aloittamaan mitään suhdetta häneen..kun tietty henkilö on iskostunut mieleen niin muut ei kiinnosta..se on rakkauden voima uskomaton..kukaan aiemmin ei samaa tunnetta ole saanut aikaiseksi..jotain mystistä sinussa on..mysteerinainen olet..

        eihän sulla oo aavistustakaan kuka toi on. !!!


      • mietihän sitä
        siis oikeesti hei kirjoitti:

        eihän sulla oo aavistustakaan kuka toi on. !!!

        onkohan kellään tietoa kuka mitäkin kirjoittelee?


      • suattaapi olla
        mietihän sitä kirjoitti:

        onkohan kellään tietoa kuka mitäkin kirjoittelee?

        Päivän helmi havainto. Voi olla, että on, mutta voi olla ettei ole. Varmaa on ettei ole.


      • aika aikansa
        siis oikeesti hei kirjoitti:

        eihän sulla oo aavistustakaan kuka toi on. !!!

        sinulle "siis oikeesti hei".. jos yhtään tunnet tietoliikenne viestintää ja osaat hakea ip osoitteistoa niin voit suht helposti varmentaa mistä viesti tulee. aloitus viesti tulee vihdin ip alueelta, aivan millintarkkaa osoitetta ei rivikansalainen saa. mutta vihdin kokoisella alueella ei ole montaa mahdollisuutta kuka tuon aloituksen on tehnyt ja kenelle. tiedän alueen lähes korttelin tarkkuudella ja tiedän mihin tuo aloitus juontaa. minä kyllä vastasin oikealle henkilölle joten keskity sinä omiin oletettuihin viesteihisi.
        ei nämä kaikki ole arvailuja,osa on hyvinkin kohdennettuja viestejä.oppia ikä kaikki.


      • kuka kumma siellä luuraa
        aika aikansa kirjoitti:

        sinulle "siis oikeesti hei".. jos yhtään tunnet tietoliikenne viestintää ja osaat hakea ip osoitteistoa niin voit suht helposti varmentaa mistä viesti tulee. aloitus viesti tulee vihdin ip alueelta, aivan millintarkkaa osoitetta ei rivikansalainen saa. mutta vihdin kokoisella alueella ei ole montaa mahdollisuutta kuka tuon aloituksen on tehnyt ja kenelle. tiedän alueen lähes korttelin tarkkuudella ja tiedän mihin tuo aloitus juontaa. minä kyllä vastasin oikealle henkilölle joten keskity sinä omiin oletettuihin viesteihisi.
        ei nämä kaikki ole arvailuja,osa on hyvinkin kohdennettuja viestejä.oppia ikä kaikki.

        Juu täällä kannattaa kohdentaa viestejä, kun ihan kaikki niitä käy lukemassa. Mutta tietääkseni vastailla voi kuka tahansa. Mut heippa ny.


      • joopa joo
        aika aikansa kirjoitti:

        sinulle "siis oikeesti hei".. jos yhtään tunnet tietoliikenne viestintää ja osaat hakea ip osoitteistoa niin voit suht helposti varmentaa mistä viesti tulee. aloitus viesti tulee vihdin ip alueelta, aivan millintarkkaa osoitetta ei rivikansalainen saa. mutta vihdin kokoisella alueella ei ole montaa mahdollisuutta kuka tuon aloituksen on tehnyt ja kenelle. tiedän alueen lähes korttelin tarkkuudella ja tiedän mihin tuo aloitus juontaa. minä kyllä vastasin oikealle henkilölle joten keskity sinä omiin oletettuihin viesteihisi.
        ei nämä kaikki ole arvailuja,osa on hyvinkin kohdennettuja viestejä.oppia ikä kaikki.

        kerrotko vielä mistä tongit sen ip-osoitteen näkyviin täällä arvon hörhö


      • hauska jallittaja
        joopa joo kirjoitti:

        kerrotko vielä mistä tongit sen ip-osoitteen näkyviin täällä arvon hörhö

        its joke.. jallitin koko suomen palstailijakansaa..olenhan hupiveikko.


      • ei varmaan nii
        aika aikansa kirjoitti:

        ethän enään halunnut olla tekemisissä kanssani..jotain sen kaltaista oli viimeisessä viestissäsi minulle..vaikka eräs toinen nainen on minuun ilmaissut kiinnostuksensa yms. niin en pysty aloittamaan mitään suhdetta häneen..kun tietty henkilö on iskostunut mieleen niin muut ei kiinnosta..se on rakkauden voima uskomaton..kukaan aiemmin ei samaa tunnetta ole saanut aikaiseksi..jotain mystistä sinussa on..mysteerinainen olet..

        halunnukkaan ku ei ees tunne sua. älytöntä muka tuntee kaikki, ilettävää, sinäsinäsinä.


      • ei jaksais tätä
        Laita vain viestiiä. kirjoitti:

        Totuus on ihan toinen.

        mistä voit tietää että totuus on toinen? vihjeitä pliis.


      • Neuvo
        aika aikansa kirjoitti:

        ethän enään halunnut olla tekemisissä kanssani..jotain sen kaltaista oli viimeisessä viestissäsi minulle..vaikka eräs toinen nainen on minuun ilmaissut kiinnostuksensa yms. niin en pysty aloittamaan mitään suhdetta häneen..kun tietty henkilö on iskostunut mieleen niin muut ei kiinnosta..se on rakkauden voima uskomaton..kukaan aiemmin ei samaa tunnetta ole saanut aikaiseksi..jotain mystistä sinussa on..mysteerinainen olet..

        Aloita uuso suhde.


    • naiselta

      Sinulle "aika aikansa". Tilanteeni ei ole kuvailemasi kaltainen. Toivottavasti saat yhteyden kaipaamaasi.

      • sivusta.

        no minkäslainen naisen tilanne on?


    • ei pysty vaik haluis

      Olisin mieluusti, mutta kuinka se olisi mahdollista, kun et antanut numeroa tai muita yhteystietoja?

      • silmät avoinna

        Tiedän olevani riittävän fiksu, älykäs, kaunis ja hellä, jollekin, mutta en sille jota kaipailen. Sitähän elämä on, kompromisseja. Rakkauden antaminen ja saaminen, parisuhde on kuitenkin itselleni tärkeä asia. Moni viihtyy sinkkuna, eikä siinä mitään. Nykyaikana sitoutuvien ihmisten löytäminen lienee vaikeampaa, mut eiköhän se siitä. Nykyisessä suhteessa jatkaminen tuottaa kuiteski niin huonon olon, että pakko luopua siitä. Ja älkääs huoliko, en aio kenenkään omistusoikeutta rikkoa.


      • tai jotain sellasta
        silmät avoinna kirjoitti:

        Tiedän olevani riittävän fiksu, älykäs, kaunis ja hellä, jollekin, mutta en sille jota kaipailen. Sitähän elämä on, kompromisseja. Rakkauden antaminen ja saaminen, parisuhde on kuitenkin itselleni tärkeä asia. Moni viihtyy sinkkuna, eikä siinä mitään. Nykyaikana sitoutuvien ihmisten löytäminen lienee vaikeampaa, mut eiköhän se siitä. Nykyisessä suhteessa jatkaminen tuottaa kuiteski niin huonon olon, että pakko luopua siitä. Ja älkääs huoliko, en aio kenenkään omistusoikeutta rikkoa.

        jospa ihmiset ei uskalla tai halua jostakin syystä ilmaista kiinnostustaan aluksi jos ei ole kaksin.
        Alku aina hankala jos on muita läsnä.
        Tietämättä yksittäisiä tapauksia sen enempää.
        Eriasia jos oikeesti ei halua ja on sen sanonut.


    • tuttujahan me

      sanohan alkukirjain miehen nimestä,keneltä viestiä haluat..ja vaikka paikkakuntakin..

      • ****

        Juhalta..


      • naiselta
        **** kirjoitti:

        Juhalta..

        Hei, olis hyvä, jos ilmoittaisit ettet ole aloittaja.

        Eli viestini ei ole Juhalle, vaan jollekin aivan toiselle. Löytyy Aakkosista.


      • karsitaan väkeä
        naiselta kirjoitti:

        Hei, olis hyvä, jos ilmoittaisit ettet ole aloittaja.

        Eli viestini ei ole Juhalle, vaan jollekin aivan toiselle. Löytyy Aakkosista.

        huhuu..sano ny kenelle..ekakirjain vaikka..pliis.


      • mle vaan
        karsitaan väkeä kirjoitti:

        huhuu..sano ny kenelle..ekakirjain vaikka..pliis.

        No onko näin


      • piisaako
        karsitaan väkeä kirjoitti:

        huhuu..sano ny kenelle..ekakirjain vaikka..pliis.

        i


    • Kyllä hän tietää

      etten minä aio olla yhteydessä.

    • no en aio

      olla yhteydessä.

      • bgjlog

        En...


      • Unia nähny
        bgjlog kirjoitti:

        En...

        En.

        Ainahan voi silti ajatuksissaan vähän hymyillä hänelle, ainakin just tänään.

        Mukavaa päivää!


      • älä oo
        Unia nähny kirjoitti:

        En.

        Ainahan voi silti ajatuksissaan vähän hymyillä hänelle, ainakin just tänään.

        Mukavaa päivää!

        naurettava.


      • Olenpahan
        älä oo kirjoitti:

        naurettava.

        ehhehee :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe