Kaipuuta on

maryanni

Haluasin löytää ihmisen lähelleni, kynttilöitä polttamaan, kädestä kiinni pitämään.
Miksiköhän ei löydy? palstoilla olen ollut.
Se läheisyyden kaipuu, onko se vain minulla?

22

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kampraatti

      Et ole kaipuinesi yksin. Tällaisella palstalla on kaltaisiasi yksinäisiä paljon, mutta sopivan vastapuolen löytäminen on lähes mahdotonta.

      Uusin tekniikka antaa kylllä mahdollisuuksia kontaktien hakuun, mutta ystävien ostaminen ei ole mielekästä, ei tuloksellista, ei mitään.

      • jakolasku

        Kotonansa istuu hiljaisuudessa suuri joukko ihmisiä jotka kaipaa seuraa ja jutustelua, he ovat kaikenikäisiä.


    • Näin teen
    • meijän mummo

      Osta itsesttään palavia kynttilöitä niin pääset helpommalla.

    • tätä mieltä ny

      ei oooo ennää minkäänsortin kaipuuta,
      kuolisi pois,
      eipä tarvis kenenkää ennää meikästä huoltakantaa, ku vanhaksi tulee,
      kaikki alkaa käymään liian rasittavaksi, jopa sairastaminen,

      • 79.v

        Kaipuuta se on kuolemankaipuukin. Tässä vaiheessa en sitä vielä varsinaisesti kaipaa, mutta yksieläjä miehenä toivon, että saisi nukkua yöllä pois, sitten kun aika on täysi.
        Puhun lehdenjakajien esimiehille, että ilmoittavat laatikosta hakemattomien sanomalehtien takia veljelleni. Annan hänelle tätä varten puh. numeron.

        Olen levollinen enkä pelkää kuolla asuntooni, toisten läsnäollessa kylläkin. Nyt on vielä voimia toimitella pieniä askareita.


    • havumetsien mies

      Heräsi tuossa aamulla erään artikkelin lukemisen jälkeen, ovatko tässäkin yksinäisyyttä än valittavat sellaisia, jotka eivät ole aina olleet ja eläneet yksin, vaan vaikkapa puolison kanssa, vaiko sellaisia, jotka ovat aina eläneet yksin, ns.ikisinkkuja jolloin he ovat tottuneet yksin elämiseen.

      Yksin eläminen, ikisinkku, voi olla geeniyhdistelmän tulos, kts.
      http://www.tekniikkatalous.fi/viihde/tutkijat loysivat rsquoeparomantiikkageeninrsquo se selittaa osaltaan miksi jotkut ovat ikisinkkuja/a1031422

      Tuo nyt ei liene monellekaan lohtu, mutta onhan ainakin tutkimuksen tulosta.

    • vm. 39

      Ei pitäisi aivan epätoivoon vaipua. Nykyaikana on monenlaista kerhotoimintaa, joihin vanhusikäinenkin voi mennä mukaan.

      • ai niit aikoi

      • rituliini_38 ek

        Kaksinkin voi olla yksin,jos parisuhde ei pelitä,niin voit olla aika yksinäinen.Kulissit vain kantavat ja näyttävät ulospäin,että kaikki hyvin valtakunnassa.
        Voit olla narsistin täysin alistama yksilö,joka ei enää edes tiedä,että elämää on kotioven ulkopuolella.

        Minä elin sairaaloisen mustasukkaisuuden ikeen alla ja en osannut lähteä vaikka olisi pitänyt.
        Nyt nautin,kun kukaan ei ole epäilemässä ja olen oman itseni
        herra,hallitsen omaa elämääni ama


    • Ei musiikkilinkeille

      Poistaako nuo musiikkilinkit aloittajan kaipuun ja mihin ne vastaavat?

      Aina vain ihmettelen tuota ihmeellistä linkittämistä. Kun linkitetään musiikista keskustelua käytävään ketjuun, ymmärrän, mutta kun joka ainoaan ketjuun tungetaan muka mielimusiikkia.

      Jos keskustelun avaan vaikka kuolemasta joku siihen jo linkittää jonkin hemmetin surumusiikin joka ei minua ainakaan lohduta tippakaan, päin vastoin alkaa suututtaa ihmisten välin pitämättömyys sanoa asia kirjoittaen, tai jos ei osaa mitään asiallista kirjoittaa aiheesta olis sitten linkittämättäkin.

      Jos palstan luotsi puuttuu kerran kaikkeen asiattomaan, tällaiset musiikkilinkit joissa ei sanallakaan oteta aloitukseen osaa, pitäisi ehdottomasti poistaa. mitä ja ketä nämä linkittäjät palvelevat? Palvelevat juutuubbia.

      Minä omistan oman musiikkini ja sen olen valinnut oman mieltymykseni mukaan. En vielä koskaan ole avannut täällä jaettuja musiikkilinkkejä, en yhden yhtäskään ja moni tuttavani on sanonut samaa. Meitä on nettipalstojen eri osastoja käyttäviä melkoinen joukko. Ei huvita lukea aloitukseen jätettyjä vastauksia jonkun musiikkilinkin kautta, se kun ei ole vastaus, vaan jokin muu, en edes tiedä mikä.

      Vastaan aloittajalle kun olen päässyt yli näistä hemmetin juutuubeista.

    • No juu juu, sinähän oletkin se hemmetin sinä, kuten itse sanoit, omista vaan oma musiikkisi, älä sentään puutu toisten vaatimattomiin juutuupi-valintoihin. Hemmettiäkö täällä mesoot eto-asiasta.

      • vanhahko

        Oli muutama rauhallinen päivä mutta taas päästiin riidan alkuun.


      • vanhahko kirjoitti:

        Oli muutama rauhallinen päivä mutta taas päästiin riidan alkuun.

        Toistin vain käyttämääsi aihetta ja sanoja. Ummehtuuhan tää palsta ilman minua.


      • musiikista nauttiva

        sus morsian

        älä välitä,
        tuo komenti ylempänä oli asiaton,
        musiikki puhuu aina puolsetaan ,
        paljon enemmän kuin itse osaisi kertoa,

        musiikilla voi myös vastata toiselle silloin kun sanat ei riitä kertomaan ,
        joskus ei haluakkaa kertoa muuten kuin musiikin muodossa,

        suur-kiitos musiikista,
        oli vanha ihana nuoruuden muisto menneisyydenajoilta ,

        kuuntelen usein jyotubista musiikkia osaan myös linkittää kiitos vielä ,,


    • Ei musiikkilinkeille

      Sus morsiolle.!!!
      Minulleko vastasit vastauksen vastauksen?

      Pidä vain musiikkimakusi kun se on pelkkää pyytelyä, että laittakaa nyt kun itse et osaa!

      Minä osaan linkittää itselleni musiikkia juutuubistakin, en tarvitse siihen palstalaisten apua.

      Vanhahko;lle!

      Olet ihan oikeassa.

      Ei tarvita kuin sus morsio jolla on heti muiden mielipiteeseen sorvet ojossa, mutta minun kanssani ei saa riitaa aikaiseksi.
      Tämä on ainoa kommenttini tähän ketjuun, mutta olen edelleenkin kysymässä:
      esimerkiksi Sus morsiolta, että....

      Poistaako musiikkilinkki ihmisen ikävän, voiko sitä hatala ja onko se istumassa ihmisenä vierelläsi kynttilän liekkiä katsoen?
      En vastaa jos nyt soitat... suutasi.

      Musiikki musiikkina kun se osoitetaan oikeaan paikkaan, kuten yllä sanoin MUSIIKISTA KESKUSTELUA käyvään ketjuun, ei jokaseen keskusteluun ja tämä on edelleenkin kantani asiaan.

      • vahvastiTätä mieltä

        "ei musiikkilinkelle"

        sori vaan,
        oletpa pikkusielunen, suppea näkemys musiikin sanomasta, ilmeisen tyhmä,
        musiikkista saa iloa ja tunnetta elämään, muskiikista voi nuttia,
        muistella menneitä ihania aikoja,
        näille muillekki keskustelupalstoille voi musiikkia laitta vaikka vastauksena,
        musiikki kertoo kaiken paremmin kuin vanha dementoituva vanhus itse osaisi,

        itse nautin musiikista kaikilla kanavilla ja keskustelupalstoilla , " runotar "


    • abc.

      Se taitaa olla näytön paikka ??
      Osoitteessa youtube.com löytyy mieleistä vaikka loppuvuodeksi, monikaan täällä ei ajattele musiikin avulla.

      youtube.com

    • Nonni, heti löytyi teillä ´keskustelua ´, ei miulkaa sen enempää kun että ossaan tok itellein soitella. Teiän iloks joskus harvoin pyyän laittammaan jonkin kipaleen, ja kun se on niin harvoin, ni ei oo tarvetta ite opetella.

      Lopetanki tähän, ko ei oo otsikon aiheeseen mittään kaipuuta. Hei do !

    • 21 11

      Kun täällä tulee eteen musiikkilinkki, tuntuu kuin sen lähettäjä olisi pieraissut väkijoukossa.

    • "keskustelun" aihe

      Heti kun ruune ehti muuttokiireiltään palstalle alkoi iänikuinen narina musiikkilinkeistä. Laittaisit vaan reilusti allekirjoituksen ruune, se ikävä tapaus.

      • luulotautia liikkeel

        Jälleen on asiantuntija asialla, " keskustelun aihe " on tietävinään, että ruune se taas!

        Mahtoiko sittenkään.

        Musiikkia tai ei, ei täältä seuraa löydy, kommentitkin kuin surupuheita. Ole nyt vain, kyllä se siitä, on täällä yksinäisiä.....
        Pannaan pelit soimaan, niin siitä se kaveri löytyy.

        Löytyykö sittenkään.

        Oi aikoja oi tapoja, en avaa linkkejä miekään.
        Niitä vanhoja musiikkikasetteja jolleki voisin lahjoittaa sellaisen 200 kappaletta. On Olavi Virtaa, Laila Kinnusta ja kaikkia suomalaisia laulajia, ulkomaisiin tähtiin ja pienenmpiinkin musikantteihin. Vanhoja savikiekkoja muutamia kymmeniä, Juke Boksia ja vanhempaa, sieltä Grammari ajalta.
        Että jos ei musiikkia kotona soittakaa juutuuppia.
        Mie soitan levyjä ja kasetteja, lisäks noita cd ja DVD levyjä muutamia satoja niitäi.

        Että se siitä musiikista, vaan miestä niillä ei vain ilmene, eikä naista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe