Nyt ilmiantamaan Seinäjoen harmaantalouden rikolliset

KONNAT KIIKKIIN!

20

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kas ku ei

      Ja tuossapa yksi varsin virkiä pöyröö kellon ajan mukaan oikein aamukolmelta (3`32)heränny kiljumaan "konnat kiikkiin!".

      Naapureilla varmaan henua.

      Ilmianto ja selän takana juoruilu -- paikallinen harrastus, mikäpä siinä.

    • thrs33

      Tässä paskamaassa on minusta ihan oikein jos joskus jotain tekee ilman kuittiakin.

      • Herra no 47

        Kyllä kaikille työhön osallistuneille kuuluu maksaa työstä. Jos esim naapurin Paavo makaa sohvalla ja räkii kattoon ku toinen naapuri lanaa mun tietä niin kuuluuko mun maksaa niille molemmille.


    • ver oja

      Kyllä veroja pitää maksaa niin saadaan Romanoille vaatteita, ihan tosi, me ne maksamme.

    • muori2

      Kannatan harmaata taloutta----Suomen valtio on pohjaton kaivo, jos sille antaa pikkulillin se vie koko kären!! ja sanotaanhan sitä että näläkä kasvaa syöres!

    • Nbbxu53

      Tämähän on jo kuin DDR.ssä .Ilmianto on hyvä konsti kostaa vihamiehelle vaikka ei olisi aihettakaan.Saadaan virkamiehille töitä.

      • hillitte ittes ilmi!

        "Havaitsemastaan verovilpistä voi tästä päivästä lähtien ilmoittaa Verohallinnolle ytimekkääseen sähköpostiosoitteeseen"

        Justiinsa joo.
        Oikeen "ytimekkääseen".

        Se on viattoman ihmisen maine jonku kipiän kyylän toimesta helepolla tahrattu jossain pohojamaan lakeuksilla jossa rakastetaan juoruta selijän takana ja hokia vahingoniloosena "ei savua iliman tulta".

        Pahimmat täysin turhista vasikoivat on näitä aamuyöstä ilkeyksiään miettiviä mettäpöyröitä , siellä sitä haurotahan kenenkähän elämän sitä pilaas "vihijaalemalla ytimekkääseen tyylihin".

        Nämä ilmianto-linkit on sitte aivan väärissä käsissä meleko tuhoosia.

        Nämä tapaukset tiedetään.


      • justiinsajöö
        hillitte ittes ilmi! kirjoitti:

        "Havaitsemastaan verovilpistä voi tästä päivästä lähtien ilmoittaa Verohallinnolle ytimekkääseen sähköpostiosoitteeseen"

        Justiinsa joo.
        Oikeen "ytimekkääseen".

        Se on viattoman ihmisen maine jonku kipiän kyylän toimesta helepolla tahrattu jossain pohojamaan lakeuksilla jossa rakastetaan juoruta selijän takana ja hokia vahingoniloosena "ei savua iliman tulta".

        Pahimmat täysin turhista vasikoivat on näitä aamuyöstä ilkeyksiään miettiviä mettäpöyröitä , siellä sitä haurotahan kenenkähän elämän sitä pilaas "vihijaalemalla ytimekkääseen tyylihin".

        Nämä ilmianto-linkit on sitte aivan väärissä käsissä meleko tuhoosia.

        Nämä tapaukset tiedetään.

        Käräyttäkää ny tosiaan pullo kaleviki..."Ehdottomasti täytyy" pullo-kuititkin kiikuttaa verotoimistoon! :-D


      • nyt kärähti (hermo)
        justiinsajöö kirjoitti:

        Käräyttäkää ny tosiaan pullo kaleviki..."Ehdottomasti täytyy" pullo-kuititkin kiikuttaa verotoimistoon! :-D

        Niin, niin, muitta missä ne pullopalautusKUITIT oikeen on !!

        Laki sama kaikille.


    • Veronmaksaja.

      Pullojenkeräämisesta saatava tulo on ihan laillisesti verotonta tuloa.
      Mutta kaikki harmaantalouden edustajat saa kyllä ilmiantaa.
      Rikolliset elää meidän siivellä.

      • Malttia.

        Tarkistakaa nuo asiat ennen kuin menette into piukalla puo jännityksestä täristen käräyttelemään sitä naapuria jolla pyyhkii ehkä "hiukka liian hyvin" tai "joka ny on ihan roiston näköönenki ku ei morjestaessa katto silimihin".


    • Veronmaksaja.

      Käräyttäkää ne jotka on selviä tapauksia. Kaupunki on täynnä firmoja jotka lainvastaisesti ei anna kuittia ja varsinkin ruokapaikoista tuntuu suurin osa myyvän pimeästi eli ei lyö rahaa lainkaan koneeseen.

      • asiat oortninkihin !

        Onks ammattimaisesti orkanisoitu pullonkerääminen sitte verotoonta?

        Jos harrastemielessä pari pulloo silloon tällöön palauttaa, no se on ymmärrettävää,mutta jos rekkakuormittain vai -- missä se raja menöö.

        En oo kares mutta kysyn vaan!


    • kokeilla voi

      väärästä ilmiannosta saa isomman tuomion .

    • ny riitti

      oot tosi hieno ihminen..onko työpaikkasi verovirasto vai poliisi? etkö käsitä että ihmisten mitta on täysi? normaali palkansaaja ei elä enää normaalia elämää palkalla kaikkien kiristysten jälkeen jos maksaa kaikki maksut,kohta huomaa vaan eläneensä koko elämän kädestä suuhun..sekö on elämän tarkoitus? pa..at sanon minä. sama koskee pien yrittäjiä ei vaan pysty enää..velkaloukku on varma..tää maa ajaa itsensä seinää vasten. nyt olis yleislakon paikka

    • nyt riittille

      Juuri noin joudut kärsimään koska harmaa talous syö sinunkin pöydässäsi ja joudut elättämään rikollisia jotka elää leveästi. Siksi harmaa talous pitää kitkeä pois.

      • muori2

        Kateuden henkikö täällä huutaa!!??


    • Veronmaksaja.

      Taitaa olla se itse harmaan talouden rikollinen. Rehellinen ihminen haluaa konnat kiinni!
      Veronkiertäjät syö veronmaksajan pöydästä.

    • Pahoinvointisuomi

      Eläkkeellä elelen sairaseläkettä saan ,siihen takuueläke päälle jää 743 euroa.Vuokralla asun ja asumistuki kataa osan asumisesta.En valita ,toisilla on asiat vielä huonommin.Onneksi terveys antaa periksi jotain pientä tehdä pimeänä tottakai.Pystyn pitämään 20 vuotta vanhaa ,autoa koska 14 kilometrin matka kauppaan on kävellen aika hankala.Samalla autolla haen neljästi vuodessa täyden lastin viinaa tallinnasta ja myyn ne pois ,saan muutaman satasen siitä.Kolmessa paikassa teen pimeästi töitä ,muutaman tunnin tarvittaessa .Olen todella kiitollinen ihmisille jotka työn teon mahdollistavat minulle.Pystyn asumaan itsenäisesti ja sosiaalitoimisto ei minulle maksa mitään.Vaihtoehto olisi kai jokin palvelutalo tyyppinen asuminen.Olen ylpeä siitä että näin pystyn elättämään itseni, vaikka en veroja maksa .Toinen vaihtoehto sitten olisikin se että yhteiskunta elättää jonnekkin luukkun, joka maksaa muutamia tuhansia kuukaudessa.Kirjoitus ei ole mitään trollausta eikä huudattamista vaan totuus siitä miten on keksittävä jotain jotta pärjää päivästä toiseen laskeskellen lantteja .Onneksi on taas joulu tulossa ja saa hakea lastin virosta niin saa vähän jouluksi rahaa ja pystyy maksamaan auton vakuutukset .

    • fgyhjukiol

      Olen ilmoittanut parista pitseeriasta ja grillistä, mutta ei kiinnosta. Niin tavanomaista sieltä sanottiin joten olkoot rupean tuomaan halvalalla maahan tuotteita ja myyn torissa ilman alvia, varmasti verottaja pian kiinnostuisi, johtuuko siitä että olen kantasuomalainen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe