Tahdotko paremmat sosiaaliset taidot?

Harjoittelu auttaa

Monella yksinäisellä on niin huonot sosiaaliset taidot että ne haittaa muihin tutustumista tosi paljon. Sosiaalisia taitoja voi parantaa monella tavalla, mutta yksi parhaista - etenkin heteromiehille - on ruokakurssit. Kävin niillä ennen ahkerasti ja ne oli täynnä aktiivisia, toimeliaita naisia jotka otti miehen hyvin mukaan porukkaan. Kursseilla tehtiin ruokaa pareittain ja joskus kolmenkin ryhmissä, ja siinä sai paljon luontevaa kanssakäymistä naisten kanssa. Ohjaajakin oli yleensä nainen. Lopuksi vielä syötiin yhdessä ja juteltiin, eikä hiljaa kököttävää miestä jätetty koskaan huomiotta.

Opin ruokakursseilla paljon naisten seurassa olemisesta ja sen avulla pääsin pari kertaa treffeillekin. Bonuksena opin tekemään tosi maukasta ruokaa. Kadun vain sitä etten käynyt kevyen ruuan kursseilla, koska rasvaa, sokeria ja soijaa pursuavat ruokani sai mut lihomaan ja kasvatti mulle muhkeat miestissit. Enää en kehtaa käydä millään kursseilla tai tavata muutenkaan naisia, koska tissit.

7

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepppppo

      kiitos vinkistä katoin kansalaisopiston keväät kurssi tarjontaa ja siellä on pari hyvää kurssia ilmoittaudun nille sit kun se alkaa.

    • Pyykkilautarintamies

      En edes jaksanut lukea aloittajan viestiä loppuun, kun innostuin niin paljon. Ilmoittauduin jo kansalaisopiston ruokakurssille! Kurssin nimi on "Herkkuja soijasta".

      Kiitos vinkistä, aloittaja!

      • 18+15

        Mulle kävi ihan samoin! Harmi vaan, että täällä missä asun on vain yksi ruokakurssi ja sen nimi ”Vältä vaihdevuosivaivat kasviestrogeenien avulla”. Se on tarkoitettu naisille, mutta enköhän mene täydestä kun laitan huulipunaa, ripsaria, peruukin ja tennispallot paidan alle. Kurssi kestää koko kevätkauden, joten sosiaaliset taitoni saa paljon harjoitusta samalla kun musta tulee soijaruokien mestarikokki!


    • Mr. Litteärinta

      Minäkään en malttanut lukea aloittajan viestiä loppuun, vaan varasin jo paikan "Tulevaisuuden ruoka-aine -soija!" nimiselle kansalaisopiston ruokakurssille.

      Olen aina ollut turkasen ujo mies. En myöskään ole kauhean hyvällä itsetunnolla varustettu. Oikeastaan ainoa asia, josta naiset ovat minussa tykänneet, on kivenkova, miehekkään litteä rintalihaksisto.

      Ruokakurssin avulla koetan päästä ujoudestani ja tutustua naisiin, niin että minulla olisi toinenkin hyvä ominaisuus, josta naiset tykkäävät.

    • Super-Seppo

      Neljäs malttamaton ilmoittautuu! Ja se soija on todellakin tulevaisuuden ruoka-aine, kun keväällä järjestetään niin paljon soijaruokakursseja. Täkäläisen kurssin nimi on "Terveyttä GMO-soijasta ja oluesta" ja siellä käytetään uutta geenimuunneltua soijalajiketta, jossa on kaikki tavallisen soijan vaikutukset tuhatkertaisina. Soijan terveysvaikutuksia tehostetaan oluella, joka saattaa uusimpien tutkimusten mukaan mm. edesauttaa painonpudotusta ja ehkäistä diabetesta (ks. http://www.makuja.fi/artikkelit/3513956/ajankohtaista/olut-sittenkin-terveellista-ehkaisee-jopa-sairauksia/ ).

      Kyllä naiset tykkää, kun pääsen itse tehdyn terveysruuan avulla timmiin kuntoon ja pysyn muutenkin terveenä!

    • Kaino-Sulevi

      On se hyvä kun te edelliset vastaajat ette malttaneet lukea aloitusviestiä loppuun. Siinä oli meinaan sellainen virhe joka olisi voinut saada teidät jättämään hyvät kurssit väliin! Aloittaja syytti ongelmistaan myös soijaa, vaikka soijahan on todellinen terveyspommi. Muilta osin viesti oli täyttä asiaa ja sai mutkin innostumaan ruokakursseista. Harmi vaan, ettei paikallinen kansalaisopisto järjestä sellaisia lainkaan. :(

      Kun ehdotin opistolle ruokakurssien järjestämistä, sieltä suositeltiin että voisin osallistua painonhallinta- ja hyvinvointikurssille nimeltä "Solakaksi soijaten". Soijailuhan on se huippusuosittu, tohtori Molosen kehittämä elämäntapa, joka perustuu uusimpiin tieteellisiin tutkimuksiin. Siinä syödään joka toinen viikko pelkkää Femisoijaa ja joka toinen viikko paastotaan soijamehun voimin. Paastojaksoihin kuuluu myös suolihuuhtelut, jotka toteutetaan kurssilla pareittain ja pienryhmissä.

      Odotan innolla soijakurssin alkua ja toivon, että siitä on yhtä paljon apua sosiaalisiin taitoihin kuin ruokakursseista. Mutta jos siitä ei ole sellaista hyötyä, pääsenpähän ainakin laihtuessani eroon näistä orastavista ketunkuonoista ja kuulemma paasto auttaa myös peräpukamiin. Ja tietysti saan hyvän alun terveelliseen elämäntapaan, jota aion noudattaan koko loppuelämäni.

      • Mies100%

        "suositeltiin että voisin osallistua painonhallinta- ja hyvinvointikurssille nimeltä "Solakaksi soijaten""

        Minäkin olen jo ilmoittautunut ko. kurssille! Olen jo ostanut puolen vuoden kuurin Femisoy-valmistetta. Luontaistuotekaupan nuori myyjätär tirskui lastatessani pakkaukset tiskiin. Ei kuitenkaan sanonut mitään.

        Ei soijailu ole vain naisille!

        Ja jottei elämä mene pelkäksi terveysintoiluksi, vaan olisi jotain nautintoakin, niin aloitin oluen panemisen kotona. Sitä tuleekin sitten hörpittyä vähän isommalla kädellä Femisoijan kyytipoikana! Täytyy sitä vähän nauttiakin! :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe