Onko Rixussa huonekalukirppiksiä?

tuleva riksulainen

MIten on? Viimeksi kun asuin siellä, Hämeenkadulla oli joku lähetysjärjestön kirppis. Minkälainen on tilanne nykyään, löytyykö siistejä käytettyjä sohvia, pöytiä, kirjahyllyjä yms. jostain vielä niillä main?

8

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavaraa riittää
      • Sini-38

        Mä kans suosittelen ensimmäisenä tutustumaan kierrätyskeskuksen valikoimaan. Voi löytyä edullista ja myös samalla hyväkuntoista tavaraa. Olen kerran vasta käynyt siellä, kun muuttivat uusiin tiloihin ja tarkoitus käydä myös tässä ennen joulua, kunhan töiltäni ehdin.


    • 22.22

      Peltosaari-Seuran kierrätyksessä Telluskadulla on jonkin verran huonekaluja. On avoinna vain ti ja to klo 15 - 18.

    • kirppis2

      Kannattaa olla varovainen käytettyjen sohvien ja sänkyjen kanssa, voi saada samalla pieniä kotieläimiä, joista ei pääse eroon millään. Nimittäin luteita.

      • hyi999

        Niin, ja lehdessä oli juttu kuvilla, kuinka joku oli saanut sohvan ilmsiseksi ja sieltä sohvasta sitten löytyi käärme. En kyllä ostausi käytettyä sohvaa, mutta monen on pakko.


    • monta kirpparia

      On riksussa muuallakin huonekaluja kirppareilla, mitään en itse hakisi kierrätyskeskukselta. Näkyy olevan aikamoinen sottapaikka.

      • aloittaja10

        Ostin kivan vuodesohvan Sotkan tarjouksesta 199:llä. Runkopatjasängyn (hyvä Familon) Hyvinkään Kirjokaaresta 55 2 kuljetuksin. Hyvät kaupat.Kirjokaaressa voi tehdä löytöjä.


      • al.
        aloittaja10 kirjoitti:

        Ostin kivan vuodesohvan Sotkan tarjouksesta 199:llä. Runkopatjasängyn (hyvä Familon) Hyvinkään Kirjokaaresta 55 2 kuljetuksin. Hyvät kaupat.Kirjokaaressa voi tehdä löytöjä.

        Siis 55 euroa sänky ja kuljetus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe