Wladimir Klitschko, 198 cm ja 110 kg

ladyline28

Täällä kysyttiin ihannemiestä.... nooh, mitä sitä turhan vaatimattomaksi nyt kannattaisi ruveta... W. Klitsko, olympiavoittaja nyrkkeilystä 1996, WBA-, WBO-, IBF- ja IBO -nyrkkeilyliittojen hallitseva maailmanmestari. Tosin yksikin mm- mestaruus riittäisi mulle...

Pituus ja koko just passeli 198 cm ja 110 kg.

Erittäin hyvät käytöstavat, huumorintajuinen (olen katsonut melkein kaikki netistä löytyvät haastattelut) ja herrasmies. Vaikuttaa erittäin nöyrältä ja itsevarmalta.

Koulutukseltaan liikuntatieteiden tohtori, palkka n. 25 milj. dollaria vuodessa mainostulot (riittäisi 1 milj. dollariakin vuodessa)

Ai niin... onkin varattu... :(

39

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiriskissa

      JEEEEE, tällläinen mullekiiiii!!!!!!

    • 18+1
    • ................

      homopojan haaveiluja taas tuo aloitus. Kukaan akka ei jaksaisi ottaa selvää Klitschkon nyrkkeilymenestyksestä edes tuonkaan vertaa. Menestys ja hyvät tulot tietysti kiinostaa akkoja kovasti, mutta ei ne jaksa noita titteleitä nyrkkeilyuralta otta selville. Eli homon juttuja taas.

      • te345tr

        Ja sinun kirjoituksesi on kateellisen panettelua. Ei tarvitse olla mikään Einstein, että googlaamalla saa nuo seikat tietää.


      • mentori
        te345tr kirjoitti:

        Ja sinun kirjoituksesi on kateellisen panettelua. Ei tarvitse olla mikään Einstein, että googlaamalla saa nuo seikat tietää.

        joo, mutta homomiehen aloitus silti ja ei tässä nyt homoille ja heidän haluilleen kateellisia olla. Haaveilkaa homot kaikin mokomin vaan niistä julkisuuden henkilöistä, saapahan mun tavisperse olla rauhassa teiltä :D


      • te345tr
        mentori kirjoitti:

        joo, mutta homomiehen aloitus silti ja ei tässä nyt homoille ja heidän haluilleen kateellisia olla. Haaveilkaa homot kaikin mokomin vaan niistä julkisuuden henkilöistä, saapahan mun tavisperse olla rauhassa teiltä :D

        Voi kamala, kun on nyt taas yhden tavisperseen egoa tölväisty pahan kerran!

        Ihannenainen-palstalla on vastaavanlaisia aloituksia miesten väsäämänä eikä kukaan silti kyseenalaista niitä lepakoiden tekemiksi, miksi ?


        Minulle kelpaisi vaikka Shaone Morrisonnkin...


      • mentori
        te345tr kirjoitti:

        Voi kamala, kun on nyt taas yhden tavisperseen egoa tölväisty pahan kerran!

        Ihannenainen-palstalla on vastaavanlaisia aloituksia miesten väsäämänä eikä kukaan silti kyseenalaista niitä lepakoiden tekemiksi, miksi ?


        Minulle kelpaisi vaikka Shaone Morrisonnkin...

        homo siellä, eikä mikään nainen :D


      • Klitschko on ihana

        Akkoja ja akkoja. On siinä taas hyvät puheet. Kertoo ihmisestä niin paljon tuo akattelu. Klitschko on todella miehekäs tapaus ja varmasti jokaisen naisen unelmamies. Pituutta riittäis meikäläisellekin (176cm) ja miten ihana mies muutenkin. Älykäs ja fiksusti käyttäytyvä. Kyllä mielelläni ottaisin vaikka ei olisi minkään sortin mitalimies mutta noilla kriteereillä jo ohittaa roimasti monen muun miehen.


      • neiti kesäheinä
        Klitschko on ihana kirjoitti:

        Akkoja ja akkoja. On siinä taas hyvät puheet. Kertoo ihmisestä niin paljon tuo akattelu. Klitschko on todella miehekäs tapaus ja varmasti jokaisen naisen unelmamies. Pituutta riittäis meikäläisellekin (176cm) ja miten ihana mies muutenkin. Älykäs ja fiksusti käyttäytyvä. Kyllä mielelläni ottaisin vaikka ei olisi minkään sortin mitalimies mutta noilla kriteereillä jo ohittaa roimasti monen muun miehen.

        Mä oon samaa mieltä! Eniten yllättää ylykkyys ja hyvät käytöstavat.


      • eiii
        te345tr kirjoitti:

        Voi kamala, kun on nyt taas yhden tavisperseen egoa tölväisty pahan kerran!

        Ihannenainen-palstalla on vastaavanlaisia aloituksia miesten väsäämänä eikä kukaan silti kyseenalaista niitä lepakoiden tekemiksi, miksi ?


        Minulle kelpaisi vaikka Shaone Morrisonnkin...

        Kyseenalaistaneet tuon


    • Tyllerö_1

      Ihanan pitkä mies, eikä naamakaan ruma. Ottaisin. :)

    • pätkämuija

      En tod ottaisi, ihan liian pitkä!!

    • fdssfdfds

      No, tätä miestä ei kyll yksikään kirjoittaja ikinä saa.

    • sumppi pihisee

      ja iskuja tullut päähän runsaasti, alzheimerin ja muun dementian riski valtava. Kohta ei muista mitään ja mätkii kaikkia epäluuloisuuksissaan päin näköä.

    • möi möi

      Hömöjä siellä ja hömöjä täällä... miksi äinä pitää hömötellä?

      • mentori

        no sen takia kun ne helvetin homot tunkee nykypäivänä joka paikkaan. Ei tulis niin paljon homoteltua homoja, jos pysyisivät piilossa ja hiljaa, kuten ennenvanhaan..


    • marilyn8+8

      Klitsi kyl kelpais mulle... :)

    • heteronainen

      Ei muuten ole pahempi. :) Kaikenlaiset intohimoiset kamppailulajien harrastajat on kyllä järkyttävän hyväkroppaisia muutenkin. Jos on lisäksi vielä älykäs ja kiva luonne niin...

      • neiti kesäheinä

        Ohhoh, empä ennen edes tiennyt kuka klitsko on mut on kieltämättä täydellinen paketti! =)


    • Pyh...

      Ei kai tuossa muuta ihanaa ole kuin pankkitili.

    • Yhyy..?
      • ei oo vastusta

        No pituutta kyllä riittää mutta tuo ulkonäkö ja ne muut asiat mitä Klitshkolla on niin eipä päihitä. Jää kauaksi taakse.


      • Puh!
        ei oo vastusta kirjoitti:

        No pituutta kyllä riittää mutta tuo ulkonäkö ja ne muut asiat mitä Klitshkolla on niin eipä päihitä. Jää kauaksi taakse.

        Eihän tuo Klitshko ole hyvän näköinen. Tulee mieleen joku hormonihäiriö, tai vika käpyrauhasessa tai mikä lie lisäke päässä joka säätelee kasvua. Minusta ruma tyyppi. Voihan se olla sivistynyt ja mukava ja ties mitä, mutta oikeasti naiset himoitsee sitä vain rahojen ja pituuden takia. Samalla naamalla ja pienemmällä pankkitilillä varustettuna, sekä lyhyempänä - niin kukaan ei katsois kahta kertaa.


      • 6r7k6r8l6
        Puh! kirjoitti:

        Eihän tuo Klitshko ole hyvän näköinen. Tulee mieleen joku hormonihäiriö, tai vika käpyrauhasessa tai mikä lie lisäke päässä joka säätelee kasvua. Minusta ruma tyyppi. Voihan se olla sivistynyt ja mukava ja ties mitä, mutta oikeasti naiset himoitsee sitä vain rahojen ja pituuden takia. Samalla naamalla ja pienemmällä pankkitilillä varustettuna, sekä lyhyempänä - niin kukaan ei katsois kahta kertaa.

        "Samalla naamalla ja pienemmällä pankkitilillä varustettuna, sekä lyhyempänä - niin kukaan ei katsois kahta kertaa. "

        No huhhuh :D

        Valtaosa pariskuntia on paljon rumempia pelkästään Suomessa, joten ei oikein osunut tuo juttusi.


      • Pah!
        6r7k6r8l6 kirjoitti:

        "Samalla naamalla ja pienemmällä pankkitilillä varustettuna, sekä lyhyempänä - niin kukaan ei katsois kahta kertaa. "

        No huhhuh :D

        Valtaosa pariskuntia on paljon rumempia pelkästään Suomessa, joten ei oikein osunut tuo juttusi.

        Tietysti rumempiakin on, mutta tuollanen pitkänokkanen ja rumasti sanottuna r*ssän näköinen. Mitä niin ihanaa tuossa on muuta kuin keskivertoa enemmän pituutta ja isompi pankkitili? Ei niin mitään.


      • 53+1
        Puh! kirjoitti:

        Eihän tuo Klitshko ole hyvän näköinen. Tulee mieleen joku hormonihäiriö, tai vika käpyrauhasessa tai mikä lie lisäke päässä joka säätelee kasvua. Minusta ruma tyyppi. Voihan se olla sivistynyt ja mukava ja ties mitä, mutta oikeasti naiset himoitsee sitä vain rahojen ja pituuden takia. Samalla naamalla ja pienemmällä pankkitilillä varustettuna, sekä lyhyempänä - niin kukaan ei katsois kahta kertaa.

        ootko yhtää kateeellinen? ;)


    • Kyllänäinon

      Ihana mies kertakaikkiaan! Ei paljon Suomi-Penat kiinnosta. :D

    • Persjalkainen

      Ihanan pitkä mies, eikä naamavärkissäkään vikaa.
      Nam! :)

    • jonna1+1

      Kaikki hyvät miehet on varattuja, eikä klisee poikkea porukasta :(

    • 2+5

      oijjooi, klitsi oli taas iltalehessä, varattu...

      • pitkä ja odotus

        Klitsistä oli juttua maikkarilla.Ottelee keväällä.


    • ihquuu

      Wauu, on tosiaan komea ja raamikas mies!

    • Pitkistä pitävä

      Ihanan pitkä mies tuo Klitschko. Naamakin ihan hyvän näköinen. Ottaisin! :)

    • Bunmasteri90luvult.

      Tuolle antaisin jopa peppuuni, ja kunnolla antaisinkin!

      • Bunmasteri90luvult.

        Ja oon homopoika. Oikein himohomo.


    • sandra1+1

      Kilisillä on komee veli!!

    • veket

      tuo palkka kiinostaa,jos vaikka 4 ottelua on vuodessa ja hallitseva mestari saa 3 osaa neljästä niin menee aikapaljon yli ton 25 miljoonaa per vuosi?olisiko 50 miljoonaa lähellä oikeata? en ole asiantuntija jos joku tirtäisi paremmin?

    • kiljukaulatar

      Liian iso omaan makuuni. Olen itse 166/ 52 kg. Noin 180-senttiset miehet ovat makuuni. En pidä myöskään liian treenatuista palikan näköisistä ukoista.

      • askfor

        On hyvä tietää omat rajat ja mahdollisuudet. Tuskin kelpaisit muutenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe