Koska nämä perheenrikkojat herää?

En ymmärrä tätä

On omituista, että semmonen meno sa vaan jatkua. Miksi kukaan ei puutu siihen, miten lapsia kohdellaan, hetetään talosta toiseen, voi olla pitkiäkin matkoja pienen lasen matkustaa joka viikko?

Vieraita ihmisiä talo täynnä, haukutaan ja kiusataan.

Lapsen parhaksi! Hui hai... aikuisten parhaaksi se on kehitetty, jotta saavat olla lapsesta lomalla kerran viikossa.
Todella järkyttävää, ja ihmiset jotka rakastaisivat lapsia, eivät niitä saa, ja ne, jotka hettelee lapsia viikottain paikasta toiseen ja pakottaa sopeutumaan mitä omituisempiin viritelmiin ja ihmisiin, tekee lapsia lisää ja niitä tulee pilvin pimein?

Ei ole oikeutta tässäkään asiassa.

Niin monta surullista tapausta on suomeesakin käynyt, kun oma lapsi on liikaa uudessa suhteessa.. ja lapselle on käynyt tosi huonosti. Lapsi on lahja, maailman paras lahja, sitä ei pidä kohdella kaltoin.
Lapselle pitää turvata onnellinen lapsuus, mutta nykypäivän lapsuus ei sitä ole.

30

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herää lissu

      Koska sinä lissu heräät!

    • Herää jo lissu

      Koska sinä lissu heräät tajuaman oman osuutesi eroonne. Herää jo, äläkä syytä muita kuin sinua ja exääsi.

    • roiku hirressä

      Jos ammu lässy painuisit aa:han . Raitustu sanon minä. Täällä sinä tamma jauhat paskaa kun omassa elämässäsi ei ole kuin viinapullo. Toisaalta se aa ryhmä muuttaisi paikkaa jos sinä sinne menisit. lähtisivät pakoon tuollaista hullua.

      Sulla ei ole perhettä. Perheellinen ei jouda yötä päivää päivystämässä netissä Sulla ei ole mitään. On vain kaksi kättä ja tyhjä pää joka on kyllästetty viinalla. Olet juonut aivosi pihalle. Näet vaan pikkuisia huiru-ukkoja jokapuolella. Varo vaan ne ens-yönä pamauttaa sua pullolla päähän.

      Taidat ollakin huuruissasi niitä naisia/miehiä joka jakaa namuja lapsille. Olet muka lasten auttaja mutta oletkin paholainen. Nehän ne ujuttautuukin lasten lähelle. Tuommoiset joutaisivat hirteen.

    • Asiallinen aloitus

      Lissu tai kuka hyvänsä, niin aloittaja puhuu asiaa.
      AIkuiset eivät näe asiaa lasten kannalta, vaan oman itsensä.

      Sanat ovat sanoja lasten etudusta, mutta totuus on toinen, lapet kärsii.

    • Mistä oikeutta lapsi

      Ei ne herää, lasta on helppo heitellä lapsi on helppo pakottaa muuttelemaan ja maksamaan vanhempien eron tuomat ongelmat.

      Siksi ne vanhemmat ei muuta kun se on hankalaa ja stressaavaa.. mutta lapsien on pakko,.

      Millaiset vanhemmat pakottaa lapset maksamaan oman eronsa?

      Millaiset vanhemmat millaset???

      Kehtaatko sanoa itseäsi vielä lapsen vanhemmaksi?

      • joulurauhaa kaikille

        Älä kuule syyllistä kok ajan. Miksi lyöt lyötyä? Lisäksi vielä nautit siitä. Kaikilla perheillä on omat ongelmansa, myös sinulla. Tilanteet ei muutu mihinkään. Ihminen luotu katsomaan eteenpäin. Taakse ei kannata katsoa jos ei ole aikomusta mennä siihen suuntaan. Sitapaitsi meille olisi luotu silmät myös takaraivoon. Elämä vie meitä kaikkia eteenpäin. Uskon kumminkin että ihminen tekee aina parhaansa lapsiakin ajatellen. Toki eivät kaikki siihen edes pysty ydinperheessä eikä uusperheessä. Julista jo joulurauha kaikille uusperheellisille. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


      • törrötööööööööö
        joulurauhaa kaikille kirjoitti:

        Älä kuule syyllistä kok ajan. Miksi lyöt lyötyä? Lisäksi vielä nautit siitä. Kaikilla perheillä on omat ongelmansa, myös sinulla. Tilanteet ei muutu mihinkään. Ihminen luotu katsomaan eteenpäin. Taakse ei kannata katsoa jos ei ole aikomusta mennä siihen suuntaan. Sitapaitsi meille olisi luotu silmät myös takaraivoon. Elämä vie meitä kaikkia eteenpäin. Uskon kumminkin että ihminen tekee aina parhaansa lapsiakin ajatellen. Toki eivät kaikki siihen edes pysty ydinperheessä eikä uusperheessä. Julista jo joulurauha kaikille uusperheellisille. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

        sMAT SANAT, SINÄ SYYLLISTÄT AINA LISSUA... MIKÄ SAA SINUT SYYLLISTÄMÄÄN HÄNET JA MUITA KUN ET ITSEKKÄÄN SIITÄ TYKÄÄ???

        Julistan joulurauhan ydinperheille ja yh perheille, muita muotoja ei ole.

        No sinun satujutuille voi julistaa kun niin kovasti haluat leikkiä muita perheitä... minäkin voin olla vaikka tuhkimo tai minni hiiri... heh...


      • kossu.
        törrötööööööööö kirjoitti:

        sMAT SANAT, SINÄ SYYLLISTÄT AINA LISSUA... MIKÄ SAA SINUT SYYLLISTÄMÄÄN HÄNET JA MUITA KUN ET ITSEKKÄÄN SIITÄ TYKÄÄ???

        Julistan joulurauhan ydinperheille ja yh perheille, muita muotoja ei ole.

        No sinun satujutuille voi julistaa kun niin kovasti haluat leikkiä muita perheitä... minäkin voin olla vaikka tuhkimo tai minni hiiri... heh...

        Täyshullulta palo käämit....


      • törrötööööööööö kirjoitti:

        sMAT SANAT, SINÄ SYYLLISTÄT AINA LISSUA... MIKÄ SAA SINUT SYYLLISTÄMÄÄN HÄNET JA MUITA KUN ET ITSEKKÄÄN SIITÄ TYKÄÄ???

        Julistan joulurauhan ydinperheille ja yh perheille, muita muotoja ei ole.

        No sinun satujutuille voi julistaa kun niin kovasti haluat leikkiä muita perheitä... minäkin voin olla vaikka tuhkimo tai minni hiiri... heh...

        Onhan uusperheitä sinä Lissu et vaan tajua juurikaan mitään!
        Ja aviopuolisot viettävät joulun yhdessä lapsien kanssa ja ero tapauksissa lapset on jokatoinen vuosi isällä !


    • mene pois

      Ihmiset älkää vastatko mitään tälle Lissulle, joka haluaa täällä provosoida. Kun kukaan ei vastaa mitään, niin ehkä hän lopultakin älyää häipyä tältä palstalta!!

      • itsekäs idiootti

        Mikä sinä olet sanomaan, kenelle saa vastata ja kenelle ei???


      • idioottilässy
        itsekäs idiootti kirjoitti:

        Mikä sinä olet sanomaan, kenelle saa vastata ja kenelle ei???

        Kuules lässyIdiootti täällä saa ihmiset kirjoittaa mielipiteensä. Idiootti olet sinä Lässy.


      • Et vaan voi
        idioottilässy kirjoitti:

        Kuules lässyIdiootti täällä saa ihmiset kirjoittaa mielipiteensä. Idiootti olet sinä Lässy.

        No sitähän minäkin. Oleppa sitten hiljaa noista "älä vastaa kenellekään" provoistasi. Lissu saa kirjoitella siinä missä sinäkin, ketään sinä et pois voi ajaa.


      • ..........
        idioottilässy kirjoitti:

        Kuules lässyIdiootti täällä saa ihmiset kirjoittaa mielipiteensä. Idiootti olet sinä Lässy.

        Joo saa Lissu kertoa mielipiteensä mutta apsoluuttisen totuuden nimissä ei pidä totuutena pitää tämän psyykkisesti sairaan narsistin kirjoituksia !
        Ja ainoa mikä mieltä lämmittää on tietoisuus siitä ettei kykene käskemään päättämään kenenkään toisen elämästä !


    • .....

      En tiedä, tarkoittaako aloittaja nyt perheenrikkojilla niitä parisuhteen osapuolia, vai hänen kammoksumia "perheenrikkojasutturoita", mutta miten vain.

      Kerronpa sinulle sutturakammoiselle hieman näistä "perheenrikkojista"... Ja nimenomaan niistä ukkomiehistä, jotka ovat vieraan p-erseen perään. Jos jonkun liitto kaatuu siihen, että mies pettää, niin vika on nimenomaan siinä miehessä, ei siinä, jonka kanssa mies petti.

      Nuorempana, kun kävin vielä tyttöporukalla baareissa, saimme kokoajan ehdotuksia ukkomiehiltä. Siis todella törkeitä ja härskejä olivat nämä miehet, takapuolessa ja tississä kiinni, drinkkejä tarjoamassa. Osalla ihan avoimesti sormus sormessa, osa taas jäi kiinni vasta jututettaessa: "kotona vaimo ja lapset, mutta ne on nukkumassa, ei se haittaa, mennään mun kaverin luo panemaan"... Kerranpa yksi mies minun kieltäydyttyäni totesi, että "olet samanlainen pihtari kuin vaimoni"!

      Eräs ystävättäreni tapaili aikoinaan erästä miestä, josta paljastui vasta useamman viikon jälkeen, että mies oli naimisissa. Mies salaili kaiken, "unohti" kertoa olevansa naimisissa ja että hänellä on lapsia. Olivat ehtineet mennä pitemmällekin, ja ystävättäreni katkaisi suhteen kauhuissaan. Hän ei olisi koskenut mieheen pitkällä tikullakaan, jos olisi tiennyt tämän olevan naimisissa.

      Ei ole olemassa mitään "katkeria perheenrikkojasutturoita". On sinkkunaisia, on ukkomiehiä. Sinkkunaisella ei ole mitään menetettävää. Hän saattaa antaa ukkomiehen pyörittää, saattaa jopa itse pyörittää ukkomiestä, mutta avaintekijä on se ukkomies: pyörittääkö hän, tai antaako hän pyörittää itseään? Uskollinen ja vaimoonsa sekä perheeseensä sitoutunut mies ei ensinnäkään lähde baariin puristelemaan vieraiden naisten haarovälejä, ja toiseksi, vaikka joku tulisi hänelle tarjoamaan sitä haaroväliään, hän kieltäytyy. Jos taas vieras p-illu kiinnostaa enemmän kuin oma perhe, ei mies ole sitoutunut ollutkaan, vaan on petollinen p-askiainen.

      Jos mies lähtee vieraan naisen matkaan, syyttävä sormi kuuluu osoittaa mieheen. Tuo vieras nainen on saattanut tietoisesti tarjota itseään ukkomiehelle, mutta tosiasia on, että hän ei ole kenellekään tilivelvollinen. Tässä vaiheessa astuu kuvaan miehen uskollisuus tai sen puute. Kukaan ei pakota aseella uhaten miestä jättämään perhettään ja työntämään elintään vieraaseen naiseen. Mies tekee sen itse. Omasta tahdostaan, omasta valinnastaan. Se nainen voi henkiä korvaan, että ota minut, jätä tuo, mutta ei sillä ole merkitystä. Se mies on täysin vastuussa omasta elämästään ja tekee omat valintansa; hänellä on valta sanoa ei. Uskollinen ja sitoutunut mies sanoo, että ei kiitos, minulla on vaimo ja perhe, ja rakastan heitä. Uskoton mies riisuu housunsa ja on heti valmis.

      Ja usko pois, uskallan väittää, että enimmäkseen ne ovat ne ukkomiehet, jotka ovat vieraan p-illun perään. He ovat baarin pohjasakkaa, joita enimmäkseen halveksutaan. Mutta varmasti aina löytyy joku, joka tällaisenkin matkaan lähtee. Harvassa ovat ne sinkkunaiset, joita elähtäneet ukkomiehet kiinnostavat. Tavallisesti näille lipeville ukkomiehille nauretaan vain päin naamaa.

      • kolmas rikkoo usein

        Semmoista se on kun perhe rikotaan. Onneksi minä olen omani suojannut vierilta sutturoilta, yksikään ei ole kehdannut tulla meitä kiusaamaan, niin häpee sutturat ja niinhäpee ex isä ex mies, että olemme rauhassa saaneet olla koko perhe ja koko suku.


      • Katkerolle
        kolmas rikkoo usein kirjoitti:

        Semmoista se on kun perhe rikotaan. Onneksi minä olen omani suojannut vierilta sutturoilta, yksikään ei ole kehdannut tulla meitä kiusaamaan, niin häpee sutturat ja niinhäpee ex isä ex mies, että olemme rauhassa saaneet olla koko perhe ja koko suku.

        Voi sinua...jo yhdeksäs vuosi tota samaa...
        Mieheni lapset ovat tänäkin viikonloppuna meillä...omieni ja yhteistenme kanssa. Rakastamme kaikki toisiamme, näin on ollut jo monta vuotta. Kiitos uudesta mahdollisuudesta, elämä. Rakkaus on tärkein.


      • .....
        kolmas rikkoo usein kirjoitti:

        Semmoista se on kun perhe rikotaan. Onneksi minä olen omani suojannut vierilta sutturoilta, yksikään ei ole kehdannut tulla meitä kiusaamaan, niin häpee sutturat ja niinhäpee ex isä ex mies, että olemme rauhassa saaneet olla koko perhe ja koko suku.

        ""Semmoista se on kun perhe rikotaan. Onneksi minä olen omani suojannut vierilta sutturoilta, yksikään ei ole kehdannut tulla meitä kiusaamaan, niin häpee sutturat ja niinhäpee ex isä ex mies, että olemme rauhassa saaneet olla koko perhe ja koko suku. ""

        Et vieläkään käsittänyt :D

        Se oli se sinun ex-miehesi, joka oli teidän perheenne rikkoja. Hän oli se huoripukki, pettävä ukkomies, joka työnsi elimensä vieraaseen. Omasta vapaasta tahdostaan.


      • jukni 69
        ..... kirjoitti:

        ""Semmoista se on kun perhe rikotaan. Onneksi minä olen omani suojannut vierilta sutturoilta, yksikään ei ole kehdannut tulla meitä kiusaamaan, niin häpee sutturat ja niinhäpee ex isä ex mies, että olemme rauhassa saaneet olla koko perhe ja koko suku. ""

        Et vieläkään käsittänyt :D

        Se oli se sinun ex-miehesi, joka oli teidän perheenne rikkoja. Hän oli se huoripukki, pettävä ukkomies, joka työnsi elimensä vieraaseen. Omasta vapaasta tahdostaan.

        Niin ja tunkiko vehkeitänsä edes ennen eroa minnekkään ??? Vai lähtiko oikeesti narsistin luota pois ja haki eroa ja eron jälkeen löysi uuden naisen??? Tämän Lissun psyyke ei vaan näytä kestävä jätetyksi tuloa !


      • Säälin sinua
        kolmas rikkoo usein kirjoitti:

        Semmoista se on kun perhe rikotaan. Onneksi minä olen omani suojannut vierilta sutturoilta, yksikään ei ole kehdannut tulla meitä kiusaamaan, niin häpee sutturat ja niinhäpee ex isä ex mies, että olemme rauhassa saaneet olla koko perhe ja koko suku.

        Niinpä...ja sinä olet aina vaan ilman rakkautta...oletko koskaan miettinyt...miksi on näin...entinen miehesi ei rakasta sinua, hän rakastaa TOISTA naista... Aidosti ja oikeasti...


      • Just joo
        Säälin sinua kirjoitti:

        Niinpä...ja sinä olet aina vaan ilman rakkautta...oletko koskaan miettinyt...miksi on näin...entinen miehesi ei rakasta sinua, hän rakastaa TOISTA naista... Aidosti ja oikeasti...

        Suloisen katkeraa.
        Toinen vei, ei minussa ole mitään vikaa.
        Olin hyvä vaimo ja äiti.
        Näe hyvä ihminen jo tosiasiat.
        Rakkaudeton kulissiliitto on elämän Tuhlaamista.


      • onnen ydin perhe
        Katkerolle kirjoitti:

        Voi sinua...jo yhdeksäs vuosi tota samaa...
        Mieheni lapset ovat tänäkin viikonloppuna meillä...omieni ja yhteistenme kanssa. Rakastamme kaikki toisiamme, näin on ollut jo monta vuotta. Kiitos uudesta mahdollisuudesta, elämä. Rakkaus on tärkein.

        Tosi ikävää jos niin on että olet rikkonut miehen perheen. Onhan se lasten isää nähtävä vaikka sua kuinka risoo se että uhkat ovat siinä. Niinpä... kannattiko rikkoa?

        Onneksi meillä ei koskaan ole käynyt miheen sutturoita emmekä me menneet heitä katsomaan, ovat häpeillen pysytelleet kaukana meistä, onneksi ei ole koskaan trvinnut pelätä lasten puolesta, että olisivat joutuneet sutturoiden kynsiin.

        Rakkaus on tärkein, ja sitä ihmettelenkin miten jotkut miehet sallivat sutturoiden tulla lastnesa lähelle, ehkä siinä ei kuitenkaan ole rakkaudesta kyse.

        Meillä lapset ovat onnekkaita, ei koskaan ole tarvinnutpelätä sutturoita.

        En voisi kuvitellakaan että meillä olisi asiat noin huonosti, että pitäisi kaveerata meihen sutturoiden kanssa. Mihin me tarvisimme heitä? En keksi yhtään asiaa.

        Enempi ne pilaisi meidän elämää lisää, riitti kun rikkoivat perheemme. Miestä emme ole enää takasin halunneet, likainen mies ei kuulu elämäämme, emme alistu moiseen systeemiin, olemme sen verran parempaa porukkaa, että mies saa itkeä ja hävetä ihan itse, tyhmä kun on, niin minkä sille voi.

        Olemme niin etuoikeutetussa asemassa olleet, että saimme ptiää kaiken, suvun, talon ja kaikki omaisuuden, noh miehellähän mitään ei ollutkaan, mutta mitään ei hänelle jäänyt ei kehdannut vaatia.


      • kossu.
        kolmas rikkoo usein kirjoitti:

        Semmoista se on kun perhe rikotaan. Onneksi minä olen omani suojannut vierilta sutturoilta, yksikään ei ole kehdannut tulla meitä kiusaamaan, niin häpee sutturat ja niinhäpee ex isä ex mies, että olemme rauhassa saaneet olla koko perhe ja koko suku.

        Pas kat sää mittään oo suojannu, ukkos meni mul ukku suorana toisen matkaan, etkä sä voinu mitään, ukkos oli valintas tehny.


      • yksinääne
        onnen ydin perhe kirjoitti:

        Tosi ikävää jos niin on että olet rikkonut miehen perheen. Onhan se lasten isää nähtävä vaikka sua kuinka risoo se että uhkat ovat siinä. Niinpä... kannattiko rikkoa?

        Onneksi meillä ei koskaan ole käynyt miheen sutturoita emmekä me menneet heitä katsomaan, ovat häpeillen pysytelleet kaukana meistä, onneksi ei ole koskaan trvinnut pelätä lasten puolesta, että olisivat joutuneet sutturoiden kynsiin.

        Rakkaus on tärkein, ja sitä ihmettelenkin miten jotkut miehet sallivat sutturoiden tulla lastnesa lähelle, ehkä siinä ei kuitenkaan ole rakkaudesta kyse.

        Meillä lapset ovat onnekkaita, ei koskaan ole tarvinnutpelätä sutturoita.

        En voisi kuvitellakaan että meillä olisi asiat noin huonosti, että pitäisi kaveerata meihen sutturoiden kanssa. Mihin me tarvisimme heitä? En keksi yhtään asiaa.

        Enempi ne pilaisi meidän elämää lisää, riitti kun rikkoivat perheemme. Miestä emme ole enää takasin halunneet, likainen mies ei kuulu elämäämme, emme alistu moiseen systeemiin, olemme sen verran parempaa porukkaa, että mies saa itkeä ja hävetä ihan itse, tyhmä kun on, niin minkä sille voi.

        Olemme niin etuoikeutetussa asemassa olleet, että saimme ptiää kaiken, suvun, talon ja kaikki omaisuuden, noh miehellähän mitään ei ollutkaan, mutta mitään ei hänelle jäänyt ei kehdannut vaatia.

        Sä tarviit sutturoita joka päivä, mitä sää sitte haukkuisit jollei ex ukolla olis sutturoita, aika ukko ku monen sutturan kaa elää, toisilla ei oo yhtään sutturaa ja sillä monta, ei oo oikeudenmukasta.


      • Onnen ydin perhe
        yksinääne kirjoitti:

        Sä tarviit sutturoita joka päivä, mitä sää sitte haukkuisit jollei ex ukolla olis sutturoita, aika ukko ku monen sutturan kaa elää, toisilla ei oo yhtään sutturaa ja sillä monta, ei oo oikeudenmukasta.

        Emme me niitä tarvi, me muistelemme ja mietimme että miski semmoisia ihmisiä on, sitä ei voi koskaan lakata miettimästä, on se niin julmaa varsinkin lapsia kohtaan. Kyllä sitä miettii että miksi perhe pitää joiltakin rikoka? Miksi ihmeessä? Mutta siihen ei löydy vastausta meiltä kunniallisilta ihmisiltä.
        Ihmiset jotka rikkoo puolustelee ja vähättelee, koska heillä ei ole mitään menetettävää, he ovat kostonhimoisia ja ilkeitä ihmisiä.

        Kyllä se on kamlan järkyttävää ajatella, että joku rikkoo toistenperheet.

        En minä suotta moiti ja hauku, jos perheenrikkoja suttura ei olisi tullut meidän perhettä rikkomana niin enhän minä tyhjää moiti, hyvänen aika.

        Silloin kun joku tkee väärin eikä itse sitä tajua, on siitä kerottova ja sitä asiaa on pidettävä pinnalla, jotta semmoinen peli loppuu. Minä jaksan kertoa ja jaksan pitää esillä asiaa, joka koskettaa ja jonka pitää loppua.

        Ottakaa opiksenne jotka suunnittelee rikkovan jonkun perheen, siinä ei kunnian kukko laula.


    • kiertäkää kaukaa

      Ei ne herää, paatunut ihminen ei muutu vaikka kuka häntä yrittäisi opastaa. JOs on halunnut rikkoa ja pilata toisten perheen se ei lähde heistä. Kerran paha ihminen on aina paha ihminen.

      • kaarran kaukaa

        Aivan oikein. Kiitos kun itse tajusit. Kierrämme sinut kaukaa. Aina kun näkyy sinusta pilkahdustakaan niin menen niin kauaksi kuin pääsen.


      • Perheet on perseestä

        Minusta se on mukavaa. Rikon toisten perheitä ihan vaan ilokseni. Välillä heitän kivillä, joskus pieksen onnellisia perheitä kepeillä. Aika vaikea rikkoa, mutta yritän kovasti.
        Huomenna rikon naapurin perheen, ylihuomenna työkaverin. Perhekerhossa vasta on mukavaa...hirveesti rikottavaa.
        Kyllä töitä riittää.


      • Halin sua
        kaarran kaukaa kirjoitti:

        Aivan oikein. Kiitos kun itse tajusit. Kierrämme sinut kaukaa. Aina kun näkyy sinusta pilkahdustakaan niin menen niin kauaksi kuin pääsen.

        Voi sinua pientä... minä ymmärrän että sinä et ymmärrä, mutta kun et osaa keskustella aikuisten kanssa aikuisten asioista, niin miksi ihmeessä eds keskustelet ja vielä vastaat? Sinulla nyt päässä mättää onkun verran.. lyö tyhjää..

        Suosittelen että keirrät itsesi kaukaa ja keskustelet asialliseti etkä väännä viisaampien sanoja miten mieli tekee. Mutta kunhan nyt jotain kirjoitat otan sen huomioon ja halin sinua. Pieni serssukka... voih.. pahaa tekee kun tajuaa miten tyhjä pää sinulla on... kerro huolesi minä autan ja yritän ymmärtää.
        Mutta todellakin isnun täytyy kaartaa kaukaa meidän muiden keskustelut... et todellakaan ymmärrä.

        Tiesin että vastaat noin, siksi kirjoitinkin niin... ja menit lankaan.


      • huippuvirka
        Perheet on perseestä kirjoitti:

        Minusta se on mukavaa. Rikon toisten perheitä ihan vaan ilokseni. Välillä heitän kivillä, joskus pieksen onnellisia perheitä kepeillä. Aika vaikea rikkoa, mutta yritän kovasti.
        Huomenna rikon naapurin perheen, ylihuomenna työkaverin. Perhekerhossa vasta on mukavaa...hirveesti rikottavaa.
        Kyllä töitä riittää.

        Oletpa sinä reipas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe