Pieksämäellä ei ole mitään

Burana

Pieksämäki on köyhä paikka, kun ei oo töitä, vanhukset röystäilee kaupoissa. Nuorille ei oo töitä eikä mitään. On tämä Pieksämäki niin ankee paikka. Ahistaa, vtuttaa ja masentaa. Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrle. Mä hajoon tähän Pieksämäen tylsyyteen. Auttakee!!!!!

24

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • remontoija

      Onko ihan pakko jos ei taho ? Muuta muualle.

      Tylsyys lähtee omasta päästä. Tee elintaparemontti jospa se tylsyys häviäisi.

      • VivaPieksämäki

        Kivasti on harrastusta:
        - motorsportia paltasella ja Motoparkissa.
        - Kulttuuria poleenissa.
        - Rockia ja bluesia coronassa.
        - Metsästystä metsissä.
        - Kalastusta järvissä.
        - Varastusta kylillä(kielletty).
        - Shoppailua ostarilla.
        - Töitä hoito- alalla, välillä muutakin, etenkii sit kun 2008 alkanut lama loppuu.
        - Jää ja uimahalli, lentopallo yms urheiluseuroja joka lähtöön.
        paljon muuta.
        Kaikkea löytyy!
        Mitä toivoisitte vielä kaiken lisäksi?


      • iso mulukku
        VivaPieksämäki kirjoitti:

        Kivasti on harrastusta:
        - motorsportia paltasella ja Motoparkissa.
        - Kulttuuria poleenissa.
        - Rockia ja bluesia coronassa.
        - Metsästystä metsissä.
        - Kalastusta järvissä.
        - Varastusta kylillä(kielletty).
        - Shoppailua ostarilla.
        - Töitä hoito- alalla, välillä muutakin, etenkii sit kun 2008 alkanut lama loppuu.
        - Jää ja uimahalli, lentopallo yms urheiluseuroja joka lähtöön.
        paljon muuta.
        Kaikkea löytyy!
        Mitä toivoisitte vielä kaiken lisäksi?

        Pmäkeä kannattaisi mainostaa suomen gaykansan pääkaupunkina


    • einaroinen

      Kateellisia, kyttääjiä, vaimonhakkaajia, verhon välistä tirkistelijöitä, naapureille vittuilijoita, kaikkea löytyy. Eiköhän se tästä iloksi muutu.

      Muistakaa lotota, että herrat pääsee oopperaan.

      • oopperaa herroille

        Einaroisen luettelemia toimijoita asuu ihan joka paikassa.
        Minulle aivan sama jos kateellinen kyttääjä vaimonhakkaaja vittuilee minulle, ei tunnu missään> enemmän naurattaa tuommonen toiminta ja käy sääliksi kun ei oo ihmisillä omaa elämää.

        Mielelläni herroille oopperat tarjoan, sen he ovat ansainneet.


    • Burana

      Kitisijät hiljaa prrrrrrrrrrkle! Pieksämäki on sitä itseään täynnä. Vanhukset mellastaa ja kukkoilee, mutta nuorille ei oo mitään. Ei oo töitä, niin ei oo töitä.

    • VivaPieksämäki

      Miä oon vanhuksille vielä pärjännyt, vaikka veltto työnpelkonen sohvaperuna oonkin.
      Minkälaisia ovat olleet konkreettiset ongelmat vanhuksen kanssa?
      Töiitäkiin on jos ei työtä pelkää eikä tessiä enempää palkkaa vaadi, kato vaikka mollista. Jouduin jopa itte työkkärin kautta 6-vuotta kestäneeseen työsuhteeseen, nyt onnellisesti ansiosidonnaisella. Hyvä on olla täällä pieksämäellä ja joka suuntaan lähtee rauta/maanteitä et ei kannata jäähä valittaa jos muualla on asiat vieläkin paremmin.

    • kaikkee

      Joo, ainoa hyvä asia siellä onkin se rautatie-pääsee lähtemään äkkiäpois kaikki viisaimmat. Tosin lipunmyynti asemalla lopetettiin jo. No kohtahan teillä on siellä se uusi upea ostosparatiisi ja oleskelukeskus. Voi vaikka jäppilästä joku turisti käväistä ostoksilla. Muualla nauretaan räkäisesti koko ajatukselle. Ja paikkakunnalle.

    • Burana

      Onneks on rautatie ja junat pysähtyy vielä. Mutta silti Pieksämäki on vtun p paikka. Rapistunut kaupunki, kun ei ole isoa kauppakeskusta tai muutakaan isoa, suurta ja mahtavaa. Ei tylsempää kaupunkia voi olla kuin Pieksämäki. Stana. Työpaikkoja ei oo eikä hyviä ravintoloita. Pieksämäki on tylsä, tylsempi, tylsin ja tylsänä. Torikin on hyvin näivettynyt, jos sitä toriksi voi edes sanoakaan. Niin kamalasti ahistaa koko paikka.

    • !!!

      Onko kauppakeskuksen koko=elämä? Tuhoon tuomittu kulutus kulttuuri!
      Jos haluut hyvän ravintolan perusta sellainen! Sinä olet itse tylsä!

      • Burana

        Kukahan se tässä tylsä on?? Minä vaan kysyn. Ei kauppakeskuksen koko ole yhtä kuin elämä, mutta muilla paikkakunnilla on paremmat kauppakeskukset ja kaupat kuin Pieksämäellä. Täältä, kun pitää lähteä muihin kaupunkeihin vaateostoksille. Elämä täällä Pieksämäellä on niin aneemista, toisten kyttäämistä ja haukkumista selän takana. Voi että voi pistää niin vihaksi tämä Pieksämäki. Prrrrkle, stana. Ei täällä Pieksämäellä kukaan ymmärrä. Kaupunkia ollaan ajamassa alas.


      • Ei vaan sinä
        Burana kirjoitti:

        Kukahan se tässä tylsä on?? Minä vaan kysyn. Ei kauppakeskuksen koko ole yhtä kuin elämä, mutta muilla paikkakunnilla on paremmat kauppakeskukset ja kaupat kuin Pieksämäellä. Täältä, kun pitää lähteä muihin kaupunkeihin vaateostoksille. Elämä täällä Pieksämäellä on niin aneemista, toisten kyttäämistä ja haukkumista selän takana. Voi että voi pistää niin vihaksi tämä Pieksämäki. Prrrrkle, stana. Ei täällä Pieksämäellä kukaan ymmärrä. Kaupunkia ollaan ajamassa alas.

        ja sinunlaisesi kitisijät ajavat väkisin alas kaiken koska teistä itsestänne ei ole eikä ole edes koskaan ollut mihinkään. Räkä tippuu nokasta ja suu pupattaa jotta ei oo mittään ei oo mittään. Eikä tuolla menolla ikinä mitään tulekaan. Menisit sinäkin töihin siitä vinkumasta ja haaveilemasta ostoshelveteistäsi. Käy kuitenkin koulusi loppuun sitä ennen.


      • Burana
        Ei vaan sinä kirjoitti:

        ja sinunlaisesi kitisijät ajavat väkisin alas kaiken koska teistä itsestänne ei ole eikä ole edes koskaan ollut mihinkään. Räkä tippuu nokasta ja suu pupattaa jotta ei oo mittään ei oo mittään. Eikä tuolla menolla ikinä mitään tulekaan. Menisit sinäkin töihin siitä vinkumasta ja haaveilemasta ostoshelveteistäsi. Käy kuitenkin koulusi loppuun sitä ennen.

        En ole ollut tekemässä niitä tyhmiä päätöksiä täällä Pieksämäellä. Pieksämäki on p paikka. Ei siitä mihinkään pääse. Ei oo täällä Pieksämäellä mittään. Töitä vois tehdä, jos niitä ois. Mulle kelpaa vain toimitusjohtajan työt.


    • fuhgettaboutit

      Päksläpi on kyllä ankee paikka,tämä on minun mielipide. Ei ole oikein kouluja(paitsi amis,lukio ja sisis joilla on jotain merkitystä), työpaikat on vähissä jne Hyviä puoliakin on. Luonto on lähellä ja siistiä,pystyy harrastamaan kalastusta,retkeilyä,ulkoilua,urheilua jne jne. Kauppoja on sen mistä saa perustavarat,loput voi tilata netistä tai käyä hakemassa Kuopiosta,Mikkelistä,Jyväskylästä ja sillein. Asuminen on halpaa josta suuri plussa. Mahdollisuuksia ois kaupungilla vaikka mihinkä mutta ketään ei kiinnosta yrittää sen enempää,jonka kyllä ymmärrän. Pitäis olla hyvä idea ja rahaa niin paljon,että kannattais yrittää pitemmänkin aikaa tappiolla.
      Kaupungissa on jotenkin semmonen ilmapiiri,että aina ollaan kiinnostuneita uusista jutuista mutta sitten jos joku jotain tekee niin käydään kerran kattomassa ja sen jälkeen haukutaan ideat huonoiksi ja liian kalliiksi eikä olla valmiita maksamaan oikein mistään mitään.
      Noo,minkäs sille teet? Kaupunki on pieni ja tämmösenä lama-aikana rahat on vähissä yrittää tehdä kaupungista parempaa - varsinkin jos ketään ei kiinnosta tarpeeksi. Ehkäpä viimeinen tosiaankin sammuttaa valot?

    • Kaupunkiasukas

      Hyvä kaupunki.Paras melkeinpä.
      Hyvät ulkoilumaastot ja kaupat ja kaikki.
      Pikkuvikoihinkin saa apua.Kuten esim Hattiwatti hoisi meidän talon sähköviat.
      Lamppuliikkeitä on ja kukkakauppoja.
      Möyseröä voisi suorastaan ylistää.

    • Burana

      Surkee paikka. Kaikki vaan kiinni Pieksämäellä. Sit täällä ei ole edes hyvännäköisiä nuoria naisiakaan. Kukapas tänne tuppukylään tulee?

      • Viva pieksämäki

        Mulle on ovet auenneet ja nättejä tyttöjä riittänyt Pieksämäellä. Katoppa peiliin, näätkö nätin tytön siellä?


      • Burana
        Viva pieksämäki kirjoitti:

        Mulle on ovet auenneet ja nättejä tyttöjä riittänyt Pieksämäellä. Katoppa peiliin, näätkö nätin tytön siellä?

        Minun peilissä näkyy ryppyotsaisia vanhoja mummoja ja niitähän täällä Pieksämäellä riittää. Pieksämäki on niin kypsä paikka.


      • webster
        Burana kirjoitti:

        Minun peilissä näkyy ryppyotsaisia vanhoja mummoja ja niitähän täällä Pieksämäellä riittää. Pieksämäki on niin kypsä paikka.

        Miulla näkyy pullukka nettirunkkari.
        Pieksämäki hyvä paikka!
        Nettikii pelaa ja pizzaa saa!


      • Burana
        webster kirjoitti:

        Miulla näkyy pullukka nettirunkkari.
        Pieksämäki hyvä paikka!
        Nettikii pelaa ja pizzaa saa!

        Se on kuule aivan vtun sama mitä sulla näkyy. Mun elämä on Pieksämäellä täyttä pskaa. Stana, prrrrrrkle! Pieksämäki on niin niin niin tyhmä paikka.


    • hammaspeikkoilija

      Aina se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Siellä sitä voi käydä popsimassa mielin määrin, kunhan ei vaan tulisi ähky. Pieksämäellä ainakin on hyvää tk.n hammashoito. Asiallista käytöstä, selitetään mitä ollaan tekemässä, ja parasta kaikessa kehoitetaan heti sanomaan, jos sattuu. Tällaista, jos olisi saanut kouluiässä, niin ei olisi tullut hammaslääkärikammoa. Silloin tehtiin eikä kyselty tuntemuksia. Hammaslääkäri oli hyvällä tuurilla aamusta selvinpäin, mutta iltapäivä käynnit oli yhtä painajaista.

      • hyvä pieksämäki

        Nykyään lääkäritkin lääkitsee itseään muilla konsteilla kuin viinalla
        (ainakin työ aikana). Pieksämäellä oon saanu kyllä parempaa palvelua kuin isommilla kirkoilla ja asiat on sujunu hienosti.


    • Pitsapeku11

      Pieksämäki ihminen ei näin. Minä hyvä olla Pieksämäki. Minulla osta hyvä pizza, sinä nuori suomi nainen syödä minä pizza antaa sinä antaa mulle pylly. Minä suuri rakastaja sinä pieni pylly ei iso pylly. Iso pylly pois minä pizza myydä sinä iso pylly maksaa ja heti pois pizza paikka. Pizza paikka savontie hyvä tuote halpa hinta. Syödä maha täynnä hyvä olla tule heti takaisin.

      Pieksämäki ihminen ei rasisti ei huono. Kaikki hyvä. Onnellinen hymy ihminen.

    • Ei mitään uutta

      Isis tarjoaa pyhän sodan paikkoja paratiisiin. 60-lukulaiset pilvenpoltajat riehuivat vietmanissa ja kaduilla. Elämme vihan aikakautta. Aikakaudet menee 12 vuoden sykleissä. 70-luvulla elettiin rauhaa ja rakkautta kukkaisaikautta. Väkivalllan ilmapiiri muuttuu, kun aika muuttuu ja 60-lukulaiset siirtyy vallallasta manalaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe