Mega joululahja Elisalta

niws

Sain mega joululahjan Elisalta:
Hyvä asiakkaamme käytössäsi olevan saunalahti kaapelimodeemi-palvelun kuukausimaksuja ei ole laskutettu 1.6. -14 lähtien. Mutta ei hätiä mitiä, laitetaan tulemaan sinulle joululahjaksi lasku, johon on koottu kaikki mitä ei ole puoleen vuoteen laskutettu. Ja jos !!! sinulla ehkä tulee olemaan vaikeuksia maksussa ja haluat maksuaikaa, elisa antaa anteeksi maksuajan VIIDEN euron aloitusmaksun anteeksi. Mutta tottakai tässä tapauksessa summalle kertyy ns. lainakorkoa. TÄSSÄ MALLI ELISAN ASIAKASPALVELUSTA. Eli asiakkaan pitää itse tarkistaa että maksut tulevat ajallaan enää ei riitä se että maksaa ne ajallaan.

8

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se siitä

      No, etkö yhtään ihmetelly että missä on kesäkuun lasku? Ja missä on heinäkuun lasku?
      Entäs elokuun lasku, missä se on? No ei tuu laskua syyskuustakaan? Eikä lokakuusta?
      Mutta jos ei laskuja oikeasti tullut, eikä muistutuslaskujakaan, niin ei tarvi korkoja maksaa.

      • Elisan laskut

        Vastaus on yllä Siinä on suora lainaus kirjeestä ja lukee aivan selvästi: ...kaapelimodeemi-palvelun kuukausi maksuja EI OLE LASKUTETTU 1.6. -14 lähtien.


    • Tee Elisan työt itse

      Ei, en ihmetellyt laskujen puuttumista johtuen monesta eri syystä joka ei ole avain asia tässä. Mutta niinkuin ihmettelin että kuuluuko se kuluttajalle huolehtia että saa kaikki laskut ? Enään siis niiden maksaminen ei riitä ! Tämä tapaus on vain ja ainoastaan elisan laskutus-osaston oma vika. Eli edelliseen viitaten asiakkaan pitäisi soitella yritykselle että missäs mun laskuni viipyvät ?? Mielestäni yritykset ovat velvollisia hoitamaan omat laskutus asiansa kun kerran asiakkaat maksavat yritykselle sen palveluista. TÄMÄ KAIKILLE TIEDOKSI ETTÄ TARKISTAKAA ETTÄ TEILLE TULEE KAIKKI LASKUT. MUTTA KOSKA NÄIN TE TEETTE MYÖS YRITYKSELLE ITSELLE KUULUVIA TOIMIA, NIIN EHKÄ SITTEN LAITTE TE YRITYKSELLE LASKUN TÄSTÄ TOMINNASTANNE vai teettekö ilmaiseksi yrityksen töitä mitä edellinen kommentoija ehdottaa ?

    • Niin ja tiedoksi että valitus Kuluttaja-asiamiehelle on tehty. Vaikka tässä ei nyt onneksi !!! ole isoista summista kyse niin mielestäni kyse on periaatteesta. Mutta kyseessä olisi voinut olla suurempi lasku, minun nettiyhteyteni on melko pieni, luojan kiitos. Ainoastaan nyt jurppii tämä KIROTTU määräaikaisuus. VIKKINÄ KAIKILLE ETTÄ ON MÄÄRÄ-AIKAISIIN sopimuksiin ei kannata sortua, varsinkin ELISA VIIHTEESEEN, josta minulla on vain ja ainoastaan ikävää ja ala-arvoista kommentoitavaa.

      • seonsoooon

        Kyllä minä tiesin että olen naimisissa tuon kaapelimoden kanssa ensi vuoden loppuun asti.
        Kulkee viihteen nimellä vaikka tein kaupat vain nopean netin kanssa. Koko helvetin loota romua tuli ja hakea piti fillarilla.
        Paree maksella vaan ajoissa niin itse pääsee helpoiten.


      • seonsoooon kirjoitti:

        Kyllä minä tiesin että olen naimisissa tuon kaapelimoden kanssa ensi vuoden loppuun asti.
        Kulkee viihteen nimellä vaikka tein kaupat vain nopean netin kanssa. Koko helvetin loota romua tuli ja hakea piti fillarilla.
        Paree maksella vaan ajoissa niin itse pääsee helpoiten.

        Hah, sama tarina täällä, halusin vain nopean netin, mutta jos olisin tilannut vain nopeuden noston, niin kuukausimaksu olisi ollut kolmisten kertaa kalliinpi kuin elisa viihteen kanssa, joka siis tarvitsee nopeampaa yhteyttä toimiakseen.ELISA VIIHTEEN PAKKOMYYNTIÄ. Minua ei kiinnostanut mikään ns. ilmaiseksi/normaalisti a.o. paketin mukana tulevista ohjelmista/kanavista, KAIKKI KIINNOSTAVAT OHJELMAT JA ELOKUVAT OLIVAT MAKSULLISIA.

        Kertokaa nyt muillekin elisa viihteestä kiinnostuneille että tarkistavat mikä ohjelmat/elokuvat kuuluvat a.o. palveluun ja mistä pitää MAKSAA LISÄÄ.

        Kuluttaja asiamies vahvisti minulle että elisa EI OLE OIKEUTETTU veloittamaan korkoa mahdollisen maksusopimuksen eristä. Hän valitteli että tämä laskutus-hässäkkä ei ole sopimuksen irtisanomisperuste.


    • aasiakasko?

      Itselle tuli kyllä epäily elisan laskutustavan muutoksesta kun näin viihteen mainoksen. Kokeile etätallennusta maksutta kuukausi. Etätallennus tabletilla ja tietokoneen selaimessa nyt vaan sattuu olemaan likimain ainoa tapa tehdä tallennusta.

      Jos nyt oikein olen ymmärtänyt, niin tuo 39,90e/kk on ollut niin pitkään hintana elisalla, että odottas jo pientä laskua siihen, mutta nyt näyttää sille, että se nousee. Oikeastaan vaihdoin tallentavan boksin viihteeseen vain soiton takia. Mutta tämä on ollut paljon jouheampi tapa toimia.....

      Mutta kaitpa se on kesän jälkeen lähdettävä ostamaan uutta tallentavaa digiboksia ja alettava käyttämään Elisan reititintä sen voimassa oloajan ajan..... sitä ei tiedä sitten mitä sen jälkeen tulee, mutta en kyllä maksa tällä istumalla euroakaan enempää tuosta viihteestä. Suuri kunnia 95% toimivasta systeemistä.

      nimimerkki aasiakasko, joka myös jätti tuon uuden aloituksen elisalle.

    • Hei niws,

      harmi kuulla, että laskutus liittymäsi osalta ei ole käynnistynyt heti liittymäsi auettua. Nyt kun on huomattu, että kuukausimaksut eivät ole laskuttuneet sopimuksesi avautumisesta lähtien, on kuukausimaksut veloitettu kerralla avautumisesta lähtien kuluvaan kuukausimaksuun asti. Viivästyskorkoa menneiltä kuukausilta sinulta ei ole veloitettu, koska et ole saanut laskua aiemmin. Voimme tarvittaessa tehdä laskulle maksusopimuksen, joka viestisi perusteella on luvattu sinulle veloituksetta.

      Jos asiassa on vielä selvitettävää, kannattaa sinun kirjautua Palstalle osoitteessa palsta.elisa.fi ja lähettää asiakastietosi minulle profiilistani elisa.to/kukkatippa, niin päästään tarkastamaan tilannetta tarkemmin.

      Laura / Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe