Ystäviä Torniosta?

yksinäinen ohikulkija

Missä voisi lapseton ja alle 30-vuotias tutustua uusiin ihmisiin Tornion alueella? Etenkin kun se yökerhoissa ja baareissa notkuminen ei kuulu kiinnostuksenkohteisiin. Parisuhdetta en etsi vaan ihan vain kavereita.

51

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +-+--+-+

      Teretulemast Mustaparran Päämajaan, et pety, loydät minut nurkkapoydästä, piällikko!

      • yksinäinen ohikulkija

        Ei sitä täydellä vatsalla enää ravintoloihin eksytä.


      • +-+--+-+

        Jos et paria suhdetta niin mites yks ja hjyvä suhde, piällikko!


      • yksinäinen ohikulkija
        +-+--+-+ kirjoitti:

        Jos et paria suhdetta niin mites yks ja hjyvä suhde, piällikko!

        Voi voi, kun suhteen perässä tänne tuli muutettua. Ystävät vain jäi.


    • Hilajoen Antti

      Mee pilikille. Sieltä löytyy oikeanlaisia ihmisiä, oli sitten hetero tai ei?

      • yksinäinen ohikulkija

        Kaipa sieltä löytys. Ei vain ole vehkeitä, enkä ikinä pilkkiny.


      • Etelään muuttaja
        yksinäinen ohikulkija kirjoitti:

        Kaipa sieltä löytys. Ei vain ole vehkeitä, enkä ikinä pilkkiny.

        eikös ne ystävät sinne jääny,mistä tänne muutit?Muuta takas,täällä ei ole mitään muuta kuin väestökato.


      • yksinäinen ohikulkija
        Etelään muuttaja kirjoitti:

        eikös ne ystävät sinne jääny,mistä tänne muutit?Muuta takas,täällä ei ole mitään muuta kuin väestökato.

        Niin on sielläki. Vielä enemmän. Tornio on suurkaupunki entiseen verrattuna. Ystävät lähti kuka minnekin omille teilleen vielä pienempiin paikkoihin ja hankkivat omakotitalon ja lapsia. Eivät ole enää siellä, mistä tulin. Vaikka olen yksin, täällä voin olla edes vähän onnellisempi. Sinne en halua palata.


    • Utelias Urpo

      Misäs päin torniota asut, tarkka ikä, mies vai nainen ?

      • yksinäinen ohikulkija

        Asun saaressa. Tarkka ikä ja sukupuoli ovat mielestäni turhia ilmottaa. Ne eivät ole oikeassa ystävyydessä oleellisia ja kukapa täältä lähtee seuraa hakemaan, kun ei tiedä millainen perverssi sieltä ruudun takaa löytyy. Myös uteliaista juorukelloista olen saanut jo ihan tarpeeksi.


      • paikat kuntoon
        yksinäinen ohikulkija kirjoitti:

        Asun saaressa. Tarkka ikä ja sukupuoli ovat mielestäni turhia ilmottaa. Ne eivät ole oikeassa ystävyydessä oleellisia ja kukapa täältä lähtee seuraa hakemaan, kun ei tiedä millainen perverssi sieltä ruudun takaa löytyy. Myös uteliaista juorukelloista olen saanut jo ihan tarpeeksi.

        Jaaha, että näin paikat kuntoon?


      • Utelias Urpo
        yksinäinen ohikulkija kirjoitti:

        Asun saaressa. Tarkka ikä ja sukupuoli ovat mielestäni turhia ilmottaa. Ne eivät ole oikeassa ystävyydessä oleellisia ja kukapa täältä lähtee seuraa hakemaan, kun ei tiedä millainen perverssi sieltä ruudun takaa löytyy. Myös uteliaista juorukelloista olen saanut jo ihan tarpeeksi.

        kyllä sillä iällä on väliä aika useasti. Onhan se nyt vaikea olla jonkun kanssa kaveri jos itse olet esim 18v ja toinen on siinä 30 kieppeillä. Jutut ja kiinnostuksen kohteet voivat olla niin paljon erilaiset, mutta mitä minä sitä sanomaan, saattaahan se toimia tuommonenki, omat kaverit vaan ovat kyllä maksimissaan 6v vanhempia.
        Ja jos nyt totta puhutaan niin aika harvoin se tuntuu loppupeleissä toimivan tuo miehen ja naisen välinen todellinen ystävyys, ilman mitään muuta toimisi, itsekkin olen sen kokenut että eipäs pelittänyt.
        Ja aina saa ja pitääkin olla edes vähän utelias !


      • yksinäinen ohikulkija
        Utelias Urpo kirjoitti:

        kyllä sillä iällä on väliä aika useasti. Onhan se nyt vaikea olla jonkun kanssa kaveri jos itse olet esim 18v ja toinen on siinä 30 kieppeillä. Jutut ja kiinnostuksen kohteet voivat olla niin paljon erilaiset, mutta mitä minä sitä sanomaan, saattaahan se toimia tuommonenki, omat kaverit vaan ovat kyllä maksimissaan 6v vanhempia.
        Ja jos nyt totta puhutaan niin aika harvoin se tuntuu loppupeleissä toimivan tuo miehen ja naisen välinen todellinen ystävyys, ilman mitään muuta toimisi, itsekkin olen sen kokenut että eipäs pelittänyt.
        Ja aina saa ja pitääkin olla edes vähän utelias !

        Jos olisin aikuisiän kynnyksellä, tuskinpa olisin laittanut iäksi n. 30? Monilla kavereilla on lapsia jo ja asuntolainat. Ollaan eri tilanteissa iästä huolimatta. Ja iästä huolimatta on sellaisia kiinnostuksenkohteita, joiden kautta on vaikea tutustua samanhenkisiin.
        On muutamia kavereita toisesta sukupuolesta ja jokseenkin vaatelias sen suhteen. Ei pidä haluta muuta, ei se muuten onnistu. Eikä pidä liikaa roikkua lonkassa kiinni.
        Täysin yksin ei täälläkään olla, mutta ihmiset muuttavat pois ja kohta jäädään tänne yksin. Ja varmaan mekin muutetaan pois viimeistään parin vuoden sisällä. Riippuen siitä, onko töitä vai ei.


      • Utelias Urpo
        yksinäinen ohikulkija kirjoitti:

        Jos olisin aikuisiän kynnyksellä, tuskinpa olisin laittanut iäksi n. 30? Monilla kavereilla on lapsia jo ja asuntolainat. Ollaan eri tilanteissa iästä huolimatta. Ja iästä huolimatta on sellaisia kiinnostuksenkohteita, joiden kautta on vaikea tutustua samanhenkisiin.
        On muutamia kavereita toisesta sukupuolesta ja jokseenkin vaatelias sen suhteen. Ei pidä haluta muuta, ei se muuten onnistu. Eikä pidä liikaa roikkua lonkassa kiinni.
        Täysin yksin ei täälläkään olla, mutta ihmiset muuttavat pois ja kohta jäädään tänne yksin. Ja varmaan mekin muutetaan pois viimeistään parin vuoden sisällä. Riippuen siitä, onko töitä vai ei.

        no siis tämä 18v ja 30v oli vain esimerkki. Minkähänlaisia nuo kiinnostuksen kohteet sitten on jos on vaikea tutustua samanhenkisiin ?


      • yksinäinen ohikulkija
        Utelias Urpo kirjoitti:

        no siis tämä 18v ja 30v oli vain esimerkki. Minkähänlaisia nuo kiinnostuksen kohteet sitten on jos on vaikea tutustua samanhenkisiin ?

        Sellaisia, joita tulee harrastettua enemmän yksikseen. Tietysti, jos olisi rahaa, niin kansanopiston kursseilla tapaisi ainakin taidepuolen ihmisiä. Se nyt niistä olisi "normaalein" ja yleisesti hyväksytyin mielenkiinnon kohde. Mutta rahatilanne ei suosi. Minussa on myös pahasti burgerin vikaa.


      • Utelias Urpo
        yksinäinen ohikulkija kirjoitti:

        Sellaisia, joita tulee harrastettua enemmän yksikseen. Tietysti, jos olisi rahaa, niin kansanopiston kursseilla tapaisi ainakin taidepuolen ihmisiä. Se nyt niistä olisi "normaalein" ja yleisesti hyväksytyin mielenkiinnon kohde. Mutta rahatilanne ei suosi. Minussa on myös pahasti burgerin vikaa.

        älä vain sano että jotain my little pony hommia jne harrastat, tai anime. sitten voi sanoa että menee aika burgeroinniksi nuo jutut.


      • yksinäinen ohikulkija
        Utelias Urpo kirjoitti:

        älä vain sano että jotain my little pony hommia jne harrastat, tai anime. sitten voi sanoa että menee aika burgeroinniksi nuo jutut.

        Ihmisillä on erilaisia kiinnostuksenkohteita ja mielestäni hyvä niin, jollei aiheuta niillä muille ahdinkoa. Tarkoitus on sulkea tällä lauseella pois sen, etten ole esim. mikään pedofiili tai silpomisesta mielihyvää saava. Animea voin vielä myöntää seuraavani ja mangaa lukevani. Ne ovat ihan normaaleja harrastuksia, joskin harvinaisia ikäisteni parissa. Enkä toisaalta ole fanaatikko, joka julistaa animen ilosanomaa. Mutta sen jälkeen ne muut menevätkin vielä "oudommiksi" ja tunnistamisvaara on suuri. Eivät lukeudu burgerointiin, minkä vuoksi en kelpaa burgerienkaan seuraan.
        Minkäpä minä sille mahdan, etten ole kiinnostunut ns. yleisesti hyväksyttävistä asioista, kuten mopojen rassaamisesta, kuntosalista, muodista yms. mitä nyt muut tekevätkään.
        Olen täynnä ristiriitaisuuksia ja palasia, jotka eivät yleisen käsityksen mukaan sovi yhteen. Ne ristiriidat tekevät minusta epäsopivan ja ulkopuolisen, minne ikinä menenkin. En sovi mihinkään yksittäiseen muottiin, joten minut on helpompi kategorisoida luokkaan "outo". Se onkin sitten mielenkiintoista, olenko yksinäinen outouteni tähden vai onko yksinäisyys ajanut minut outouteen. Olin nimittäin koko koulutushistoriani ajan enemmän tai vähemmän kiusattu. Toisin kuin monille muille, jatkuvasti ahdistavia traumoja siitä ei ole jäänyt. Traumat ovat tulleet jostain muualta. Tyydyttäviä ihmissuhteita on ollut verrattain vähän, mutta kaikkien kanssa yritän tulla toimeen. Ne, jotka minut hyväksyvät, näkevät minut kokonaisuutena. Eivät pelkästään palasina, joista rakennun. Sama pätee myös toisinpäin.
        Ajattelen liikaa, enkä mahda sille mitään. Mitäpä tähän sanoa muuta kuin kyyti Keroputaalle ja avain Torniojokeen.


      • Utelias Urpo
        yksinäinen ohikulkija kirjoitti:

        Ihmisillä on erilaisia kiinnostuksenkohteita ja mielestäni hyvä niin, jollei aiheuta niillä muille ahdinkoa. Tarkoitus on sulkea tällä lauseella pois sen, etten ole esim. mikään pedofiili tai silpomisesta mielihyvää saava. Animea voin vielä myöntää seuraavani ja mangaa lukevani. Ne ovat ihan normaaleja harrastuksia, joskin harvinaisia ikäisteni parissa. Enkä toisaalta ole fanaatikko, joka julistaa animen ilosanomaa. Mutta sen jälkeen ne muut menevätkin vielä "oudommiksi" ja tunnistamisvaara on suuri. Eivät lukeudu burgerointiin, minkä vuoksi en kelpaa burgerienkaan seuraan.
        Minkäpä minä sille mahdan, etten ole kiinnostunut ns. yleisesti hyväksyttävistä asioista, kuten mopojen rassaamisesta, kuntosalista, muodista yms. mitä nyt muut tekevätkään.
        Olen täynnä ristiriitaisuuksia ja palasia, jotka eivät yleisen käsityksen mukaan sovi yhteen. Ne ristiriidat tekevät minusta epäsopivan ja ulkopuolisen, minne ikinä menenkin. En sovi mihinkään yksittäiseen muottiin, joten minut on helpompi kategorisoida luokkaan "outo". Se onkin sitten mielenkiintoista, olenko yksinäinen outouteni tähden vai onko yksinäisyys ajanut minut outouteen. Olin nimittäin koko koulutushistoriani ajan enemmän tai vähemmän kiusattu. Toisin kuin monille muille, jatkuvasti ahdistavia traumoja siitä ei ole jäänyt. Traumat ovat tulleet jostain muualta. Tyydyttäviä ihmissuhteita on ollut verrattain vähän, mutta kaikkien kanssa yritän tulla toimeen. Ne, jotka minut hyväksyvät, näkevät minut kokonaisuutena. Eivät pelkästään palasina, joista rakennun. Sama pätee myös toisinpäin.
        Ajattelen liikaa, enkä mahda sille mitään. Mitäpä tähän sanoa muuta kuin kyyti Keroputaalle ja avain Torniojokeen.

        noh onhan se hyvä että edes jotain mieleistä harrastusta löytyy, itsehän pelailen vaan tietokoneella ja sillon tällöin otan kaljaa että se siitä.
        Tietokoneella värkkäämisellä saa aika helposti kavereita, ainakin jos sattuu löytämään jonku joka pelailee samoja pelejä.


      • yksinäinen ohikulkija
        Utelias Urpo kirjoitti:

        noh onhan se hyvä että edes jotain mieleistä harrastusta löytyy, itsehän pelailen vaan tietokoneella ja sillon tällöin otan kaljaa että se siitä.
        Tietokoneella värkkäämisellä saa aika helposti kavereita, ainakin jos sattuu löytämään jonku joka pelailee samoja pelejä.

        Itsekin tykkäisin pelata koneella, mutta läppäri on niin huonoa tekoa, ettei pyöritä oikein mitään. Turha on ollut edes seurata pelitarjontaa, kun tulee vain huono mieli siitä, ettei pyöri. Uusi kone sitten, kun lopullisesti räjähtää. Toivottavasti silloin on varaa niin hankkisi kunnon laitteen tai kokoaisi itse. En ennestään osaa, mutta tuskin se niin vaikeaa on.


      • Utelias Urpo
        yksinäinen ohikulkija kirjoitti:

        Itsekin tykkäisin pelata koneella, mutta läppäri on niin huonoa tekoa, ettei pyöritä oikein mitään. Turha on ollut edes seurata pelitarjontaa, kun tulee vain huono mieli siitä, ettei pyöri. Uusi kone sitten, kun lopullisesti räjähtää. Toivottavasti silloin on varaa niin hankkisi kunnon laitteen tai kokoaisi itse. En ennestään osaa, mutta tuskin se niin vaikeaa on.

        eipä tuo tietokoneen kasaaminen niin vaikeata ole. toinen kasattu kone ikinä, tai no kolmas jos lasketaan se että piti vaihtaa emolevy kun hajosi, takuusta uusi, pari osaa päivitelly 4 vuoden aikana, että pysyy edes jotenki mukana nyky pelien vaatimuksissa. Halpaa lystiähän se ei kyllä ole että viime kesänä meni 500 euroa 3 osaan, mutta osamaksulla piti maksaa eli vähän ylimäärästä meni ja jouluna 320 euroako se näytönohjain makso minkä veronpalautuksesta tulleilla rahoilla ostin.


      • yksinäinen ohikulkija
        Utelias Urpo kirjoitti:

        eipä tuo tietokoneen kasaaminen niin vaikeata ole. toinen kasattu kone ikinä, tai no kolmas jos lasketaan se että piti vaihtaa emolevy kun hajosi, takuusta uusi, pari osaa päivitelly 4 vuoden aikana, että pysyy edes jotenki mukana nyky pelien vaatimuksissa. Halpaa lystiähän se ei kyllä ole että viime kesänä meni 500 euroa 3 osaan, mutta osamaksulla piti maksaa eli vähän ylimäärästä meni ja jouluna 320 euroako se näytönohjain makso minkä veronpalautuksesta tulleilla rahoilla ostin.

        Ainakin saa mieleisen koneen ja voi olla pitkäikäisempi, kun päivittää tarvittaessa. Kalliiksihan se kuitenkin tulee, mutta etenkin kovassa käytössä hyödyllisempi kuin ostaa pakettikone. Kovasti nuo Mac-uskovaiset ihmiset tosin yrittää saada ostamaan Mac-läppärin.


      • Utelias Urpo
        yksinäinen ohikulkija kirjoitti:

        Ainakin saa mieleisen koneen ja voi olla pitkäikäisempi, kun päivittää tarvittaessa. Kalliiksihan se kuitenkin tulee, mutta etenkin kovassa käytössä hyödyllisempi kuin ostaa pakettikone. Kovasti nuo Mac-uskovaiset ihmiset tosin yrittää saada ostamaan Mac-läppärin.

        Applen läppärin ostat nii eipä sillä voi kun käyttää facebookkia. Ei vain voi tajuta että mikä niissä kiinnostaa noin paljon porukoita, että sitä pitää kokoajan koittaa tunkea muille.


      • yksinäinen ohikulkija
        Utelias Urpo kirjoitti:

        Applen läppärin ostat nii eipä sillä voi kun käyttää facebookkia. Ei vain voi tajuta että mikä niissä kiinnostaa noin paljon porukoita, että sitä pitää kokoajan koittaa tunkea muille.

        Sama vähän kaiken kanssa. Tuputtaminen on rasittavaa ja tuputtajiahan tästä maadta ja maailmasta muutenkin löytyy.


    • Late Lapista.

      Aloittajan kannatta liittyä johonkin eläkeläiskerhoon, sieltä saa rauhallisia ja turvallisia ystäviä!
      Minä olen jälleen asunut muutaman vuoden Torniossa ja tuttavia on tullut, ilman vippaskonsteja niin paljon jotta en kaikkia tunnekaan!


      Late Lapista.

      • yksinäinen ohikulkija

        Varmaan näin. Vuosikaudet on ollut liian vanha mihinkään hurjaan aktiviteettiin ja pitäähän ne lääkkeetkin muistaa ottaa aamuun illoin dosetista.
        Moikkaustuttavia toki on. Muttei kohta enää ihmisiä, joiden kanssa viettää aikaa.


    • seurakunta

      Minä tulin sinua varten jolla ei ole ystävää. Olen tähtesi kärsinyt. Ota minut vastaan nyt.

      • yksinäinen ohikulkija

        Minua ei seurakunnassa suvaita, jollen tee "syntieni" sovitusta ja hylkää "väärää uskoa". Omasta mielestäni en tee syntiä ja niiden valintojen takana seison. Joten kiitos, mutta ei kiitos. Seurakunnan tekopyhää sirkusta en halua elämääni.


      • seurakunta
        yksinäinen ohikulkija kirjoitti:

        Minua ei seurakunnassa suvaita, jollen tee "syntieni" sovitusta ja hylkää "väärää uskoa". Omasta mielestäni en tee syntiä ja niiden valintojen takana seison. Joten kiitos, mutta ei kiitos. Seurakunnan tekopyhää sirkusta en halua elämääni.

        Se olikin nimimerkki ja kirkon Jesse ei hylkää ketään jos lohduttaa. Jos et ole niin epätoivoinen niin pullo Ekistä ja vali mummosta saa aina juttuseuraa. He ovat Tornion terapeutteja


      • yksinäinen ohikulkija
        seurakunta kirjoitti:

        Se olikin nimimerkki ja kirkon Jesse ei hylkää ketään jos lohduttaa. Jos et ole niin epätoivoinen niin pullo Ekistä ja vali mummosta saa aina juttuseuraa. He ovat Tornion terapeutteja

        Ei toki, siis mikäli Jesseen uskoo. Minä vain uskon eri asioihin.
        Juoksen valimummoa yhtälailla karkuun, kuten muutkin. Ekin puheesta taas ei oikein ota selvää.


    • icebugice

      Mikäli ei tuu juttuun saa kattoo isoon peiliin juuz!

    • ElgooG44

      Askarruttaa muavaan mitäs sun kumppani virkkoo ku täällä avaudut ja etsit...

      • yksinäinen ohikulkija

        En eti täältä kyllä mitään muuta kuin ehdotuksia, missä voisi verkostoitua, kun ei ole pahemmin rahaa, ei koulua eikä töitä, eikä juomaan menojalka vipata ja silti on tänne sidottuna vielä jonkun aikaa. On jotenkin sosiaaalisesti yhteiskunnan ulkopuolella. Minulla ei ole täällä ketään omia tuttuja.
        Eipä tuo varmaan avautumisesta pidä, mutta kun ruvetaan jankkaamaan ja udellaan. Mitäpä niihin sanoa? En usko, että tunnistetaan, kun tarkoituksella yrittää olla tunnistamaton. Kyllähän sitä 20 000 ihmisen sekaan hukkuu, kun ajatuksia ei voi nähdä.


    • qwertyqwerty

      Tännehän mahtuu ja katuaa hyvin. Vaikutat eksoottiselta kyllä.

      • puolixkaiorava

        Veikkaan heleästi soiva peli kysees...tai ei voi varmuudella tietää...


      • uttu
        puolixkaiorava kirjoitti:

        Veikkaan heleästi soiva peli kysees...tai ei voi varmuudella tietää...

        Kulkija tais vihdoinki kavella vaan ohi palaamatta...


      • yksinäinen ohikulkija
        uttu kirjoitti:

        Kulkija tais vihdoinki kavella vaan ohi palaamatta...

        Ei vain ole mitään järkevää kommentoitavaa.


    • myös ohikulkemassa

      Voitashan tota käydä vaikkaa kävelemässä saari ympäri näin alkuun. Ei minullakaan liialti ystäviä ole, varsinkaan Torniossa, jossa vielä joitakin kk menee työn merkeissä.

      • yksinäinem ohikulkija

        Tuu moikkaamaan, jos törmätään saarta kiertäessä.


    • yksinäinen ohikulkij

      Koulukaverit on ainakin kivoja eli tarkoitan jotkut heistä.

      • ylhäinen yksinäisyys

        Miten suhun saa yhteyden? Täällä olis avoimella mielellä myöskin yksinäinen ihminen Torniosta. Tuo anime ja manga ei nykyisin enää niin kiinnosta mutta ainaki tiiän mistä puhutaan ku ennen on ollu kiinnostuksen kohteena :)


      • fuxwy
        ylhäinen yksinäisyys kirjoitti:

        Miten suhun saa yhteyden? Täällä olis avoimella mielellä myöskin yksinäinen ihminen Torniosta. Tuo anime ja manga ei nykyisin enää niin kiinnosta mutta ainaki tiiän mistä puhutaan ku ennen on ollu kiinnostuksen kohteena :)

        Haluisin kohdata lämmöllä miekii


    • dr feelgood

      Odottelinpas today mut naiseutesi ei saapunutkaan iltalenkille, baariin kait sit...

    • Yksinäisyys

      Itsekin mietin,että onpa nykyään omaelämä hiljaista. Ikää on vähän yli 30-vuotta ja baarissa ei tule käytyä enään juuri ollenkaan ja harvoin,kun käy niin yrittää jutella n.20-vuotiaalle tytölle niin ei kiinnosta alkaa edes jutteleen,kun ekana sanotaan etten tunne sinua.

      Ikärasismia saatan sanoa vitsillä. Onko mennyt mitä itse huomannut,että "nuoriso" ei ala edes jutteleen jos ei ole joku kaiman facebook kaveri. Ollaan jo niin sisäsiittoista sakkia. Tosin onhan niitä pieni prosentti joka on asiasta erimieltä.

      Yksinäisyys vaan vallitsee itselläni. Ne vähät kaverit jotka ovat aikoinaan tänne jääneen on perheytyneet ja sitten loput kaverit on kadonnut ympäri suomea ja hulluimmat lähteneet kauemmaksi.

      Itsekin asunut pois alle 10-vuotta pois tältä kotiseudulta niin ei täällä tapaa,kuin jotain tosi kaukaisia "lapsuuden" / koulukavereita ja nekin on ihan voi laskea kahden käden sormin.

      Vaikeaa on tavata uutta sukupolvea,kun on jo niin helvetin vanha niitten mielestä. Omasta mielestä elämä on parampaan suuntaan menossa ja on kokemustakin ku on käynyt kauempanakin ku haaparannassa.

      • Oman ikäistä

        Miksi edes menet yrittämään jotain parikymppistä jos itse olet päälle kolmikymppinen ja elämää nähnyt? Kyllä ne parikymppisen jutut on sun ikäiselle vielä sitä tasoa että et sitä kauaa jaksaisi kuunnella.


    • Yksinäisyys

      No siinähän se onkin,että kun ei ole omaikäisiä naisia edes vapaana ja jos jollekin jätkällä meet heittään small talkkia niin se luulee heti homoksi.

    • Utelias Urpo

      Löytykös täältä ketään uskaliasta edes joka suostui tapaamiseen ?

      • jovain ystävyys

        Tavattaisko vaikka kahvittelun ja rupattelun merkeis vkonloppuna?


      • Utelias Urpo
        jovain ystävyys kirjoitti:

        Tavattaisko vaikka kahvittelun ja rupattelun merkeis vkonloppuna?

        vähän riippuu nyt kuka täällä kyselee. Aloittaja vai ihan joku muu, mutta ihan mielenkiinnosta mietin nyt asiaa.


    • Sosiaalisuudenmultih

      Salille, Keilaamaan, lainaa naapurilta koira nii koira kavereita, kassajono, huoltoasema, jos satut olemaan hameväkeä niin naisten vessat vaikkapa epä kännissä baarissa (siellä jaksetaan kotkottaa kaikille kaikki murheet ja ollaan enempi kavereita ku miesten vessoissa)! kirjasto vaikka jos lukemisesta tykkää, kahvilat, siinäpä niitä mistä voi alottaa kunhan vaan kehtaa porista ihmisille. Ei ne päälle käy (ainakaan kaikki). Itellä paljon tuttavuuksia pelkästään kaupan henkilökunnasta esimerkiksi.

    • huhhuh kaikkee

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4520
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2249
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1660
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      291
      1337
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1094
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      62
      1031
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      967
    Aihe