Airin ja Pron ero?

iso omena

Harkitsen ensimmäisen mäkkini ostoa. Mikähän on airin ja pron ero käytännössä? Pro on ilmeisesti parempi pelaamiseen mutta onko jotain erityistä muuta eroa noissa?

Ja onhan se nyt niin ettei Applen koneisiin edelleenkään tarvita virusohjelmia tai palomuureja tms?

2

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuomena

      Ainiin ja onko retinä- näytöllä oikeasti kovin mitään eroa tavalliseen näyttöön verrattuna?

    • 1stMacFinn

      Tostahan sen näkee:
      http://www.apple.com/fi/mac/compare/notebooks.html

      Haittaohjelmien torjunta on sisäänrakennettuna OS X:ssä. GateKeeper sallii tai estää ohjelmien asentamisen, riippuen siitä mistä ne ovat koneelle tulleet. Xprotect taas ylläpitää tunnettujen haittojen estoa. Jopa esim. vanhentunut Flash Player saa toimintakiellon. Palomuuri on OS X:ssä aina ollut mukana, sen voit itse valita onko se päällä vai ei.

      Virusohjelmille ei ole tuon takia tarvetta.

      Ja kyllä, Retina-näyttö erottuu selvästi ei-retinasta. Minä en ostaisi nyt Airia koska siinä ei sitä Retinaa ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2359
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      71
      1772
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1487
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1035
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      879
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      172
      755
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe