Miks en kelpaa kellekkään? :(

Huoh. En jaksa

Moi! Mua on ruvennu ärsyttää oon urheilullinen harrastan:salilla käymistä,motocrossia ja olen lapsi malli. En kelpaa kellekkään olen ystävällinen,ymmärtäväinen,en jää jumittaa,haluun tehä aina jotain uutta mutta siltikään kukaan ei haluu mua vedän puolelleni näitä ns."koviksia" tai senmosia joilla on aina samat vaatteet ja hiuksia ei pese ikinä siis en tajua miksi vedän aina puolelleni semmosii nörttei ei pahalla mut totta se on :( olen siis tyttö :)

17

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15v poika

      en tiiä voi olka et johtuu motocrossista ite nimittäin harrastin sitä kunnes jouduin kolarii nii sillo ainoot tytöt kekkä must oli kiinnostunu oli semmosii epäaitoi kekkä esitti vaa täydellistä eikä yhtää semmist mukavaa aitoo tyttöl ollu lähelläkää:/

      • Aloittaja girl :)

        Luokaltani vain yksi poika tietää et harrastan motocrossia. Ja pari tyttöä


      • 15v poika
        Aloittaja girl :) kirjoitti:

        Luokaltani vain yksi poika tietää et harrastan motocrossia. Ja pari tyttöä

        hmm no sit en tiiä mistä johtuu:/ voi toki olla et sust moni muuki komee ja mukava poika tykkää mut ne ei vas uskalla kertoo siit ja toivoo et sä teet alotteen:)


      • Aloittaja girl :)
        15v poika kirjoitti:

        hmm no sit en tiiä mistä johtuu:/ voi toki olla et sust moni muuki komee ja mukava poika tykkää mut ne ei vas uskalla kertoo siit ja toivoo et sä teet alotteen:)

        Tai sit se vaan johtuu siitä koska oon villi mut en aina esim. Tunneilla en oo paljoo mut välil. Kerran yks mun luokan poika aina katto Mua ja hymyili ja tuli juttelee sit se kysy et voinko olla senkaa Sanoin joo sit koulun jälkeen se lähti Äkkii menee pois eikä ollu munkaa ei sanonu mitään lähtivaan. Mut sen jälkee se jatko viel jutteluu koulus ja tuijotusta mut nykyään ei paljoo tuijota enään mut kylme jutellaan koulus.


      • ckdkdmsn
        Aloittaja girl :) kirjoitti:

        Tai sit se vaan johtuu siitä koska oon villi mut en aina esim. Tunneilla en oo paljoo mut välil. Kerran yks mun luokan poika aina katto Mua ja hymyili ja tuli juttelee sit se kysy et voinko olla senkaa Sanoin joo sit koulun jälkeen se lähti Äkkii menee pois eikä ollu munkaa ei sanonu mitään lähtivaan. Mut sen jälkee se jatko viel jutteluu koulus ja tuijotusta mut nykyään ei paljoo tuijota enään mut kylme jutellaan koulus.

        Ehkä siksi, että ainakin kirjoitustaitosi perusteella vaikutat vähän hitaalta.


      • Aloittaja girl :)
        ckdkdmsn kirjoitti:

        Ehkä siksi, että ainakin kirjoitustaitosi perusteella vaikutat vähän hitaalta.

        Siis mitä helvettii? Kännykällä tulee aina kirjoitus virheitä. Että öhöm.. Näyttää siltä et oot ite vähän vajaa


      • 15v poika
        ckdkdmsn kirjoitti:

        Ehkä siksi, että ainakin kirjoitustaitosi perusteella vaikutat vähän hitaalta.

        älä pliis kommentoi tänne jos ei oo järkevää sanottavaa....


    • Pojuhämeestä

      Minkä ikäinen ja mistäpäin oot? :) voisin tutustuu

      • Aloittaja girl :)

        Oon 13v. Ja asun lähellä Mikkelii


    • Henkinen ikä viestien perusteella 8-9v. Johtuiskohan mahdollisesti siitä?

      • Aloittaja girl :)

        Hei hyvät ihmiset jos teillä ei oo mitään muutaku mun ikä sanomista ni voitte olla kirjoittamatta katsokaas mä itse tiedän minkä ikäinen olen. Eli jos teillä on oikeita neuvoja ni tulkaa vain kirjottelemaan. Olen pahoillani kielenkäytöäni jossain teksteissä :/


    • fdsafas

      :DDD Sä et tiiäkkää miten viihdyttävää tää on xD

      • Aloittaja girl :)

        Kiva että viihdyt :) olen aina iloinen jos toisella on kivaa :) hauskaa päivän jatkoa toivottavasti viihdytän sua lisää :)


    • järjen ääni

      Vittu oot epätoivone

      • Aloittaja girl :)

        Kuules mä en voi sille miyn että oot epätoivoinen sun pitää itte tehä asialle jotain. Mene vaikka puhumaan jollekin aikuiselle tai koulusi kuratorille. No ei se mitään ei se kuule ole noloa jos oot epätoivoinen :)


      • Aloittaja girl :) kirjoitti:

        Kuules mä en voi sille miyn että oot epätoivoinen sun pitää itte tehä asialle jotain. Mene vaikka puhumaan jollekin aikuiselle tai koulusi kuratorille. No ei se mitään ei se kuule ole noloa jos oot epätoivoinen :)

        Sun on nimettömänä ihan turha alkaa itteäs puolustelee ei siis millään pahalla jätä vaan noi huomioimatta ja samaa voi tottakai soveltaa elämässäkin :D


      • Aloittaja girl :)
        sussu_97 kirjoitti:

        Sun on nimettömänä ihan turha alkaa itteäs puolustelee ei siis millään pahalla jätä vaan noi huomioimatta ja samaa voi tottakai soveltaa elämässäkin :D

        Niin no totta :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3744
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1843
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1394
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      933
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      50
      844
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe