Tokmannia töhritty

nimi palstalle

Mahtaa Astoraa ja Tokmannin päällikköä v itut taa, kun on jo nyt seinät töhritty liikekeskuksen puolelta. Todella mieltäylentävää, että paikkakunnat ainoatkin valonpilkahdukset töhritään. Kuka mahtoi olla? Nimen julkaisija olisi kyllä vuoden hyväntekijä.

9

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VIUVIU

      Eiköhän siel kameroita ole joka suunnas niin töhrijät jää kiinni.

      • klopit

        Securtaksen laput näytti lisäksi olevan ikkunoissa. Itse kyllä soitan varmuuden vuoksi poliisille ja juoksen vielä perään mikäli ilkivaltaa näen.


    • legalzedwriter.

      Niinpä taidat tehdä.. :))))) :)))
      Eipä noiden töhriöiden etsimiseen kristallipalloa tarvita. Paikalliset lippalakkiluuserit, joiden perse roikkuu polvissa, siellä todistelivat miehuuttaan...

      • nänninnöpöttäjä

        Kyllä siihen vähintään kristallipallo tarvitaan mikäli ei saa kiinni itse teossa...


    • joujoujoumään

      Mut kun vähänkään käyttää pollaansa niin tekijät voidaan päätellä erittäin helposti.
      Moniko nuori nykyään heiluu spraypurkki repussa kaduilla. Eiköhän näitä tageja sun muuta pa skaa merkkaile juuri nämä lökäpöksyt hopparit. Ja se lauma löytyy hyvin helposti.
      Mut eipä niitä silti vastuuseen saada, jos ei itseteossa jää kiinni.

      • kalevasta kajahtaa

        Sinällään ikävää, että muutamat töhertelijät vetävät lokaan keskimääräisesti hyvin käyttäytyvän nuorison maineen lokaan. Ehkä ainoa keino vähentää töhertelyuitä tulee nuorisolta; mikäli nuoriso paheksuisi itsekin näitä töhertäjiä voisi asiat muuttua.


    • Kinni jäi

      Ähää..ei oo lökäpöksyjä..ihan oli kuulkaa pikkuisia tenavia jotka töhri!! Asiasta on jo ilmoitus tehty. Natsankokoisia pikkukääpiötä. Ja en mä ainakaan oo mitään lökäpöksy jengii nähnyt enää hetkeen...taitaa olla niin että uusi nuoriso nousee. Ne pikkuiset kiltit pikkuiset enkelit..kattokaa vaan etei oo omoa kakara :D Hähää!!

      Et vois vaihtaa jo syyttely aihetta...hieman nuorempaan:) Nimiä en sano..mutta ala-asteella ovat vielä nää juipit :D

      • salmitmi

        Elikkäs alakoululaisilla ei ole lökäpöksyjä. Mitä yrität kertoa?


      • NOT white trash
        salmitmi kirjoitti:

        Elikkäs alakoululaisilla ei ole lökäpöksyjä. Mitä yrität kertoa?

        ei lökäpöksyt oo mikään syypää sun hymyys ;) spraymaalia saa mm.säästöhallista ja voin niin kuvitella ketä poskarinvetäjä idiootti siä on ollu.Pari tiedän kutoselta,jopa vitoselta ja siitä ylöspäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe