Mökillä vedetään vain viinaa

Viinamäen mies

Eikös tämä ole totuus?

15

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pidä paikkaansa

      Ei ainakaan meidän mökillä käytetä alkoholia juuri lainkaan.

      Mökillä nautitaan luonnosta ja hiljaisuudesta. Ei ole mitään tarvetta turruttaa päätään ja aistejaan alkoholilla.

      • Trolliin vastasit

        Luulitko, ettei trollaava aloittaja tätä tiennyt?
        Näin trollaaja sai kaipaamansa huomion.
        Ja kirjoittelu jatkuu...


    • känni-keijo

      Kyllä siellä joskus tapellaankin.

    • Entinen juoppo

      Juuri näin. Itse lopetin mökkeilyn ja raitistuin.

      • Mökki = Deekut

        Sama homma.


    • B Rapun Håkan

      me kyllä Kainon kanssa vedellään välilä toisiammekin

    • No ei todellakaan

      Mökillä on kiva testata kaikenlaisia innovaatioita aivan selvin päin

      • Möckeri

        "vain viinaa" ?

        Eikö myös saunaoluita ja viiniä, siis silloin kun mökille on saapunut vieraita?


      • Hahahaahhahahahahaha
        Möckeri kirjoitti:

        "vain viinaa" ?

        Eikö myös saunaoluita ja viiniä, siis silloin kun mökille on saapunut vieraita?

        Eiköhän mökillä vedetä juuri kunnon ryyppyporukoissa!


    • mek

      Harvoin viinaa kun ei se naistu mutta olutta ja viiniä aina mukana mutta ei mitään kännejä koska mökillä on kaikkea kiva puuhasteluja ja vaikka puiden kaatamista ei tehdä hirveessä jurrissä kun voi se puu kaatua päälle.

    • näillä mennään

      Heinäkuun alussa kun loma alko emäntä osti mulle sixpäkin lonkeroo, heinäkuun lopussa kun loma loppui oli siitä vielä kotiin asti tuoda noista kuudesta pullosta.

      Kotona kulutus taas hieman kovempi vaikken holisti olekkaan :)

      • Ei kaikki juo

        Mökillä on niin paljon kaikenlaista mukavaa puuhaa, ettei alkoholi tule edes mieleen mökillä.

        Luulen, että suurimmat juopot löytyy vuokramökeiltä, joita yleensä suosivat sekä henkisesti, että fyysisesti laiskat henkilöt, jotka näkevät kesämökin usein työleirinä.


    • No tietysti! On se vaan hienoo pikkupäissään vähän ammuskella ja työskennellä traktorilla,moottorisahan käyttökin on jotenkin luontevampaa jurrissa,joskus tosin tulee pikku haavoja mutta, laastaria on.Ainakin omalla kohalla,näin se menee.

    • Vedetään muutakin

      No ei siellä nyt pelkästään viinaa vedetä.

      Esimerkiksi minä vedän mökillä viiruun monta kertaa päivässä. Viinaa otan vain terveydeksi, että jaksaa edelllämainittua ensisijaista harrastusta.

      Pari työkaveria kävi ja ne vetasi viivat nokkaansa.

      Ja pojilla on kova kisa siitä kuka on kovin kolli sormikoukun vedossa.

      Naapureiden kanssa vedetään muutaman kerran kesässä nuottaa ja pidetään rantakalajuhlia. No siellä kyllä jotkut vetää viinaakin loppuillasta.

      Jotta vedetään sitä mökillä muutakin kuin viinaa.

      Leikitäänpäs, että ap voittaa lotosta, jolloin hänenllä vihdoinkin olisi vara ostaa mökki. Mitä hän tekisi mökillään kun tätä nykyistä elämänsisältöään, mökkipalstalle katkeruuden purkua, ei enää mökinomistajana oikein kehtaa harrastaa?
      No, hän tietysti naapureidensa iloksi vetää laiturilla käteen, aamusta iltaan, hellittämättä.
      Tuskinpa hän muuta osaisi mökillä tehdä ja naista tuollainen piruparka ei saa mistään. Tai no, rahalla saa, mutta mitä iloa kun viirun edessä lurpahtaa. Ei jää luuserille kuin yksi vetoharrastus, runks, runks.

    • viinadaamus

      Minä en juo viinaa uskonnollisista syistä. Minä juon viinaa ihan muista syistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe