Mikä harmittaa sinua yli 30-vuotiaana sinkkuna eniten?

piiloalfa

- muilla on kumppani
- stressi löytää kumppani, kun aika alkaa loppua
- kodin huoltaminen kokonaan yksin
- yksin nukkuminen
- häät
- otsarypyt
- unelmista ei tullutkaan totta
- elämä ilman perhettä tuntuu sisällöttömältä
- ikuiset monotoniset arkipäivät vituttavine työaamuineen
- joku muu?

Minulla on se kaikista masentavin, ei oikeastaan sinkkuuteen liittyvä juttu, ettei ole rahaa tehdä elämästä edes jollain tavalla järkevää. Halvat (mutta silti kalliit) ja huonokuntoiset vuokrayksiöt, 10 vuotta käytössä olleet kirpparivaatteet, risaiset kengät ja yhdessä paikassa pysyminen julkisen liikenteen ja ulkomaan matkojen kalleuden takia alkaa olla jo aika nähty. En voi oikein saada elämääni muutosta rahanpuutteen takia.

Kaikkia lapsia pitäisi paukuttaa verokortilla päähän heti 2-vuotiaasta lähtien ja toistella, että raha ja työnteko ovat elämän tärkeimmät asiat. Tähän faktaan on turha tulla selittämään jotain huttua rakkaudesta, koska rahan ultimaattisen tärkeyden syvällinen ymmärtäminen vaatii sen, että on loputtomasti varaton hc-työtön.

Sitten vasta voin alkaa murehtia noita listaamiani asioita, jos varallisuuteni kokee joskus kohennuksen. Nyt on tämä kaikista pohjimmainen ongelma eli köyhyys, jonka vakavuus menee kaiken muun edelle. Toki pahempi olisi olla afrikkalainen, jolla on nälkä, jano, aids, ebola ja malaria, mutta näin Suomessa...

57

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekee mieli

      seksin puute ja siivoaminen

      • piiloalfa

        Olipas omituista, etten keksinyt seksin puutetta listata, vaikka olen mies ja ilman seksiä viimeiset 8 vuotta. Varmaan nofapin syytä tämä ajatushäiriö.


      • Gammaromeo
        piiloalfa kirjoitti:

        Olipas omituista, etten keksinyt seksin puutetta listata, vaikka olen mies ja ilman seksiä viimeiset 8 vuotta. Varmaan nofapin syytä tämä ajatushäiriö.

        Kertonee lähinnä siitä, että miehilläkin on myös asiat mielessä liittyen sinkkuuteen kuin vain ja ainoastaan tai korosteisesti seksi.


    • Håmpre

      Listataanpa hyviä puolia kanssa:

      - vapaus valita mitä tehdä ja minne mennä.
      - Rauhallisuus ja hiljaisuus kotona.
      - vapaus harrastaa seksiä kenen kanssa vain se onnistaa.
      - Aikaa harrastaa mitä huvittaa.
      - Lelujen hommaaminen (Autot,pyörät,hifi,jne..)

      Miinuspuolia on yksinäisyys. Onneksi on kavereita ja työ joka vie ison osan elämästä, jos noita ei olisi olisi elämä huomattavasti kurjempaa. Tarkemmin kun miettii niin ilman työtä ei olisi oikein mitään.

    • hmmm...

      muilla on kumppani -- Heidän onnensa, ei ole minulta pois, en haluaisi heidän kumppaniaan.

      - stressi löytää kumppani, kun aika alkaa loppua. -- Pikemminkin se, että ei hätiköisi jäljellä olevien suhteen vaan säilyttäisi arvostelukyvyn

      - kodin huoltaminen kokonaan yksin -- en stressaa.

      - yksin nukkuminen -- ei huonompi eikä parempi vaihtoehto kuin muutkaan.

      - häät -- vaikea kuvitella. Jos häät tulisivat, ne järjestettäisiin fiiliksen mukaan, ilman turhaa stressiä. Nuorempana olis häistä vaaleanpunaisempi kuva, nykyään tekisi juuri siten, mikä tuntuu hyvältä.

      - otsarypyt -- eivät vielä näy

      - unelmista ei tullutkaan totta -- osa unelmista on ollutkin lapsellista höttöä.

      - elämä ilman perhettä tuntuu sisällöttömältä -- päinvastoin, kiirettä riittää.

      - ikuiset monotoniset arkipäivät vituttavine työaamuineen -- aamuihin ei totu.

      - joku muu? -- ajatus, että sopeutuisiko sitten kuitnekin tämän kaiken vapauden jälkeen suhteeseen? Vaikea sanoa, sinkkuuden hyvät puolet kirkastuvat täysin vasta pariutuessa.

    • huomattu tätmä

      Eiköhän se tossa oo jo kaikki lueteltu,
      sen lisäksi suomi raknetuu kahden ihmisen taloudelle.

    • nainenjähelsinki

      Sun pitää hommata rikas nainen kuten vaikka mut. Lapsia mun kanssa et tule koskaan saamaan. Lapsi maksaa 100 000€/ pää.

      • piiloalfa

        Lapsia en taida halutakaan. Jaksaisitko oikeasti muka katsella miestä, joka ei ole töissä?


      • nainenjähelsinki
        piiloalfa kirjoitti:

        Lapsia en taida halutakaan. Jaksaisitko oikeasti muka katsella miestä, joka ei ole töissä?

        On täällä monta huonetta, ei sitä nyt 24/7 tarvi samas tilas olla. :-)
        Ei se haittaa ettei ole duunissa mut se haittaa jos juo 24/7 tai piereskelee 24/7. Kyl mä tekemistä keksin eikä aina tarvi mitään tehäkään.


      • piiloalfa
        nainenjähelsinki kirjoitti:

        On täällä monta huonetta, ei sitä nyt 24/7 tarvi samas tilas olla. :-)
        Ei se haittaa ettei ole duunissa mut se haittaa jos juo 24/7 tai piereskelee 24/7. Kyl mä tekemistä keksin eikä aina tarvi mitään tehäkään.

        En ole koskaan humalassa ja piereskelen erittäin vähän. Olen 33-vuotias, normaalipainoinen, fiksu, komea, rauhallinen ja hiljainen. Milloin voin muuttaa?


      • nainenjähelsinki
        piiloalfa kirjoitti:

        En ole koskaan humalassa ja piereskelen erittäin vähän. Olen 33-vuotias, normaalipainoinen, fiksu, komea, rauhallinen ja hiljainen. Milloin voin muuttaa?

        Kysy muutto-ohjeet sähköpostistani [email protected] Toivon että olet Helsingistä tai Vantaalta niin ei ole pitkä muuttomatka.


      • piiloalfa
        nainenjähelsinki kirjoitti:

        Kysy muutto-ohjeet sähköpostistani [email protected] Toivon että olet Helsingistä tai Vantaalta niin ei ole pitkä muuttomatka.

        Piilottelet jotain, kun kommunikointi käy näin vaivattomasti. Oletko esim. yli 50-vuotias? Oletko mies, joka suunnitelee minun vahingoittamistani?


      • nainenjähelsinki
        piiloalfa kirjoitti:

        Piilottelet jotain, kun kommunikointi käy näin vaivattomasti. Oletko esim. yli 50-vuotias? Oletko mies, joka suunnitelee minun vahingoittamistani?

        hahaha..olen 35v ja nainen, ihan suomalainenkin vielä.


      • nainenjähelsinki
        nainenjähelsinki kirjoitti:

        hahaha..olen 35v ja nainen, ihan suomalainenkin vielä.

        Tosin se suomalaisuus ei välttämättä ole kaikkien mielestä hyvä asia. :D


      • piiloalfa
        nainenjähelsinki kirjoitti:

        hahaha..olen 35v ja nainen, ihan suomalainenkin vielä.

        No joo... En minä kyllä kuitenkaan pysty luottamaan keneenkään tältä palstalta. Laittaisit varmaan minun kuvan tänne sitten, jos antaisin sen jne. Peräydyn tästä, pahoittelut.


      • realitybitesXtwice
        piiloalfa kirjoitti:

        En ole koskaan humalassa ja piereskelen erittäin vähän. Olen 33-vuotias, normaalipainoinen, fiksu, komea, rauhallinen ja hiljainen. Milloin voin muuttaa?

        >> fiksu, komea

        fiksu ja komea, eikä saa pääkaupunkiseudulta töitä?

        Kaikki miehet pitävät itseään fiksuina ja komeina, eli ei tuosta kuvauksesta voi mitään päätellä. :D


      • piiloalfa
        realitybitesXtwice kirjoitti:

        >> fiksu, komea

        fiksu ja komea, eikä saa pääkaupunkiseudulta töitä?

        Kaikki miehet pitävät itseään fiksuina ja komeina, eli ei tuosta kuvauksesta voi mitään päätellä. :D

        En ole sanonut asuvani pääkaupunkiseudulla. En pidä itseäni komeana, vaan naiset ovat sen ääneen ja ilman alkoholin vaikutusta sanoneet. Fiksuna toki itseäni pidän, eikä kukaan ole koskaan tyhmäksi sanonut. Paitsi tällä palstalla, jos joku ei ole pitänyt mielipiteestäni ja ainoana vastalauseena on "No... Sinäpä oletkin tyhmä!"


      • 6+14
        piiloalfa kirjoitti:

        No joo... En minä kyllä kuitenkaan pysty luottamaan keneenkään tältä palstalta. Laittaisit varmaan minun kuvan tänne sitten, jos antaisin sen jne. Peräydyn tästä, pahoittelut.

        Menkää sokkotreffeille!!


      • syvämies
        piiloalfa kirjoitti:

        No joo... En minä kyllä kuitenkaan pysty luottamaan keneenkään tältä palstalta. Laittaisit varmaan minun kuvan tänne sitten, jos antaisin sen jne. Peräydyn tästä, pahoittelut.

        munatonta toimintaa


      • Häpeä saatana!
        piiloalfa kirjoitti:

        No joo... En minä kyllä kuitenkaan pysty luottamaan keneenkään tältä palstalta. Laittaisit varmaan minun kuvan tänne sitten, jos antaisin sen jne. Peräydyn tästä, pahoittelut.

        Tyypillinen luuseriATM. Kun on sauma....edes vittu MAHDOLLISUUS (totta tai ei) niin peräännytään kuin joku munaton kolme kavioinen aasi.

        Siksi te ollette aina luusereita. Rohkeus puuttuu. Aina! Piste.


      • nainenjähelsinki
        Häpeä saatana! kirjoitti:

        Tyypillinen luuseriATM. Kun on sauma....edes vittu MAHDOLLISUUS (totta tai ei) niin peräännytään kuin joku munaton kolme kavioinen aasi.

        Siksi te ollette aina luusereita. Rohkeus puuttuu. Aina! Piste.

        Kyl mulle seuraa ilman häntäkin löytyy mut sääli kun tein ton gmail osoitteenkin vain ja ainoastaan häntä varten. Jos joku muu haluu nähä oikeesti niin osote yhä voimas. :-)


      • piiloalfa
        Häpeä saatana! kirjoitti:

        Tyypillinen luuseriATM. Kun on sauma....edes vittu MAHDOLLISUUS (totta tai ei) niin peräännytään kuin joku munaton kolme kavioinen aasi.

        Siksi te ollette aina luusereita. Rohkeus puuttuu. Aina! Piste.

        On minulla rohkeutta tehdä aloitteita tuolla tosielämänkin puolella, mutta en oikein uskalla tämän hullujenhuoneen kautta ketään tavata, ellei nimimerkki ole tuttu pitkältä ajalta, jolloin viesteistä oppii tunnistamaan hänelle tavallisen tyylin. Netissä on paljon helpompi saada vaikeuksia elämäänsä kuin offlinessa.


      • outoa?
        nainenjähelsinki kirjoitti:

        Kyl mulle seuraa ilman häntäkin löytyy mut sääli kun tein ton gmail osoitteenkin vain ja ainoastaan häntä varten. Jos joku muu haluu nähä oikeesti niin osote yhä voimas. :-)

        Miksi jotain pitkäaikaistyötöntä luuseria kosiskelet, vaikka muutakin seuraa löytyy? Ei varmaan niin helposti löydykään. :D


      • nainenjähelsinki
        outoa? kirjoitti:

        Miksi jotain pitkäaikaistyötöntä luuseria kosiskelet, vaikka muutakin seuraa löytyy? Ei varmaan niin helposti löydykään. :D

        En ole pannut merkille että hän on pitkäaikaistyötön (??) muttei sillä ole merkitystä kun hänhän kertoi omaavansa jotain suunnitelmia.
        Minua kiehtoo ajatus mennä joskus treffeille ns huono-osaisen kanssa. Painotan sitä ettei huono-osaisuus ole lopun elämän kohtalo vaan olosuhteet voivat muuttua. Ja sitä korkeamman tason seuraa on jo nyt eli ei ole kiire mihinkään suhteisiin. :-)


      • firefox.
        nainenjähelsinki kirjoitti:

        En ole pannut merkille että hän on pitkäaikaistyötön (??) muttei sillä ole merkitystä kun hänhän kertoi omaavansa jotain suunnitelmia.
        Minua kiehtoo ajatus mennä joskus treffeille ns huono-osaisen kanssa. Painotan sitä ettei huono-osaisuus ole lopun elämän kohtalo vaan olosuhteet voivat muuttua. Ja sitä korkeamman tason seuraa on jo nyt eli ei ole kiire mihinkään suhteisiin. :-)

        Ketä kiinnostaa treffata ihminen, joka sanoo omaavansa seuraa jo nyt? Kukkuu!


      • nainenjähelsinki
        firefox. kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa treffata ihminen, joka sanoo omaavansa seuraa jo nyt? Kukkuu!

        No eiköhän 99,9% naisilla ole seuraa kehdosta hautaan. En asu kenenkään kanssa joten se paikka on "auki" joskin ei haittaa vaikkei se täyttyisikään. ;-)


      • firefox.
        nainenjähelsinki kirjoitti:

        No eiköhän 99,9% naisilla ole seuraa kehdosta hautaan. En asu kenenkään kanssa joten se paikka on "auki" joskin ei haittaa vaikkei se täyttyisikään. ;-)

        No turha niitä panojaan nyt on asiasta tehden käydä mainostamaan, kun yrittää iskeä jotain. Se nyt ei naisellekkaan mikään saavutus sentään ole, jos saa jonkun tyhjentämään pussit itseensä.


    • Kіs-kіsu

      Oletko arka hakemaan/ottamaan vastaan työtä, joka ei vastaa ihan sitä mihin olet kouluttautunut tai mitä olet aiemmin tehnyt tai mitä kuvittelet osaavasi?

      • piiloalfa

        Minulla on yksi projekti menossa, jolla on tarkoitus tehdä rahaa myöhemmin. Tiedän että jos lähtisin töihin, niin jättäisin tuon projektin loppuun viemisen kokonaan kesken ja sitten jumittaisin esimerkiksi postimiehenä loppuelämäni. Nyt ei ole kuitenkaan ollut pitkään aikaan motivaatiota sen projektinkaan parissa touhuamiseen, joten olen melko alamaissa. Kiitos vain kuitenkin kaikille työssäkävijöille, jotka mahdollistavat tällaisen erilaisen elämäntyylin Suomessa.


      • Kіs-kіsu
        piiloalfa kirjoitti:

        Minulla on yksi projekti menossa, jolla on tarkoitus tehdä rahaa myöhemmin. Tiedän että jos lähtisin töihin, niin jättäisin tuon projektin loppuun viemisen kokonaan kesken ja sitten jumittaisin esimerkiksi postimiehenä loppuelämäni. Nyt ei ole kuitenkaan ollut pitkään aikaan motivaatiota sen projektinkaan parissa touhuamiseen, joten olen melko alamaissa. Kiitos vain kuitenkin kaikille työssäkävijöille, jotka mahdollistavat tällaisen erilaisen elämäntyylin Suomessa.

        Eli olet masentunut. Se pitää hoitaa ensin pois.


    • .....:::::::......

      Olen 30v sinkkumies pk-seudulta ja minua harmittaa nyt:
      - Se että menetin elämäni suurimman rakkauden vajaa vuosi sitten
      - Palkasta jää vuokran ja parin laskun jälkeen vain 500e käteen
      - Tutkinto on edelleen kesken enkä usko että valmistun ikinä kun töissä olen jo 4v ollut
      - Sain viimeisen vuoden aikana laihdutettua vain 3 kiloa vaikka tavoite oli 10
      - Olen menettänyt liikaa ystäviäni viimeisen 2v aikana
      - Pelkkä seksi ei enää kiinnosta, haluan myös rakkautta ja läheisyyttä

    • Tässä oli jotain

      -Rypyt
      -Työttömyys
      -Huono asunto
      -Lihavuus
      -Huonot perhesiteet
      -Elämä jatkuu näin hautaan asti
      -Huono näkö
      -Kämpän siivoaminen
      -Perseessä oleva akne tai joku ihosairaus
      -Kaverittomuus

    • hikisinkkumies

      Piiloalfa voisi opetella esimerkiksi putkimieheksi tai ohjelmistokehittäjäksi ja ryhtyä sitten tienaamaan palkkatyössä tai yrittäjänä.

    • 12+10

      Itellä kilahtaa kolmekymppiä lasiin vasta kesällä, mutta tähän ikään mennessä en ole edes vielä pidellyt naista kädestä (romanttisessa mielessä), niin eipä varmaan tarvi sen enempää kertoa mikä kaduttaa...

      Pahimpina masennuskausina silloin kaksvitosena päätin, että sama jama jatkuu vielä kolmikymppisenäkin, niin menen joko hirteen tai huoriin. Noh, elämä on nykyään muuten sen verran hyvällä mallilla ettei itsari enää kiinnosta, joten kaipa sitä voisi maksullisella käväistä, tuskinpa tässä asiat enää ehtii puolessa vuodessa muuttua. Sopivasti vielä parin kuukauden ulkomaan komennuskin tiedossa, joten pääsee halvemmalla eikä tarvi murehtia että joku saisi tietää.

    • mistä nainen?

      Naisen ja (oman) lapsen puuttuminen harmittaa eniten.

    • 30jarisat

      Se että on ollut sinkkuna yli 30v ja sama taitaa jatkua tulevaisuudessakin. Tosin tämä on vain yksi asia elämässä mutta kyllä se vain on yksi tärkeimmistä.

    • 2+8

      - muilla on kumppani - vain joskus olen kade

      - stressi löytää kumppani, kun aika alkaa loppua - en stressaa enää, olen luovuttanut - enkä ole asiasta edes pahoillani

      - kodin huoltaminen kokonaan yksin - toisinaan ketuttaa, nyt esim. pieni maalausoperaatio, mistä saisin apua huonekalujen siirtelyyn ja ennenkaikkea maalipurkkien avaamiseen :/ Normaaliasiat eivät stressaa, en tykkää siivoamisesta joten pidän valoja himmeällä :)

      - yksin nukkuminen - saisikin olla yksin, katti pitänyt hereillä nyt kaksi yötä peräkkäin

      - häät - mitä niistä?

      - otsarypyt - niihin on monenlaista apua, mikäli muuttuvat häiritseviksi

      - unelmista ei tullutkaan totta - mutta monesta tuli

      - elämä ilman perhettä tuntuu sisällöttömältä - tuntuuko? No, välimatka rassaa, vierailut ovat kalliita, muuten on hyvä pitää mielessä "mikä ihana rauha, kaikki rakkaat kaukana"

      - ikuiset monotoniset arkipäivät vituttavine työaamuineen - olisipa työtä, en usko että vituttaisi!!

    • firefox.

      Varmaan se kun tietää, että 99.9% vakavasti otettavista naisista on moneen kertaan eronneita ja karanneita ja yh: tajia... Jäi se oma helmi löytämättä, jos ei ihmettä tapahdu.
      Toisaalta elän hyvin itseni näköistä elämää....Annan vielä neljä vuotta aikaa mahdollisuudelle saada parisuhde ja perheen perustamiseen....Jos jään yksin, niin sitten aletaan douppaamaan ja keskitytään kehonrakennukseen. Molemmat vaihtoehdot kiehtoo.

    • En tiedä harmittaako varsinaisesti, mutta mielenkiinto lähes kaikkeen muutamia omia juttuja lukuunottamatta tuntuu lopahtaneen tyystin. Ulkomaailma näyttää kornilta ja rasittavalta. Minulla oli yksi tavoite ulkomaailman suuntaan, mutta tällä hetkellä tuntuu aika samantekevältä, onnistuuko se vai ei.

    • ei ihan 30-vuotias

      - Olen kyllä seurustellut useamman naisen kanssa joitakin lyhyempiä säätöjä, mutta ollut rakastunut vain kerran ja hänen jälkeensä kukaan nainen ei ole tuntunut samalta. Kyseinen vanha rakkauteni on menossa naimisiin ensi kesänä ja sain häneltä hääkutsun (olemme pitäneet yhteyttä eronkin jälkeen).

      - Iän tuoma painostus ystäviltä, perheeltä ja yhteiskunnalta, että milloin vakiinnun ja menen naimisiin

      - Vanheneminen ja sen tuomat ongelmat. Toisaalta olen nyt 10x paremmassa kunnossa kuin olin kymmenen vuotta sitten.

      - En koe olevani erityisen hyvä työssäni, en koe sitä kohtaan minkäänlaista intohimoa ja teen työtäni ainoastaan suhteellisen hyvän palkan takia.

      - En muuttanut ulkomaille pysyvästi, vaikka siellä asuinkin ja nuorempana puhuin aina jättäväni Suomen.

      - Vaikka olenkin kehittynyt nuoruusvuosistani niin olen vieläkin sosiaalisesti kömpelö ja en osaa ylläpitää keskusteluja.

      - Olen keskitasoa tai jopa huono seksissä

      • nainennnnnnmmm

        Mä en usko et kukaan voi olla pysyvästi "huono seksissä". Kysehän on vain kokemuksen puutteesta ja jos sitä "huonoutta" aiheuttaa ujous niin senkin saa hoidettua pois. Ei kukaan ole tuomittu loppuelämäkseen olemaan huono rakastaja!!!


      • ei ihan 30-vuotias
        nainennnnnnmmm kirjoitti:

        Mä en usko et kukaan voi olla pysyvästi "huono seksissä". Kysehän on vain kokemuksen puutteesta ja jos sitä "huonoutta" aiheuttaa ujous niin senkin saa hoidettua pois. Ei kukaan ole tuomittu loppuelämäkseen olemaan huono rakastaja!!!

        Voi toki olla, että minulla on vain huono itseluottamus seksin suhteen. Kukaan ei ole valittanut minulle seksin laadusta, muttei tosin kehunutkaan. Olen aloittanut seksielämän 16-vuotiaana ja seksipartnereita on ollut alle kymmenen (toisaalta kaikki ovat olleet suhteessa minuun). En ole mm. koskaan pystynyt harrastamaan seksiä toista kertaa perään paitsi jos välissä on monta tuntia / yö. Yhdynnän kesto on jotain 10-20min luokkaa ja jos jatkuu tuon yli niin paikat alkaa menemään tunnottomiksi - esileikin kanssa tuo aika toki tuplaantuu. Orgasmin tuottaminen ilman leluja on erityisen vaikeaa, vaikka yrittäisi mitä. Vaikea selittää, mutta jotenkin tuntuu aina, etten pysty tekemään kaikkea tarpeeksi... ehkä yritän "suorittaa" liian paljon kun pitäisi olla enemmän hetkessä.


      • nainennnnnmmm
        ei ihan 30-vuotias kirjoitti:

        Voi toki olla, että minulla on vain huono itseluottamus seksin suhteen. Kukaan ei ole valittanut minulle seksin laadusta, muttei tosin kehunutkaan. Olen aloittanut seksielämän 16-vuotiaana ja seksipartnereita on ollut alle kymmenen (toisaalta kaikki ovat olleet suhteessa minuun). En ole mm. koskaan pystynyt harrastamaan seksiä toista kertaa perään paitsi jos välissä on monta tuntia / yö. Yhdynnän kesto on jotain 10-20min luokkaa ja jos jatkuu tuon yli niin paikat alkaa menemään tunnottomiksi - esileikin kanssa tuo aika toki tuplaantuu. Orgasmin tuottaminen ilman leluja on erityisen vaikeaa, vaikka yrittäisi mitä. Vaikea selittää, mutta jotenkin tuntuu aina, etten pysty tekemään kaikkea tarpeeksi... ehkä yritän "suorittaa" liian paljon kun pitäisi olla enemmän hetkessä.

        Voi kultarakas! Olet ihan täydellinen. Ei kukaan jaksa yhdyntää 10-20 min kauempaa. Monet tulee jo minuutissa kahdessa. ;)
        Ei sängyssä kannata alkaa suorittamaan vaan olla vaan rennosti oma itsensä. En ole tainnu itsekään koskaan kehua ketään hyväksi rakastajaksi vaikka tuota parisuhde-elämää takana jo 15 vuotta.


      • mahtimuori
        ei ihan 30-vuotias kirjoitti:

        Voi toki olla, että minulla on vain huono itseluottamus seksin suhteen. Kukaan ei ole valittanut minulle seksin laadusta, muttei tosin kehunutkaan. Olen aloittanut seksielämän 16-vuotiaana ja seksipartnereita on ollut alle kymmenen (toisaalta kaikki ovat olleet suhteessa minuun). En ole mm. koskaan pystynyt harrastamaan seksiä toista kertaa perään paitsi jos välissä on monta tuntia / yö. Yhdynnän kesto on jotain 10-20min luokkaa ja jos jatkuu tuon yli niin paikat alkaa menemään tunnottomiksi - esileikin kanssa tuo aika toki tuplaantuu. Orgasmin tuottaminen ilman leluja on erityisen vaikeaa, vaikka yrittäisi mitä. Vaikea selittää, mutta jotenkin tuntuu aina, etten pysty tekemään kaikkea tarpeeksi... ehkä yritän "suorittaa" liian paljon kun pitäisi olla enemmän hetkessä.

        Porno on pilannut käsityksesi seksistä.


      • pikku-palle
        nainennnnnmmm kirjoitti:

        Voi kultarakas! Olet ihan täydellinen. Ei kukaan jaksa yhdyntää 10-20 min kauempaa. Monet tulee jo minuutissa kahdessa. ;)
        Ei sängyssä kannata alkaa suorittamaan vaan olla vaan rennosti oma itsensä. En ole tainnu itsekään koskaan kehua ketään hyväksi rakastajaksi vaikka tuota parisuhde-elämää takana jo 15 vuotta.

        Ei pidä paikkaansa. Isot pojat puhuvat aina, että "koko yön pantiin" ja yleensä vielä kymmenen kertaa.


    • Ex PUA

      Olipa muuten hyvä aloitus.

      Kuvaa aika hyvin monen sinkun, etenkni vähävaraisen elämän.

      Ongelmana on vielä se, että naiset ovat hypergamisia joten saat kyllä naisen lähtemään jos sinulta menee työ, mutta sitten pitääkin saada aika huomattava duuni jotta sillä saat naisen!

      - muilla on kumppani

      Tämä nyt ei niin paljoa haittaa, en ole koskaan ollut sillä tapaa kateellinen, itse asiassa voisi sanoa että en kyllä vaihtaisi paikkaa kenenkään kaverin kanssa joka on varattu, koska heidän partnerinsa ei minua niin sykähdytä.

      - stressi löytää kumppani, kun aika alkaa loppua

      30 v. miehellä on aika jolloin se vasta alkaa. Paras aika miehellä on 30-40 välissä, joten go and get em, tehokas peliaika on NYT!

      Naisella tehokkain aika on 20-30v. ja he yrittävät vetää miehiä omaan ikäkriisiinsä mukaan, älä usko heitä missään nimessä ja masenna mieltäsi sillä; näin palkkiot vaivannäöstäsi voivat olla ruhtinaalliset.

      - kodin huoltaminen kokonaan yksin

      Totta, on alentavaa tehdä naisen hommia täällä.

      - yksin nukkuminen

      Tämä on vaikeinta jos on säännöllisesti tottunut nukkumaan jonkun vieressä, nyt nautin koko sängyn leveydestä, vaikka kyllä totta kai kaipaan lusikka-asentoa ja kultaisen muodokkaita pakaroita joiden välissä lepuuttaa riehakasta aamustondistani.

      - häät

      No jaa, ehkä ehkä ei.

      - otsarypyt

      Niitä ei liiemmin ole.

      - unelmista ei tullutkaan totta

      Osasta on jo Luojan kiitos tullut, ja lopuistakin toivon mukaan tulee.

      - elämä ilman perhettä tuntuu sisällöttömältä

      No tämä tunne tulee ainakin sukujuhlissa, jossa on perheellisiä jotka kyselevät että koska minustakin tulee sellainen.

      Mutta kuten ensimmäinen vastaus,niin ei se taso tunnu olevan tuolla alalla niin suurta että siksi hinkuisin olemaan vain jonkun kanssa koska perhe, vaikka perheen toki haluankin.

      - ikuiset monotoniset arkipäivät vituttavine työaamuineen

      Tell me about it!

      - joku muu?

      Mikä?

      • tavallinen mies

        "Naisella tehokkain aika on 20-30v. ja he yrittävät vetää miehiä omaan ikäkriisiinsä mukaan, älä usko heitä missään nimessä ja masenna mieltäsi sillä; näin palkkiot vaivannäöstäsi voivat olla ruhtinaalliset."

        On tuo miehelläkin tehokkain aika. Pitää olla aika menestyvä ja haluttu, jos haluaa yli kolmekymppisenä vaikkapa alle 25-vuotiaan naisen. Kun tavallinen mies on 35 ja yli, niin hänen pitää kyllä yleensä niistä kolmekymppisistä naisista itselleen joku katsella.

        Jos ap saa tuon jonkun projektinsa kuntoon ja on komea ja normaalipainoinen kuten on sanonut, niin sitten hänellä voikin olla 25-vuotiaisiin mahikset.


    • Easy (choice) rider

      Kaikkein vaikempia asioita:

      -Elämän merkityksien puute (varsinkin jos olet tiedostavaa tyyppiä), työ, harrasteet jne. kantavat vain tietyn matkaa riippuen sinun henkilökohtaisista
      -Läheisyyden puute
      -Puristava tunne rinnassa että olisi paljon annettavana rakkautta (tähän ei kannata antaa mitään "tee vapaaehtoistyötä" läppää tai suuntaa se ystäviin, SE EI OLE SAMA ASIA. Piste.

      Ratkaistavissa:
      -Seksin puute (sitä löytää helpommin omat keinot)
      -Sosiaaliset hössötykset jotka liittyvät parisuhteisiin tai häihin yms. peruskauraan
      -Unelmien kariutuminen tai "entä jos olisin toiminut toisin"

      Ainakin itselläni on hukassa se ASENNE jolla parisuhde löydettäisiin enää koska en taida yksinkertaisesti jaksa aloittaa taas alusta tuota naisten lähestymistä, treffailu ja vääntämistä ja kääntämistä.

      Ihan riittävästi pettymyksiä ja kun tietyt suhteet ovat lopahtaneet sekä toisaalta mahdollisuudet kuivuneet kokoon niin sitä on vaikea enää löytää sitä hyvää sykettää kun naisiin tutustuminen romanttisesssa mielessä VAIN SATUTTAA.

      Ei ole sen arvoista ja itsenäisesti vapaana eläminen tuntuu niin paljon paremmalta vaihtoehdolta.
      Kadunko asiaa joskus vuosien kuluttua kun en nytkin ole miettimässä saisinko viikonlopuksi treffit sovittua?
      No en ainakaan ole kärsinyt stressistä ja tuntenut itseäni arvottomaksi heeboksi joka myy itseään kuin halvin katutyttö naisille jotka minua lopulta usein eivät edes kiinnosta.

      Teeskennellä ja taas teeskennellä että tämä pinnallinen ja turhamainen kulutuskulttuuri kiinnostaa tai toisaalta hyväksyä muka-tasa-arvoinen lähestymistapa jossa nainen saa olla mitä hyvänsä ja miehen tulee olla sitä tätä ja tuota juosten samalla loputtomassa oravanpyörässä.

      Kiitos, mutta ei kiitos.

      • firefox.

        Jep.. Kyllä tuo koko tutustumis rumba on uskomattoman työläs ja ressaava ja aikaa vievä, kun vaihtoehtona on pötkötellä sohvalla vailla stressiä ja treenata kovaa.


      • Easy (choice) rider
        firefox. kirjoitti:

        Jep.. Kyllä tuo koko tutustumis rumba on uskomattoman työläs ja ressaava ja aikaa vievä, kun vaihtoehtona on pötkötellä sohvalla vailla stressiä ja treenata kovaa.

        Niin ja kyse ei ole siitä että seuraa ei löytyisi tai en jaksaisi odottaa seksiä jne. ja tutustua kunnolla, mutta naisilla ei ole mitään tajua esimerkiksi kuinka stressaavaa se alku on miehen kannalta. Kaikki se aloitteiden teko (naisethan eivät tajua että jokuhan ne aloitteet joutuu tekemään ja se eka aloite ei välttämättä johda mihinkään eikä myöskääs se kolmaskymmenes). Siihen päälle koko treffailu ja deittailu ja tapailurumba josta jotkut oikein nauttivat vaikka kyse on yhdestä pelkästä v'tun PELISTÄ.

        Sitten kun ehkä löydät jonkun joka passaa puolen jos toisin niin arvaat vain että joku ONGELMA siinä on pakko olla eli naisella on lapsia, hän on häiriintyneen epäsosiaalinen tai todella ylisosiaalinen, seksikammoinen tai seksiaddikti jne. jne.

        Fiksun, suht normaalin, hoikahkon, mutta silti mielikuvituksekkaan ja huumorintajuisen naisen löytäminen joka tykkää samankaltaisista asioista on hemmetin vaikeaa puhumattakaan miten rasittavaa se muiden läpi KAHLAAMINEN on.

        Vaihtoehtona on tosiaan levätä sohvalla lukiessa ja viettäessä aikaa kaikin tavoin muuten vaikkapa treenaamalla ja itseään sivistämällä.

        Harmittaa että maailma on tällainen ja parisuhteet pyörii nopean edun, PELIN ja seksin ympärillä.
        Sitten kun katselee parisuhteissa olevia ihmisiä niin he eivät vaikuta järin onnellisilta varsinkin miehet jotka ovat tuossa etsimisvaiheessa ovat ihan stressistä sekaisin.
        Tietysti voi muuttaa itsensä lipeväksi kultakaulanauha trendipelleksi.

        Fiksu mies pysyttelee niistä erossa ja elää kuten tahtoo. Jos joku löytyy matkan varrelta hyvä, jos ei niin nussii välillä ja muuten on ihan sama.


      • firefox.
        Easy (choice) rider kirjoitti:

        Niin ja kyse ei ole siitä että seuraa ei löytyisi tai en jaksaisi odottaa seksiä jne. ja tutustua kunnolla, mutta naisilla ei ole mitään tajua esimerkiksi kuinka stressaavaa se alku on miehen kannalta. Kaikki se aloitteiden teko (naisethan eivät tajua että jokuhan ne aloitteet joutuu tekemään ja se eka aloite ei välttämättä johda mihinkään eikä myöskääs se kolmaskymmenes). Siihen päälle koko treffailu ja deittailu ja tapailurumba josta jotkut oikein nauttivat vaikka kyse on yhdestä pelkästä v'tun PELISTÄ.

        Sitten kun ehkä löydät jonkun joka passaa puolen jos toisin niin arvaat vain että joku ONGELMA siinä on pakko olla eli naisella on lapsia, hän on häiriintyneen epäsosiaalinen tai todella ylisosiaalinen, seksikammoinen tai seksiaddikti jne. jne.

        Fiksun, suht normaalin, hoikahkon, mutta silti mielikuvituksekkaan ja huumorintajuisen naisen löytäminen joka tykkää samankaltaisista asioista on hemmetin vaikeaa puhumattakaan miten rasittavaa se muiden läpi KAHLAAMINEN on.

        Vaihtoehtona on tosiaan levätä sohvalla lukiessa ja viettäessä aikaa kaikin tavoin muuten vaikkapa treenaamalla ja itseään sivistämällä.

        Harmittaa että maailma on tällainen ja parisuhteet pyörii nopean edun, PELIN ja seksin ympärillä.
        Sitten kun katselee parisuhteissa olevia ihmisiä niin he eivät vaikuta järin onnellisilta varsinkin miehet jotka ovat tuossa etsimisvaiheessa ovat ihan stressistä sekaisin.
        Tietysti voi muuttaa itsensä lipeväksi kultakaulanauha trendipelleksi.

        Fiksu mies pysyttelee niistä erossa ja elää kuten tahtoo. Jos joku löytyy matkan varrelta hyvä, jos ei niin nussii välillä ja muuten on ihan sama.

        Joo, ei tuohon ole lisäämistä eikä korjaamista.
        Varsinkin tää nettitreffi homma on perseestä. Samahan tuo jos sopiva narttu tarttuu matkaan jostain yökerhosta pienessä sievässä ja sattuu olemaan vielä sopiva parisuhteeseenkin, niin mikäpä siinä, jos se tulee tuolleen puoli ilmatteeksi pienellä vaivalla...


      • Easy (choice) rider
        firefox. kirjoitti:

        Joo, ei tuohon ole lisäämistä eikä korjaamista.
        Varsinkin tää nettitreffi homma on perseestä. Samahan tuo jos sopiva narttu tarttuu matkaan jostain yökerhosta pienessä sievässä ja sattuu olemaan vielä sopiva parisuhteeseenkin, niin mikäpä siinä, jos se tulee tuolleen puoli ilmatteeksi pienellä vaivalla...

        Tajusin jo ennen kuin kokeilin nettitreffejä että mistä siinä on kyse, mutta ihan piruuttani kokeilin.
        Oikeastaan seurauksena oli se että usko siihen että sitä kautta löytyisi yhtään todellista kumppani kariutui täysin. Sekopäisiä tai eri tavoin viallisia ehdokkaita kylläkin.

        Pahinta on yksinkertaisesti se mitä moni ei ymmärrä että mies ei välttämättä nauti siitä tapailusta ja säätämisestä yhtään.

        Tämä aika suosii jotain sinkkuelämää-naisia tai pelimanneja joiden koko elämä pyörii jonkun suhderumban ympärillä.

        Sitten ainut pointti on se että "no mitenkä muutenkaan sä voit löytää kumppanin, ei kukaan tule kotoa hakemaan".

        Se sama säätäminen jne. jatkuu sitten kaveripiireissä sun muissa jossa muijat tässä iässä ovat parhaimmillaan elähtäneitä ja miehiä sen kymmenkunta nähneitä joiden kanssa perheen perustaminen olisi hyvä sitten aloittaa heti.

        Olisi kiva kuulla että nauttiiko, siis joku mies tästä nykyisestä paskasta koska ainakin tuntemani tyypit jotka etsivät lopulta vakavampaa parisuhdetta ovat tyytyväisiä kun saavat seksiä (eli siis edes jotain) mutta toisinaan täysin paskana henkisesti siitä kurmotuksesta mitä ottavat naisilta vastaan.

        Sitten itsensä pitäisi muuttaa joksikin vitun varputanssihipiksi joka pitää norjalaisia neuleita tai sitten tatuoiduksi nittipelleksi. Siis ei mitään vikaa jos olet luonnostaan sellainen, mutta ihan sitä varten että joku pinnallinen tussukka kiinnostuu sinusta?

        Enkä edes viitsi aloittaa näiden nnnnnniiiiiiin ylifiksujen korkeastikouluttautuvien naisten kanssa olemisesta.

        Sen näkee myös kuinka iso osa miehistä on valmis muuttamaan itsensä naisten mieleiseksi klovniksi ja leikata munat irti ripustaen ne ikeasta ostettuun ja naisen valitsemaan naulakkoon.

        Ei, vitussa, ei...


    • Jhonny rimakauhu

      Miehenä se ottaa päähän kun tuntuu, että minua katsotaan että mussa on jotain vikaa kun ei vaan löydy oikeaa.
      Se ottaa päähän kun omaan paljon ominaisuuksia josta monet naiset vain haaveilevat, mutta en vaan kelpaa kellekkään on ex suhteessa sanonu että olisit samanlainen kun muut jotka vaan löhöö sohvalla ja vahtaa urheilua tv:stä.
      Muita ominaisuuksia. on ei ylipainoa, naama ei kulu millään eli mua luullaan usein 10 v nuoremmaksi, ei mitään riippuvuuksia ei alkoholista, tupakasta, huumeista, mistään peleistä tai himoa vieraaseen naiseen, tähän mennessä saanut aina jotain työtä jos olen halunnut osaan monta ammattia, en ole työnarkomaani, pystyn järjestämään elämästäni aikaa rakkaalleni lähes koska tahansa pitkiäkin aikoja, Voin asua maalla tai kaupungissä, voin muuttaa puolisoni luokse asumaan tai hän voi tulla minun luokseni asumaan. Itsetuntoni on kunnossa, vaikka tänne kirjoittelenkin.

      Ottaa vaan päähän kun hyvällä tavalla outoa ei hyväksytä.

      • -----------

        Nykyään naiset (ja miehet) pelkäävät niitä, jotka kykenevät sitoutumaan.


      • Easy (choice) rider

        Kuka noin tekee että sua katsotaan jos et löydä "oikeaa"?

        Näytä niille keskisormea.

        Se hyvällä tavalla outona oleminen voi olla rasittavaa jonka olen itsekkin huomannut.

        Tosiasia on se että ihmiset ja varsinkin naiset puhuvat ennakkoluulottomuudesta ja avoimuudesta vaikka se on SONTAA.

        He ovat omien stereotypioidensa vankeja ja tekevät miehistä myös niitä sitä mukaa kun elämä menee eteenpäin. Arvostat itseäsi enemmän kun tajuat miten nuo ihmiset arvioivat sinua jonkinlaisena mutanttina ja epänormaalina siihen mitä he odottavat ihmisiltä ja miehiltä.

        Heidän päässä se vika on, ei sinun.


      • Easy (choice) rider
        ----------- kirjoitti:

        Nykyään naiset (ja miehet) pelkäävät niitä, jotka kykenevät sitoutumaan.

        Monet naiset haluavat pitää nykyään mahdollisuutensa avoimina ja odottavat aina sitä että joku superalfauros ilmestyy jostain nurkan takaa eteensä muuttaen heidän elämänsä täydellisen ihanaksi vieden jalat alta.

        Jos et saa noita aikaiseksi naisessa kuten harva mies tekee niin kyse on naisen päässä olevasta ongelmasta johon vain ikä tuo ratkaisunsa lopulta.

        Naiset ovat ailahtelevaisia ja nykyaikana mahdollisuuksien ollessa lähes rajattomat niin he haluavat pitää takaporttia avoinna toisille uroksille.

        Se aiheuttaa rauhattomuutta naisen käytöksessä ja tarttuu mieheen epävarmuutena. Tietysti tämä on miehen oma vika kun ei ole omaksunut loputonta sokeaa uskoa siihen että nainen valitsee hänet (vaikka kaikki osoittaa ettei välttämättä valitse).

        Se joka näyttää sitoutumisen merkkejä ja liiallisen emotionaalisen läheisyyden niin se huolestuttaa naista koska se asettaa naisen ansaan kun hänellä ei ole sitten valinnanvaraa heittää pikkareita jalasta jos nurkan takana tulee se iso mulli vastaan.

        Tästäkin tietysti syyllistetään miestä eli miehen pitää olla sitoutumiskykyinen, mutta vain naisen sitä halutessa ja samalla omata superitsevarmuus jotta saisi naisen.

        Naiset ovat nykypäivänä sairaalloisia heidän mahdollisten vaihtoehtojensa edessä eivätkä toisaalta koskaan tajua omia virheitään tai kykene muuttamaan käytöstään tai valintojaan koska kaikessa on kiinni siitä että miltä joku asia tuntuu.

        Suurin osa naisista on jo emotionaalisesti haaksirikkoisia kun tapaat heidät tai sitten jetset-parisuhde-elämää eläviä.


    • Mitäs minua harmittaisi:

      -seksin puute kieltämättä, vaikka en haluakaan seksiä kun vasta parisuhteessa tulee silti hetkiä kun suoraan sanottuna panettaa. Varsinkin tämä kevät ja valoisuus lisäävät sukupuoliviettiä. Mutta periaatteitani en riko ja maksullisiin en mene. Siis kärvistelen kuten aina.

      -joskus yksinäisyys. Olen jo parkkiintunut yksineläjä. Aina olen elänyt yksin. Olisi jopa ahdistavaa kuvitella asuvani samassa taloudessa jonkun kanssa. Mulle voisi sopia sellainen parisuhde, että molemmilla on asunnot ja tapailtaisiin viikonloppuna esim. ja miksi ei viikollakin. Kunhan ei koko ajan olla yhdessä. No yksin pärjään kyllä.

      -ystäviä olisi kiva jos olisi. Olen huono menemään sosiaalisiin tilanteisiin ja tutustumaan ihmisiin, vaikka olen kyllä sosiaalinen ihminen kaikesta huolimatta. Työssä minulla on työkaverit ja heidän kanssa juttu ja vitsit lentävät. On mukavaa. Siksi arvostan työssäolemista enemmän, kuin vapaita. Joskus vapaa-aikana alkaa jopa hieman ahdistamaan. Täytän elämäni kirjoilla, videopeleillä ja leffoilla. Elän näin rinnakkaistodellisuuksissa.

      Nuo kai ne kriittisimmät. Muutoin pärjään ihan hyvin. Talous on ok, kun yksin elää. Vuokrakämpän pitäminen kunnossa siivoten toimii normaalisti. Siivoan silloin, kun alkaa olemaan liian pölyistä. Pölyjä voi pyyhkiä viikoittain ja lakaista lattiat. Sitten suuremman siivouksen yhteydessä vähän tamppaa mattoja, imuroi ja pesee vessan. Ei ongelmaa.

      Elämä jatkuu. Voimia kaikille sinkuille ja yksinäisille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe