Uuden hakeminen

3ja11

Tässä vähän hämmästyin (tai ehkä ei pitäisi) kun tuli ero miehestä pari päivää sitten, niin johan on profiili jo auki koneella. Kuitenkin sitä muutama kuukausi seurusteltiin. Itse kyllä tarvitsen oman aikani surutyön tekemiseen, jotta pystyn taas uusia miehiä tapaamaan.

Onko se jotenkin toisille ihmisille ihan sama kun erotaan vai onko se jotain uhoa, vai mitä ihmettä tämä on? Olenko itse liian herkkähipiäinen?

41

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bits

      Ihan tyypillistä toimintaa mieheltä. Nähty monta kertaa...

    • Fuzzer

      Voi olla myös ihan kriisireaktio. Pakko saada joku äkkiä laastariksi koska ero tuntuu niin pahalta. Näin toimivat naiset ja miehet.

      Vaikka sureminen ja sisäinen käsittely rauhassa ja yksin on paras tapa selvitä, se myös pelottaa. Eritoten jos tulee jätetyksi, minäkuva voi olla hetken sellainen loukattu, mitätön ja hylätty. Siihen tunteeseen joskus haluaa äkkiä hakea jostain jonkun vaan.

      • 10+8

        Tuo on tuollaista 100 vuoden takaista moralisointia, että jos joku etsii seuraa heti eron jälkeen niin heti pitää tuomita ja leimata kriisireaktioksi ja "äkkiä jostain jotain" -toiminnaksi. Miksi et tunnusta sitä mahdollisuutta, että joku voi aidosti olla valmis hakemaan uutta ilman määräajan odottelua?


      • Fuzzer
        10+8 kirjoitti:

        Tuo on tuollaista 100 vuoden takaista moralisointia, että jos joku etsii seuraa heti eron jälkeen niin heti pitää tuomita ja leimata kriisireaktioksi ja "äkkiä jostain jotain" -toiminnaksi. Miksi et tunnusta sitä mahdollisuutta, että joku voi aidosti olla valmis hakemaan uutta ilman määräajan odottelua?

        Kirjoitin "voi olla myös ihan kriisireaktio". Tarjosin vaihtoehtoista näkökulmaa mahdolliseksi motiiviksi tulla heti tänne seuranhakuun. Joku voi olla valmis heti uuteen suhteeseen, joku toinen etsii epätoivoisesti laastarisuhteen, joku nauttii vapaudestaan ihan rauhassa kuukausia tai vuosia. Mitään moralisointia asiaan ei sisälly. Vain sen tiedotamista, että ihmiset ovat erilaisia.


    • 5+6

      En ole ollut pitkissä suhteissa, mutta yleensä kun pakit tulee niin avaan profiilini jo samana päivänä. Eivät menneiden murehtiminen ja uuden etsiminen ole toisiaan pois sulkevia vaihtoehtoja.

      Itse ihmettelen sitä, kun naiset parin viikon tutustumisen jälkeen (ja jotkut jo profiilissaan) ilmoittavat, että eivät itse asiassa halua parisuhteeseen lainkaan, kun edellisestä on vasta pari kuukautta tjsp. Miksi sitten ovat treffipalstalla lainkaan? Ja muutenkin vähän outo perustelu. No onhan tuo tietenkin yksi tapa antaa pakit, mutta luulisi keksivän vähän uskottavamman tekosyyn. Ymmärrän toki, että exät voivat pyöriä mielessä hetken aikaa ja ero harmittaa, mutta ei sillä pitäisi olla mitään vaikutusta uuden suhteen aloittamiseen.

    • 8+7

      pari kuukautta seurusteltiin....hahahaha...voi sua, toki ei mitään ihmeellistä jos seurustelukaan ei kestänyt 2kk enempää....niin miksi ei hake uutta jo 2pv päästä

    • 1+4

      Taitaa avaajaa harmittaa kun ei taaskaan tullut mitään. Ehkä kannattaisi katsoa peiliin sormella osoittelun sijasta.

    • Kukin tyylillään

      Eipä taida olla olla mitään direktiiviä "surutyön" pituuteen. Jotkut murehtii ja märehtii eroa vuosikausia, jotkut haluaa aloittaa uuden elämän välittömästi.
      Minä olen sitä mieltä, että hyvä seura parantaa paremmin kuin psykiatri ja eron loputon prosessointi.

    • 12 vuotta

      Vähänkin nettideittailleet tietävät ettei sitä kiinnostavaa ihmistä välttämättä välittömästi löydy, joten se ilmoitus tulee sitten tehtyä vähän kuin "varmuuden vuoksi" jos yhden ihmisen kanssa menee suhde poikki. Yksinäisyys kammottaa monia ihmisiä, ja ajatus siitä että olisi koko loppuelämän yksin on erityisen kamala. Sitä ei yksinkertaisesti ehkä uskalla olla pitämättä sitä iänikuista nettideitti-ilmoitusta netissä, vaikka ei sillä hetkellä sinä päivänä välttämättä niin kauhean hanakasti jotakuta olisikaan etsimässä.

      Välttämättä siis ilmoittelija ei halua mitätöidä sinua ja suhdettanne, vaan pelkää että jää yksin. Jos sinä satuit itse olemaan se pääasiallinen jättäjä, niin ethän voi vaatia että toinen jää suremaan sinua iäksi ajaksi? Toisaalta jos toinen osapuoli oli jättäjä, niin miksi hän tuntisi tarvetta erityisesti pyhittää aikaa menneelle suhteelle josta halusi eroon?

      Muutaman kuukauden suhde ei myöskään kaikille ehdi muodostua vielä niin merkittäväksi että sen perään pitäisi suruaikakin viettää. Palataan sitten asiaan kun takana on vuosia kestänyt suhde...

    • Itselleni kävi samoin kun erottiin niin eksä oli jo seuraavana päivänä takaisin tuolla treffi sivustoilla. Itse en heti sinne pystynyt edes menemään vaan käsittelin asiat ihan omissa oloissani ja nyt noin vuosi erosta niin on alkanut tekemään mieli etsiä uusi parisuhde että jospa se oikea löytyisi nyt

      • älytöntä

        Mielestäni on törkeää käytöstä, jos jo heti seuraavana päivänä on haku päällä. Osoittaa vaan sen, ettei yhtään arvostanut suhdettanne. Ja itsepähän kärsii siinä sitten. Ei tuolla tavalla tule kestämään suhde, jos heti löytää uuden.


    • 1+8

      Mun ex nainen oli parin päivän päästä erostamme jo treffeillä hakemassa uutta. Mistäkö tiesin? No siitä kun kaveri oli jo pidempään hakenu seuraa sivustolla ja soitti että "sun akkas on treffisivustolla. Miksi"
      Ja todentotta heti oli ilmo siellä. Varmana samana päivänä laittanu kun jätti mut. Siinä kiitos muka siitä rakkaudesta mitä mua kohtaan oli.
      Se että heti lähtee seuraa hakemaan on viimeistään merkki siitä että et ole merkannut hevonvittuakaan koko ihmiselle.
      Täällä varmaan femakot on taas muuta mieltä mutta jos minulla olisi ilmo ollut heti päällä olisin "jättäjäpetturisika" ihan varmasti kommenteissa.

      • No voihan ne tunteet nyt vain olla voimakkuudeltaan erilaisia eri osapuolilla. Lienee selvää että se joka on ollut erossa aloitteellisena osapuolena on jo ehtinyt käsitellä asiaa itsekseen eikä siksi enää tarvitse mitään sen kummempia suruaikoja.

        Ehkäpä nainen ei ole alun alkaenkaan ollut sinusta yhtä kiinnostunut kuin sinä hänestä, mutta on halunnut kuitenkin antaa suhdeyritelmälle mahdollisuuden ja katsoa muuttuvatko ne hänen omat tunteensa sinua kohtaan syvemmiksi ajan kanssa. Voipi kai niitä tunteita joskus syntyä pienellä viiveellä tutustuessa toiseen paremmin, mutta jos niitä ei pitemmänkään ajan jälkeen ala kuulua, niin on molemmille osapuolille parasta vain lähteä eri teille onneaan etsimään.


      • Tuota ne kaveritkin sano et eksälle se suhde oli vaan jotain sairasta leikkiä


    • nettimies

      just olin samaa kirjoittamassa, parista on mullakin kokemusta että kyllä ne naisetkin sinne pirun nopeesti menee. Ekan kanssa seurustelin melkein 2 vuotta ja ilmoitus oli samantien netissä ja toisen kanssa pari kuukautta ja ilmoitus oli samana päivänä. Tämä hämmästely on aika turhaa, tein itse samalla tavalla joten kumpi oli parempi tai huonompi?

      • Palstan femakko

        Niin mutta naiselle se on oikeutetumpaa kuin miehelle.


    • eteen päin vaan

      Jokainen suhde on niin erilainen. Joidenkin erojen jälkeen olen tarvinnut muutamia päiviä toipuakseni, joidenkin erojen jälkeen olen vain huokaissut helpotuksesta ja lähtenyt uuden kumppanin metsästykseen samana päivänä.

      Minusta on vain hienoa nähdä, että ex on taas haku päällä, että on päässyt jaloilleen.. toivon hänelle vain onnea uuden rakkaan löytämiseksi.

    • 2+9

      Yks nainen ehdotti vakavaa suhdetta ja ollaan kuukauden verran mielestään seurusteltu niin saman aikaisesti nainen näkyy aktiivisesti olevan treffi sivuilla.
      En voi kun onnitella seuraavaa miestä kunhan pistän poikki

    • 4w65j564k

      Stalkkaatko vai mistä tiedät että on uusi profiili?
      ja se että on avannut profiilinsa uudelleen ei tarkoita että olisi jo toinen nainen, vaan yksinkertaisesti verkot vesillä.

      Voihan olla ettei mies löydä enää ketään vuosiin tai koskaan.

      2 kuukautta on muutenkin todella lyhyt aika seurustella ja alkaa "surutyöhön". Itse sanoisin ettei tuossa ajassa kerkiä vielä edes tutustua.

      • 3ja11

        Voiskos väki lukea mun aloituksen. Siinä luki useampi kuukausi, ei pari kuukautta!


      • sori nyt vaan
        3ja11 kirjoitti:

        Voiskos väki lukea mun aloituksen. Siinä luki useampi kuukausi, ei pari kuukautta!

        Siinä lukee kyllä muutama, eli pari.


      • max 4kk
        sori nyt vaan kirjoitti:

        Siinä lukee kyllä muutama, eli pari.

        Muutama on 3-4. Pari on 2.


      • lyhyt silti
        max 4kk kirjoitti:

        Muutama on 3-4. Pari on 2.

        Siltikin hyvin lyhyt aika. Eihän nuo ole edes oppineet tuntemaan toisiaan.


      • miesvm_1967x
        lyhyt silti kirjoitti:

        Siltikin hyvin lyhyt aika. Eihän nuo ole edes oppineet tuntemaan toisiaan.

        Samaa mieltä, ei alle vuodessa toista opi tuntemaan juurikaan. Itse en edes sanoisi muutaman kuukauden suhdetta suhteeksi, se lienee enemmän vaan tapailua ja tutustumista. Ja Stellaria kiteytti aika hyvin omakohtaisetkin kokemukset, ei se toinen niin paljon kiinnostanutkaan todellisuudessa mutta sitä halusi antaa mahdollisuuden mahdolliselle suhteelle joten niiden kanssa sitten seukkaili sen muutaman kuukauden. Loppuaikana jo tosin tiesi miten hommassa käy mutta kun ei ollut sen syvempiä tunteita niin ero oli luonteva ja helppo ainakin itselleni ja heti lensi verkot vesille. Sori leidit mutta näin siinä kävi ja tämähän on vain elämää kuitenkin.


      • 10+6
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Samaa mieltä, ei alle vuodessa toista opi tuntemaan juurikaan. Itse en edes sanoisi muutaman kuukauden suhdetta suhteeksi, se lienee enemmän vaan tapailua ja tutustumista. Ja Stellaria kiteytti aika hyvin omakohtaisetkin kokemukset, ei se toinen niin paljon kiinnostanutkaan todellisuudessa mutta sitä halusi antaa mahdollisuuden mahdolliselle suhteelle joten niiden kanssa sitten seukkaili sen muutaman kuukauden. Loppuaikana jo tosin tiesi miten hommassa käy mutta kun ei ollut sen syvempiä tunteita niin ero oli luonteva ja helppo ainakin itselleni ja heti lensi verkot vesille. Sori leidit mutta näin siinä kävi ja tämähän on vain elämää kuitenkin.

        Onko teillä päässä jotain vikaa, jos ette edes kuukaudessa opi tuntemaan toista? Puhuttiin siis suhteesta sentään. Sen ymmärrän, että treffaillessa tutustuminen on hidasta, kun naiset haluavat yleensä tavata parin viikon välein eli tutustumismahdollisuudet ovat nollassa.


      • miesvm_1967x
        10+6 kirjoitti:

        Onko teillä päässä jotain vikaa, jos ette edes kuukaudessa opi tuntemaan toista? Puhuttiin siis suhteesta sentään. Sen ymmärrän, että treffaillessa tutustuminen on hidasta, kun naiset haluavat yleensä tavata parin viikon välein eli tutustumismahdollisuudet ovat nollassa.

        Sinun päässäsi on jotain vikaa jos väität että tunnet toisen ihmisen perusteellisesti jo kuukauden jälkeen :D Tietenkin riippuu myös siitä miten "tuntemisen" ymmärtää. Jos se on toisen lempiruoan, lempivärin ja elokuvamaun tietämistä niin se varmaan kyllä onnistuu. Toisen sielun saloja vain ei voi mitenkään täysin tietää ja ymmärtää lyhyessä ajassa, sitä minä sanon tuntemiseksi. Ja jotkut eivät opi koskaan tuntemaan toisiaan vaikka olisivat 50 vuotta yhdessä. Riippuu täysin siitä kuinka avoimia suhteessa ollaan ja kuinka paljon uskaltaa toiseen luottaa että tohtii kertoa ne kivuliaatkin asiat itsestään, ne asiat ja teot joita häpeää itsessään. Luottamusta ei rakenneta kuukaudessa..


    • täytyy myöntää

      että pientä pään raapimista ja ihmettelyä aiheutti kun tapasin miehen jolla oli takana kuuden vuoden avoliitto joka oli päättynyt kolme viikkoa aikaisemmin, hän oli vielä se jätetty osapuoli. ero oli vielä tullut täysin puskista hänelle; aamulla oli lähtenyt töihin avovaimon vierestä ja illalla oli tullut tyhjään taloon.

      kolmannen tapaamisen jälkeen oli pakko kiitttää treffeistä ja poistua. en vain ymmärrä miten joku pystyy nollaamaan noinkin pitkän yhteiselon ja lähteä heti etsimään uutta. enemmänkin tuli mieleen että yksinäisyyden pelko oli liian suuri varsinkin kun selvisi että yksin kyseinen mies ei ollut ollut koskaan puoltakaan vuotta, edellinenkin suhde oli muuttunut seurustelusta avoliitoksi kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen.

      en tiedä teinkö virheen, mutta pelko "laastarista" oli liian suuri sekä sen verran menneisyydessä saanut nenille omissa suhteissa että en nyt ihan tieten tahtoen halunnut lähteä kaivamaan verta nenään.

      • 1+3

        Ja vielä kun joku selittäisi, mihin sitä karenssiaikaa tarvitaan. Keskiajalla ehkä siksi, että kirkon kukkahattutädit määräsivät, tai jotain, mutta nykyään?


      • jakojäännös?

        Pitäisikö meidän jätettyjen vain kököttää kotona itkua vääntämässä ja muistella jättäjää kuin hän olisi jonkinlainen pyhimys ja maailman ihanin ja upein ihminen?

        Vain silloin jos on niin vihainen ja katkera että jokaiselle treffeille lähtijälle alkaa tilittämään asiaa ja haukkumaan eksää kannattaa ottaa se aikalisä. Jos huomaa että omatkin tunteet olivat jo suhteen varrella haaltuneet, ei ole mitään tarvista sureksia sitä että toinen oli aktiivisempi ja tajusi oma-aloitteisesti häipyä.

        Tietenkin se loukkaa jos tämä lähti toisen matkaan. Mutta eiköhän jätetyllä ole oikeus tehdä mitä huvittaa, kun kerta jättäjälläkin aina tuntuu olevan...


      • en jää märehtimään

        Itse en pelkää yksinjäämistä, vaan koska yhdessäolo toisen kanssa on niin kivaa ja olen sosiaalinen ihminen, en näe syytä olla hakeutumatta toisen seuraan, vaikka jopa heti eron jälkeen.


    • Sikoja mieheksi

      Voi kuule suhde saattaa olla pitempikin ja mies saattaa hakea jo ennen kuin edellinenkään on loppunut jo varmuudeksi uutta. Sekin on nähty.

    • Simple as that

      Olit ihastunut, teet surutyötä. Mies ei ollut ja katseli jonkin aikaa, tuleeko teidän jutusta mitään / tuleeko hänelle tunteita sinua kohtaan tutustumisen myötä? Ei tullut, jos jätti ja etsii heti uutta?

      • miesvm_1967x

        juuri näin ainakin omalla kohdallani on käynyt muutaman kerran.


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        juuri näin ainakin omalla kohdallani on käynyt muutaman kerran.

        Tarkoitin siis ettei syntynyt tunteita mutta kunhan katselin ja yritin antaa mahdollisuuden "meille" mutta ilman tunteita se ei kyllä onnistu. Täytyi vain todeta toiselle osapuolelle että kuule, en usko että tästä tulee mitään erityistä, eiköhän lähdeta omille poluillemme etsimään jotain merkittävää. Naiset sitten suhtautuivat kuka mitenkin, yksi suuttui ja murjotti, toinen murjotti mutta ei ottanut kovin syvästi itseensä ilmeisesti jne. tai mistäpä minä tiedän miten lopulta ottivat asian kun en heidän päänsä sisään nähnyt.


      • Daami69
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Tarkoitin siis ettei syntynyt tunteita mutta kunhan katselin ja yritin antaa mahdollisuuden "meille" mutta ilman tunteita se ei kyllä onnistu. Täytyi vain todeta toiselle osapuolelle että kuule, en usko että tästä tulee mitään erityistä, eiköhän lähdeta omille poluillemme etsimään jotain merkittävää. Naiset sitten suhtautuivat kuka mitenkin, yksi suuttui ja murjotti, toinen murjotti mutta ei ottanut kovin syvästi itseensä ilmeisesti jne. tai mistäpä minä tiedän miten lopulta ottivat asian kun en heidän päänsä sisään nähnyt.

        Sinulla on ollut palstalla ihan järkeviä kommentteja, mutta nyt jäin ihmettelemään että olet näemmä usemmankin kerran "antanut mahdollisuuden meille", eli alkanut suhteeseen suhteen vuoksi. Etkö pysty heti alussa näkemään haluatko olla jonkun naisen kanssa vai ei?

        Itse olen herkemmin sanonut ei suhteelle, kuin kyllä, jos ei miehestä heti ensi taikka vähintään toisella tapaamisella tule mitään innostavaa ja ilahtunutta tunnetta. Varmasti tämä on pänninyt joitakin miehiä, mutta miksi lähtisin sellaiseen että sidomme toisemme joksikin aikaa pois markkinoilta kun ei siitä sitten kumminkaan mitään pysyvää sukeudu?

        Jos kysymys on siitä ettei haluaisi olla puutteessa, niin kyllähän seksiä saa ilman jotain parin kk suhdepätkiäkin.


      • miesvm_1967x
        Daami69 kirjoitti:

        Sinulla on ollut palstalla ihan järkeviä kommentteja, mutta nyt jäin ihmettelemään että olet näemmä usemmankin kerran "antanut mahdollisuuden meille", eli alkanut suhteeseen suhteen vuoksi. Etkö pysty heti alussa näkemään haluatko olla jonkun naisen kanssa vai ei?

        Itse olen herkemmin sanonut ei suhteelle, kuin kyllä, jos ei miehestä heti ensi taikka vähintään toisella tapaamisella tule mitään innostavaa ja ilahtunutta tunnetta. Varmasti tämä on pänninyt joitakin miehiä, mutta miksi lähtisin sellaiseen että sidomme toisemme joksikin aikaa pois markkinoilta kun ei siitä sitten kumminkaan mitään pysyvää sukeudu?

        Jos kysymys on siitä ettei haluaisi olla puutteessa, niin kyllähän seksiä saa ilman jotain parin kk suhdepätkiäkin.

        No noi suhteet olivat sellaisia että niissä oikeasti oli mahdollisuus olemassa. Naiset olivat fiksuja ja mukavia eli yhdessä viihdyttiin tosi hyvin. Mutta muutamassa kuukaudessa kuitenkin ilmeni asioita joiden perusteella alkoi selviämään ettei yhteiselo onnistu. Esimerkiksi minä asun omakotitalossa (vain) 15km päässä isosta kaupungista mutta erään kertainen deitti ei halunut muuttaa "landelle" eikä omakotitaloon. Hän oletti että minä myyn puljuni ja muutan hänen kanssaan cityyn johonkin yksiöön. Muitakin kimurantteja asioita tuli esille loppuvaiheissa, hän ei ollut minulle ihan rehellinenkään tärkeissä asioissa. Mutta pitkien alkuvaiheen keskustelujen kautta nuo asiat eivät vielä paljastuneet joten siksi toi muutaman kuukauden sättäys tuli tehtyä.

        Kai se hämäsi noissa tapauksissa että tosiaan viihdyttiin hyvin, huumoria, naurua ja seksiäkin riitti. ÄO:t liki samalla tasolla kait? Ei se silti aina ala toimimaan.. etenkin kun mä olen semmonen sinisilmänen höpsö ja uskon ihmisistä hyvää niin sen myötä olen saanut aika paljon kärsiäkin kaikenmaailman ohareista.


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        No noi suhteet olivat sellaisia että niissä oikeasti oli mahdollisuus olemassa. Naiset olivat fiksuja ja mukavia eli yhdessä viihdyttiin tosi hyvin. Mutta muutamassa kuukaudessa kuitenkin ilmeni asioita joiden perusteella alkoi selviämään ettei yhteiselo onnistu. Esimerkiksi minä asun omakotitalossa (vain) 15km päässä isosta kaupungista mutta erään kertainen deitti ei halunut muuttaa "landelle" eikä omakotitaloon. Hän oletti että minä myyn puljuni ja muutan hänen kanssaan cityyn johonkin yksiöön. Muitakin kimurantteja asioita tuli esille loppuvaiheissa, hän ei ollut minulle ihan rehellinenkään tärkeissä asioissa. Mutta pitkien alkuvaiheen keskustelujen kautta nuo asiat eivät vielä paljastuneet joten siksi toi muutaman kuukauden sättäys tuli tehtyä.

        Kai se hämäsi noissa tapauksissa että tosiaan viihdyttiin hyvin, huumoria, naurua ja seksiäkin riitti. ÄO:t liki samalla tasolla kait? Ei se silti aina ala toimimaan.. etenkin kun mä olen semmonen sinisilmänen höpsö ja uskon ihmisistä hyvää niin sen myötä olen saanut aika paljon kärsiäkin kaikenmaailman ohareista.

        Jaa no sen verran minäkin olen ihmetellyt itseäni että yhteen suhteeseen kyllä ryhdyin pitkällisen nettijankkaamisen jälkeen. Siis nainen jankkasi ja jankkasi vaikka yritin selittää että en usko että meillä synkkaa, mutta jotenkin se sai mut ylipuhuttua tommoseen pätkäsuhteeseen. Olipahan hänkin mukava nainen mutta hänen elämäntilanteensa oli kyllä sellainen ettei siinä oikeastaan ollut mahiksia pidempään. En osaa kyllä itsekään selittää miksi annoin periksi ja menin kokeilemaan löytyykö tunteita.. ei niitä löytynyt :( Siinä otti molemmat siipeensä. Oli meillä silti yhdessä hauskaa ja paljon mukavia hetkiä niinkin lyhyessä ajassa että en mä hänestäkään halua pahaa ajatella. Itteäni kyllä pitää ihmetellä miksi lähdin tohon ollenkaan mutta.. jotkut naiset on taitavia suostuttelemaan :P Eli elämää täytyy opiskella lisää, mulla lienee ala-aste vielä kesken :D


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Jaa no sen verran minäkin olen ihmetellyt itseäni että yhteen suhteeseen kyllä ryhdyin pitkällisen nettijankkaamisen jälkeen. Siis nainen jankkasi ja jankkasi vaikka yritin selittää että en usko että meillä synkkaa, mutta jotenkin se sai mut ylipuhuttua tommoseen pätkäsuhteeseen. Olipahan hänkin mukava nainen mutta hänen elämäntilanteensa oli kyllä sellainen ettei siinä oikeastaan ollut mahiksia pidempään. En osaa kyllä itsekään selittää miksi annoin periksi ja menin kokeilemaan löytyykö tunteita.. ei niitä löytynyt :( Siinä otti molemmat siipeensä. Oli meillä silti yhdessä hauskaa ja paljon mukavia hetkiä niinkin lyhyessä ajassa että en mä hänestäkään halua pahaa ajatella. Itteäni kyllä pitää ihmetellä miksi lähdin tohon ollenkaan mutta.. jotkut naiset on taitavia suostuttelemaan :P Eli elämää täytyy opiskella lisää, mulla lienee ala-aste vielä kesken :D

        Ja juu, seksiä kyllä saa sieltä sun täältä jos haluaa mutta mä olen vähän semmoinen luonne että tarvin tunteita peliin, ei kiinnosta pelkkä tekninen suoritus. Semmosta voi harrastaa vaikka kotonakin jos kyse on vain pelkästä paineenpoistosta. Olen aika supliikki joten sosiaalisuuden puute ei ole mun ongelma mutta en silti diggaa enää yhden yön suhteita, joskus kersana ne tietty oli olevinaan jotain hienoa mutta ei enää tässä iässä. Kaipaan oikeaa hellyyttä sen seksin ohessa. Yhden yön kuminukkebarbiet ei mua tyydytä.


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Ja juu, seksiä kyllä saa sieltä sun täältä jos haluaa mutta mä olen vähän semmoinen luonne että tarvin tunteita peliin, ei kiinnosta pelkkä tekninen suoritus. Semmosta voi harrastaa vaikka kotonakin jos kyse on vain pelkästä paineenpoistosta. Olen aika supliikki joten sosiaalisuuden puute ei ole mun ongelma mutta en silti diggaa enää yhden yön suhteita, joskus kersana ne tietty oli olevinaan jotain hienoa mutta ei enää tässä iässä. Kaipaan oikeaa hellyyttä sen seksin ohessa. Yhden yön kuminukkebarbiet ei mua tyydytä.

        Kehittelinkin tästä itse itsekseni hauskasen vitsin itselleni; "mun aivot on kuin 2-komponenttiliima, täytyy olla itse liima sekä se kovettaja" :D


      • huh huh
        Daami69 kirjoitti:

        Sinulla on ollut palstalla ihan järkeviä kommentteja, mutta nyt jäin ihmettelemään että olet näemmä usemmankin kerran "antanut mahdollisuuden meille", eli alkanut suhteeseen suhteen vuoksi. Etkö pysty heti alussa näkemään haluatko olla jonkun naisen kanssa vai ei?

        Itse olen herkemmin sanonut ei suhteelle, kuin kyllä, jos ei miehestä heti ensi taikka vähintään toisella tapaamisella tule mitään innostavaa ja ilahtunutta tunnetta. Varmasti tämä on pänninyt joitakin miehiä, mutta miksi lähtisin sellaiseen että sidomme toisemme joksikin aikaa pois markkinoilta kun ei siitä sitten kumminkaan mitään pysyvää sukeudu?

        Jos kysymys on siitä ettei haluaisi olla puutteessa, niin kyllähän seksiä saa ilman jotain parin kk suhdepätkiäkin.

        Niin tyypillinen naisen kommentti, että taitaa olla trolli. Naisen mielestä miehen pitää olla haluttava - toimiva parisuhde ei kelpaa. Seksiä saa jokainen helpolla - naisen mielestä, koska nainen näkee vain oman tilanteensa eikä ymmärrä miesten todellisuutta.


    • hakee mitä hakee

      Kyllä netissä seksiä mieskin saa kun ne kriteerit siinä ei ole tiukat kuin jossain todellisissa parisuhde haussa.
      Kyllä siellä aika moni vastaeronnut nainenkin on ja naimisissakin olevia on jotka ovat ottaneet vaikka minullakin on ns. kilttiprofiili vihjaamatta mitenkään seksiin.
      Tietty olen käyttänyt tilannetta hyväkseni ja ja tarpeet ja halut ne on minullakin sinkku-miehenä.
      Se on sitten eriasia kun haen sitä vakavampaakin suhdetta niin se on kivenalla kun ei ne naiset sitä todellisuudessa hae ja olisi valmiit panostamaan ja näkemään vaivaakin sen eteen kun ovat jääneet tähän nettideittailun loukkuun ja lentävät kukasta kuukkaan jos vois noin sanoa...

      Itsellänikin on ollut vähän useampikin tapaus kuin nim. miesvm_1967x ja ollut suuhteenpoikasia mutta ajan mittaan on tullut esille moniongelmaisuus naisen puolelta mutta se raaka totuus on tullut esille ajan mittaan ja suoraan on valehdeltukkin naisen puolelta ja osaan kyllä ajatella ja funtsia monelta kantilta, lukea rivien välistäkin että mikä se todellinen totuus oikein on kun yksipuolista näkemystä vedetään.
      Sinisilmäinen minäkin olen ollut mutta uskon ja luotan ihmiseen kunnes toisin todistetaan mutta nettideittailussa se asia alkaa olla toisin...ikävä kyllä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1736
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1357
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1262
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1225
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1126
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1101
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1085
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      924
    Aihe