Minkälainen on hyvä tanssipaikka?

Hyvä tanssipaikka

Minkälainen on mielestäsi hyvä tanssipaikka. Lueskelin juttua eräästä paikasta. Kovasti haukuttiin. Mielipiteitä on varmaan monia.

38

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha kysymys

      Paikka, jossa on itselle sopivaa seuraa, tanssitaitojen, -tapojen ja muidenkin kriteerien suhteen. Vai kysytäänkö paikkaa, jossa viihtyvät kaikki? Siinä tapauksessa vastaus on paljon vaikeampi, en tiedä mitkä asiat kaikille muille ovat tärkeitä.

      Sikäli kummallista, kun osaavimpia tanssijoita eivät kaikki tunnu suvaitsevan.

    • tangon huumaa

      Vaikee kysymys, kun makuja on monia.

      Mielestäni "porukka" joka käy kyseisellä lavalla on tärkennpi kriteeri.
      Tämän porukan taas vetää lavalle orkesteri.
      Toiset orkesterit vetää enemän nuoria, toiset taas vanhenpaa porukkaa.
      Toiset vetää "sisäpiiriä" perässään.
      Kumminkin onnistuneimmat tanssit on eniten kiinni omasta fiiliksestä ja kanssa tanssijoista.

      Itse tanssipaikka.
      Orkesterikoroke ei sais olla kuin 30cm-50cm korkeenmalla kuin tanssijat.
      Kahvilasta olis kiva nähdä tanssijat ja orkesteri.
      A-oikeudet on taas täysin makuasia.
      Wc:t sais olla tilavat ja siistit, kesälavoillekin tarvis päästä sisäkautta, ettei tarvi liata tanssikenkiä. Samaten vessojen lattioilla saattaa kastella kenkänpohjat.(tähän olis hyvä tanssinjärjestäjien koittaa saada parannusta aikaan)
      Tilavissa isoilla lavoilla on hyvät puolensa, tosin on välillä tosi kivoja tansseja pienemissäkin piireissä.
      Tunnelmaa tuo kauniit maisemat kesälavoilla.
      Ilmastointi ja ilmanlaatu on myös tärkeitä, nin kesä-kuin talvipaikoillakin.
      Hakualueet ja hakuvalot.
      Hakuvuorot?
      Noi nyt tuli ensin mieleen.

    • Hyvä,minä

      Sijaitsee lähellä MINUA.

      • Kikka Keski-Suomesta

        Minulla on hitonmoinen ongelma. Minua n. 30 vuotta vanhempi mies on hakenut minua kolme kertaa tanssimaan kotilavallani. Olemme tanssineet buggia, fuskua ja tsatsaata.

        Ihan pakko tunnustaa pikkupöksyjen kostuneen jokaisella tanssikerralla. Niin varman miehekästä oli herran vienti. Kaiken lisäksi kuulin hänen tulevan tanssipaikalle farmarimersulla. :)

        Pelkään joutuvani tanssimaan seuraavaksi tämän vanhemman herrasmiehen kanssa jotain hidasta foksia, tangoa tai muuta lähekkäin menevää aistillista tanssilajia. Tanssi tulee vääjäämättä paljastamaan tunteeni tätä miestä kohtaan. ;)

        Jos pahin mahdollinen tapahtuu pyytää hän minua kahvilaan ja / tai saatille. Tiedän jo etukäteen että tulen herran pyyntöjen edessä antautumaan. :)

        Pahinta on että asun avoliitossa ikäiseni miehen kanssa yhteisessä asunnossa. :(

        Apua ! Mitä nyt teen ?


      • 3+1
        Kikka Keski-Suomesta kirjoitti:

        Minulla on hitonmoinen ongelma. Minua n. 30 vuotta vanhempi mies on hakenut minua kolme kertaa tanssimaan kotilavallani. Olemme tanssineet buggia, fuskua ja tsatsaata.

        Ihan pakko tunnustaa pikkupöksyjen kostuneen jokaisella tanssikerralla. Niin varman miehekästä oli herran vienti. Kaiken lisäksi kuulin hänen tulevan tanssipaikalle farmarimersulla. :)

        Pelkään joutuvani tanssimaan seuraavaksi tämän vanhemman herrasmiehen kanssa jotain hidasta foksia, tangoa tai muuta lähekkäin menevää aistillista tanssilajia. Tanssi tulee vääjäämättä paljastamaan tunteeni tätä miestä kohtaan. ;)

        Jos pahin mahdollinen tapahtuu pyytää hän minua kahvilaan ja / tai saatille. Tiedän jo etukäteen että tulen herran pyyntöjen edessä antautumaan. :)

        Pahinta on että asun avoliitossa ikäiseni miehen kanssa yhteisessä asunnossa. :(

        Apua ! Mitä nyt teen ?

        Tapahtuko tämä "Homobaarissa?"


      • Hyvä,minä
        Kikka Keski-Suomesta kirjoitti:

        Minulla on hitonmoinen ongelma. Minua n. 30 vuotta vanhempi mies on hakenut minua kolme kertaa tanssimaan kotilavallani. Olemme tanssineet buggia, fuskua ja tsatsaata.

        Ihan pakko tunnustaa pikkupöksyjen kostuneen jokaisella tanssikerralla. Niin varman miehekästä oli herran vienti. Kaiken lisäksi kuulin hänen tulevan tanssipaikalle farmarimersulla. :)

        Pelkään joutuvani tanssimaan seuraavaksi tämän vanhemman herrasmiehen kanssa jotain hidasta foksia, tangoa tai muuta lähekkäin menevää aistillista tanssilajia. Tanssi tulee vääjäämättä paljastamaan tunteeni tätä miestä kohtaan. ;)

        Jos pahin mahdollinen tapahtuu pyytää hän minua kahvilaan ja / tai saatille. Tiedän jo etukäteen että tulen herran pyyntöjen edessä antautumaan. :)

        Pahinta on että asun avoliitossa ikäiseni miehen kanssa yhteisessä asunnossa. :(

        Apua ! Mitä nyt teen ?

        Ei ole Mersu.


    • Äinään Miäs

      Anna ikäisellesi miehelle bannaania.

    • Rutina

      Kannataisi vastata kysymykseen.Ei tarvitsisi täällä rutista

    • Voi voi

      Kikka Keski-Suomesta nimimerkin takana taitaa taas kerran olla mies. Näitä riittää :(

      Jos taasen ei niin, kenenkään kanssa ei ole pakko tanssia.

      • Äinään Miäs

        Erkki "runkkarinen" eli Multi-Erkki näkyi olevan avaajana.


      • Tangentti tanassa

        Onko Kikka todellakin vain 27v.?


    • 250

      Hyvässä tanssipaikasa viihtyy

    • mistä löytyis?

      Sellainen jossa käy nuoria sinkkunaisia.

    • Äinään Miäs

      Kun menette perjantaisin Parolaan, niin antakaa Heikinkin kastaa.

      • Yber.

        Ainakin minä tykkään näistä pikkuryhmistä jotka ovat erikoistuneet johonkin tanssilajiin.
        Tuollaiset isot tanssit on aika tylsiä kun niissä käy. heikkolahjain porukka. Mennään koko ilta fok-sia ja bugia soi sitten mikä tahansa. Meteli on kova. Sensijaan noissa pikkuryhmissä on tunnelmaa ja väki on tanssitaitoista


      • 1+1
        Yber. kirjoitti:

        Ainakin minä tykkään näistä pikkuryhmistä jotka ovat erikoistuneet johonkin tanssilajiin.
        Tuollaiset isot tanssit on aika tylsiä kun niissä käy. heikkolahjain porukka. Mennään koko ilta fok-sia ja bugia soi sitten mikä tahansa. Meteli on kova. Sensijaan noissa pikkuryhmissä on tunnelmaa ja väki on tanssitaitoista

        Mikä voi olla tylsenpääkuin tanssia kokoilta esim. Salsaa samojen tylsien tyyppien kanssa?


    • peräkammarin pojat

      Onkohan osa näistä kirjoittajista käynyt koskaan oikeasti tansseissa. Kirjoittavat vain kotonaan kunei ole muutakaan tekemistä.

    • Äinään Miäs

      Sammuin Mäntsälään 1991.

      • HannuHanhiPekka

        Ja minä Lumoon, tylsyydestä...


    • Aivan uutta

      Sellainen jossa levytansseissa (tai sen aikana) saa kuulla yhden tai useamman rakkaan suosikkikappaleensa. Siis jonkinlainen (systeemi) mahdollisuus esittää toiveita tanssi-iltana soitettavista kappaleista esim. netissä ennen varsinaista iltaa.

      Mikä voi olla parempaa kuin kuunnella ja tanssia omaa suosikkikappalettaan :)

    • Robinson Crusoe

      "Mikä voi olla parempaa kuin kuunnella ja tanssia omaa suosikkikappalettaan."

      Oikeat tanssit, jossa ei tarvi kuunnella kenenkään banaaleja "Ruusuja Hopeamaljassa"-toiveita.

      • eki k

        Reunaehtona sellaiseen toivekonserttiin olisi, että DJ:llä olisi 10 000 äänitteen kirjasto helposti käytettävissä, muuten musiikit olisivat aika suppeita Parasiitista Riekonjälki tuiskussa- biisiin.

        Soapiko levyjen toevoja lähettää terveysiä: Teuvolle ja Irmelille Kaarinaan ja kaekille tutuille, jotka sattuu kuulolla olemaan ja luulevat tuntevansa toevojan.


      • A Hundred Times
        eki k kirjoitti:

        Reunaehtona sellaiseen toivekonserttiin olisi, että DJ:llä olisi 10 000 äänitteen kirjasto helposti käytettävissä, muuten musiikit olisivat aika suppeita Parasiitista Riekonjälki tuiskussa- biisiin.

        Soapiko levyjen toevoja lähettää terveysiä: Teuvolle ja Irmelille Kaarinaan ja kaekille tutuille, jotka sattuu kuulolla olemaan ja luulevat tuntevansa toevojan.

        Spotify tuo ulottuvillesi miljoonia kappaleita. Vaikka noita ei julkisesti saakkaan esittää :)


    • A Hundred Times

      Tanssit jossa jokaisella on omat kuulokkeet korvilla, ja mennään oman musiikin tahtiin. Näin ei tarvitse kuunnella esiintyvän orkesterin jo sata kertaa kuultuja kappaleita.

      • 34124141

        Tälle ääni. Ehkä Daamin tarvis kuunnella samaa musiikkia, on se ikävä naisen kuunnella humppaa kun mies vie Tangoo.

        Ei tarvis ihmetellä miten toiset ei pysy rytmissä ja vetää niitä ulkoo opeteltuja kuvioita EI MUSIIKKIIN.

        Hidasta valssia vaan olis huono tanssia kädealitanssijoiden joukossa.


      • A Hundred Times
        34124141 kirjoitti:

        Tälle ääni. Ehkä Daamin tarvis kuunnella samaa musiikkia, on se ikävä naisen kuunnella humppaa kun mies vie Tangoo.

        Ei tarvis ihmetellä miten toiset ei pysy rytmissä ja vetää niitä ulkoo opeteltuja kuvioita EI MUSIIKKIIN.

        Hidasta valssia vaan olis huono tanssia kädealitanssijoiden joukossa.

        Onhan noita langattomia Scala Rider Q3 Headsetteja kahdelle tai jopa neljälle.


      • biljon biljon
        A Hundred Times kirjoitti:

        Onhan noita langattomia Scala Rider Q3 Headsetteja kahdelle tai jopa neljälle.

        langattomat Scala Rider Q3 Headsetit ovat saatanasta.


    • Kaikille tanssin yst

      Mukavaa joulun odotusta ja mukavia tansseja.

      • 2kevät

        Tanssivoittoista Pääsiäista kaikille ja toivotaan noitiakin luutineen lavoille, siitä se hyvä tanssi saa alkunsa.


    • Hyvä_TP

      "Minkälainen on hyvä tanssipaikka?"

      Sellainen, jossa on siistit WC-tilat, ilma vaihtuu kunnolla myös kesähelteellä, edulliset liput sekä juomat, narikka sitä tarvitseville, asialliset järjestysmiehet, tasainen ja suuri sekä sopivan liukas tanssiparketti, hyvä akustiikka, hyvät äänetoistolaitteet (solistin puheestakin saa siis selvää), mahdollisuus käväistä ulkosalla (vilpola jne.). Tanssietiketti (säännöt) seinällä uunoja varten. Mitäs vielä?

      • Pe_er

        Eipä tuohon juuri muuta voi lisätä kuin että olisi vielä suht lähelläkin ja bändit olisivat ihmisiä paikalle vetäviä.


      • Hajuhaittaaa

        Ei bajamajoja!!!! Hyii hyiiii, nykyaikana vesivessat kiitos!


      • 2kevät

        Aivan, kesälavoista muutamilla on kyllä nekin viemäreistään huonossa kunnossa.


      • Klosetitkuntoon
        2kevät kirjoitti:

        Aivan, kesälavoista muutamilla on kyllä nekin viemäreistään huonossa kunnossa.

        Totta. Kunnon vessat on ehdoton satsaus tanssipaikalla.


      • IllanToiveetOrkesterille

        Tanssipaikka, jossa em. lisäksi seinällä on "toivemusiikkilaatikko", johonka asiakkaat voivat laittaa viestiä orkesterille/tanssinjärjestäjälle mitä kappaleita toivoisivat kuulevansa illan aikana.

        Asiakkaathan tietävät ainakin illan orkesterit/solistit ja jotkut asiakkaat tietävät jopa heiden normaalit setit.


      • Omatohjelmistot
        IllanToiveetOrkesterille kirjoitti:

        Tanssipaikka, jossa em. lisäksi seinällä on "toivemusiikkilaatikko", johonka asiakkaat voivat laittaa viestiä orkesterille/tanssinjärjestäjälle mitä kappaleita toivoisivat kuulevansa illan aikana.

        Asiakkaathan tietävät ainakin illan orkesterit/solistit ja jotkut asiakkaat tietävät jopa heiden normaalit setit.

        Enpä usko että orkrsterit tykkää moisesta.


    • ÄinäänMiäs

      Kekkosen aikaan osattiin tanssia niin kuin pitää.

      • Kekkosenpojanpojanpoika

        Tuo on niin totta!
        Vanhassa vara parempi.
        Uudet jumppasali tanssit eivät ole mitäään. Lavatunnelma puuttuu niistä kokonaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe