Teetkö itse koristeita

kawe

Jouluksi kotiin tai kortteja lähetettäväksi.
Minä tein himmelin ja jopa huovutin siihen muutaman pallon koristeeksi.
Kortit ostan, kun kirjoittelen niitä - kyseinen ihminen on mielessä - on myös mukava saada tervehdyksiä.

7

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kortiton.

      Pari vuotta mennyt, etten ole enää lähettänyt ainuttakaan korttia.

      Jollain lailla sekin tuntuu vain rutiinilta. Enkä tee koristeita.

    • eppu2

      Joskus kauan sitten olen tehnyt muutaman himmelin, jonnekin ovat hävinneet.
      Piikkipalloja minulla on vieläkin tallella.
      Kun olin työssä, siellä laitoin useinkin joulua. Tein mm. ikkunatähtiä.
      Vein aina parvekekuusenkin ja pikkujoulukuusen, kun talosta sai vain yhden per joulu.
      Vain pari muutaman kortin lähetän.

    • J.K.

      Vai niin.

    • kawe

      Markettien joulukoristeiden valikoimat on valtaisia, muutamaksi päiväksi, no moni perhe elää niistä saatavilla tuloilla.
      Itse tehty on kuin toisesta maailmasta, voi käyttää kierrätys tavaraa ja jotain luonnosta haettua ym. Minunkin himmeli on Järviruokoa.
      Valintoja tehdään tietysti ajan käytön ja rahan kanssa.

    • Mä voin tekasta jonkunlaisen jouluasetelman metsän aarreaitasta hakemistani materiaaleista: ovikranssin, jotain sellasta. Aikaisemmin olen aina yrittänyt askarrella kokoon jotain omintakeista joulujuttua.

      • shirimm..

        Minä tein saunan oveen havukranssin,
        koristeina pieniä silkkipalloja ja pahvista askarreltuja ja maalattuja
        piparkakkuja.


    • kawe

      Joulukuusi on joko oikea tai vuosia kestävä muovinen. Allergikoilla ei vaihtoehtoja.
      Exäni haki kuusen aatto-aamuna, muutama tunti autotallissa ja kun se tuotiin sisään - hieno kuusen tuoksu, vieläkin tulee noista mieleen lapsuuden jouluaatot, sama tuoksu.

      Sain hyviltä ystäviltäni muutama vuosi sitten pikkujoululahjaksi Pentikin valkoisen pikku kuusen, se on todella kaunis ja sopii pikku kotiini.

      Ensimmäinen Adventti on viikonloppuna ja ovikranssiin lisätään punainen huovutettu-, ja punaruutuinen sydän. Kohti leppoisaa Joulua....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe