Haluaisitko ansaita 3000 € n. kahdessa viikossa sijoittamalla?

Laicca

Haluaisitko/pystyisitkö sijoittamaan 7000 € kahdeksi viikoksi 43%:n (3000 €)palkkiolla?
Kysymykseni on avunpyyntö, jotta tyttöystäväni kanssa saisimme nostettua omaisuutemme ulkomaisesta pankista ja tyttöystäväni pääsisi muuttamaan Suomeen luokseni ja voisimme mennä naimisiin. Kysymys on perintöverosta, mikä pitäisi maksaa, ennenkuin perinnön saa ulos pankista.
Tämä on täysin rehellinen ja laillinen sijoitusavunpyyntö. Annamme kaikki tarvittavat dokumentit mahd. sijoittajalle ja kaikki tapahtuisi vain pankkien virallisella välityksellä.
Siksi kirjoitan tämän avunpyynnön omalla nimelläni ja epäselvyyksien eliminoimiseksi.
Olisimme kovin kiitollisia, jos joku inhimillinen ihminen tai vaikka yritys voisi auttaa meitä. Lisätietoja:
Asialliset yhteydenotot voi jättää sähköposteihini [email protected] tai
[email protected]
Kiitos etukäteen mahdollisista asiallisista yhteyden otoistanne. Jarmo Lainevuo

25

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KnowMoreSpeakLess

      Kuullostaa nyt niin pahasti nigerialaiskirje-huijauksen laittomalta sisarpuolelta, että oletko varma ettei sinua huijata. Voi olla että "tyttöystäväsi" vedättää sinua kuin kalastusalus verkkoa.

    • Ei tule ongelmaa...

      Jos kyse on rehellisestä jutusta, jonka voit osoittaa sellaiseksi ja 'tuottokin' kuten kirjoitat, niin tuskin vaikeuksia on saada pankista lyhytaikaista lainaa tuohon.
      Haepa pankeista...

      • laicca

        Itse en saa niin paljon lainaa että saisin vanhan kuitattua ja uutta tilalle, koska tällä hetkellä mulla on n.27.000 € vanhaa lainaa ja kun mulla on ikääkin jo 59 v. ja kaiken lisäksi eläkkeellä käsivamman takia, niin pankki ei oikein halua niin suurta lainaa myöntää. Sen vuoksi sijoituspalkkio, jos jotakuta kiinnostaa... :)


      • bursting_bubbles

        Mistä sinä edes sen muutaman tonnin palkkion tempaisisit?
        Skypekään ei vakuuta yhteydenpitovälineenä, siellä voi olla palkattu näyttelijä ruudun toisessa päässä.
        Koeta ymmärtää että nykymaailmasta on kehittynyt hyvin paha paikka, enää ei eletä jollain viattomalla 60-luvulla ja useimmiten nykyään kyynisellä suhtautumisella osuu oikeaan, olet joutumassa rikollisten ansaan.


    • Veijarit yrittää koi

      Minulla olisi, mutta mikään ei vakuuta että omani saisin takaisin.

      Samalla ihmetyttää kun perintö on pankkiin muodostunut, mikä estää verojen maksun pankista, se "nigerilais kirje" tietenkin.

      Jos asista vakuuttuisin olisi rahat Npankissa tilillä noin 12 tunnissa.

      • laicca

        Moi! Tää perintö on itseasiassa asunnon myynnistä saadut varat. Tyttöystäväni myi vanhempiensa omistuksessa olleen asunnon, jossa hän itse asui viime toukokuuhun saakka. Hänen vanhempansa kuolivat auto-onnettomuudessa v. 2007, ja asunto jäi hänelle. Mutta koska tämä asunto oli ns. Valtion lahjoittama työntekijän asunto (jossa kuitenkin haltijalla on myynti- ja vuokraus oikeus) niin Valtio ottaa kaikista myynti-tai vuokraustuloista 13%:n veron joka on maksettava ennenkuin saa tulot itselleen. Siksi Valtio on määrännyt pankin "jäädyttämään" varat siihen saakka, kunnes tämä verosumma on maksettu Valtiolle. Pankkikaan ei voi käyttää tilillä olevaa kauppasummaa vakuutena koska Valtio ei suostu siihen, että verosumma otettaisi tilillä jo olevista varoista pois. Ihan hölmöä se kyllä on, emmekä ymmärrä, millä logiikalla se näin toimii, mutta Suomessakin sama juttu verotuksen suhteen. Aika moni joutuu realisoimaan omaisuutta ennenkuin pääsee perintöön kiinni. Tyttöystäväni asuu tossa rajan takana Venäjällä eikä halua jättää omaisuuttaan sinne kun tulee Suomeen. Minulla on kopioina kaikki kauppakirjat, tiliotteet ja verotus todistus ym. dokumentit häneltä, myös hänen passin kopio. Huijauksesta ei siis ole kysymys. Jos on kiinnostusta, niin laita viestiä s-postiini niin voidaan neuvotella. [email protected]


      • Myös etsin tyttöä
        laicca kirjoitti:

        Moi! Tää perintö on itseasiassa asunnon myynnistä saadut varat. Tyttöystäväni myi vanhempiensa omistuksessa olleen asunnon, jossa hän itse asui viime toukokuuhun saakka. Hänen vanhempansa kuolivat auto-onnettomuudessa v. 2007, ja asunto jäi hänelle. Mutta koska tämä asunto oli ns. Valtion lahjoittama työntekijän asunto (jossa kuitenkin haltijalla on myynti- ja vuokraus oikeus) niin Valtio ottaa kaikista myynti-tai vuokraustuloista 13%:n veron joka on maksettava ennenkuin saa tulot itselleen. Siksi Valtio on määrännyt pankin "jäädyttämään" varat siihen saakka, kunnes tämä verosumma on maksettu Valtiolle. Pankkikaan ei voi käyttää tilillä olevaa kauppasummaa vakuutena koska Valtio ei suostu siihen, että verosumma otettaisi tilillä jo olevista varoista pois. Ihan hölmöä se kyllä on, emmekä ymmärrä, millä logiikalla se näin toimii, mutta Suomessakin sama juttu verotuksen suhteen. Aika moni joutuu realisoimaan omaisuutta ennenkuin pääsee perintöön kiinni. Tyttöystäväni asuu tossa rajan takana Venäjällä eikä halua jättää omaisuuttaan sinne kun tulee Suomeen. Minulla on kopioina kaikki kauppakirjat, tiliotteet ja verotus todistus ym. dokumentit häneltä, myös hänen passin kopio. Huijauksesta ei siis ole kysymys. Jos on kiinnostusta, niin laita viestiä s-postiini niin voidaan neuvotella. [email protected]

        Oho? Oho? Minulle on ihan samaa kerrottu? Minä en lähettänyt mitään rahaa, kerrotko hieman tarkemmin tuosta asunnon myymisestä ja siitä kulemantapauksesta, epäilen että sinulle syötetään ihan samaa tarinaa kuin minulle yritettiin v 2012 toukokuussa? Ole nyt hyvä mies varovainen ja älä ainakaan rahoja mihinkään lähetä!


      • laicca
        Myös etsin tyttöä kirjoitti:

        Oho? Oho? Minulle on ihan samaa kerrottu? Minä en lähettänyt mitään rahaa, kerrotko hieman tarkemmin tuosta asunnon myymisestä ja siitä kulemantapauksesta, epäilen että sinulle syötetään ihan samaa tarinaa kuin minulle yritettiin v 2012 toukokuussa? Ole nyt hyvä mies varovainen ja älä ainakaan rahoja mihinkään lähetä!

        Asunto myytiin viime toukokuussa ja minulla on kauppakirjat ym:t dokumentit hallussani. Myös verotustodistukset ja tiliotteet avat hallussani.


      • siviilituomari
        laicca kirjoitti:

        Moi! Tää perintö on itseasiassa asunnon myynnistä saadut varat. Tyttöystäväni myi vanhempiensa omistuksessa olleen asunnon, jossa hän itse asui viime toukokuuhun saakka. Hänen vanhempansa kuolivat auto-onnettomuudessa v. 2007, ja asunto jäi hänelle. Mutta koska tämä asunto oli ns. Valtion lahjoittama työntekijän asunto (jossa kuitenkin haltijalla on myynti- ja vuokraus oikeus) niin Valtio ottaa kaikista myynti-tai vuokraustuloista 13%:n veron joka on maksettava ennenkuin saa tulot itselleen. Siksi Valtio on määrännyt pankin "jäädyttämään" varat siihen saakka, kunnes tämä verosumma on maksettu Valtiolle. Pankkikaan ei voi käyttää tilillä olevaa kauppasummaa vakuutena koska Valtio ei suostu siihen, että verosumma otettaisi tilillä jo olevista varoista pois. Ihan hölmöä se kyllä on, emmekä ymmärrä, millä logiikalla se näin toimii, mutta Suomessakin sama juttu verotuksen suhteen. Aika moni joutuu realisoimaan omaisuutta ennenkuin pääsee perintöön kiinni. Tyttöystäväni asuu tossa rajan takana Venäjällä eikä halua jättää omaisuuttaan sinne kun tulee Suomeen. Minulla on kopioina kaikki kauppakirjat, tiliotteet ja verotus todistus ym. dokumentit häneltä, myös hänen passin kopio. Huijauksesta ei siis ole kysymys. Jos on kiinnostusta, niin laita viestiä s-postiini niin voidaan neuvotella. [email protected]

        Ei kannata pyytää yksityiseltä, jos tulee jotain sekaannusta, siitä usein joutuu kärsimään fyysisesti. Tunnen useampiakin jotka ovat kävelleet mm. nyrkkiä päin ja leukaluut ovat murtuneet, siitä seurasi parikymmentä leikkausta ja 8 v kuluttua puhumisen uudelleenopettelu.

        huomioi, vaikka sinä olisit kuinka rehellinen, tuskin lainaaja on reilu ja rehti, saat useimmiten kiristäjän.


      • fdsafdsa
        laicca kirjoitti:

        Moi! Tää perintö on itseasiassa asunnon myynnistä saadut varat. Tyttöystäväni myi vanhempiensa omistuksessa olleen asunnon, jossa hän itse asui viime toukokuuhun saakka. Hänen vanhempansa kuolivat auto-onnettomuudessa v. 2007, ja asunto jäi hänelle. Mutta koska tämä asunto oli ns. Valtion lahjoittama työntekijän asunto (jossa kuitenkin haltijalla on myynti- ja vuokraus oikeus) niin Valtio ottaa kaikista myynti-tai vuokraustuloista 13%:n veron joka on maksettava ennenkuin saa tulot itselleen. Siksi Valtio on määrännyt pankin "jäädyttämään" varat siihen saakka, kunnes tämä verosumma on maksettu Valtiolle. Pankkikaan ei voi käyttää tilillä olevaa kauppasummaa vakuutena koska Valtio ei suostu siihen, että verosumma otettaisi tilillä jo olevista varoista pois. Ihan hölmöä se kyllä on, emmekä ymmärrä, millä logiikalla se näin toimii, mutta Suomessakin sama juttu verotuksen suhteen. Aika moni joutuu realisoimaan omaisuutta ennenkuin pääsee perintöön kiinni. Tyttöystäväni asuu tossa rajan takana Venäjällä eikä halua jättää omaisuuttaan sinne kun tulee Suomeen. Minulla on kopioina kaikki kauppakirjat, tiliotteet ja verotus todistus ym. dokumentit häneltä, myös hänen passin kopio. Huijauksesta ei siis ole kysymys. Jos on kiinnostusta, niin laita viestiä s-postiini niin voidaan neuvotella. [email protected]

        Kuvitellaanpa hetki, että lähettäisit nuo rahat hänelle asian "hoitamiseksi", mutta hän ei tulisikaan Suomeen, eikä hänestä kuuluisi enää mitään. Et voisi asialle yhtään mitään. Sen sijaan saattaisit pahimmillaan päätyä oikeuteen osallisuudesta huijaukseen.

        Oletko muuten selvittänyt esimerkiksi ulkoministeriön avustuksella, onko kyseisessä maassa ylipäätään niin outo käytäntö, että omaisuusvero pitää maksaa ennen kuin saa rahoja, eikä pankki siis kykene mitenkään antamaan "tyttöystävällesi" lainaa sen verran, että hän saisi ensin nostettua rahat ja sitten maksettua samalla käynnillä lainan pois?

        Ymmärrätkö, miten täynnä aukkoja tuo tarina on? Et kai ole jo lähettänyt hänelle rahaa? Älä nyt ainakaan enempää lähetä...

        Montako kertaa näistä pitää olla lehdissä, että ihmiset ymmärtävät milloin heitä huijataan?


    • Velkakierre.

      Jos huomattava omaisuus on pankissa, sitä vastaan saa samasta pankista varmasti lyhytaikaisen luoton perintöveron maksuun. Pankkihan saa omansa takaisin välittömästi eivätkä vakuudet karkaa minnekään.

      Huijauksesta siis epäilemättä on kysymys. Minulle jäi epäselväksi vain se, kuka tässä yrittää huijata ja ketä. Toivottavasti ei aloittajaa.

    • säälittävää

      Aloittaja on niin tollo, ettei tiedä sitä, että lähes joka lukutaitoinen ymmärtää tuon huijauksen.

      On nimittäin niin vanha ja loppuun kulunut huijaus, että umpikuurokin on jo
      tuon kaavan kuullut.

    • Laicca

      No, kaikille tiedoksi: Olemme seurustelleet jo yli kaksi vuotta ja uskon, että tunnemme tyttöystäväni kanssa toisemme jo erittäin hyvin ja tietenkin joka päivä olemme yhteydessä toisiimme monta kertaa päivässä. Mistään "nigerialaishuijauksesta" ei siis ole kysymys. Eikä hän ole muuten edes mistään Afrikasta edes kotoisin. Hänellä on hyvä työ yhtiön järjestelmän valvojana jo toistakymmentä vuotta, mutta koska siellä palkkataso ei ole kovin hääppöinen, verrattuna Suomeen, hänelle ei ole voitu myöntää niin isoa summaa lainaa paikallisista pankeista, ainakaan vielä. Uskokaa pois, olemme kyllä yrittäneet! Itse en en voi saada pankista lainaa niin paljoa tällä hetkellä, koska on aikaisempaa lainaa vielä jäljellä. Minun pitäisi saada niin paljon lainaa, että voisin maksaa edellisen pois, että minulla olisi mahdollisuus saada tämän 7000 €:n verran uutta lainaa. Tottakai tiedän huijauksista,mutta tässä ei ole sellaisesta kysymys. Tyhmiä me emme ole...ainoastaan rakastuneita!

      • 3+3

        Jos et ole kyennyt vakuuttamaan pankkeja siitä, että kykenet maksamaan tuon uuden aika pienenkin 7000:n lainasi takaisin, koska sinulla jo on entistä lainaa, niin miten kykenet vakuuttamaan jonkun muun?

        Tietysti nimimerkin 'vladislav' :n tyylisen 'lainan' voit varmaan jostain saada heikommillakin vakuuksilla....


      • cnvnxzkjxnfdjkn

        Tosi liikkistä kuulla että jonkin mielestä kyseessä ei todistettavasti voi olla nigerialaishuijaus koska rahanpyytäjä ei vaan ole Afrikasta!


      • HalooHelsinki!

        "hänelle ei ole voitu myöntää niin isoa summaa lainaa paikallisista pankeista, ainakaan vielä. hänelle ei ole voitu myöntää niin isoa summaa lainaa paikallisista pankeista, ainakaan vielä. "

        Että pankki ei voi myöntää viideksi minuutiksi lainaa, vaikka näkee omasta järjestelmästään että "perintöä" on tulossa paljon enemmän? Ei, ei, ei... Joko sinua koijataan tässä vauhdilla, tai sitten olet mukana koijaamassa.


    • Vladislav

      Minä voin lainata, mutta sopiiko sinulle seuraavat ehdot

      - kaksi n. 2 m pitkää aseistautunutta lihaskimppua on läsnä vahtimassa, että et harkitse oharia.
      - sijoitukselleni minimissään 50% tuotto.
      - takaisinmaksun myöstymisestä sanktio:
      --1 päivä myöhässä, 1 sormi
      --2 päivää myöhässä, toinen sormi
      --3 päivää myöhässä, koko käsi
      --4 päivää myöhässä, pää

      jos suostut näihin ehtoihin, niin rahat tulee heti.

    • Toi5

      Aloittajalle. Oletko tavannut koskaan tätä venäläistä tyttöystävääsi?

      • laicca

        Joo, kyllä olen ja olemme päivittäin yhteydessä Skypenkin kautta ja puhelimitse.


      • HalooHelsinki!
        laicca kirjoitti:

        Joo, kyllä olen ja olemme päivittäin yhteydessä Skypenkin kautta ja puhelimitse.

        Jos tilanne olisi tuo, hänellä olisi monta vaihtoehtoa:

        1) Keskustelee työnantajansa kanssa, joka voisi helposti tulla hänen kanssaan pankkiin ja hoitaa asia
        2) Pankki voisi pitää lainan vakuutena 7000€:n osaa perinnöstä, jolloin siitä ei olisi mitään riskiä pankille
        3) Lahjoa tonnilla pankkivirkailija tekemään tuo

        ja nämäkin vain siinä tilanteessa, että millään pankilla olisi sellainen käytäntö, jonka mukaan perinnöstä pitää maksaa vero etukäteen...

        Koijauksen haju on vahva...


      • Mies1956
        laicca kirjoitti:

        Joo, kyllä olen ja olemme päivittäin yhteydessä Skypenkin kautta ja puhelimitse.

        Et taida olla itsekään tosissasi. Pilailet meille täällä.

        Jos et tiedä, entisen NL:n alueella on huijareita, lähinnä miehiä, jotka kirjoittelevat tuollaisia satuja ja saavat yhteyksiä ulkomaisiin miehiin. Nämä huijarit menevät töihin kuten länsimaissa toimistoihin. Pomo on hoitanut työtilat ja huijauksia tehdään kokopäiväisesti.
        Googleta netissä vaikka naisen nimellä ja lisäksi perään sana fraud
        Jos löytyy artikkeleita, niin joku on havainnut huijauksen. Nuohan vaihtavat aika usein nimiäkin.
        Yleensä tuttavuudet ovat kauempaa idästä, jotta tapaaminen olisi vaikeaa.
        Älä lähetä mitään matkarahoja tai muitakaan rahoja.

        Yleensä rahanluovutus on tapahtunut esim. Western Unionin kautta kehitysmaihin, mutta tuosta itäsuunnasta en ole niin varma, miten huijaus onnistuu.
        Western Union on ennen tarkistanut hyvin heppoisesti kuka rahat nostaa. Ennen ne sai vaikka jonkun koodin esittämällä.


      • HalooHelsinki!
        Mies1956 kirjoitti:

        Et taida olla itsekään tosissasi. Pilailet meille täällä.

        Jos et tiedä, entisen NL:n alueella on huijareita, lähinnä miehiä, jotka kirjoittelevat tuollaisia satuja ja saavat yhteyksiä ulkomaisiin miehiin. Nämä huijarit menevät töihin kuten länsimaissa toimistoihin. Pomo on hoitanut työtilat ja huijauksia tehdään kokopäiväisesti.
        Googleta netissä vaikka naisen nimellä ja lisäksi perään sana fraud
        Jos löytyy artikkeleita, niin joku on havainnut huijauksen. Nuohan vaihtavat aika usein nimiäkin.
        Yleensä tuttavuudet ovat kauempaa idästä, jotta tapaaminen olisi vaikeaa.
        Älä lähetä mitään matkarahoja tai muitakaan rahoja.

        Yleensä rahanluovutus on tapahtunut esim. Western Unionin kautta kehitysmaihin, mutta tuosta itäsuunnasta en ole niin varma, miten huijaus onnistuu.
        Western Union on ennen tarkistanut hyvin heppoisesti kuka rahat nostaa. Ennen ne sai vaikka jonkun koodin esittämällä.

        Ainoa kysymysmerkki tässä asiassa on siinä, että onko ketjun aloittaja mukana huijauksessa, vai vain syytön höplästä vedetty.


    • 110

      Kusetusta.

    • JuusoSuomi

      Tyttöystäväsihän ei tarvitse rahoja heti. Hän voi muuttaa Suomeen ja ansaita täällä tuon vähäpätöisen summan ihan itse. Kyllähän se raha siellä pankissa turvassa on sen aikaa.

    • MerkitJakoon

      Tuolla tuotolla voisin lähteä käymään itse siellä pankissa.

      Kävisikö tämä järjestely?

      Samalla voisin lomalla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe