Korso 27.12.2014

Tanssi ja minä <3

Tuo uusi tanssilava ketju on jo niin pitkä siksi jatkoa sille. Yksi vaatimaton mielipide tähän. On todella hyvä, että uusia lavoja tulee, mutta onko niistä tehtävä kilpailijoita jo olemassa olevien kanssa. Tuo lauantai-ilta ei ole hyvä valinta uudelle. Kilpailu Ruusulinnan kanssa voi viedä jomman kumman tuhoon. Itse kauempaa tulevana olisin valunut molemmat. Korso perjantaina ja Ruusulinna lauantaina.

70

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauantai vapaa

      Sali arki-iltoina urheilijoiden käytössä. Lauantaina vapaa ja halpa vuokra.

    • Lumoon

      Höpö höpö. Uusia paikkoja tarvitaan lisää. Tämähän lisää valinnan mahdollisuuksia. Sitäpaitsi kaikki eivät halua mennä Ruusulinnaan. Tämä on hyvä paikka niille jotka käyttävät junaa ja bussia, bensa on kallista. Satulinnassa on perjantai tanssit. Kyllä tanssi porukkaa riittää useampaankin paikkaan.

      • Tanssi ja minä <3

        Huom. se olikin minun mielipide ja hyvin itsekeskeinen, että saisin kahdet tanssit samalla :-) Meitähän riittää muelipiteinemme. Sinunkaan ei ollut höpö, höpö.


    • Tilaa on

      Kaksi merkittävää lauantaipaikkaa vaihtunut perjantaipaikoiksi. Luulisi tässä olevan nyt tilaa lauantaille.

      • cha cha chaa

        Nyt mahdollisesti on myös kahdelle eri ryhmälle omat paikat. Hikitanssijoillle jotka nauttivat vauhdista ja askelkuvioista ja oma heille jotka haluavat perinteistä ja rauhallista sosiaalitanssia.

        Good !!


      • Lumoava paikka
        cha cha chaa kirjoitti:

        Nyt mahdollisesti on myös kahdelle eri ryhmälle omat paikat. Hikitanssijoillle jotka nauttivat vauhdista ja askelkuvioista ja oma heille jotka haluavat perinteistä ja rauhallista sosiaalitanssia.

        Good !!

        Minä ainakin menen Lumoon


      • Tyhjältäkö näyttää?
        cha cha chaa kirjoitti:

        Nyt mahdollisesti on myös kahdelle eri ryhmälle omat paikat. Hikitanssijoillle jotka nauttivat vauhdista ja askelkuvioista ja oma heille jotka haluavat perinteistä ja rauhallista sosiaalitanssia.

        Good !!

        Huonosti on käynyt perinteistä tanssia yrittäville tanssipaikoille. Onneksi valtaosa on kuitenkin elpynyt vauhdikkaammalla ohjelmistolla. Ruusulinnassa on ollut yrityksiä perinteisempään ohjelmistoon, mutta aika tyhjä paikka on silloin ollut.

        Paljonko oli tanssijoita viimeisessä ruusun tangoillassa? Ketään siellä käynyttä en ole tavannut tai kuullu kommentteja.

        Aikaisemmin perinteiset perinteisen tanssimusiikin tanssit ovat isoista paikoista loppuneet lähes kokonaan, kun silloin tanssisali ammottaa tyhjyyttään.


      • Tanssi ja minä <3
        Tyhjältäkö näyttää? kirjoitti:

        Huonosti on käynyt perinteistä tanssia yrittäville tanssipaikoille. Onneksi valtaosa on kuitenkin elpynyt vauhdikkaammalla ohjelmistolla. Ruusulinnassa on ollut yrityksiä perinteisempään ohjelmistoon, mutta aika tyhjä paikka on silloin ollut.

        Paljonko oli tanssijoita viimeisessä ruusun tangoillassa? Ketään siellä käynyttä en ole tavannut tai kuullu kommentteja.

        Aikaisemmin perinteiset perinteisen tanssimusiikin tanssit ovat isoista paikoista loppuneet lähes kokonaan, kun silloin tanssisali ammottaa tyhjyyttään.

        Minä tahtoisin aina tanssia kaikkia lavoilla tanssittavia tanssilajeja, taitavien, huumorintajuisten tanssittajien kanssa, hyvin esiintyjien tahdittamana. Eilen oli lähes täydellistä Ruusulinnassa. PNP taas ihan huippu, mutta kakkosbändi vaatii vielä harjoitusta. Korso vai Ruusulinna jatkossa, riippuu esiintyjästä ja siitä kumpiko näyttäisi jatkossa vetävän noita tanssitaitoisia ja huumorintajuisia MIEHIÄ.


      • PNP oli tylsä
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Minä tahtoisin aina tanssia kaikkia lavoilla tanssittavia tanssilajeja, taitavien, huumorintajuisten tanssittajien kanssa, hyvin esiintyjien tahdittamana. Eilen oli lähes täydellistä Ruusulinnassa. PNP taas ihan huippu, mutta kakkosbändi vaatii vielä harjoitusta. Korso vai Ruusulinna jatkossa, riippuu esiintyjästä ja siitä kumpiko näyttäisi jatkossa vetävän noita tanssitaitoisia ja huumorintajuisia MIEHIÄ.

        Minusta taas PNP oli tylsyyden huippu. Samaa soundia alusta loppuun.

        Sari oli soundeiltaan ja vaihtelevuudeltaan aivan eri luokkaa, mutta tiedetään kyllä että tästä eivät muutamat tanssijat tykkää, kun joutuu keskittymään tanssimiseen ja musiikkiin.


      • Äinään Miäs
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Minä tahtoisin aina tanssia kaikkia lavoilla tanssittavia tanssilajeja, taitavien, huumorintajuisten tanssittajien kanssa, hyvin esiintyjien tahdittamana. Eilen oli lähes täydellistä Ruusulinnassa. PNP taas ihan huippu, mutta kakkosbändi vaatii vielä harjoitusta. Korso vai Ruusulinna jatkossa, riippuu esiintyjästä ja siitä kumpiko näyttäisi jatkossa vetävän noita tanssitaitoisia ja huumorintajuisia MIEHIÄ.

        PS Nimenomaan pieruhuumorintajuisia MIEHIÄ.


      • Eilen Ruusulinnassa
        PNP oli tylsä kirjoitti:

        Minusta taas PNP oli tylsyyden huippu. Samaa soundia alusta loppuun.

        Sari oli soundeiltaan ja vaihtelevuudeltaan aivan eri luokkaa, mutta tiedetään kyllä että tästä eivät muutamat tanssijat tykkää, kun joutuu keskittymään tanssimiseen ja musiikkiin.

        "Minusta taas PNP oli tylsyyden huippu. Samaa soundia alusta loppuun."

        Mistä näitä troleja sikiää?
        Tämän lainatun tekstinkin on kirjoittanut joku joka ei ole koskaan ollut lavalla, eikä ole edes YouTube:sta käynyt kuuntelemassa PNP:n kappaleita.
        Tai sitten hänellä ei ole minkäänlaista rytmitajua, tosin ei kai niin rytmitajutonta voi olla?


      • Jasama Teeriharjulla
        PNP oli tylsä kirjoitti:

        Minusta taas PNP oli tylsyyden huippu. Samaa soundia alusta loppuun.

        Sari oli soundeiltaan ja vaihtelevuudeltaan aivan eri luokkaa, mutta tiedetään kyllä että tästä eivät muutamat tanssijat tykkää, kun joutuu keskittymään tanssimiseen ja musiikkiin.

        Ja sama Teeriharjulla, mutta siellä oli toinenkin bändi lähes yhtä tylsä.


      • anteeksi ut sum
        Eilen Ruusulinnassa kirjoitti:

        "Minusta taas PNP oli tylsyyden huippu. Samaa soundia alusta loppuun."

        Mistä näitä troleja sikiää?
        Tämän lainatun tekstinkin on kirjoittanut joku joka ei ole koskaan ollut lavalla, eikä ole edes YouTube:sta käynyt kuuntelemassa PNP:n kappaleita.
        Tai sitten hänellä ei ole minkäänlaista rytmitajua, tosin ei kai niin rytmitajutonta voi olla?

        Sais olla laajempi kappalevalikoima soitettavaksi.


      • Eilen Ruusulinnassa
        anteeksi ut sum kirjoitti:

        Sais olla laajempi kappalevalikoima soitettavaksi.

        ???
        PNP:llä?
        Heillä on useanpi sata kappaletta joita he soittaa. Jos käyt heidän keikalla kahtena iltana perättäin, tuskin kuulet samaa kipaleta. Ellei sitten tämä kappale satu jonkun "toivebiisi" ja Pojat sen sitä varten soittaa.

        Minua PNP:n kappalevalinnoissa harmittaa eniten "musiikki/tanssi" lajien laajuus.
        Sieltä tulee kaikki mahdollinen,salsasta humppan.

        Lisätään vielä, ehkä parasta tältä, Parhaalta orkesterilta.
        Tällä orkesterilla on laaja soitimien määrä/osaaminen.
        Kaikki Pojat ei soittele samoilla soittimilla. (Esim. Kitaralla.) Tämä soittimien monipuolisuus, vaihtelevaisuus, tekee tämän orkesterin musiikista värikkään "tanssittavuuden"
        Tämän lisäksi näitä kappaleita on ilo ihan vain kuunnella. (minä esim. en tanssi masurkoita, enkä polkkia, joten vaan kuuntelen ja katselen miten Pojat ne vetää)

        No,nämä on makuasioita. Hyvä näin, muuten määrättyjen tansseissa olis aivan liikaa porukkaa tanssimiseen.

        Iloisia tansseja vaan kaikille, soittelle orkesteri sitten kitaraa, torvee tai hanuria.


    • Huhuja huhuja

      Pitääkö paikkansa että Ruusulinna on menossa vuoden vaihteen jälkeen remonttiin ja tämä Korson projekti hyödyntää lauantaille syntyvän markkinaraon?

      • Olisi outoa

        Ruusulinnassa tehdään remonttia silloin kun lavalla ei ole toimintaa, eli kesällä. Olisi outoa jos Ruusulinna suljettaisiin kesken kauden.


    • Varmaakin varmempi

      Tuusulan tuntumassa on toiminut vuosien mittaan useampikin tanssipaikka ja vieläkin useampi tanssien järjestäjä. Ne ovat kaikki olleet aika merkittäviä tanssipaikkoja, mutta niillä on ollut nykyaikainen loppu. Ainakin yksi on poltettu, ja muut paikat ovat jääneet kaupunkirakentamisen alle. Historian ja nykytilanteen perusteella tämä uusi tanssipaikka näyttäisi olevan vakaammalla pohjalla - sitä eivä rakentamiset uhkaa ja tuskin sitä kukaan polttaisi.

    • anskubansku2

      Milloin tama Kaltiaisen ja sen eukon mainostaminen saadaan bannattua yllapidon toimesta.

      • Enemmän ruusua

        Enemmän täällä on ruusua mainostettu....


      • Tanssi ja minä >3

        Ei pidä olla kateellinen jos joku yrittää. Onkos tämä Kaltiainen jotain sinulle tehnyt tai ylensäkkään kukaan tanssilavan pitäjä. Ihmetyttää kun on näitä katkeria kateellisia ihmisä, Katsoppas sinäkin anskubansku2 peiliin. Onko syytä mollata Kaltiaista ja hänen vaimoaan tai ketään muutakaan yrittäjää joka haluaa pitää tanssikulttuuria yllä. Arvostan näitä ihmisiä jotka ottaa riskin ja jaksavat yrittää, toivon heille menestystä. Nautitaan kun saadaan tanssia ja annetaan heidän elää elämäänsä. Kuka näistä mollaajista oikeasti tietää kenenkään elämää, halutaan vain aina hämmentää ja kirjoitella luultua ja kuultua ja kertoa kaikki vielä sadalla ja laumasielut jatkavat innolla.

        Ai niin vielä, PNP on niiiiiin hyvä, paras, ammattitaitoisin oikeaa lavatanssimusiikkia soittava bändi :-). Musiikkimaku on jokaisella omansa ja ei kenenkään tarvitse mennä sinne missä on sellainen esiintyjä joka ei miellytä.

        Pitäiskö laittaa haaste positiivisuudesta, ajatellaan edes viikko asioita positiivisesti, asioista löytyy sekin puoli, ainakin näissä tanssiasioissa.


      • konkkaan taas?
        Tanssi ja minä >3 kirjoitti:

        Ei pidä olla kateellinen jos joku yrittää. Onkos tämä Kaltiainen jotain sinulle tehnyt tai ylensäkkään kukaan tanssilavan pitäjä. Ihmetyttää kun on näitä katkeria kateellisia ihmisä, Katsoppas sinäkin anskubansku2 peiliin. Onko syytä mollata Kaltiaista ja hänen vaimoaan tai ketään muutakaan yrittäjää joka haluaa pitää tanssikulttuuria yllä. Arvostan näitä ihmisiä jotka ottaa riskin ja jaksavat yrittää, toivon heille menestystä. Nautitaan kun saadaan tanssia ja annetaan heidän elää elämäänsä. Kuka näistä mollaajista oikeasti tietää kenenkään elämää, halutaan vain aina hämmentää ja kirjoitella luultua ja kuultua ja kertoa kaikki vielä sadalla ja laumasielut jatkavat innolla.

        Ai niin vielä, PNP on niiiiiin hyvä, paras, ammattitaitoisin oikeaa lavatanssimusiikkia soittava bändi :-). Musiikkimaku on jokaisella omansa ja ei kenenkään tarvitse mennä sinne missä on sellainen esiintyjä joka ei miellytä.

        Pitäiskö laittaa haaste positiivisuudesta, ajatellaan edes viikko asioita positiivisesti, asioista löytyy sekin puoli, ainakin näissä tanssiasioissa.

        Kaikki Kaltiaisen paikat on menny konkurssiin kummallisesti palaneet. Vaimo mainosti edellisessä paikassa "käsihoitoa" jota sai takahuoneessa :D

        Pelletouhua


      • Asiallista keskustelua
        konkkaan taas? kirjoitti:

        Kaikki Kaltiaisen paikat on menny konkurssiin kummallisesti palaneet. Vaimo mainosti edellisessä paikassa "käsihoitoa" jota sai takahuoneessa :D

        Pelletouhua

        Kaltiaisen mikään paikka ei ole palanut tai mennyt konkaan. Voit joutua oikeuteen jutuistasi. Kannatta vähän miettiä mitä kirjoittaa. Aionkin ilmoittaa tästä jutusta.


      • ji4
        Asiallista keskustelua kirjoitti:

        Kaltiaisen mikään paikka ei ole palanut tai mennyt konkaan. Voit joutua oikeuteen jutuistasi. Kannatta vähän miettiä mitä kirjoittaa. Aionkin ilmoittaa tästä jutusta.

        Joulupukille? Muista kertoa myös omat touhusi :) Varo ettei jää lahjat saamati.


      • Am muu Suomi
        ji4 kirjoitti:

        Joulupukille? Muista kertoa myös omat touhusi :) Varo ettei jää lahjat saamati.

        Etelän ongelmia.


    • Sorry, ei toimi

      "kaikilla oltava sisäkengät"

      En tule astumaan kyseiselle lattialle kertaakaan. Jää kohdaltani väliin tuo tanssipaikka.

      • Tanssi ja minä <3

        Hyvä jos ja kun kaikki kateelliset ja negatiiviset tanssijat eivät halua tulla Korsoon. Kaipaankin niitä fiksuja, elämän positiivisempana näkeviä ja kokevia tanssittajia. Taitaa tulla laadukas tanssilava.


      • 19+10=29
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Hyvä jos ja kun kaikki kateelliset ja negatiiviset tanssijat eivät halua tulla Korsoon. Kaipaankin niitä fiksuja, elämän positiivisempana näkeviä ja kokevia tanssittajia. Taitaa tulla laadukas tanssilava.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4923807
        ja taas mennään...


      • 16+2
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Hyvä jos ja kun kaikki kateelliset ja negatiiviset tanssijat eivät halua tulla Korsoon. Kaipaankin niitä fiksuja, elämän positiivisempana näkeviä ja kokevia tanssittajia. Taitaa tulla laadukas tanssilava.

        "Tanssi ja minä


      • 16+2
        16+2 kirjoitti:

        "Tanssi ja minä

        Siis OLET nainen.


      • Tanssi ja minä <3
        19+10=29 kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4923807
        ja taas mennään...

        Siellähän oli miltei sota (viittaan tuohon linkkiin), en kyllä jaksanut oikein keskittyä ja lopputulos jäi selvittämättä. Negatiivistä on muutamilla elämän kulku, mutta se on heidän murheensa jos eivät saa "herätystä" ja huomaa, että elämässä on mukavia asioita, kuten tanssit eri tanssipaikoissa hyvien esiintyjien säestämänä. Onneksi ei ole pakko lukea kaikkea eikä oikeasti ottaa itseensä jos joku haluaa itsensä ylentää henkilökohtaisuuksiin menemällä, tuntematta ja tietämättä kirjoittajasta mitään. Positiivisuus ärsyttää, mutta oikeasti vain muutamia.


      • Tanssi ja minä <3
        16+2 kirjoitti:

        "Tanssi ja minä

        Minä olen nainen ja toivottavasti sinä olet mies, jolla on pilke silmäkulmassa, et ota tanssia vakavasti, mutta olet tanssin viemä.

        Jospa nähdäänkin :-)


      • 16+2
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Minä olen nainen ja toivottavasti sinä olet mies, jolla on pilke silmäkulmassa, et ota tanssia vakavasti, mutta olet tanssin viemä.

        Jospa nähdäänkin :-)

        Lainattu
        "
        Tanssi ja minä


      • Tanssi ja minä <3
        16+2 kirjoitti:

        Lainattu
        "
        Tanssi ja minä

        Paljonhan siellä oli naisia joten aikamoinen sattuma jos oltaisiin tanssittu.
        Loppuillasta oli huippu ihana tanssittaja, jäi mukava tunnelma niistä tansseista.


      • Äinään Miäs
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Paljonhan siellä oli naisia joten aikamoinen sattuma jos oltaisiin tanssittu.
        Loppuillasta oli huippu ihana tanssittaja, jäi mukava tunnelma niistä tansseista.

        Oisinko ollu minä?


      • Tanssi ja minä <3
        Äinään Miäs kirjoitti:

        Oisinko ollu minä?

        Äinään Miäs, luulisin ja olen melkein varma, että et ollut sinä. Luulisin erottavani sinut noiden kirjoitusten perusteella. Toinen vaihtoehto on, että et ole oikeassa elämässä samanlainen kun täällä. Toivon ihan itsesi kannalta, että olisit oikeasti ihana (ei välttämättä ulkoisesti) tanssitaitoinen, huumorintajuinen, pilke silmäkulmassa ja ei tanssia vakavast ottava MIES.

        En tietenkään välttämättä tunnistaisi sinua, mutta yleensä sen heti huomaa ihmisestä, millainen on. Onko tosikko, täynnä tanssitaitoaan, ujo tai esittääkö muuta kun on. Onneksi suurin osa on edes osan noista toivomukseni mukaisista "kriteerit" täyttäviä tansittajia. Täydellinen ei tarvitse olla, mutta kunhan sinne suuntaan :-)


      • 16+2
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Paljonhan siellä oli naisia joten aikamoinen sattuma jos oltaisiin tanssittu.
        Loppuillasta oli huippu ihana tanssittaja, jäi mukava tunnelma niistä tansseista.

        Todennäköisyys kasvaa jos olet 40-60v. pituus alle175cm.kenkät jalssa ja tanssit paljon eläsuomen lavoilla.
        Itse tanssitan illassa keskimäärin 15 naista tästä kategoriasta. (50 iltana vuodessa eteläsuomessa) Ehä puolet "tuttuja"
        Tosin jos et osu tähän kategoriaan, mahdollisuudet pienenee valtavasti.


      • Tanssi ja minä <3
        16+2 kirjoitti:

        Todennäköisyys kasvaa jos olet 40-60v. pituus alle175cm.kenkät jalssa ja tanssit paljon eläsuomen lavoilla.
        Itse tanssitan illassa keskimäärin 15 naista tästä kategoriasta. (50 iltana vuodessa eteläsuomessa) Ehä puolet "tuttuja"
        Tosin jos et osu tähän kategoriaan, mahdollisuudet pienenee valtavasti.

        Kaikki osuu muuten kohdalleen, mutta en ihan noin usein tanssi sielläpäin. Kerran tai kaksi kuukaudessa talvikaudella, kesällä useammin. Ruusulinnassa talvikaudella eniten ja saa nähdä miten tuo Lumo saa innostumaan, avajaiset oli suunnitelmissa vaan ei vielä tiedä kummanko kohdalle valinta osuu. Teijo Suomi Orch ei ole tuttu esiintyjä en ole koskaan ollut tanssimassa heidän tahdittamanaan. Millainen lie?


      • par

        Kumisaappaissako meinasit mennä?


      • Tampio Tuupainen
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Minä olen nainen ja toivottavasti sinä olet mies, jolla on pilke silmäkulmassa, et ota tanssia vakavasti, mutta olet tanssin viemä.

        Jospa nähdäänkin :-)

        Tahtoisin tuupata


      • kunnon mies
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Minä olen nainen ja toivottavasti sinä olet mies, jolla on pilke silmäkulmassa, et ota tanssia vakavasti, mutta olet tanssin viemä.

        Jospa nähdäänkin :-)

        "toivottavasti sinä olet mies, jolla on pilke silmäkulmassa, et ota tanssia vakavasti"

        Miksi naiset haluavat tyhmiä pellejä eivätkä fiksuja asiallisia miehiä?


      • 16+2
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Kaikki osuu muuten kohdalleen, mutta en ihan noin usein tanssi sielläpäin. Kerran tai kaksi kuukaudessa talvikaudella, kesällä useammin. Ruusulinnassa talvikaudella eniten ja saa nähdä miten tuo Lumo saa innostumaan, avajaiset oli suunnitelmissa vaan ei vielä tiedä kummanko kohdalle valinta osuu. Teijo Suomi Orch ei ole tuttu esiintyjä en ole koskaan ollut tanssimassa heidän tahdittamanaan. Millainen lie?

        Niin, käyköt useinkin PNP:n tansseissa?

        Tanssi ja minä >3
        24.11.2014 08:10
        "Ai niin vielä, PNP on niiiiiin hyvä, paras, ammattitaitoisin oikeaa lavatanssimusiikkia soittava bändi :-)"

        Minä käyn paljon, saatat olla tuttukin?
        Minulle Eteläsuomi=Pori-Tampere-Lahti-Kotka lounaispuoli. Tälle alueelle lähinnä tanssin.

        16 2
        26.11.2014 19:11
        "Itse tanssitan illassa keskimäärin 15 naista tästä kategoriasta. (50 iltana vuodessa eteläsuomessa) Ehkä puolet "tuttuja"


      • Tanssi ja minä<3
        16+2 kirjoitti:

        Niin, käyköt useinkin PNP:n tansseissa?

        Tanssi ja minä >3
        24.11.2014 08:10
        "Ai niin vielä, PNP on niiiiiin hyvä, paras, ammattitaitoisin oikeaa lavatanssimusiikkia soittava bändi :-)"

        Minä käyn paljon, saatat olla tuttukin?
        Minulle Eteläsuomi=Pori-Tampere-Lahti-Kotka lounaispuoli. Tälle alueelle lähinnä tanssin.

        16 2
        26.11.2014 19:11
        "Itse tanssitan illassa keskimäärin 15 naista tästä kategoriasta. (50 iltana vuodessa eteläsuomessa) Ehkä puolet "tuttuja"

        Käy aika usein PNP:n tansseissa, mutta suunta on kyllä vain Etelä-Suomi, Keski-Suomi ja Pohjois-Suomessa silloin tällöin. Todennäköisyys aika pieni, että oltaisiin samoille lavoille satuttu, mutta pieni on Suomi joten mene ja tiedä :-). Käyn tietysti myös muidenkin esiintyjien tansseissa, pää asia, että on hyvää musiikkia ja tietysti hyvät tanssittajat, vaikka jälkimmäinen on arpapeliä, mutta toivoa voi aina. Yleensä molemmat toiveet toteutuu :-). Lumo jääkin todennäköisesti kokematta avajaisten osalta ;-(


      • Ei niin helppoa
        kunnon mies kirjoitti:

        "toivottavasti sinä olet mies, jolla on pilke silmäkulmassa, et ota tanssia vakavasti"

        Miksi naiset haluavat tyhmiä pellejä eivätkä fiksuja asiallisia miehiä?

        Mistä tunnistaa fiksun ja asiallisen miehen? Entä mistä tyhmän pellen?


    • Narikka 1,-
      • Rahat pois

        Paskaa puhut. Ruusulinna jättänyt hinnat pois tahallaan. Täällä sitten mainostetaan........


      • Tanssi ja minä <3

        Siellähän on hinnat näkyvissä ja hyviä esiintyjiä. saa nähdä käykö matka taas Ruusulinnaan. Kovasti mieli sinne halajaa.


      • Tanssi ja minä <3
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Siellähän on hinnat näkyvissä ja hyviä esiintyjiä. saa nähdä käykö matka taas Ruusulinnaan. Kovasti mieli sinne halajaa.

        Joo puuttuihan ne hinnat sieltä loppuvuodelta, maksoi tai ei ihan sama. Näistä hinnoista jossain vaiheessa käytiin kovaa keskustelua, mutta taas on taivuttu. Tingin sitten jostain muusta jos tarve vaatii, tansseista en tingi :-)


    • Reilu peli

      muistakaa pyytää kuittia ostamistanne tanssilipuista ja tarkistakaa onko tansseja pyörittävä yritys rekisteröitynyt ennakkoperintärekisteriin!!!

      • Ytj

        Ennakkoperintärekisterissä pitää olla vain jos on palkattuja työntekijöitä. ALV rekisterissä pitää olla koska on arvonlisäverollista toimintaa.


    • Per-sun

      "Korso perjantaina ja Ruusulinna lauantaina."

      Jos nyt kuitenkin tulisi menemään vaikka Ruusulinna perjantaina, Korso lauantaina ja puistokulma sunnuntaina ;)

    • 5+16

      Lainattu

      Lumossa.

      La 27.12.2014 19:30--24:00, 15 euroa
      Teijo Suomi Orch, Lumilinna
      La 3.1.2015 19:30--24:00, 15 euroa
      Hurma
      La 10.1.2015 19:30--24:00, 15 euroa
      Martti Metsäkedon tanssiorkesteri, Henkka ja Kulkurit
      La 17.1.2015 19:30--24:00, 15 euroa
      Fernet & Tomi Markkola

    • Reilu pelih

      Ai, ettei yrityksen tarvitse olla ennakkoperintärekisterissä, jos aikoo maksaa veronsa kunniallisesti!!!! työnantajarekkari on asia erikseen!

      • Ytj

        Reilu pelih, joo olet oikeassa, minä väärässä (kirjoitin ennen kuin ajattelin), mutta jos ei ole ennakkoperintärekisterissä on laskun saajan pidätettävä vero työn osuudesta. Tuosta tarkastuksesta, se ei ole kovinkaan helppoa jos ei ole tiedossa yrityksen virallista nimeä tai y-tunnusta. Kukapa tanssijoista kehtaa tuota tarkistusta tehdä, sitä vaan mennään tanssimaan ja verottaja ottaa sitten oman osansa jollakin keinoin. Yrityshän poistetaan siitä ennakkoperintärekisteristä jos ei huolehdi maksujaan ja vastuu siirretään toisille osapuolille ja ei ole mielestäni meidän huoli. Toiminta loppuu kun on tarpeeksi jättänyt asioitaan hoitamatta. Toivotaan nyt kuitenkin hommat on näillä tanssiyrittäjillä hanskassa ja hanskat ei ole hukassa.


      • Reilupeliih
        Ytj kirjoitti:

        Reilu pelih, joo olet oikeassa, minä väärässä (kirjoitin ennen kuin ajattelin), mutta jos ei ole ennakkoperintärekisterissä on laskun saajan pidätettävä vero työn osuudesta. Tuosta tarkastuksesta, se ei ole kovinkaan helppoa jos ei ole tiedossa yrityksen virallista nimeä tai y-tunnusta. Kukapa tanssijoista kehtaa tuota tarkistusta tehdä, sitä vaan mennään tanssimaan ja verottaja ottaa sitten oman osansa jollakin keinoin. Yrityshän poistetaan siitä ennakkoperintärekisteristä jos ei huolehdi maksujaan ja vastuu siirretään toisille osapuolille ja ei ole mielestäni meidän huoli. Toiminta loppuu kun on tarpeeksi jättänyt asioitaan hoitamatta. Toivotaan nyt kuitenkin hommat on näillä tanssiyrittäjillä hanskassa ja hanskat ei ole hukassa.

        Helppohan niitä on tarkistella, lipuista saaduissa kuiteissa oltava lainmukaan tänä päivänä tansseja pyörittävän yrityksen nimi ja y-tunnus!


    • 9+19

      Kun 28.12.2014 lukee tämän palstan kirjoittelua niin oma veikkaukseni Lumon kommenteista ovat seuraavanlaiset:
      - Parkkipaikkoja ei ollut riittävästi
      - Olin hyvissä ajoin paikalla ja sain siitä huolimatta jonottaa puolitoista tuntia
      - Ei mahtunut tanssimaan
      - Lattia oli tahmea
      - Kahviossa törkeän kovat hinnat
      - Omat juomapullot kielletty

      Itse en aio mennä avajaisiltana paikalle vain 100 ensimmäistä saisi yllätysämpärin.

      • 9+19

        PIeni korjaus tekstiin kun joku siihen kuitenkin kiinnittää huomiota:

        Kun 28.12.2014 lukee tämän palstan kirjoittelua niin oma veikkaukseni Lumon kommenteista ovat seuraavanlaiset:
        - Parkkipaikkoja ei ollut riittävästi
        - Olin hyvissä ajoin paikalla ja sain siitä huolimatta jonottaa puolitoista tuntia
        - Ei mahtunut tanssimaan
        - Lattia oli tahmea
        - Kahviossa törkeän kovat hinnat
        - Omat juomapullot kielletty

        Itse en aio mennä avajaisiltana paikalle vaikka 100 ensimmäistä saisi yllätysämpärin.


      • Parhaat tanssit
        9+19 kirjoitti:

        PIeni korjaus tekstiin kun joku siihen kuitenkin kiinnittää huomiota:

        Kun 28.12.2014 lukee tämän palstan kirjoittelua niin oma veikkaukseni Lumon kommenteista ovat seuraavanlaiset:
        - Parkkipaikkoja ei ollut riittävästi
        - Olin hyvissä ajoin paikalla ja sain siitä huolimatta jonottaa puolitoista tuntia
        - Ei mahtunut tanssimaan
        - Lattia oli tahmea
        - Kahviossa törkeän kovat hinnat
        - Omat juomapullot kielletty

        Itse en aio mennä avajaisiltana paikalle vaikka 100 ensimmäistä saisi yllätysämpärin.

        Parkkipaikkoja on 900 kappaletta parkkitalossa.Varaa tasaraha 15 euroa nopeuttaa kassojen toimintaa. Ota tanssiin sopivat kengät mukaan, ulkokengät on tarkoitettu ulko käyttöön. Lattian koko 1320 neliötä , suurin tanssilattia suomessa. Kahviossa kohtuu hinnat. Nämä ainakin on olemassa.


      • Tanssi ja minä <3
        9+19 kirjoitti:

        PIeni korjaus tekstiin kun joku siihen kuitenkin kiinnittää huomiota:

        Kun 28.12.2014 lukee tämän palstan kirjoittelua niin oma veikkaukseni Lumon kommenteista ovat seuraavanlaiset:
        - Parkkipaikkoja ei ollut riittävästi
        - Olin hyvissä ajoin paikalla ja sain siitä huolimatta jonottaa puolitoista tuntia
        - Ei mahtunut tanssimaan
        - Lattia oli tahmea
        - Kahviossa törkeän kovat hinnat
        - Omat juomapullot kielletty

        Itse en aio mennä avajaisiltana paikalle vaikka 100 ensimmäistä saisi yllätysämpärin.

        Kristallopallostako katsoit? Voisiko joskus katsoa ensin ennen kuin lyttää. Minä ainakin ajattelen näin. Avajaisiin on satsattu, tanssijoiden iloinen mieli tekee tanssi-illasta mukavan, lattia on hyvä ja paljon hyvän tanssitaidon omaavia, huumoritajusia, pilke silmäkulmassa olevia MIEHIÄ on paikalla. Naiset pääsevät tanssimaan kun miehet ei hae koko illan niitä tuttuja turvallisia vaan uskaltavat ottaa riskejä. Aina haku ei satu kohdalleen (ei meillä naisillakaan), mutta eihän tanssi ole niin vakavaa ja siiten hyvä haku tuntuu entistä paremmalta. Tungos ei haittaa, loppuillasta sitten mahtuu "revittelemään". Kaikki haaveet ja toiveet ei aina toteudu, mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla tai sitä seuraavalla...........


      • 16*2
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        Kristallopallostako katsoit? Voisiko joskus katsoa ensin ennen kuin lyttää. Minä ainakin ajattelen näin. Avajaisiin on satsattu, tanssijoiden iloinen mieli tekee tanssi-illasta mukavan, lattia on hyvä ja paljon hyvän tanssitaidon omaavia, huumoritajusia, pilke silmäkulmassa olevia MIEHIÄ on paikalla. Naiset pääsevät tanssimaan kun miehet ei hae koko illan niitä tuttuja turvallisia vaan uskaltavat ottaa riskejä. Aina haku ei satu kohdalleen (ei meillä naisillakaan), mutta eihän tanssi ole niin vakavaa ja siiten hyvä haku tuntuu entistä paremmalta. Tungos ei haittaa, loppuillasta sitten mahtuu "revittelemään". Kaikki haaveet ja toiveet ei aina toteudu, mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla tai sitä seuraavalla...........

        Kiitos positiivisestä kommentista.
        Ehkä minäkin tulen avajaisiin.


      • villis1
        9+19 kirjoitti:

        PIeni korjaus tekstiin kun joku siihen kuitenkin kiinnittää huomiota:

        Kun 28.12.2014 lukee tämän palstan kirjoittelua niin oma veikkaukseni Lumon kommenteista ovat seuraavanlaiset:
        - Parkkipaikkoja ei ollut riittävästi
        - Olin hyvissä ajoin paikalla ja sain siitä huolimatta jonottaa puolitoista tuntia
        - Ei mahtunut tanssimaan
        - Lattia oli tahmea
        - Kahviossa törkeän kovat hinnat
        - Omat juomapullot kielletty

        Itse en aio mennä avajaisiltana paikalle vaikka 100 ensimmäistä saisi yllätysämpärin.

        Ja villasukat pohjasta rikki hahahahahhah!!!


      • Villis 2
        villis1 kirjoitti:

        Ja villasukat pohjasta rikki hahahahahhah!!!

        viliis1 mene heti hoitoon. Lobotomia rauhoittaaa ja sähköshokki hoito aliksi. Ota sitten paljon lääkkeitä, että rauhotut.........


      • 9+6
        Parhaat tanssit kirjoitti:

        Parkkipaikkoja on 900 kappaletta parkkitalossa.Varaa tasaraha 15 euroa nopeuttaa kassojen toimintaa. Ota tanssiin sopivat kengät mukaan, ulkokengät on tarkoitettu ulko käyttöön. Lattian koko 1320 neliötä , suurin tanssilattia suomessa. Kahviossa kohtuu hinnat. Nämä ainakin on olemassa.

        Joku kirjoitti toisessa säikeessä että tuo parkkitalo menisi kiinni klo 21 tai 22. Onko tanssijärjestäjä saanut järjestettyä jatkoaikaa aukiololle? Onko pysäköinti maksuton?

        On turha kuvitella että ihmisillä olisi tasaraha lippua ostettaessa vaan vähintään 50 euron setelillä maksetaan.

        Jos kahvikuppi maksaa euron niin silloin allekirjoitan väitteen että hinnat ovat kohtuulliset.


      • 2+8=10
        Villis 2 kirjoitti:

        viliis1 mene heti hoitoon. Lobotomia rauhoittaaa ja sähköshokki hoito aliksi. Ota sitten paljon lääkkeitä, että rauhotut.........

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4923807
        ja taas mennään...


      • Tanssi ja minä <3
        2+8=10 kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/4923807
        ja taas mennään...

        "Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään", ei kannata kaivaa vanhoja asioita ne voi katkeroittaa. Mennään vaan eteenpäin,vaikka Korsoon 27.12.2014 hyvällä asenteella, iloisella mielellä, varmana hyvästä illasta, ihanista tansseista, meistähän se lähtee.


      • 10+17
        Tanssi ja minä <3 kirjoitti:

        "Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään", ei kannata kaivaa vanhoja asioita ne voi katkeroittaa. Mennään vaan eteenpäin,vaikka Korsoon 27.12.2014 hyvällä asenteella, iloisella mielellä, varmana hyvästä illasta, ihanista tansseista, meistähän se lähtee.

        Toivottovasti myös Luomon henkilökunta on liikkeellä hyvällä palveluasenteella.


    • korso5

      Ja Korson asemalla on tunnetusti mukavaa ja turvallista venailla junaa.ja parkkitalossa autot turvassa.ihan kamalat huudit.

      • Turvallista iltaa

        Autopaikkoja on todella runsaasti Lumon ympäristössä. Ei ole pakko mennä parkkitaloon. Talvella kyllä säästyy ikkunoiden raappaamiselta. Mitä tulee Korson asemaan on varmaan samanlaista kuin Keravalla tai Järvenpäässä


    • Korsoooo

      Korso on KORSO! Ei se siitä mihinkään muutu. Pitäkää pusseistanne ja lompsistanne kiinni! Ja itsepuolustustaidotkaan ei ole pahitteeksi!!!!

      • Nainen, ei hiiri

        Höpölöpö. Taidat olla hiirulainen, joka pelkää paitsi pimeää, myös omaa varjoaan. Ota mamma mukaan turvaksesi, jos noin kovasti pelottaa.


    • nimimerkkikin...

      Kyllähän se on niin, että niin kauan, kuin näitä kirjoituksia kirjoitellaan nimimerkin suojista, ovat ne vain ”jonkun” mielipiteitä, eivätkä omaa sen kummempaa painoarvoa.
      Jos tämä kirjoitteliualusta vaatisi rekisteröinnin omilla nimillä, voisi kirjoitusten tasokin olla lukukelpoista - toki jo nyt jotkut kykenevät poistamaan henkilökohtaisuudet ennen viestien julkaisua...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe