Gentleman - 10 Sääntöä.

1. Avaa aina naiselle ovi. (Mikä feministi sääntö tämäkin on?)

2. Aja aina partasi ennen treffejä

3. Pukeudu kuin herrasmies, älä käytä kirkkaita värejä.

4. Älä hauku naisia

5. Syö käytöstapojen mukaan ja putsaa suusi servettiin aina!

6. Naiset ensin

7. Käytöstavat ja kohteliaisuudet tulee muistaa

8. Kravaatti on tärkeä!

9. Ole kohtelias kumppaniasi kohtaan ja tarjoudu kantamaan hänet kynnyksen yli

10. Jos pääsette sängyyn asti älä koskaan kiirehdi ja kravaatti ensin!

50

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykköstä, kutosta ja ysiä en tajua. Pitääkö kravatti ottaa pois ensin vai kuinka?

    • 1. Avaa aina naiselle ovi. (Mikä feministi sääntö tämäkin on?) VAIKKA NAINEN EI OLISI MENOSSA OVESTA?

      2. Aja aina partasi ennen treffejä ENTÄ JOS NÄYTÄN PAREMMALTA PARRAN KANSSA?

      3. Pukeudu kuin herrasmies, älä käytä kirkkaita värejä. KIRKKAITAKIN VÄREJÄ VOI KÄYTTÄÄ, KUNHAN ON TYYLIKÄS.

      4. Älä hauku naisia ENTÄ JOS SE VITUN ÄMMÄ VAAN ON NIIN TYHMÄ?

      5. Syö käytöstapojen mukaan ja putsaa suusi servettiin aina! EN KEKSI KOMMENTOITAVAA.

      6. Naiset ensin VAIKKA HEIKOILLE JÄILLE.

      7. Käytöstavat ja kohteliaisuudet tulee muistaa KYLLÄ, JA MYÖS NOUDATTAA NIITÄ.

      8. Kravaatti on tärkeä! ENTÄ RUSETTI?

      9. Ole kohtelias kumppaniasi kohtaan ja tarjoudu kantamaan hänet kynnyksen yli ENTÄ JOS KOMPASTUN?

      10. Jos pääsette sängyyn asti älä koskaan kiirehdi ja kravaatti ensin! SE KIRJOITETAAN SÄNKYYN, ETKÖ ÄNG-ÄÄNNETTÄ OSAA KIRJOITTAA?

      VASTASINPAHAN VAIN VÄHÄN HUMORISTISESTI.

      • (En älynnyt huumoria, pälli kun olen.)

        Mutta kyllähän kravatti on seksikäs, vai mitä, Rape?


      • fnfnfn
        icepicked kirjoitti:

        (En älynnyt huumoria, pälli kun olen.)

        Mutta kyllähän kravatti on seksikäs, vai mitä, Rape?

        BOW TIES ARE COOL.


    • "4. Älä hauku naisia ENTÄ JOS SE vitun ÄMMÄ VAAN ON NIIN TYHMÄ?"

      Biologinalku, mitä helvettiä? XD Oletko sinä sittenkin normaali nuori??

      • biologinalku

        En ehkä aivan normaaliksi itseäni luonnehtisi.


      • biologinalku kirjoitti:

        En ehkä aivan normaaliksi itseäni luonnehtisi.

        Anteeksi loukkaukseni, normaali suolistolainen, tarkoitin.

        Mutta vitsit. Ihan oikeasti. Osaat vittuilla ja heittää läppää ja minä kun luulin sinun lempipuheenaiheita olevan luonta ja pilkkusäännöt!

        Kymmenen pistettä ja kääpä-merkki!


    • noeiainakaanpillua

      Mitäs minä sitten siltä naiselta saan?

      • Tämä herättää kysymyksen: jos seksiä ei mielestäsi saa olemalla kohtelias, millä sitten?


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Tämä herättää kysymyksen: jos seksiä ei mielestäsi saa olemalla kohtelias, millä sitten?

        Olemalla hurmaava ja charmikas. Mies ei voi käyttäytyä, kuin sika, mutta hänen ei myöskään tarvitse nussia jokaista etiketin pilkkua orjallisesti.


      • Siiliö kirjoitti:

        Olemalla hurmaava ja charmikas. Mies ei voi käyttäytyä, kuin sika, mutta hänen ei myöskään tarvitse nussia jokaista etiketin pilkkua orjallisesti.

        Kumpikaan ei onnistuisi minulta. Nääh.


      • icepicked kirjoitti:

        Kumpikaan ei onnistuisi minulta. Nääh.

        Tästä taas voisi päätellä sinun olevan miespuolinen.


      • kurpizza kirjoitti:

        Tästä taas voisi päätellä sinun olevan miespuolinen.

        Käytin konditionaalia, hupsu.


      • icepicked kirjoitti:

        Käytin konditionaalia, hupsu.

        Siitä voi saada sellaisenin kuvan, että harkitsit noiden yrittämistä, muttet onnistuisi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Siitä voi saada sellaisenin kuvan, että harkitsit noiden yrittämistä, muttet onnistuisi.

        Niin voisikin. Olemme puhuneet odottavasta erakoitumisestani jo useasti, ja sanon vielä, että katson sitten sivusta teidän seurustelemisianne.


      • icepicked kirjoitti:

        Niin voisikin. Olemme puhuneet odottavasta erakoitumisestani jo useasti, ja sanon vielä, että katson sitten sivusta teidän seurustelemisianne.

        Kenen meidän?


      • kurpizza kirjoitti:

        Kenen meidän?

        No sinun ja muiden suolistolaisten. Juurihan Nassekin valitti eksästään.


      • icepicked kirjoitti:

        No sinun ja muiden suolistolaisten. Juurihan Nassekin valitti eksästään.

        No minä en seurustele.


    • 14+14

      selvästi joku aito feministi kirjottanut noi :DDD

      • Millä perusteella? Aito feministi olisi valittanut, että miehet syrjivät naisia jne.


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Millä perusteella? Aito feministi olisi valittanut, että miehet syrjivät naisia jne.

        Mitä tarkoitetaan aidolla feministillä?


      • Siiliö kirjoitti:

        Mitä tarkoitetaan aidolla feministillä?

        Feminismin määritelmästäkin on kiistelty, joten kysymys on äärimmäisen monimutkainen.


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Feminismin määritelmästäkin on kiistelty, joten kysymys on äärimmäisen monimutkainen.

        Niin. Tiedän kyllä. Halusinkin kuulla, mistä ihmisryhmästä te puhutte puhuessanne aitojen feministien tekemisistä.


      • Siiliö kirjoitti:

        Niin. Tiedän kyllä. Halusinkin kuulla, mistä ihmisryhmästä te puhutte puhuessanne aitojen feministien tekemisistä.

        Riippuu tietenkin siitä, minkä vuosikymmenen feministeistä puhutaan. Kommunismista on helpompi tehdä tälläisiä määritelmiä.


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Riippuu tietenkin siitä, minkä vuosikymmenen feministeistä puhutaan. Kommunismista on helpompi tehdä tälläisiä määritelmiä.

        Vertaatko kaikkea aina kommunismiin?
        (Huomaa vittumainen äänensävy.)
        Eikö se ole hieman itsekeskeistä verrata kaikkea omaan aatteeseensa ja vieläpä pitää omaa aatettaan parempana?
        (Hästäräkki : vittuilu on elämäntapa)


      • Siiliö kirjoitti:

        Vertaatko kaikkea aina kommunismiin?
        (Huomaa vittumainen äänensävy.)
        Eikö se ole hieman itsekeskeistä verrata kaikkea omaan aatteeseensa ja vieläpä pitää omaa aatettaan parempana?
        (Hästäräkki : vittuilu on elämäntapa)

        En verrannut vaan tein eroa.

        En pitänyt parempana, vaan sanoin, että kommunismia on helpompi luokitella "aitoon" ja "tekopyhään."

        Nih.


      • Siiliö
        Siiliö kirjoitti:

        Vertaatko kaikkea aina kommunismiin?
        (Huomaa vittumainen äänensävy.)
        Eikö se ole hieman itsekeskeistä verrata kaikkea omaan aatteeseensa ja vieläpä pitää omaa aatettaan parempana?
        (Hästäräkki : vittuilu on elämäntapa)

        Minä kirjoitan hienon vittuiluviestin ja sinä et viitsi edes vastata.

        Vittu mikä jätkä!
        Typerä nainen!
        Nössö!
        Ilkeä!


      • Siiliö
        Siiliö kirjoitti:

        Minä kirjoitan hienon vittuiluviestin ja sinä et viitsi edes vastata.

        Vittu mikä jätkä!
        Typerä nainen!
        Nössö!
        Ilkeä!

        Ja tottakai vastasit juuri, kun kirjoitin lisää provokaatiota...


      • Siiliö kirjoitti:

        Ja tottakai vastasit juuri, kun kirjoitin lisää provokaatiota...

        Vittu mikä jätkä ja typerä nainen peräkkäin. Olet sinä tuuliviiri.


      • Siiliö
        Siiliö kirjoitti:

        Ja tottakai vastasit juuri, kun kirjoitin lisää provokaatiota...

        Kannatat kommunismia, vaikket pidä sitä muita aatteita parempana?
        Taitaa olla esittämistä ja huomiohuorausta...

        (Ps: sano jos menee yli)


      • Siiliö kirjoitti:

        Kannatat kommunismia, vaikket pidä sitä muita aatteita parempana?
        Taitaa olla esittämistä ja huomiohuorausta...

        (Ps: sano jos menee yli)

        Opettele lukemaan, tuhisija. Hyvä sinun on sanoa.

        (Samoin. Itsepä aloitit.)


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Opettele lukemaan, tuhisija. Hyvä sinun on sanoa.

        (Samoin. Itsepä aloitit.)

        (Jees! )

        Sanoit, ettet pidä kommunismia parempana. Et voi kiistää.
        Tarkennahan viimeistä lausetta, pikkuinen.


      • Siiliö kirjoitti:

        (Jees! )

        Sanoit, ettet pidä kommunismia parempana. Et voi kiistää.
        Tarkennahan viimeistä lausetta, pikkuinen.

        En juuri tuolloin juuri tuossa yhteydessä pitänyt.

        Olet minua nuorempi, vauveli.


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        En juuri tuolloin juuri tuossa yhteydessä pitänyt.

        Olet minua nuorempi, vauveli.

        Iällisesti ehkä, mutta taidan olla fyysisesti suurempi, kuin sinä. Lisäksi minulla on suurempi huumorintaju.


      • Siiliö
        Siiliö kirjoitti:

        Iällisesti ehkä, mutta taidan olla fyysisesti suurempi, kuin sinä. Lisäksi minulla on suurempi huumorintaju.

        "Vastatkaa herjaani tai kohta laulaa revolveri"
        -Turmion kätilöt - Jalopiina

        Kultsi hei! Myönnän, ettei ollut kivaa tai reilua odotuttaa sua, mutta kostaminen on turhaa ja lapsellista!


      • Siiliö kirjoitti:

        "Vastatkaa herjaani tai kohta laulaa revolveri"
        -Turmion kätilöt - Jalopiina

        Kultsi hei! Myönnän, ettei ollut kivaa tai reilua odotuttaa sua, mutta kostaminen on turhaa ja lapsellista!

        Arvaa, kuka on vielä sinuakin suurempi ja paljon.

        Äitisi.


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Arvaa, kuka on vielä sinuakin suurempi ja paljon.

        Äitisi.

        Pituussuunnassa ei ja painon kannalta on vaan terveellistä olla minua suurempi.

        Muistin taas yhden asian, jossa olen sinua suurempi. "Sen" koossa.


      • Siiliö kirjoitti:

        Pituussuunnassa ei ja painon kannalta on vaan terveellistä olla minua suurempi.

        Muistin taas yhden asian, jossa olen sinua suurempi. "Sen" koossa.

        No joo, jos "sillä" tarkoitetaan egoa.


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        No joo, jos "sillä" tarkoitetaan egoa.

        Mitä pahaa on ylikasvaneessa egossa!? Minä olisin kiitollinen, jos minut koulussakin tunnettaisiin hieman suurehkosta egosta. (Ei liian suuresta.)

        Nyt kun vaihdetaan sittenkin se toinen vaihtoehto egon tilalle. XD


      • Siiliö kirjoitti:

        Mitä pahaa on ylikasvaneessa egossa!? Minä olisin kiitollinen, jos minut koulussakin tunnettaisiin hieman suurehkosta egosta. (Ei liian suuresta.)

        Nyt kun vaihdetaan sittenkin se toinen vaihtoehto egon tilalle. XD

        Mutta kuinka suuri on ylikasvanut? :D


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Mutta kuinka suuri on ylikasvanut? :D

        Normaalia suurempi. Eli Suomessa ei tarvitse kovin suurta egoa, jotta ego on ylikasvanut.


    • ebzu

      1. Avaa aina naiselle ovi. (Mikä feministi sääntö tämäkin on?) (Ei ole kivaa,jos mies avaa minulle oven. Tuntuu,kuin hän pitäisi minua heikompana,tms.)
      2. Aja aina partasi ennen treffejä (ÄLKÄÄ HITOSSA!! Mies on komea parralla,tai siis sänki on upea,ei mitään pitkää partaa! Uugh! Mutta lyhyt parta,tai sänki on upea. JAJOSSONVIIKSETNIINÄLÄHITOSSAKOSKAANLEIKKAAPOISVIIIIIIKSET =

      • Siiliö

        Älkää haukkuko turhaan ketään. Se on lapsellista ja oikeastaan aiheuttaa kaikille vain pahaa mieltä. Saat sanoa, jos mielestäsi joku on tyhmä tai naiivi tai kusipää, mutta voit myös ajatella, ettei välttämättä tarvitse kertoa mielipidettään.

        Ja se kravatti ensin tarkoittaa, että ensin pitää tyydyttää kravattinsa halut ja sitten vasta naisen... taisiis...


      • Siiliö kirjoitti:

        Älkää haukkuko turhaan ketään. Se on lapsellista ja oikeastaan aiheuttaa kaikille vain pahaa mieltä. Saat sanoa, jos mielestäsi joku on tyhmä tai naiivi tai kusipää, mutta voit myös ajatella, ettei välttämättä tarvitse kertoa mielipidettään.

        Ja se kravatti ensin tarkoittaa, että ensin pitää tyydyttää kravattinsa halut ja sitten vasta naisen... taisiis...

        Outoja kravatteja. Vai pitääkö se riisua ensiksi vai onko Raippari köyttämässä naista sänkyyn kiinni?

        Miten kravatti ylipäätään liittyy sänkyhommiin?


      • kurpizza kirjoitti:

        Outoja kravatteja. Vai pitääkö se riisua ensiksi vai onko Raippari köyttämässä naista sänkyyn kiinni?

        Miten kravatti ylipäätään liittyy sänkyhommiin?

        Se liittyy niihin olemalla seksikäs.


      • icepicked kirjoitti:

        Se liittyy niihin olemalla seksikäs.

        Tiedän ihmisiä, joita ei kravattikaan auta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Tiedän ihmisiä, joita ei kravattikaan auta.

        Kravatti riisutaan yleensä ensi. Kyllä miä nää hommat tiiän.


      • suolistohomoraippari kirjoitti:

        Kravatti riisutaan yleensä ensi. Kyllä miä nää hommat tiiän.

        Ei kannata!


    • Tarkoitat kai "feministisen perséènnuolijan kymmenen käskyä sovinistipossuille".

      Biologinalku kommentoi kohtaan kuusi, melko historiallisella tavalla, koska jo keskiaikana naisten annettiin kulkea edellä linnan käytävillä, jotta potentiaalinen murhaaja löisi eukon ensiksi hengiltä ja mies voisi olla kohtelias päästäessään naisen ensiksi.

      Kuka gehennas idiot kantaa naisia kynnyksen yli nykyaikana? Tuollaiselle pelleilly nauretaan jokaisella julkisella paikalla; [kirjasto] "mies nakkaa naisen selkäänsä ja kantaa kynnyksen yli, ohikulkijat tuijottavat hämmästyneinä, mies laskee naisen maahan."

      • ooce

        4. Älä hauku naisia -hauku jos nainenkin haukkuu sinua. Mutta elä syyttä rupia toista kyynäämään.
        5. Syö käytöstapojen mukaan ja putsaa suusi servettiin aina! -Kyllä, mutta naisetkin trvitsevat pöytätapoja.
        7. Käytöstavat ja kohteliaisuudet tulee muistaa -kyllä, samoin naiset.
        8. Kravaatti on tärkeä! -En tiedä tärkeästä mutta kivan näkönen se on.
        9. Ole kohtelias kumppaniasi kohtaan ja tarjoudu kantamaan hänet kynnyksen yli - kannatan jos kumppani
        lla on liikunta vaikeuksia.
        10. Jos pääsette sängyyn asti älä koskaankiirehdi ja kravaatti ensin! -Varmista myös että nainen saa orgasmin ennen sinua.

        ocetherunq


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe