Miksi Teuvo pidät Jeesuksen kieltoa halpana?

Kysyväinen

Olet jatkuvasti rikkonut palstalla Jeesuksen kadotustuomionkieltoa vastaan. Miksi pidät Jeesuksen kieltoa halpana, vaikka sen Jeesus vartavasten kielsi?



Luuk. 6:37
"Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan."

Halveksimasi ja herjaamasi Paavalikin sanoi yhtäpitävästi.
1. Kor. 4:5
"Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta."

30

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin meillä

      Teuvo ei kykene parannukseen, vaikka Jeesus siihen henkilökohtaisesti kehoittaa Sanansa kautta.

      • ...........

        Itsehän olet vaarassa rikkoa tuota käskyä, "joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa", tuokaa esille Jeesusta eikä ihmistä.


      • Niinseon.
        ........... kirjoitti:

        Itsehän olet vaarassa rikkoa tuota käskyä, "joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa", tuokaa esille Jeesusta eikä ihmistä.

        Parannuskehotus EI ole hajottamista. Tosin siinä mielessä olet oikeassa, että siinä murskataan syntitottumukset ja kehotetaan uudistumaan Jumalan mielen mukaisesti.


      • Eetu 5v
        Niinseon. kirjoitti:

        Parannuskehotus EI ole hajottamista. Tosin siinä mielessä olet oikeassa, että siinä murskataan syntitottumukset ja kehotetaan uudistumaan Jumalan mielen mukaisesti.

        Voi hellanlettat tentään tuota naulettavaa jeetuttelua.


      • Pikkueetulle
        Eetu 5v kirjoitti:

        Voi hellanlettat tentään tuota naulettavaa jeetuttelua.

        Voi Eetu pien. Te tattuu olemaan tillä lailla, että Laamattu-palttalla taatetaan jotkut ihan tilleen pikkaten puhua Laamatun atoitta. Onko vetuli hukatta?


      • Kristitty.
        Eetu 5v kirjoitti:

        Voi hellanlettat tentään tuota naulettavaa jeetuttelua.

        Pikke-Eetu sanoi tietämättään totuuden. Jeesus todellakin naulittiin ristille meidän takia!


      • Jne jne
        Kristitty. kirjoitti:

        Pikke-Eetu sanoi tietämättään totuuden. Jeesus todellakin naulittiin ristille meidän takia!

        Lasten suusta jne.


    • Palstalainen

      Veikkaanpa, ettei palstalla ole montaa vieraillut, joita ei Teuvo olisi kadotukseen ollut lähettämässä. Teuvon kiroukselta voi välttyä ainoastaan, jos jaksaa mielistellä ja kehua häntä säännöllisesti.

      • Välttyy aikansa

        Tyypillinen narsisti, joka haukkuu lopulta mielistelijänsäkin.


      • Muurari vikaa ja pah
        Välttyy aikansa kirjoitti:

        Tyypillinen narsisti, joka haukkuu lopulta mielistelijänsäkin.

        Haukkuu haukkuu kaikki, niikuin entinen muurari, kun muitten rapit ei kelvannu, niin väänsi sen itse ja haukkui senkin, samanlainen on Teuo.


    • Näinseainamenee.

      Teuvo ei uskalla vastata tähän ja jos uskaltaa, niin vastaa ohi, ei kysymykseen. Näin se aina menee. Loppujen lopuksi siis Teuvo ei uskalla vastata esitettyyn kysymykseen.

      • Äin.

        Näin.


      • Pä.
        Äin. kirjoitti:

        Näin.

        Iinpä.


      • Niinpä.
        Pä. kirjoitti:

        Iinpä.

        Huomasivatkohan kaikki?

        Minä olen pystynyt pitämään tämän lupauksen:


        Niinpä.
        23.11.2014 18:00

        Niinpä - minäkään en enää kertaakaan toista: Niinpä.


      • Niin se on.
        Niinpä. kirjoitti:

        Huomasivatkohan kaikki?

        Minä olen pystynyt pitämään tämän lupauksen:


        Niinpä.
        23.11.2014 18:00

        Niinpä - minäkään en enää kertaakaan toista: Niinpä.

        Nimimerkkivarkaan lupaukset ovat tyhjiä.


      • Nikkivarkaantunnista
        Niin se on. kirjoitti:

        Nimimerkkivarkaan lupaukset ovat tyhjiä.

        Niin. Varastaa vuoroin Niinpä.:n ja vuoroin kenenkin nimimerkin, hämmentääkseen.


      • Kasakka ottaa.......
        Nikkivarkaantunnista kirjoitti:

        Niin. Varastaa vuoroin Niinpä.:n ja vuoroin kenenkin nimimerkin, hämmentääkseen.

        Tämä "Totuutta rakastava" varastelee härskisti toisten nimimerkkejä. Tosin nimimerkki on käytettävivissä, jos sitä ei ole rekisteröity.


      • Puhtosena helpottaa
        Kasakka ottaa....... kirjoitti:

        Tämä "Totuutta rakastava" varastelee härskisti toisten nimimerkkejä. Tosin nimimerkki on käytettävivissä, jos sitä ei ole rekisteröity.

        Joo ja murretta pitää välillä vaihtaa ja lähestyä asioita aivan erisuunilta, niin ei pystytä tunnistamaan, siinä syntikin karisee niinsanotusti.


      • 5+4
        Puhtosena helpottaa kirjoitti:

        Joo ja murretta pitää välillä vaihtaa ja lähestyä asioita aivan erisuunilta, niin ei pystytä tunnistamaan, siinä syntikin karisee niinsanotusti.

        Tuskinpa monellakaan on epäsevyyttä, kuka tämä "Totuutta rakastava" on


      • 5+4
        5+4 kirjoitti:

        Tuskinpa monellakaan on epäsevyyttä, kuka tämä "Totuutta rakastava" on

        Siis tämä varastettua totuutta rakastava.


      • Eipä niin.
        5+4 kirjoitti:

        Siis tämä varastettua totuutta rakastava.

        Sehän on ilmiselvä Teuvo.


      • Oletko,
        Eipä niin. kirjoitti:

        Sehän on ilmiselvä Teuvo.

        mielestäsi vitsikäs?


      • Kyllä olen.
        Oletko, kirjoitti:

        mielestäsi vitsikäs?

        Teuvo on niin koominen.


      • Kipakka saratus väli
        Kyllä olen. kirjoitti:

        Teuvo on niin koominen.

        Kyllä hänen pitäisi jo vähän läsittää meitä, tämähän tyrehtyy koko touhu, kunnon pelättelyt tekee välillä hyvääkin.


      • Siis?
        Kipakka saratus väli kirjoitti:

        Kyllä hänen pitäisi jo vähän läsittää meitä, tämähän tyrehtyy koko touhu, kunnon pelättelyt tekee välillä hyvääkin.

        Läsittää?


    • Eipä kyennyt.

      Tähän ei kyennyt Teuvo vastaamaan, vaikka niin väittääkin.

      • Jepulis jep.

        Jep jep.


      • On se nokkela
        Jepulis jep. kirjoitti:

        Jep jep.

        No kerkespä "Kepulin heppi" antaan asiaan nerokkaan kommenttinsa.


      • Jepulis jep.
        On se nokkela kirjoitti:

        No kerkespä "Kepulin heppi" antaan asiaan nerokkaan kommenttinsa.

        Jep jep.


    • Tämäonniinnähty

      Teuvolle ei kelpaa läheskään kaikki Jeesuksen sanat. Ja niitäkään, joita hän siteeraa, hän ei itse noudata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe