Julkiset laitokset ovatkin korporaatioita!

tpuc org

John Harris on erilainen. Kirvesmies, työläisaksentti, mutta jostakin syystä hän on ottanut selville asioita, joista suurin osa meistä ei taida vielä tietää. Te, joita talousasiat kiinnostavat, olette ehkä monet yrittäjiä tai muuten näiden asioiden kanssa tekemisissä. Kertokaapa, onko Suomessa sama tilanne kuin Harris kertoo Iso-Britanniasta, eli onko Eduskunta, Korkein oikeus, poliisilaitos, Hallitus, ja koko Suomi rekisteröityjä yrityksiä? Voiko tämä olla totta? Olen kuunnellut useita tämän miehen puheita viime aikoina. Tässä hyvä haastattelija tuo hänestä esille paljon mielenkiintoista. Ihminen vs. laillinen henkilö, vapaus vs. orjuus. Tarkoittaako syntymätodistus ihmisen vapauden luovuttamista pois? Onko auton rekisteröiminen samaa kuin sen omistusoikeuden pois luovuttaminen? Harris ei enää maksa veroja ja yrittää elää ilman rahaa, hän sanoo. EU:stakin hänellä on tässäpuheessa oma kommenttinsa.

https://www.youtube.com/watch?v=Oz-WwBmYVgk

Jos Eduskunta on korporaatio, mehän valitsemmekin äänestyksessä yritysjohtajia, emme edustajia itsellemme. Vai?

9

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdrgfs hfh

      Mistä löytyy lista Suomessa toimivista yrityksistä? Patentti- ja rekisterihallituksen sivuilta en onnistunut saamaan esiin yritystä nimeltä Suomi Oy. Millähän nimellä se tunnetaan? Tai siis ei tunneta, koska asia on erittäin salainen. https://virre.prh.fi/novus/companySearch?_flowExecutionKey=_c5B53C48B-811D-2962-DFC7-4151F59B7C26_k55CBCCF0-4AD8-1E26-70C0-25D0E4BF8287

      Jos Suomi on tehty liikeyritykseksi, kyseessä on tietysti valtionpetos. Mutta se selittäisi paljon asioita, joita täällä nykyään tapahtuu. Harris näytti toisessa puheessaan otetta sikäläisestä rekisteristä, jonka mukaan brittiläinen korkein oikeus on toiminut yrityksenä vuodesta 1600. Hän väittää myös, että EU ei ole muodollisesti korporaatio, mitä minun on vaikea uskoa. USA on ollut korporaatio jo kauan, ja sen asukkaat syntymätodistuksella sille luovutettuja työntekijöitä, joita nimitetään 'kansalaisiksi'. Siis tämä on dokumentoitua faktaa!

    • valtion paskalaitos

      Niin, katsastuksesta se taisi alkaa, ensin liikelaitos, sitten yksityistäminen ja kilpailulle vapautus. Seurauksena katsastushinnat pompsahti pilviin!
      Tavallisen kansalaisen kannalta muutos meni täysin pieleen kuten valtion hommat aina yleensäkin. Toki toivottiin muutosta mielivaltaisille valtion katsastuksille mutta vastineeksi hinnat räjähti pilviin. Näyttää noissa valtion hommissa olevan aina ikäänkuin suunniteltuna jokin jekku että jos yksi ongelma korjataan niin takuulla homma menee vinoon jostain toisesta kohtaa!

      • Ei ole enää valtion

        Tarkoitatko, ettei katsastusta olisi pitänyt yksityistää? Siitä valtiota voi syyttää.

        Yksityistämisen jälkeenhän nuo hinnat räjähti. Eihän siitä enää valtiota voi syyttää.


      • korruptiota
        Ei ole enää valtion kirjoitti:

        Tarkoitatko, ettei katsastusta olisi pitänyt yksityistää? Siitä valtiota voi syyttää.

        Yksityistämisen jälkeenhän nuo hinnat räjähti. Eihän siitä enää valtiota voi syyttää.

        Mikä on julkisen ja yksityisen laitoksen ero? Yksityinen toimii asiakkaidensa varoilla? Julkinen toimii veronmaksajien varoilla? Tuota, nuohan ovat kaksi suunnilleen samaa ryhmää. Eli mitä väliä sillä on, kun julkinen laitos yksityistetään, se toimii asiakkaidensa varoilla ja sen LISÄKSI sille maksetaan miljoonatukia valtiolta? Liikennevirasto sai lähes neljä miljoonaa meidän rahojamme plus pakkomaksut meiltä suoraan sen lisäksi.

        http://yle.fi/uutiset/yritystukiin_lahes_miljardi_euroa__viking_line_kuittasi_suurimmat_tuet/7644508

        Julkisista varoista, eli meidän rahoistamme tuettu yksityinen yritys on jokaisen ahneen yrittäjän märkä uni. Ei riskiä. Myydyt palvelukset ovat kansalaisille pakollisia, ja jos se ei riitä kattamaan johtajien palkkoja ja osakkeenomistajien osinkoja, vingutaan veronmaksajilta vielä muutama miljoona siihen päälle per vuosi, niin johan alkaa lyyti kirjoittaa.


    • reilusuomi

      Suomen Valtio/Alv (Y-tunnus 0986674-0) on perustettu tammikuun alussa 1995: https://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=816064&tarkiste=A17B5C9636A213D58EB5898D1F266380E09029F0&path=1547;1631;1678 Olikos se Esko Ahon hallitus? Kenelle tämä maanpetturi myi Suomen? Kuka omistaa nyt MEIDÄN MAAMME? Minulle ei ole kukaan lähettänyt osakekirjaa, joten oletan, että en ole yksi osakkAista, vaan osanen raaka-ainetta. Tai olen tämän yrityksen viidestä miljoonasta osakkEEsta.

      Voiko olla olemassa yritys, jolla ei ole omistajia? Voiko olla tietämättään yrityksen omistaja? Saako yrityksen omistajalle olla lähettämättä siitä, että hän nyt omistaa osaltaan yrityksen? Omistaako Suomen Valtion jokin ulkomainen pankki? IMF? Maailmanpankki? EU? United States Inc (joka sekin on osakeyhtiö)?

      Mikä ratkaisuksi? Perustetaanko kilpaileva yritys nimeltä Suomen Kansa Oy? Jäseniksi kaikki halukkaat, paitsi pankkiirit, poliitikot, virkamiehet ja yleensäkin liian rikkaat. He voivat jäädä ruuhka-Suomen alueelle verkostoitumaan keskenään. Voisimme käydä kauppaa Suomen Valtio/Aln:n kanssa. Mutta koska se on täysin tuottamaton yritys sen raaka-aineen siirryttyä Suomen Kansa Oy:öön, eipä sillä mitään myytävää ole. Konsulttiapua emme heiltä osta, jostain syystä.

      Miten voi olla, että saan työttömyysturvaa? Jos olen Suomen Valtion osaomistaja, olen yrittäjä, ja yrittäjillehän ei makseta työttömyystukea. Jos taas en ole Suomen Valtion osaomistaja, kuka sen omistaa? Kuka omistaa minun maani? Kuka omistaa sinun maasi? Ilmeisesti emme ainakaan sinä ja minä.

    • korruptiota?

      Tämä taitaa olla 'arka aihe'. Jopa 'laiton aihe'? En päässyt omalla koneella nettiin nyt. Näin kävi aikaisemmin joku aika sitten, kun katselin useita videoita vapaamuurareista ja Rotschilden pankista. Nyt taas. Varmaan ihan sattumaa?

      Siios eikö saa puhua siitä, että meidän maastamme on joku tehnyt YRITYKSEN vuonna 1995? Oliko se Esko Ahon hallitus? Kenen omistukseen meidän maamme siirrettiin? Mikäs asema kansalaisilla nyt on? Olemmeko omistajia? Jos emme, miksi emme? Jos olemme, miksi meille ei ole kerrottu koko asiasta? Vai ovatkmo kaikki minua lukuunottamatta tienneet trästä, eivät vaan ole minulle kertoneet?

      • valtio, maksa velkas

        Hmm... olin armeijassa syksystä 1994 kevääseen 1995, sillä välillä Suomen valtiosta tuli siis yritys eli menin Suomen valtion järjestämään pakolliseen asepalvelukseen ja tulin pois Suomen valtio nimisestä yrityksestä. Mullehan olisi siis kuulunut maksaa palkkaa 1.1.1995 alkaen mutta eipä maksettu sen kummempaa kuin valtionkaan maksama varusmiehen säälittävän naurettava päiväraha.
        Katson että valtio on mulle velkaa sen melkein 4kk palkan sekä aiheuttamansa 90-luvun laman seurauksena mulle 90-luvulla tulleet ansionmenetykset viivästyskorkoineen.


      • kansa on suurempi
        valtio, maksa velkas kirjoitti:

        Hmm... olin armeijassa syksystä 1994 kevääseen 1995, sillä välillä Suomen valtiosta tuli siis yritys eli menin Suomen valtion järjestämään pakolliseen asepalvelukseen ja tulin pois Suomen valtio nimisestä yrityksestä. Mullehan olisi siis kuulunut maksaa palkkaa 1.1.1995 alkaen mutta eipä maksettu sen kummempaa kuin valtionkaan maksama varusmiehen säälittävän naurettava päiväraha.
        Katson että valtio on mulle velkaa sen melkein 4kk palkan sekä aiheuttamansa 90-luvun laman seurauksena mulle 90-luvulla tulleet ansionmenetykset viivästyskorkoineen.

        Laitahan valitusta kehiin, ja katso, mitä tapahtuu. Suomen Valtio -yrityksen postiosoite näyttäisi olevan PL 14, 00054 VALTIOKONTTORI.

        Muista vaatia korot kanssa. Siihen aikaan korot oli muistaakseni aika korkealla.

        Minullakin olisi heille kysyttävää. Kuka heidät omistaa? Miksi? Kuka? Mikä on päämäärä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe